پایدار دلایل برای اجتناب کنترل تلویزیون سامسونگ

رایج ترین آنها آسیب فیزیکی، مشکلات باتری، مشکلات جفت شدن یا مشکلات حسگر مادون قرمز روی کنترل از راه دور یا تلویزیون است. عیبیابی ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ بستگی به مشکلی دارد که با آن تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ ۵۰BU8500 دارید. اگر به نظر می رسد که دکمه ها را به خودی خود فشار می دهد، کنترل های تلویزیون شما ممکن است در واقع کثیف باشند. ۱. باتری معیوب است. ۲. یک اشکال الکترونیکی در پد کنترل از راه دور. ۳. پد کنترل از راه دور معیوب. ۴. نقص سنسور کنترل از راه دور در تلویزیون. باتری ها را بردارید و سپس دکمه پاور را برای هشت ثانیه فشار دهید تا ریموت ریست شود. سپس، باتری ها را دوباره قرار دهید و دوباره از کنترل از راه دور استفاده کنید. یا اگر تلویزیون قاب QLED 2021، QLED 2021 یا ۲۰۲۱ قاب تلویزیون (QN900A, QN800A, QN700A, QN95A, QN90A, QN85A, Q80A, Q70A, tv سامسونگ Q60A,) دارید، برای تنظیم مجدد کنترل از راه دور، Return و Enter (مرکز صفحه پیمایش) را برای بیش از ۱۰ ثانیه فشار داده و نگه دارید.

  • وزن بستهبندی: ۶۲.۱ کیلوگرم
  • تبلت لنوو
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby
  • پشتیبانی از ویژگی ConnectShare جهت اتصال هارد و USB نسخه ۲.۰

همچنین شما می توانید با استعلام شماره سریال تلویزیون سامسونگ از اصلی بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید. همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، میتوانید از تنظیمات تلویزیون وارد بخش پشتیبانی شوید و آخرین مورد یعنی دربارهی این تلویزیون را انتخاب کنید که اطلاعات مربوط به تلویزیون را مشاهده خواهید کرد. از روشهای دیگر اطمینان پیدا کردن از اصل بودن تلویزیون سامسونگ، جستجو کردن مدل دقیق تلویزیون و مراجعه به سایت اصلی سامسونگ است. سپس شما میتوانید ویژگیهای ظاهری و مشخصات تلویزیون خود را از روی سایت اصلی باهم مقایسه کنید و از اورجینال بودن تلویزیون moloudimall.com خود مطمئن شوید. همانطور که در تصویر پایین مشاهده میکنید به طور مثال مدل TU8000 را جستجو می کنیم و سپس وارد سایت اصلی سامسونگ می شویم. روش دیگر برای فهمیدن تلویزیون اصلی سامسونگ، توجه به ریموت کنترل آن است. ریموت کنترل تلویزیونهای اصلی با مارک SAMSUNG که روی آن قرار دارد دارای جنس باکیفیت، بافتی محکم تر و همچنین بسیار خوش دست تر نسبت به ریموت کنترل تقلبی است.

حتما بخوانید
۷ نکته‌ی مهم برای انتخاب کاشی آشپزخانه

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچ

قابلیت Multi-View ممکن است با تمام موبایل ها سازگار نباشد. AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8500 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون TU8500 به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است. رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند.

تلویزیون سامسونگ

از طرفی دیگر تلویزیون تنها برای نمایش کانال های تلویزیون نیست. تماشای فیلم های دانلودی با کیفیت بالا، یکی دیگر از کاربردهای تلویزیون در منازل ماست. امروزه کیفیت بلوری و ۴k برای بسیاری از فیلم ها در دسترس ماست، بنابراین توصیه ما به شما خرید تلویزیونی با حداقل کیفیت ۴K است. یکی از مواردی توصیه شده در راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ، بررسی گستره دید تلویزیونی است که انتخاب کرده اید. این مسئله در خانواده هایی با تعداد اعضای بیشتر از دو نفر نمود بیشتری پیدا می کند. زیرا در این حالت در اغلب موارد دو نفر از اعضای خانواده از زاویه غیر عمود مشغول به تماشای تلویزیون می شوند. در صورتی که تلویزیون مورد نظر به گسترده دید فوق عریض (Wide Viewing Angle) مجهز نباشد، نفرات کناری از کیفیت کمتری از تصویر بهره مند می شوند که می تواند بسیار دلسرد کننده باشد. پس در هنگام خرید و انتخاب مدل های مختلف به این نکته توجه کنید. در مدل های QLED یا SUHD با چنن مشکلی مواجه نخواهید شد.

حتما بخوانید
چگونه انواع مبل پارچه‌ای را تمیز کنیم؟ (آموزش گام‌به‌گام)

از دیگر کاربردهای شماره سریال تلویزیون سامسونگ بوده که آن را به یک اطلاعات مهم تبدیل میکند. البته هر تلویزیون دارای یک شماره مدل نیز بوده که با شماره سریال کاملا متفاوت است. شماره مدل در بین مدلهای یکسان هر برند، مشترک بوده و شما با استفاده از این شماره فقط میتوانید به اطلاعات کلی مرتبط با مدل تلویزیون خود دسترسی پیدا کنید. در صورتی که شماره سریال هر تلویزیون تنها مختص به یک دستگاه بوده و در واقع هر تلویزیون دارای یک شماره سریال منحصربهفرد است. در نتیجه با استفاده از شماره سریال تلویزیون در هر موقعیتی شما مستقیما به تلویزیون خود اشاره خواهید کرد. البته این دو شماره معمولا در کنار یکدیگر قرار داشته و شما به هر دوی آنها به صورت همزمان دسترسی پیدا میکنید. به صورت کلی کاربران با استفاده از ۲ روش میتوانند از شماره سریال تلویزیون سامسونگ خود مطلع شوند. شما با دنبال کردن یکی از راهکارهایی که در ادامه شرح خواهیم داد، میتوانید به سادگی هر چه تمام به این شماره سریال دسترسی پیدا کنید.

در گذشته این امکان با اتصال یک دستگاه واسط مثل گوشی موبایل، باکس بازی یا گیرنده اتصال به اینترنت در تلویزیون ایجاد میشد. اما در نسل جدید تلویزیون قابلیت نصب نرم افزار در تلویزیون همانند یک دستگاه هوشمند مستقل تعبیه شده است. این امکانات در کنار دیگر قابلیتها در منوی تنظیمات دستگاه قرار داده شده و با یک سری اقدامات به راحتی قابل اجراست. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره داشتیم قابلیت نصب نرم افزار در تلویزیون سامسونگ توسط کاربرد از سری امکانات تلویزیونهای هوشمند تولید شده است. این مدل تلویزیونها با امکان اتصال به اینترنت طراحی شده و شرایط نصب و اجرای برنامههای مختلفی مثل Netflix، You Tube ، Pandora ، Twitter،Ebay ، Facebook و نرم افزارهای مشابه دیگر بر روی آنها فراهم شده است. نسل جدید تلویزیونهای سامسونگ چند نمونه از این نرم افزارها را بصورت پیش فرض در تنظیماتش ج
ای داده است. در این بخش آموزش روند نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ برای بهرهمندی از این قابلیت کاربردی ارائه شده است.

حتما بخوانید
راهنمای خرید پارچ تصفیه آب؛ ۷ نکته‌ی مهم پیش از خرید باید بدانید

چیزهایی که دوست ندارید در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ و چیزهایی که دوست خواهید داشت

این دو محصول در فروشگاه کاشانه به همراه گارانتی بصورت مستقیم از کشور تولید کننده به دست شما میرسند. در مقایسه قیمت این دو تلویزیون بهدلایل متعددی قیمت تلویزیون سامسونگ کمی بالاتر است. خرید محصولات اورجینال در بازار آشفتهی امروزی به کار دشواری تبدیل شده است. احتمالاً شما نیز با ترفندهای متنوع نهچندان موثر برای تشخیص اصالت کالا آشنایی دارید. این ترفندها که بعضاً توسط افراد سودجو برای جلب اعتماد شما به محصولات های کپی عرضه میشود، قابل اطمینان نیست. در ادامه یک راه کارساز را برای تشخیص اصالت هرنوع کالای الکترونیکی از هر برندی به شما معرفی میکنیم. برای بررسی اینکه تلویزیون مورد نظر اصل است یا تقلبی، کد مربوط به مدل دستگاه را از روی برچسب، در گوگل سرچ کنید. اگر در نتایج اولیه مدل محصول را از طریق سایت اصلی کالا (مثلاً سایت اصلی سامسونگ و یا ال جی) مشاهده کردید تقریباً مشخص شده است که کالای شما اورحینال است. در پایان برای برای اطمینان بیشتر عکسهای مربوطه را با کالای خود مقایسه کنید. به رسم همیشه در مجله خبری کاشانه، در این وبلاگ نیز سعی کردیم جامعترین اطلاعات را درباره خرید بهترین تلویزیون و مقایسه دو برند سامسونگ و ال جی به شما ارائه دهیم. امیدواریم شما کاربران عزیز با خواندن این وبلاگ پاسخ سوالات خود را پیدا کرده باشید؛ اما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با مطرح کردن سوال خود در بخش نظرات، با ما ارتباط برقرار کنید. در پایان بعنوان یک مرجع جهت خرید انواع تلویزیون ۱۰۰% اورجینال، به شما فروشگاه کاشانه را معرفی میکنیم که یک وارد کننده مستقیم محصولات از برندهای تولید کننده است. این فروشگاه انواع تلویزیون های سامسونگ و بهترین تلویزیون ال جی را به همراه ضمانت نامه و مناسبترین قیمت به کاربران عزیز در سراسر ایران عرضه مینماید. رصالت کاشانه عرضه محصولات اصل با قیمت ارزان است و تاکنون نیز در این زمینه به بهترین شیوه ممکن عمل کرده است.

حتما بخوانید
از نگهداری گیاهان خانگی تا اپلیکیشن‌های تناسب اندام؛ بهترین‌های سبک زندگی

کارشناسان زومیت در کنار سایر کاربران از تجربیات خود برای پاسخ به سوالات استفاده خواهند کرد. لیست قیمت تلویزیون در بخش محصولات زومیت روزانه چندین بار بهروزرسانی میشود. از کدام فروشگاه تلویزیون را ارزان تر بخریم؟ را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. چطور مشخصات و بهترین قیمت تلویزیون را با یکدیگر مقایسه کنیم؟ دسترسی به مقایسه کمترین قیمت تلوزیون و مشخصات فنی از طریق لیست محصول و صفحهی آنها امکانپذیر است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسیهای تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانهتر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده محبوبترین مقایسههای تلویزیون انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. لیست قیمت تلویزیون سامسونگ، ال جی، محصولات سونی و برندهای ایرانی را چطور پیدا کنیم؟ با کلیک روی این لینک و ورود به لیست قیمت روز تلویزیون ها و انتخاب برند و بازهی قیمتی موردنظر خود لیست تمام محصولات موردنظر شما بر اساس محبوبیت در بین کاربران نمایش داده خواهد شد. آیا ال جی و سامسونگ تلویزیون اندرویدی دارند؟ خیر الجی از رابط کاربری اختصاصی خود یعنی WebOS و سامسونگ نیز از Tizen بهره میبرند. برخی محصولات شیائومی، سونی و برندهای ایرانی مانند جی پلاس و ایکس ویژن از اندروید یا اندروید تی وی بهره میبرند. تلویزیون ۴K یا FHD کدام را انتخاب کنیم ؟ قطعا مشاهده فیلم در تلویزیون ۴K تجربه بهتری است اما قیمت این تلویزیونها بالاتر از نمونههای Full HD است؛ اگر اهل بازی نیز هستید بدون شک بهتر است دنبال یک تلویزیون ۴K یا Ultra HD برای خود باشید. تفاوت تلویزیون ال ای دی و ال سی دی چیست؟ عموما به اشتباه این دستهبندی در تلویزیونها انجام میشود. تلویزیونهای کنونی از دو پنل VA LCD و IPS LCD بهره میبرند و استفاده از واژهی LED به شیوهی نوردهی آنها باز میگردد.

فارسی کردن منو تلویزیون سامسونگ و الجی مقداری با هم متفاوت می باشند. همان طور که می دانید تلویزیون ها یکی از وسایل هوشمند محسوب می شوند ک کارایی زیادی دارند. تلویزیون ها توسط برند های مختلف و متعدد تولید شده اند که هر کدام در مدل های گوناگون و مجهز به تکنولوژی های منحصر به فردی می باشند. اشاره کرد. زبان تلویزیون های های هوشمند و یا اسمارت خارجی و یا انگلیسی می باشد، در نتیجه برای استفاده راحت تر از آن ها می توان زبان آن ها را به فارسی تغییر داد. استفاده از منو فارسی برای فارسی زبانان بسیار راحت تر از استفاده از منو انگلیسی می باشد. در اینجا قصد داریم به فارسی کردن منو تلویزیون سامسونگ و الجی بپردازیم و روش های پیشنهادی در این باره را بیان کنیم. تلویزیون های ال جی یکی از تلویزیون های بسیار محبوب می باشند که تکنولوژی ها و یا فناوری های متنوع و زیادی در ساختار داخلی آن ها وجود دارد.

  1. تکنولوژی Auto Depth Enhancer و افزایش خودکار عمق تصاویر
  2. دستیار صوتی بیکسبی با قابلیتهای هوشمند چشمگیر و خاص
  3. دارای ویژگی انتقال صدای تلویزیون به موبایل
  4. خروجی صدا “sound output” را انتخاب نمایید
حتما بخوانید
لباسشویی دوو سری پریمو

تلویزیون های LED که فناوری تقریباً مشابهی با تلویزیون های LCD دارند با این تفاوت که بر تولید روشنایی در این آنها، از لامپ های LED استفاده شده است. البته این تلویزیون ها در طول سال های بعد تولید، به فناوری های دیگری نیز مجهز شدند که کیفیت تصویر و تولید رنگ مشکی را در آنها تا حد زیادی افزایش داد. و در نهایت تلویزیون های QLED، که در سال ۲۰۱۷ و در رقابت با تلویزیون های OLED ال جی تولید شدند و محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کردند. اما نکته اصلی تفاوت میان این فناوری ها و مزیت های ناشی از این تفاوت هاست که پیش از خرید تلویزیون سامسونگ باید به آنها توجه کرد. تلویزیون LCD بر مبنای صفحه نمایش کریستال مایع (Liquid Crystal Display) شکل گرفته است. همانطور که می دانیم، برای دیدن رنگ به نور نیاز داریم. در تلویزیون نیز منبع نور وجود دارد. این منبع نور در تلویزیون های قدیمی و یا پروجکشن از یک منبع واحد تولید می شد، اما در تلویزیون های ال سی دی و بعدها در تلویزیون های ال ای دی با تحول زیادی روبرو شد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون سامسونگ.

دیدگاهتان را بنویسید