چرا باید اسنوا بخریم؟

چرا باید اسنوا بخریم؟

انتخاب ‌سنتر

اسنوا برند ایرانی‌کره‌ای است. به این معنی که تمام قطعات مورد نیاز لوازم خانگی به صورت اورجینال در کشور مادر – کره – تولید و فرایند مونتاژ دستگاه‌ها در ایران انجام می‌شود. تمام مشتریان و مصرف‌کنندگان برند اسنوا بر این نکات اتفاق نظر دارند که تیم خوش‌فکر و ایرانی اسنوا توانسته در مارکت پررقابت لوازم خانگی، خوش بدرخشد و در مدت کوتاهی سهم بالایی از مارکت را از آن خود کند. اسنوا انواع لوازم خانگی را در طرح ها و مدل های متنوع متناسب با سلیقه خانواده ایرانی تولید می کند. در فروشگاه انتخاب سنتر ، تلویزیون اسنوا ، یخچال اسنوا ، لباسشویی و سایر محصولات را با ضمانت نامه ۲۴ ماهه انتخاب الکترونیک می توانید مشاهده کنید.

 

داستان اسنوا از کجا شروع شد؟

 

اسنوا از ابتدا تا انتها، متعهد به شما

به گفته وب‌سایت اسنوا؛ «ارکان ساختار نوین ایرانیان» عبارت طولانی اما مهمی است که ما به طور مخفف اسنوا صدا می‌زنیم. اسنوا سیاره‌ای است که زمان در آن، حرف اول را می‌زند. هر یک از لوازم خانگی اسنوایی یک وظیفه مهم دارد و آن هم این است که مشتریان بتوانند از زمان مفیدشان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و کارهای تکراری و خسته‌کننده را لوازم خونگی‌ اسنوا انجام دهند تا شما بتوانید به کارهای مهم‌تان برسید!

کل ماجرای اسنوا از سال ۸۴ شروع شد. گروهی از بهترین تولید‌کننده‌ها، مهندس‌ها و کارشناسان ایرانی دست به دست هم دادند تا تولید ملی رنگ و روی تازه‌تری به خود بگیرد! از آن زمان تاکنون، تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت برای ما، در اسنوا خلاصه شد! به همین دلیل است که می‌گوییم می‌توانید روی ما حساب کنید!

حتما بخوانید
فروشگاه اینترنتی بست باف

 

 

درباره اسنوا از مردم پرسیدیم

صرف‌نظر از شعار سازمانی و مسوولیت حرفه‌ای که گروه اسنوا سرلوحه خود قرار داده است، بر اساس افکارسنجی و پرسش‌گری از تمام کسانی که محصولات اسنوا را استفاده می‌کنند، به چشم‌اندازی روشن‌تری رسیدیم که شعارهای سازمانی اسنوا را ملموس‌تر می‌کند. آن چه که کاربران اسنوا اشاره دارند علاوه بر مزایای این برند، نقاط قوت دیگری را نیز برجسته می‌کند. البته ناگفته نماند که انتخاب لوازم خانگی کاملا امری سلیقه‌ای است و هر شخص یا هر فردی بر اساس امکانات مالی و غیرمالی خود، اقدام به انتخاب برندها کرده و تعریف و تمجید یا نقد و انتقاد از برندها را نمی‌توان به کل سبد محصولات تعمیم داد. اسنوا هم مانند هر برند دیگری موافقان و مخالفان خاص خود را دارد اما در نظرسنجی‌ها، بالغ بر ۸۰ درصد اعلام رضایت را در کارنامه خود دارد.

 

فاکتورهای مهم اسنوا از دید مردم

رضایت مصرف‌کنندگان، مصرف بهینه‌تر انرژی، طراحی خوب و مدرن، لوکس بودن، روزامد بودن محصولات و قیمت قابل رقابت در مقایسه با نمونه‌های خارجی از مهم‌ترین مزیت‌هایی هستند که مردم در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند. رضایت ۸۰ درصد از مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی بر توفیق حرفه‌ای اسنوا صحه می‌گذارد و می‌گوید این برند، امتحان کیفیت را خوب پس داده است.

 

انتخاب سنتر ، شعبه رسمی برند اسنوا 

انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی و شعبه رسمی اسنوا ، کلیه محصولات اسنوا را با قیمت شرکتی و ضمانت نامه ۲۴ ماهه انتخاب الکترونیک به فروش می رساند. همچنین امکان مشاهده حضوری از فروشگاه خانه اسنوا (شعبه شماره ۲) انتخاب سنتر برای مشتریان ساکن شهر تهران وجود دارد.

حتما بخوانید
چگونه تلویزیون سامسونگ را بدون ریموت کنترل کنیم؟

 

فروشگاه خانه اسنوا

دیدگاهتان را بنویسید