چیزی که شما نکردید توجه کنید در مورد کولر گازی قدرتمند است – با این حال بسیار ساده

یکی دیگر از انواع کولر اسپلیت ها که طرفداران زیادی هم دارد، اسپلیت دیواری است. اسپلیت های دیواری در ظرفیت های ۹۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ تولید و عرضه می شوند. در عصر حاضر خرید کولر گازی درسراسر دنیا محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده و برندهایی مختلفی در سراسر جهان به امر تولید و عرضه خرید کولرهای گازی برندهای مختلف مشغول می باشند. در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز، اطلاعات فنی ده ها مدل از انواع کولرگازی و اسپلیت، از انواع برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. متأسفانه گاهی اوقات خریداران فریب قیمت پایین کالاهای قاچاق و غیراصل را میخورند و اقدام به خرید این گونه کالاها مینمایند.کالاهای قاچاق گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و قابل اعتمادی ندارند. در زمان خرید کولر گازی ممکن است با مشکلی با عنوان تغییر در ظاهر یک محصول مواجه شوید به این معنا که برخی از فروشندگان اجناس معمولی را از نظر ظاهری تغییر داده و به عنوان یک محصول برند به مشتریان خود با قیمت بالاتری ارائه می نمایند.

دولوله ای ها علاوه بر خارج کردن گرمای محیط، هوای تازه را نیز جایگزین می کنند، و نسبت به تک لوله ای ، قیمت بالاتری دارند. یکی از این تجهیزات مهم و پیشرفته ، کولر گازی و اسپیلت ها هستند. کولر گازی یا اسپلیت یکی از زیر مجموعه های تجهیزات تهویه مطبوع بوده، که مانند کولر آبی توسط انرژی الکتریکی (برق) کار میکند ولی از نظر اجزاء تشکیل دهنده و سیستم سرمایشی، کولر گازی کاملا با کولر آبی متفاوت است. با توجه به اینکه مجموعه تخصصی دماتجهیز بعنوان عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع، ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت در منطقه خاورمیانه است، چنانچه برای هریک از کشورهای منطقه نیاز به Split AC Unit دارید، میتوانید سفارش خرید خود را با اطمینان خاطر، گارانتی محصول و قیمت مناسب به کارشناسان فروش ما بسپارید. در ابتدا لازم میدانیم توجه شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولر گازی و اسپلیت های بانهای و قاچاق بدون گارانتی و با قیمت ارزانتر، صورت گرفته است، خرید این کولرها قطعاً مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. زیرا، در انواع مختلف با ظرفیت های سرمایش ، گرمایش و هوادهی متفاوتی تولید و عرضه می شود، و شما باید قبل از اقدام به خرید کولر گازی، متراژ و کاربری محیط مورد نظر خود را در نظر داشته باشید، تا بتوانید انتخاب صحیح و درستی در مدل و ظرفیت هوادهی ، با قیمت مناسب داشته باشید.

حتما بخوانید
فروش انواع لوازم صوتی و تصویری با تخفیف شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا!

از آنجایی که بالا بودن نرخ تبخیر رطوبت نسبی را افزایش داده و ممکن است موجب عدم آسایش محیط شود روش سرمایش تبخیری مستقیم باید در مناطقی اجرا شود که رطوبت نسبی در آنجا کم باشد. آیا کولرهای اسپلیت اینورتر واقعا کم مصرف هستند؟ کولر گازی های مدرن، از تکنولوژی موتورهای با دور متغیر به نام اینورتر استفاده می کنند، که نتیجه آن کنترل بهتر دماست. کولرهای گازی دارای این دو عملکرد مانند دیگر کولرهای گازی از ۶ بخش اصلی کمپرسور، شیر انبساط و لوله مویی، کندانسور، اواپراتور(پنل داخلی)، شیر چهارطرفه و گاز مبرد تشکیل شده اند و به کمک آن ها فرآیند گرم و سرد کردن محیط را انجام می دهند. به سرعت از گرمای محیط میکاهد و در واقع تهویه مطبوع را حاصل میکند، زیرا هم رطوبت، هم دما را کاهش میدهد و هم با داشتن فیلتر ذرات معلق در هوا را با فیلتر خود از هوای اتاق جدا میکند.

در واقع گاز فریون بس از فشرده شدن توسط کمپرسور در کندانسور خنک شده و تبدیل به مایع میگردد. با کارکردن فن کندانسور و با عبور هوای بیرون گاز خنک (گرم)، سرد شده و تبدیل به مایع می شود. از جمله این سیستمها که بیشتر در مناطق جنوب و شمال کشور به علت آب و هوای گرم و مرطوب مورد استفاده قرار میگیرند، کولر گازی میباشد. کمپرسورها از متداولترین و رایجترین دستگاههایی میباشند که امروزه در بسیاری از صنایع از جمله در کولر گازی و یخچال و… امروزه، روغن، به دلیل خواص خوب روانسازی رایجترین مایع مورد استفاده در روانکاری است. مبرد در اواپراتور در اثر دمای محیط، تبخیر می شود و دوباره به گاز تبدیل می گردد؛ بنابراین مبرد با تبدیل مایع به گاز در اواپراتور(به عنوان یک واکنش گرماگیر)، سرد شده و سرمای خود را به محیط یا لوله های اواپراتور می دهد. کولر گازی اسپلیت دارای دو قسمت است، یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور است تا بتوانید در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به کارگیری شود البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص میدهد.

حتما بخوانید
فروشگاه اینترنتی بست باف

ارائه میگردد. شکل ظاهری، محل قرارگیری دکمه ها و وجود برخی آپشن ها ممکن است در ریموت کولر گازی های مختلف متفاوت باشد اما علاوه بر دکمه Power که کاملاً مشخص است، دکمه MODE نیز در تمامی ریموت کنترل های این دستگاه ها مشترک میباشد. اصولا از کولر گازی های ایستاده در اماکنی مانند پاساژ ها ، سالن ها ، مساجد ، فروشگاهها ، رستورانهای بزرگ ، بانکها و محیط هایی که از نظر مساحت ، متراژ بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. • حالت AUTO: در این حالت دستگاه بصورت خودکار عملکرد سرمایشی یا گرمایشی را جهت فراهم نمودن هوایی با دمای معتدل در محیط انجام میدهد. امروزه برای رساندن دمای محیط به دمای آسایش باید از تجهیزات جدیدی جهت سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال استفاده کرد. چنانچه پس از مطالعه مطالب ارائه شده فوق، سوالات بیشتری جهت تصمیمگیری برای خرید انواع کولرگازی مورد نیاز دارید، میتوانید پس از تماس با مجموعه تخصصی دماتجهیز و شمارههای داخلی ۱۱۷ – ۱۱۹ – ۱۲۰ – ۱۲۶ – ۳۱۷ ، از کارشناسان فروش بخش تجهیزات تهویه مطبوع مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. لازم به ذکر است کلیه کولر گازی های ارائه شده در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیفهای مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمتها لحاظ گردیده است.

اکثر افراد با این سوال مواجه می شوند که علت ارزان بودن کولر گازی بانه چیست و در این زمینه باید گفت که این کالا به طورمستقیم به مصرف کنندگان عرضه می گردد بدون هیچ واسطه ای. شرکت آبسال هماکنون مالک شبکهای از ۳۴۸ شعبه در سراسر ایران میباشد، که از طریق آن کالاها و خدمات پس از فروش خود را عرضه میدارد. که قصد داشتند رضایت مردم را به دست آورند.خرید کولر گازی از بانه از کولرهایی است که دارای قیمت های قابل قبول و به نسبت نمایندگی ها و جاهای دیگر که در مناطق مختلف کشور به عرضه کولر گازی مشغول می باشند ارزان تر هستند. بعضی از فروشندگان با استفاده از چیزهایی مانند جذب سریع مشتری سعی درفروش هر چه سریع تر محصول خود دارند. • هنگامی که دمای هوای خارج از محیط چندان گرم نباشد میتوان از مود فن دستگاه بهره گرفت. • حالت FAN: این حالت فقط باعث گردش هوای محیط شده و تاثیری در تغییر دمای هوا ندارد. تنظیم دمای اسپلیت روی عدد ۲۵ درجه ضمن تأمین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما، به عنوان موثرترین راهکار در کاهش مصرف و هزینه برق دستگاه در تمامی انواع کولرهای گازی و اسپلیتها مورد قبول کارشناسان قرار دارد.

حتما بخوانید
علت کم و زیاد شدن نور تلویزیون سامسونگ ،سونی و الجی

• موثرترین راه کاهش مصرف برق کولر گازی و اسپلیت، تنظیم دمای دستگاه بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد است! به طور مثال فرض کنید در ماههای تیر و مرداد که دمای هوای تهران حتی به ۴۰ درجه سلسیوس هم میرسد، موتور یا کمپرسور کولر گازی شما برای تأمین دمای هوای دلخواه و مطلوب ۲۴ درجه، تقریباً به صورت دائم در حال کار است. جدول زیر برآورد تقریبی ظرفیت کولر گازی به متراژ محیط در هوای معتدل را نشان می دهد. زندگی در شهر و روستا نیاز به شرایط آسایش دمای محیط دارد. با گرم شدن روز افزون دمای هوا و بخصوص در شهرها نیاز بیشتری به دستگاههای خنک کننده بیش از پیش احساس می شود. کمپرسورهای گریز از مرکز با بیش از ۶ مرحله و فشاری تا ۲۵ بار نیز وجود دارند. تراکم ممکن است که یک یا چند مرحلهای باشد و کمپرسور نیز میتواند از نوع دینامیکی یا جابجایی باشد، اما در این مواقع کمپرسورهای پیستونی رایجترین هستند.

کولر گازی BTU (British Thermal Unit) واحد استاندارد اندازه گیری انرژی گرمایی در تجهیزات تهویه مطبوع است و به مقدار گرمایی گفته میشود که میتواند دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر به میزان یک درجه فارنهایت افزایش دهد. کولرهای گازی و اسپلیت یکی از بهترین این تجهیزات خنک کننده هستند ، که برای انتخاب و خرید آنها به اطلاعاتی مانند انتخاب ظرفیت، نوع، برند و آگاهی از قیمت مناسب آنها نیاز دارید. به همین علت امروزه این تجهیزات مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. بخشی از از سهام شرکت آبسال در بورس اوراق بهادار تهران مبادله میشود. شرکت آبسال در سال ۱۹۵۶ میلادی، تأسیس شد و تا سال ۱۹۸۳ تحت نام یونیورسال پیالسی شناخته میشد، سپس به آبسال تغییر نام داد. در سال ۱۸۳۴ میلادی، ژاکوب پرکینز با تغییر در طرح اولیهٔ ایوانس توانست اولین یخچال جهان را بسازد و. همانطور که در یخچال از روش تبدیل گاز به مایع با کمک افزایش فشار که در نهایت تولید سرما می کند، در کولر گازی هم همین فرایند رخ می دهد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید تلویزیون اسنوا

استفاده مستمر (چند وقت یکبار) از برنامههای کنترل سلامت قطعات مانند HWMonitor بدون نیاز به رجوع به BIOS میتواند به سلامت سیستم مورد نظر و پیشگیری از آسیب کمک کند. عملیات نادرست یا غیرایمن این کارخانجات به دلیل اشتعال پذیری بالای گاز و فشارهای خیلی بالا میتواند بسیار خطرناک باشد. یک پمپ خلاء، کمپرسوری است که در این دامنه فشار کار میکند از جمله ویژگی خاص پمپ خلاء این است که آنها با نسبت فشار خیلی بالا کار میکنند، با این وجود، علیرغم این موضوع، کمپرسورهای متراکمکننده چند مرحلهای میتوانند برای محدوده فشارهای ۱ بار تا ۰/۱ بار مورد استفاده قرار گیرند. پس از مدت کوتاهی گروه صنعتی بوتان با هدف تولید لوازم گازسوز از جمله اجاق گازسوز تأسیس شد. از جمله ویژگیهای کمپرسور گریز از مرکز، جریان رانش شعاعی آن است. نیز در راندمان دستگاه و کاهش مصرف برق آن تاثیر بسزایی دارد. هوای اتاق نیز با گردش پروانه فن داخلی از یک سمت وارد یونیت داخلی می شود و پس از عبور از میان لوله های اواپراتورِ سرد شده، به فضای بیرون هدایت می شود. هوای داخل نیز، پس از عبور از میان کویلهای پنل داخلی (اواپراتور)، تبدیل به هوای خنک و دلپذیر شده و موجب آسایش و رفاه ساکنین میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید