کمی بیشتر درباره ماشین لباسشویی دوو

کمی بیشتر درباره ماشین لباسشویی دوو

کمی بیشتر درباره ماشین لباسشویی دوو

ماشین های  لباسشویی دوو همگام با تکنولوژی روز دنیا پیشرفت کرده اند که امروزه طراحی و کیفیت بالای ساخت این ماشین لباسشویی ها آن ها را به یکی از محصولات  تراز بالای این حوزه تبدیل کرده است . قیمت مناسب همراه با تکنولوژی روز کشور کره یکی از ملاک های اصلی خریداران این ماشین لباسشویی می باشد. در ادامه کمی بیشتر با این ماشین لباسشویی ها آشنا می شویم .

برنامه های شستشو ماشین لباسشویی دوو

ماشین های لباسشویی دوو از نظر قابلیت، طرح و رنگ متفاوت هستند. برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی دوو متناسب با برخی ویژگی ها از جمله مدت زمان شستشو لباس، جنس لباس، رنگ و درجه حرارت طرح ریزی شده است. شستشو به صورت دستی، سشتشوی لباس های نخی، پشمی یا ابریشمی، لباس ورزشی، لباس نخی ، کتان و…. از دیگر برنامه های این ماشین لباسشویی است.

حرکت های مختلف البسه

برای برخورداری از کیفیت بالا در شستشو و همچنین نزدیک تر کردن شستشوی ماشینی به دستی، انواع حرکت های مختلف دراین ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است که این حرکت ها شامل حرکت پیچاندن، پله ای، آبکشی، تاب دادن، ساییدن و غلتاندن می شود.

شستشو همراه با بخار

این ویژگی در ماشین لباسشویی آب را به بخار تبدیل می کند و باعث ضد عفونی و تمیز تر شدن لباس ها میگردد و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

دارای صفحه نمایش دیجیتال

صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی زمان باقیمانده ی شستشو، مرحله شستشو، دور موتور، دمای انتخابی و همچنین برنامه ی ماشین لباسشویی را نمایش می دهد.

حتما بخوانید
۱۱ نکته‌ی اساسی که پیش از خرید یخچال فریزر باید در نظر بگیرید

مجهز قفل کودک

 این سیستم بی خطر بودن دستگاه را برای فرزند شما تامین می کند و با خیالی آسوده می توان ماشین لباسشویی را روشن نمود.

مجهز به زنگ هشدار

این زنگ هشدار زمانی به صدا در می آید که در هنگام کار، ماشین لباسشویی  دچار مشکلی شود و یا شستشوی لباس ها به پایان برسد.

برنامه ضد چروک البسه

خشک کن ماشین لباسشویی با استفاده از این برنامه با دور کمتری کار کرده و در نتیجه لباس ها کمتر به هم پیچیده و کمتر چروک می شوند.

 مجهز به سیستم شستشوی سریع

این برنامه برای مواقعی که شما نیازی به شستشوی زیاد البسه خود ندارید و یا در شست و ی لباس ها عجله دارید مناسب است و می توانید در مدت زمان ۳۰ دقیقه لباس های خود را شستشو نمایید.

 آبکشی به صورت کامل

با استفاده از این برنامه در ماشین های لباسشویی دوو این اطمینان خاطر را داشته باشید که هیچ گونه مواد شوینده ای بر روی لباس هایتان رسوب نکرده و اگر پوست حساسی دارید این برنامه کمک می کند که لباس به طور کامل آبکشی شده و می توانید از پاک شدن البسه اطمینان خاطر داشته باشید.

مجهز به برنامه تأخیر شستشو

اگر قصد دارید که ماشین لباسشویی خود را در زمان های اوج مصرف برق و یا در زمانی که در حال استراحت کردن هستید و همچنین قصد دارید که لباس هایتان نیز شسته شود شما می توانید دکمه ی تاخیر شستشو را فعال کرده و زمان تعیین شده برای شروع و پایان کار شستشو را تنظیم نمایید.

حتما بخوانید
۶ دلیل موفقیت سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱

دکمه پیش از شستشو

شاید برخی از لباس های شما از بقیه کثیف تر باشد با استفاده از این دکمه می توان قبل از شستشوی اصلی، لباس ها را داخل ماشین لباسشویی گذاشته و آن ها را تمیز کند و بعد از آن شستشوی اصلی انجام شود.

ورودی های جدا از هم آب سرد و گرم

برای ماشین های لباسشویی که این قابلیت درون آن ها تعبیه شده است در زمان شستشو اگر قصد دارید که لباس های خود را با دمای بالا شستشو نمایید به جای استفاده از المنت برای گرم کردن آب از شیر آب گرم استفاده کنید و در مصرف انرژی و آب صرفه جویی نمایید.

قیمت ماشین لباسشویی دوو

تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد بر روی قیمت لباسشویی دوو تاثیر مستقیم دارد. شما خریداران محترم می توانید برای اطلاع از قیمت لباسشویی های دوو و همچنین دیگر محصولات مشابه به سایت انتخاب سنتر مراجعه کنید و با مشاهده و برسی دقیق تر محصولات موجود، لباسشویی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید