چگونه در هفت قدم‌های ساده در مورد تلویزیون سامسونگ اولد دریابیم

برای اصل بودن تلویزیون باید سریال نامبری که بر روی کارتون درج شده با سریال نامبر موجود در پشت تلویزیون هیچ گونه مغایرتی نداشته تلویزیون سامسونگ ال ای دی باشد. در حال حاضر با استفاده از کد کیو آر در کمترین زمان ممکن می توانید اصل بودن تلویزیون سامسونگ را مشخص کنید. با استفاده از گوشی همراه، کد کیو آر را اسکن کرده و از طریق آن وارد سایت اصلی سامسونگ شوید. دقت کردن به بسته بندی و کارتون محصول از سادهترین روش هایی بوده که می توانید برای تشخیص اصل بودن تلویزیون استفاده کنید. کارتون های تلویزیون اصلی سامسونگ رنگی و باکیفیت بالا است. لوگوی سامسونگ بر روی آن کاملاً شفاف و صاف درج شده و همچنین بر روی قسمت پشتی کارتن و پشت تلویزیون اصلی در منوی آن لیبل سامسونگ را مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که در تولیدات کمپانی سامسونگ از سال ۲۰۲۱ تصاویر گرافیکی با استفاده از جوهر کمتر بر روی کارتن های بسته بندی درج شده که این امر تأثیر بیشتری در کاهش زباله و سازگاری با محیط زیست دارد.

  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • دارای تلتکست
  • پشتیبانی از TV Key
  • باتری ها را از کنترل از راه دور خارج کنید

تلویزیون های سری M سامسونگ در سال ۲۰۱۷ در اختیار مشتریان تلویزیون های سامسونگ قرار گرفتند. تلویزیون ۳۲ اینچی M4850 به عنوان کوچکترین عضو از این مجموعه معرفی شده است. این دسته از تلویزیون های سری ام سامسونگ دارای کیفیت تصویر بالاتری هستند به همین دلیل، این مدل معمولاً برای مقاصد خاصی انتخاب می شود. مثلاً برای اتصال دوربین های مدار بسته و مانیتورینگ معمولاً از این مدل از تلویزیون های سامسونگ استفاده می شود زیرا دارای کیفیت تصویر بالایی است. از طرفی اندازه استاندارد و کیفیت بالای تصویر این مدل از تلویزیون های سامسونگ برای فضاهایی مانند اتاق خواب نیز مناسب است. تلویزیون ۳۲اینچی سامسونگ m4850 دارای وزنی سبک است و شما می توانید چه به همراه پایه و چه بدون پایه، به راحتی آن را جابه جا کنید. می توانید با خرید این تلویزیون در مصرف برق هم صرفه جویی کنید. تلویزیون LED سامسونگ با کیفیت تصویر HD و رزولوشن قابل قبول، توانسته است کیفیتی بی نظیر را به نمایش بگذارد. تلویزیون ۳۲M4850 با استفاده از الگوریتم پیشرفته و بهبود دهنده گستردگی رنگ، تصاویری زنده و شاداب با جزییات رنگی بی نظیری ارائه می دهد. سیستم تقویت کننده رنگ Wide Color Enhancer به کار رفته در این تلویزیون، باعث شده تا رنگ هایی درخشان را از نزدیک مشاهده کنید. درگاه های USB و HDMI به کار رفته در این تلویزیون، امکان اتصال دستگاه ها و حافظه های جانبی به تلویزیون را فراهم می کنند تا محتوای مود علاقه تان را به راحتی در تلویزیون سامسونگ مشاهده کنید. سیستم صوتی تلویزیون ۳۲ اینچی سری M سامسونگ از دو کانال تشکیل شده است که توان خروجی آن نیز ۲۰ وات است و این امکان را برای بیننده فراهم کرده تا صدا را در شرایط مختلف به راحتی بشنود.

حتما بخوانید
۱۰ لوازم جانبی موبایل محبوب در دیجی کالا (۱۷ اسفند ۱۴۰۱)

بدون بیشتر خطا با خرید تلویزیون سامسونگ

کانالهایی که به موارد دلخواه اضافه میشوند، نماد ♥ را در لیست کانال نشان میدهند. چگونه برنامه ای را در تلویزیون سامسونگ نصب کنیم؟ دکمه Home را روی کنترل از راه دور هوشمند فشار دهید، سپس به Apps بروید. یک برنامه را برای نصب انتخاب کنید، دکمه انتخاب را فشار دهید، سپس به صفحه اطلاعات دقیق بروید. Install را انتخاب کنید. اگر Open را فشار دهید، برنامه بلافاصله باز خرید تلویزیون سامسونگ سری TU8500 می شود. توجه: برنامه های ویدیویی و رسانه ای به Media Home و برنامه های بازی به صفحه اصلی بازی اضافه می شوند. برای جابجایی برنامه ها در صفحه اصلی مراحل زیر را دنبال کنید. ۱. از لیست برنامه ها، به پایین لیست برنامه ها بروید و Edit List را انتخاب کنید. به برنامه ای که می خواهید به آن سوئیچ کنید بروید، سپس فلش رو به پایین روی کنترل از راه دور را فشار دهید. ۲. از منوی گزینه ها، انتقال را انتخاب کنید.

قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است. رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند. تلویزیون سامسونگ ۵۰TU8500 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق این برنامه لوازم خانگی، دستگاه ها و سنسورهایی که از اینترنت اشیاء (Internet of Things) پشتیبانی می کنند را به صورت مستقیم از تلویزیون کنترل نمایید. به این ترتیب کنترل کاملی روی لوازم خانگی خود خواهید داشت. برنامه SmartThings برای گوشی های اندرویدی و iOS نیز توسعه داده شده است و شما می توانید از طریق آنها نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ نکات و راهنما

تلویزیون سامسونگ

تولیدات این شرکت که گاه، جزو اولینها در جهان است، به گونهای طراحی شده که میتواند پاسخگوی کاملی به نیازهای مصرف کننده باشد، همچنین سلیقه افراد مختلف را در نظر بگیرد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. تلویزیونهای سامسونگ از جمله پرمصرفترین لوازم الکترونیکی در دنیا میباشند که در انواع طرحها، اندازهها و البته تکنولوژیهای مختلف به بازارهای جهانی عرضه میشوند. این برند کرهای قدرتمند، تلویزیونهای مختلفی همچون QLED، NEO QLED، MICRO LED، THE PREMIERE و موارد دیگر را تا به حال برای مصرف کنندگان طراحی کرده که هر کدام دارای ویژگیهای خاصی هستند. برای انتخاب یک تلویزیون سامسونگ یا باید براساس نوع تکنولوژیهای به کار رفته در آنها، بر اساس سایز و رزولوشن عمل کنید. تلویزیونهای سری SUHD که کیفیتی بالاتر از سری ۴K داشته و درخشش روشنایی در این تلویزیونها با سریهای دیگر به شکل قابل توجهی متفاوت و بالاتر است. کنتراست بالا از دیگر ویژگیهای این تلویزیونها میباشد. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سلام دوست گرامی ، برای عیب یابی دقیق باید دستگاه شما توسط تعمیرکار تلویزیون ال ای دی سامسونگ بررس شود ، اما احتمالا مین برد دستگاه شما خراب شده moloudi mall است . سلام. تلویزیون سامسونگ برای۱۲سال پیش،جریان برق داره، اما چند روزه روشن نمیشود؟ کلا دکمه پاور تلویزیون هر چقدر میزنیم ر
وشن نمیشود. سلام بچه ی من یه بطری آب معدنی رو رو تلویزیون خالی کرد ، همسرم سریع با سشوار تلویزیون رو خشک کرد ، اما الان تلویزیون روشن نمیشه ، ممکنه چند ساعت بعد خود به خود درست بشه ؟ با عرض سلام و خسته نباشید ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ دارم ، دستگاه روشن میشه آرم سامسونگ رو میاره و چراغ کنترل چشمک میزنه و دیگه دستگاه روشن نمیشه ، لطفا راهنمایی بفرمایید . سلام دوست گرامی ، احتمال خرابی از برد اصلی دستگاه می باشد که در این صورت لازم است تا دستگاه به صورت کامل یا برد اصلی به کارگاه جهت بررسی بیشتر منتقل شود .

حتما بخوانید
همزن گوسونیک مدل GSM-889؛ دستیاری حرفه‌ای و زیبا برای آشپزخانه‌ی شما

برای اطلاع از تلویزیون سامسونگ چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

این تکنولوژی توانایی تولید یک میلیارد رنگ را داراست. شرکت سامسونگ از تکنولوژی های، Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer برای تنظیم و بهبود کنتراست تصویر در تلویزیون ۵۵AU8000 استفاده کرده است. این تلویزیون دارای پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K می باشد که از قابلیت های خوبی برخوردار است. این پردازنده به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی به نمایش خواهد گذاشت. تمام جزئیات تصویر را در اختیار داشته باشید. با وجود تکنولوژی Motion Xcelerator لرزش ها کاهش می یابد و تصاویر شفاف و روان نمایش داده خواهند شد. همچنین این تلویزیون دارای حالت های Film Mode و Natural Mode نیز می باشد. این تلویزیون مجهز به ویژگی Brightness Detection جهت تشخیص نور محیط می باشد. کیفیت صدای تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU8000 خوب است. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 دو کاناله است و از دو بلندگوی ۱۰ واتی تشکیل شده است که توان خروجی صدا ۲۰ وات را ارائه میدهد.

  • دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن آن از بالا
  • سیستم صوتی – سینما خانگی
  • نوع صفحه نمایش: Crystal
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • انواع شکستگی در بخش های مختلف نظیر پنل، مانیتور و …
  • Screen mirror در آیفون
  • تعویض پاور، اسپیکر و پنل تلویزیون
  • پشتیبانی از فناوری SmartThings

HDR10 از دیگر قابلیتهای این تلویزیون میباشد. سامسونگ از پردازنده جدید و پیشرفته Crystal Processor 4k استفاده کرده است. این پردازنده تصویر و صدایی فراتر از انتظار را ایجاد میکند و موجب رضایت کامل کاربر میشود. تلویزیون ۵۵ اینچ سری ۹۰۰۰ سامسونگ به دلیل استفاده از قابلیت ALLM و eARC امکان بازی با بالاترین کیفیت را ایجاد کرده است. این امکانات اجرای بازی به بهترین صورت را برای کاربر امکان پذیر میکند و همچنین بالاترین سطح رضایت را دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. فروش قسطی تلویزیون سامسونگ، نقش بسیار پررنگی در زندگی انسان دارد. بدون شک، تلویزیون در گروه وسایل مدرن و پرکاربرد در اکثر خانهها حساب میشود. در ادامه مطلب به بررسی ویژگیهای این تلویزیون میپردازیم. اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵ اینچ دارید به ادامه مطلب توجه کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد و شما میتوانید محتواها را بین تلویزیون و تلفن همراهتان به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید
‏یلدای دیجی‌کالا برای همه ایران؛ از ویژه برنامه تا پیشنهادهای هیجان‌انگیز

۴ پرسش و پاسخ به تلویزیون سامسونگ

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تلویزیون سامسونگ بانه.

دیدگاهتان را بنویسید