کسب درآمد ۳۹۸ دلاری/ روز استفاده از تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ یکی از محبوبترین و پرفروشترین کالاهای الکترونیکی در تمام جهان است. تلویزیونها یک فناوری بالغ هستند و غیر از امکانات جانبی، سرعت تغییر فناوری ساخت آنها نسبت به گذشته کمتر شده است. اما همه ما انتظار داریم که هر نسل نسبت به نسل قبلی پیشرفت محسوسی داشته باشد. اگر چند سالی از خرید تلویزیون قبلی منزلتان میگذرد و اکنون به تلویزیون جدید نیاز پیدا کردهاید، ممکن است با نگاهی به بازار و مدلهای جدید تحت تأثیر اسامی و اصطلاحات جدیدی قرار بگیرید. مشخصات هر تلویزیون، دریای وسیعی از اطلاعات است و اگر فاکتور قیمت را در این لحظه کنار بگذاریم، نیاز ما است که تعیین میکند چه تلویزیونی را بخریم. بد نیست در ابتدا از خودتان بپرسید که چرا تلویزیون سامسونگ را برای خرید مناسب میدانید؟ آیا تلویزیون ۴K ارزش هزینه کردن را دارد؟ چه ابعادی برای تلویزیون مناسب است و چه بودجهای را برای آن در نظر گرفتهاید؟ آیا مایل هستید پیش از انتخاب و خرید تلویزیون، از تجربیات سایر کاربران یا نظر کارشناسان استفاده کنید؟

  • پشتیبانی از فناوری Mirroring موبایل به تلویزیون
  • برخورداری از فناوری تایم شیفت
  • قابلیت رمزگشایی صدای ۵٫۱
  • تلویزیون ماهواره دار سامسونگ همراه با منوی فارسی
  • حذف نویز تصاویر به صورت دیجیتالی (Digital Clean View)

samsung tvابتدا وارد منوی تنظیمات (Settings) شوید. در قدم بعد گزینه پشتیبانی (Support) را انتخاب کنید. در نهایت گزینه درباره این تلویزیون (About This TV) را انتخاب کنید تا شماره سریال تلویزیون شما به نمایش درآید. ۱. شما با بررسی مدارکی همچون فاکتور، برگه گارانتی و … نیز میتوانید از شماره سریال تلویزیون خود مطلع شوید. البته امکان یکسان نبودن کد ذکر شده در این مدارک نسبت به شماره سریال اصلی تلویزیون وجود داشته و نمیتوان صرفا به شماره سریال ثبت شده در این قسمتها اکتفا کرد. ۲. دیگر راهکار پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ، مراجعه به منوی مخفی تلویزیون است که به منظور استفاده متخصصین و تعمیرکاران از آن، در تلویزیزیون به کار برده شده است. البته آچاره استفاده از این راهکار را به شما پیشنهاد نمیدهد زیرا ایجاد هر گونه تغییر در این قسمت میتواند عملکرد تلویزیون سامسونگ شما را با اختلال و حتی خطر جدی مواجه کند.

حتما بخوانید
لباسشویی دوو سری پریمو

علت تیره شدن قسمتی از عکس در تلویزیون چیست؟

بک لایت کار میکند. خطوط سفید عمودی در بخش پایین و سمت راست صفحه قرار دارد و بصورت متناوب ظاهر میشود. تلویزیون سامسونگ خاموش و در حالت خرید تلویزیون سامسونگ سری AD X90 استندبای می ماند. خازن های CM811 , CM812 , تلویزیون سامسونگ ال ای دی CM817 تعویض شدند (همه ۱۰۰۰uf/10v هستند و باد کردنده اند). پس از روشن کردن دستگاه جهت تعمیر تلویزیون LCD سامسونگ ، از رله صدای کلیک شنیده میشود ولی تلویزیون LCD هنوز روشن نشده میباشد. الگوهایی روی صفحه نمایش وجود دارد بعدا به حالت استندبای Stand-By می رود. SCL ( پایه ۵ و ۶ مربوط به IC1803 EEPROM ) را به هم اتصال بدهید. کابل برق را به تلویزیون LCD سامسونگ وصل کرده و تلویزیون را روشن نمایید بعدا استارت (Start-up) دستگاه را بزنید ، اتصالی درست کردن شده جامپر را از پایه های IC جدا کنید. دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی صفحهنمایش تلویزیون چیست؟ علت تیره شدن قسمتی از عکس در تلویزیون چیست؟ چرا عکس تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهمترین و گرانترین قطعات تلویزیون به حساب میآید.

وقتی صحبت از بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان می شود، برند های زیادی برای انتخاب وجود دارد اما در این میان یک انتخاب مناسب می تواند برای یک خرید بی نقص به نفع شما باشد. ما با ارائه راهنمایی در خصوص خرید تلویزیون و به روز ترین قیمت تلویزیون سامسونگ در بانه ، سعی داریم تجربه یک خرید ایده ال را برای شما فراهم سازیم. تلویزیون سامسونگ می تواند یک سیستم موسیقی را در اختیار علاقه مندان به موسیقی قرار دهد. سیستم موسیقی یا Music Systemموسیقی های مورد علاقه شما را با تنوع بیشتری پخش می کند. ویژگی Music Player این تلویزیون های هوشمند را به یک سیستم موسیقی مجازی شیک تبدیل می کند. با سه تن رنگ مختلف برای انتخاب، هر بار که آهنگ های مورد علاقه خود را پخش می کنید، تجربه بصری باورنکردنی را تجربه خواهید کرد. Samsung The Frame، سبک طراحی که در سال ۲۰۲۰ به کار گرفته شد، کامل ترین تلویزیون الهام گرفته از نقاشی سامسونگ بود که در زمان راه اندازی آن وجود داشت و تا به امروز همچنان پابرجاست.

حتما بخوانید
10 چیز میخواهم درباره کولر گازی می دانستم

رابط کاربری و نوع آن در عملکرد و کارایی تلویزیون تاثیر مستقیم دارد و کاربر به طور ویژه ای به آن توجه خواهد کرد. سامسونگ نیز مانند تمامی برند های دیگر دارای تلویزیون های اسمارت و هوشمند است. البته تفاوتی که تلویزیون های اسمارت SAMSUNG با بیشتر برند های دیگر دارند استفاده از سیستم
عامل مخصوص Tizen است. این سیستم عامل توسط سامسونگ طراحی شده و تنها بر روی تلویزیون های این شرکت استفاده میشود. رابط کاربری بسیار پیشرفته و در عین حال ساده سبب شده است که این سیستم عامل یکی از بهترین و قویترین سیستم عامل های مورد استفاده در تلویزیون باشد. کاربران قبل از خرید تلویزیون سامسونگ از شاوینو می توانند از مشاوره رایگان تلفنی نا محدود بهره لازم را ببرند. سیستم عامل تایزن امکانات بسیار زیادی برای شما فراهم میکند.تلویزیون سامسونگ به واسطه ی هوشمندی قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق WIFI و پورت LAN دارد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تختبسیاری از آنها از وضوح ۴K هم پشتیبانی میکنند که دسترسی به آن سادهتر از قبل شده است. اگر فضای کافی برای تلویزیون بزرگتر دارید، میتوانید سینمای خانگی را در ابعاد ۵۰ اینچ و بزرگتر تجربه کنید. اتصالات تلویزیون سادهتر از قبل شده است و فقط درگاه HDMI میتواند به تنهایی از عهدهی اتصال هر دستگاهی به تلویزیون برآید. کافی است تا تعداد دستگاههایی را که میخواهید به تلویزیون وصل کنید بشمارید و مطمئن شوید که تلویزیون شما تعداد پورت مورد نیاز HDMI را داشته باشد. البته اگر دستگاه دیگری دارید که نیاز به رابط کامپوزیت، رابط کامپوننت، AV یا صدای اپتیکال یا کواکسیال دارد، هنگام خرید تلویزیون سامسونگ به این موارد توجه کنید.تلویزیونهای بالاردهی سامسونگ به استاندارد HDMI 2.1 مجهز هستند و در حال حاضر برای گیمرهایی مفید هستند که کنسولهای بازی PlayStation 5 یا Xbox Series X دارند و میخواهند از نهایت قابلیتهای گرافیکی آنها استفاده کنند. درگاههای USB هم برای نمایش عکس، فیلم یا پخش موسیقی از فلش مموری مناسب هستند و شاید کاربرد دیگری نداشته باشند. تلویزیونهایی که از درگاه HDMI 2.1 پشتیبانی میکنند عموما نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ارائه میکنند که در کنسولهای بازی جدید رایج شده است؛ اگر اهل بازی نیستید این قابلیت کمکی به شما نخواهد کرد و تلویزیونهای ۶۰ هرتز برای محتوای عادی کافی خواهند بود.یکی دیگر از ترندهای روز فناوری در تلویزیونها، قابلیت کنترل و انجام کارها توسط فرمانهای صوتی است. برخی از ریموت کنترلهای تلویزیون سامسونگ دارای میکروفون داخلی هستند که از آن میتوان برای جستجوی برنامههای تلویزیونی و فیلمها استفاده کرد. دستیارهای صوتی گوگل و الکسا آمازون برخی از کارها را آسانتر از فشار دادن دکمههای روی کنترل از راه دور انجام میدهند. اما هنوز در بسیاری از موارد، استفاده از ریموت کنترل سادهتر است.چگونه کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ را بهتر کنیم؟

حتما بخوانید
بهترین مدل پنکه پارس خزر

تلویزیون سامسونگ اولد

تلویزیونی ۴K با پنل VA که میتواند کیفیت فوقالعاده و طبیعی را در هنگام تماشای فیلم، سریال، مسابقات ورزشی و گیمینگ به نمایش بگذارد. بهترین تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ در بازه قیمتی خود بسیار خوش میدرخشد. پشتیبانی بسیار خوب از فناوریهای HDR و HDR10 باعث میشود تا تصاویر واقعیتر و طبیعیتری را در این محصول ببینیم و همچنین به واسطه فناوری Micro Dimming، جزئیات تصویر با دقت و ظرافت بیشتری به نمایش در میآیند. یکی دیگر از تلویزیونهای محبوب و پرفروش سامسونگ در ایران، TU7000 از سری ۷ نام دارد. تلویزیونی با وضوح ۴K، فناوری HDR و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز که برخی از بهترین تکنولوژیهای سامسونگ را هم در اختیار دارد. بهترین تلویزیون سامسونگ مدل TU7000 به موتور پردازشی اختصاصی کریستال مجهز است که کمک شایانی به ارائه خروجی تصویر و صدای باکیفیت میکند. علاوه بر وجود فناوری HDR، ما شاهد تکنولوژی PurColor نیز هستیم که در بهینهسازی رنگها و تصاویری با وضوح پایین بسیار کاربرد دارد. اگر میخواهید با این تلویزیون به بازی بپردازید، قابلیت ALLM به شما کمک میکند تا تاخیر در ورودی تصویر به حداقل برسد و در نتیجه تجربهای عالی و بینقصی را از TU7000 دریافت خواهید کرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

به «برنامه ها» بروید. روی نوار جشتجو “search” “مرورگر وب یا web browser” را تایپ کنید. یک مرورگر را انتخاب و نصب نمایید. تلویزیونهای سامسونگ میتوانند به انواع دستگاههای بلوتوث از جمله بلندگو، نوار صوتی، هدفون، صفحهکلید و ماوس و گیمپد متصل شوند. می تواند صدای تلویزیون شما را افزایش دهد یا حرکت در منو را آسان تر کند. برای اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت، بسته به مدل دستگاه شما کلمه متفاوتی نمایش داده میشود. کاربران گرامی سایت آی پی امداد توجه نمایید که تمامی مدل های سامسونگ از اتصال بلوتوث پشتیبانی نمیکند. وارد بخش تنظیمات یا setting در تلویزیون سامسونگ خود شوید. به بخش sound بروید. خروجی صدا “sound output” را انتخاب نمایید. لیست بلندگوهای بلوتوث را انتخاب کنید. دستگاه بلوتوث خود را تنظیم کنید تا جفت شدن فعال آغاز شود. دستگاهی را که می خواهید با تلویزیون جفت کنید انتخاب کنید. را انتخاب کنید و متصل شوید. اگر دستگاه صوتی شما ظاهر نمی شود، مطمئن شوید که روشن است و جفت می شود.

حتما بخوانید
معروف ترین تلویزیون های سال 1402 به انتخاب کاربران

در مدلهای مختلف و سایزهای ۵۰، ۵۵، ۶۵ ، ۷۵، ۸۵، موجود است.

تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۰ از سیستم عامل تایزن نسخهی ۵.۵ پشتیبانی میکند و یک دنیا سرگرمی و قابلیتهای کاربردی را برای شما به ارمغان آورده است. از نظر ظاهری جلوهی مینیالیستی این مدل در زیبایی دکوراسیون شما خودنمایی خواهد کرد. با حاشیههای
ظریف و پایههای متفاوت از سایر مدلها، نمایی یونیک به نشمین شما خواهید بخشید. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8500 علیرغم اینکه از لحاظ کیفیت و تکنولوژی با تلویزیونهای حرفهای برابر میکند، قیمت مناسبی دارد که شما را در خرید آن با مشکل مواجه نخواهد کرد. در سایت نینا کالا انواع مدلهای تلویزیون سامسونگ در مدلهای مختلف و سایزهای ۵۰، ۵۵، ۶۵ ، ۷۵، ۸۵، موجود است. پشتیبانی نیناکالا بهصورت ۲۴ ساعته آمادهی مشاوره و پاسخگویی شما در خرید تلویزیون میباشند. قطعاً داشتن طراحی جدید و شیک یکی از ملاکهای اصلی برای خرید تلویزیون است. شرکت سامسونگ همواره در تلاش است آخرین متد روز را در طرحی تلویزیونهای خود پیاده کند.

  1. عدم برخورداری از حالت Gallery Mode و Ambient Mode
  2. قابلیت پخش محتوای ۳۶۰ درجه به کمک ۳۶۰ Video Player
  3. فناوری Game Pro mode
  4. با پخش همزمان محتوای HD مرورگر کند میشود
  5. سپس برنامه مرورگر را انتخاب و نصب نمایید
  6. اوج روشنایی خوب در SDR
  7. قابلیت اتصال One Connect Box

خرید تلویزیون سامسونگ این روزها برای بسیاری از کسانی که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارند، یکی از اولین انتخاب ها می باشد. همچنین قابلیت اتصال انواع گجت ها و دستگاه های هوشمند به این تلویزیون ها با استفاده از کابل نوری نامرئی، نیز خود از مزایای آنهاست. همچنین بهره گیری از موتور Q Engine نیز خود کمک بزرگی به پردازش تصاویر و نمایش هر چه بیشتر و بهتر تصاویر می دهد. از طرف دیگر خروجی صدای این تلویزیون ها نیز با کیفیت بسیار مناسبی صورت می گیرد. با قدرتی در حدود ۴۰W که برای یک تلویزیون سامسونگ بسیار مناسب است. ناگفته نماند که تلویزیون های QLED سامسونگ از تکنولوژی کوانتوم بهره می گیرند. داشتن نوار منوی ساده و مناسب بطوری که براحتی پس از چند بار کارکردن با آن می توانید به جزئیات آن مسلط شده و براحتی تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید. تلویزیون های هوشمند سامسونگ از الگوریتم های مختلفی جهت پردازش تصاویر استفاده می کنند. یکی از این الگوریتم ها WIDE COLOR ENHANCER PLUS است که کمک زیادی به پخش رنگ تصاویر و وضوح آنها می کند. موتورهای پردازشگر HyperReal سامسونگ امکان پخش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست مناسب را می دهد و به این ترتیب امکان پخش فیلم، انیمیشن ها و همچنین موسیقی بر روی دستگاه را به کاربران می دهد. خوشبختانه بیشتر مدلهای تلویزیون های این شرکت از نوع FULL HD، UHD 4k و یا ۴k هستند. بنابراین کسانی که تمایل دارند در درجه اول محصولات این شرکت را خریداری کنند، اقدام به خرید تلویزیون های جدید سامسونگ از نوع تخت و یا منحنی می کنند. یکی از دیگر امکانات مناسب برخی از تلویزیون های جدید سامسونگ، علاوه بر اتصال به اینترنت، امکان نمایش و اتصال به مرورگرها (browsers) را نیز دارد که در نوع خود جالب است.

حتما بخوانید
هواپز

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون سامسونگ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید