[گالری عکس] میز کنسول بریسون؛ ترکیب روستیک جذاب چوب و فلز

کنسول‌ها بخشی از سالن پذیرایی و ناهارخوری هستند که از قرن‌ها پیش استفاده می‌شدند و قدمت زیادی دارند. کنسول شبیه به میزی باریک است که از یک طرف به دیوار تکیه‌ داده می‌شود؛ البته کنسول‌های خاصی هم هستند که بتوان آن‌ها را در وسط سالن قرار داد اما انتخاب آن‌ها کاملا به نوع دکوراسیون و فضا بستگی دارد. ما امروز میز کنسول بریسون را برای بررسی انتخاب کرده‌ایم که با سبک خاص و مینیمالی که دارد به‌خوبی با سبک‌های مختلف دکوراسیون هماهنگ می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، کنسول‌ها هم مانند دیگر لوازم خانگی، می‌توانند از سبک‌های مختلفی مثل روستیک، کلاسیک یا مدرن پیروی کنند. در ادامه با بررسی میز کنسول بریسون همراه ما باشید.
خرید محصول از دیجی‌کالا

میز کنسول

ساخته شده با ترکیبی از چوب و فلز به سبکی روستیک و مینیمال با رنگی کاملا خنثی.

میز روستیک

استفاده از چوب طبیعی رنگ شده با کیفت متوسط به‌عنوان سطح میز.

میز کنسول بریسون

طراحی ایستا و مقاوم پایه‌های فلزی با ابعاد ثابت و غیرقابل تغییر.

کنسول 2 طبقه

دو طبقه با دو ابعاد متفاوت برای قرارگیری لوازم دکوری با ابعاد و فرم متفاوت.

میز فلزی

رعایت نکردن تمیزی در کار و مشخص بودن جوشکاری فلز در برخی از نواحی.

کنسول چوبی

وزنی حدود ۸ کیلوگرم و ارتفاع ۹۰ در طول ۸۵ و عرض ۳۳ سانتی‌متر.

کنسول دیواری

قیمت میز کنسول بریسون در خرداد ماه ۱۴۰۰ برابر با ۱۴۳۵۷۰۰ تومان.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید