پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA؛ راهی ساده برای استقبال از فصل گرما

با ورود به فصل گرما باید وسایل سرمازای خانه را مهیا کنیم و اگر وسایل ما کهنه و از کار افتاده شدند، به فکر تهیه مدل‌های جدید باشیم. در ویدیوی این هفته به سراغ پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA رفته‌ایم و بعد از جعبه‌گشایی، نگاهی به عملکرد آن انداختیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

سال‌های زیادی است که پارس خزر در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی برقی بسیار خوش‌آوازه بوده. پیشرفت همزمان با تکنولوژی و ساخت محصولاتی مطابق با سلیقه و نیاز مصرف کننده‌ی ایرانی، از جمله دلایل محبوبیت پارس خزر است. پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA یکی از پرفروش‌ترین پنکه‌های موجود در بازار است. طراحی مدرن و جذاب این پنکه به دلیل استفاده از رنگ مشکی براق با جزئیات نقره‌ای در بدنه و پره‌‌های شفاف بی‌رنگ است. این پنکه صدای بسیار کمی حین کار تولید می‌کند و در ۶ سرعت مختلف قابل تنظیم است.

از ویژگی‌های بسیار کاربردی که هر پنکه‌ای باید به آن مجهز باشد، انواع مختلف پرتاب باد است و این پنکه در ۳ حالت خواب، موسمی و طبیعی تنظیم می‌شود. همچنین شما می‌توانید از یک تا ۸ ساعت به تایمر پنکه زمان دهید که برای زمان خواب بسیار کاربردی است. تمام تنظیمات این پنکه از طریق نمایشگر آن قابل مشاهده است و علاوه بر آن از طریق کلیدهای پایی و ریموت کنترل هم می‌توانید پنکه را کنترل کنید.

برای آشنایی بیشتر با این پنکه شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

حتما بخوانید
راهنمای انتخاب گنجایش مناسب کولر آبی

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید