هواپز

هواپز ۳٫۵ لیتری شیائومی مدل MAF02

با سرخ کن هوشمند (Mi Smart Air Fryer 3.5L) می توانید تنها در چند دقیقه و بدون استفاده از بیش از یک قاشق غذاخوری روغن، منوهای خوشمزه تهیه کنید. سرو غذای مورد علاقه کل خانواده به روشی سالم هرگز آسان نبوده است و اکنون بدون صرف ساعت ها زمان استفاده می باشد.

هواپز هوشمند Mi Smart Air Fryer 3.5L دارای نقاط قوت زیادی است، اما همه آنها به یک چیز منجر می شوند: گردش هوای گرم ۳۶۰ درجه.این تکنیک به شما این امکان را می دهد که به سرعت غذاهای مورد علاقه خود را تهیه کنید و آنها را با یک قاشق غذاخوری ساده روغن و آب بپزید.به این ترتیب بافت ترد و خوشمزه و نتایج سبک تر و سالم تری به دست می آورید.

علاوه بر این، قدرت بالای ۱۵۰۰ وات افزایش سریع دما و توزیع یکنواخت گرما را تضمین می کند و در نتیجه زمان پخت را نسبت به سایر دستگاه های مشابه کوتاه می کند.

سرخ کنید، یخ زدایی کنید و تخمیر کنید
هواپز هوشمند ۳.۵ لیتری شیائومی بسیار فراتر از یک سرخ کن بادی ساده است.

با خرید هواپز شیائومی دمای قابل تنظیم بین ۴۰ درجه سانتی گراد و ۲۰۰ درجه سانتی گراد و ۲ تنظیم سرعت فن خواهید داشت

می توانید یخ زدایی، خشک کردن و تخمیر را برای سرخ کردن، پختن، برشته کردن و ترد کردن، ایده آل برای تهیه گوشت، ماهی و حتی بیسکویت داشته باشید

علاوه بر این، حداکثر زمان پخت آن تا ۲۴ ساعت است که امکان پخت را بیشتر می کند.

به عنوان مثال، به مدت ۸۰ ساعت در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد می توانید ماست را تخمیر کنید و در ۵ ساعت در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد می توانید میوه را خشک کنید.

حتما بخوانید
سامسونگ و یکه‌تازی در بازار لوازم‌خانگی الکترونیکی

بیش از ۱۰۰ دستور العمل هوشمند و شماره گیری با صفحه نمایش OLED
آیا نمی دانید برای تهیه هر غذا چه دمایی یا زمانی بهتر است؟ خوب، نگران نباشید با خرید سرخ کن شیائومی مشکلات شما رفع می شود.

با هواپز هوشمند ۳.۵ لیتری شیائومی برنامه Mi Home را در تلفن همراه خود دانلود کنید تا با فشار دادن یک دکمه، شروع به تهیه چیپس، گوشت، ماهی، میگو، مرغ، استیک، دسر کنید.

اگر ترجیح می دهید از تنظیمات دما و زمان خود استفاده کنید، با صفحه نمایش OLED یکپارچه شماره گیری کنید یا از دستیار هوشمند بخواهید آن را برای شما روشن یا خاموش کند.

سبد غذایی ۳.۵ لیتری با روکش نچسب و پایه ضد لغزش
هواپز ۳٫۵ لیتری شیائومی از کیفیت ساخت عالی برخوردار است.

سبد غذا دارای ظرفیت ۳.۵ لیتر و روکش نچسب است که از چسبیدن غذا جلوگیری می کند.

علاوه بر این، به راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است.این وسیله مورد علاقه شما خواهد بود!

طراحی و ساختار داخلی هواپز شیائومی

  • تحت کنترل برنامه
  • یک کشو ۳.۵ لیتری
  • دارای یک حالت عملکردی

هواپز Xiaomi Mi Smart Air Fryer 3.5L با رنگ سفید براق تزئین شده است. طراحی نسبتا جمع و جوری در ابعاد ۳۰۴ × ۲۵۲ × ۳۳۵ میلی متر دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

این سرخ کن دارای یک کشوی تکی به همراه یک قسمت ترد کن است که می تواند تا ۳.۵ لیتر غذا را در خود جای دهد. به طور واقعی، این فضای کافی برای پختن یک غذا برای دو نفر است.

حتما بخوانید
ارزش بزرگ‌ترین کمپانی‌های صنعت بازی چقدر است؟

فرآیند تکان دادن در حین سرخ کردن به پخت یکنواخت غذا کمک می کند و سرخ کن هوای هوشمند Xiaomi Mi 3.5L به لطف دسته جلویی این کار را آسان می کند.

فقط کشو را بیرون بکشید، محتویات را تکان دهید و محفظه را به داخل سرخ کن برگردانید.

استفاده هوشمند آپ برنامه هواپز شیائومی
از آنجایی که این سرخ کن هوا هوشمند است، از طریق Wi-Fi به شبکه خانگی شما متصل می شود، جایی که از طریق برنامه Xiaomi Home قابل کنترل است.

از برنامه می‌توانید نوع غذایی را که می‌خواهید بپزید چیپس، استیک، ماهی و غیره و مقدار نصف کشو یا ظرفیت کامل را انتخاب کنید.

زمان و دمای پخت پیشنهادی به صورت خودکار انتخاب می شوند.حتی می‌توانید سرخ‌کن هوای خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که پخت محتویات آن در یک زمان خاص کامل شود.

دستور العمل های اضافی نیز از طریق برنامه در دسترس هستند، دستورالعمل های کامل آشپزی از جمله گیاهان و ادویه ها را برای استفاده ارائه می دهند.

برای دستگاه برنامه آمازون الکسا و کنترل Google Assistant وجود دارند که به شما امکان می‌دهند سرخ‌کن را راه‌اندازی یا متوقف کنید یا بفهمید چقدر زمان پخت باقی مانده است.

با توجه به اینکه صفحه نمایش LCD شفافی دارد، گزینه های کنترل صدا را چندان مفید ندیدم.

صادقانه بگویم، استفاده از دکمه کنترل در جلوی سرخ کن Mi Smart بسیار ساده تر است، که به شما امکان می دهد همان برنامه های پخت و پز استاندارد را مانند برنامه انتخاب کنید، با این حال دستور العمل های پیشرفته در دسترس نیستند.

به علاوه، یک حالت دستی وجود دارد که در آن فقط دما و زمان پخت را برای خود تنظیم می کنید.

حتما بخوانید
راه درست درمان سردرد از تلویزیون سامسونگ

کشو و سینی ترد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشند و تمیز کردن دستی آن نیز آسان است.

دستگاه هواپز شیائومی چگونه سرخ می کند؟
با دمای قابل انتخاب بین ۴۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای موجود در بین هواپز ها را خواهید داشت که جای دیگری یافت نمی شود.

من با پختن چیپس در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد شروع کردم. من از یک کشو کامل و برنامه چیپس استفاده کردم که به راحتی با یک یادآوری برای تکان دادن متوقف می شود.

در پایان زمان پخت، چیپس ها پخته شدند و رنگ یکنواختی داشتند. من نتایج را کمی بهتر از آنچه که در یک اجاق معمولی به دست می‌آید طبقه‌بندی می‌کنم، و همچنین سریع‌تر، اما کمی کمتر از سرعت سرخ‌کن‌های برتر.

بعد به سراغ سوسیس‌ها رفتم و روی آن‌ها را با لایه ملایم روغن اسپری پوشاندم. من آنها را در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد پختم و زمان پخت پیشنهادی در فر را ۲۰٪ کاهش دادم.

در پایان زمان پخت، سوسیس‌ها به طور یکنواخت پخته شدند، اما پوست آن سطحی از ترد بودن سوسیس‌های پخته شده در بهترین سرخ کن‌ها را نداشت.

در نهایت، من ترجیح دادم هش براون منجمد را بپزم، که معمولاً در دمای فوق العاده بالا پخته می شود

هواپز چی بخرم؟
با توجه به کنترل برنامه هوشمند و تعداد دستور العمل های ارائه شده، سرخ کن هوای هوشمند Xiaomi Mi 3.5L به طور شگفت انگیزی ارزان است.

وقتی به پخت و پز در سرخ کن هوا عادت کردید، تنظیم دما و زمان پخت به صورت دستی آسان تر است.

حتما بخوانید
سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Odyssey 2021 را با پنل تخت رونمایی کرد

 

سرخ کن بدون روغن (هوا پز) شیائومی Mijia Smart Air Fryer Pro 4L (MAF04)

همان طور که می دانید غذاهای سرخ شده بسیار برای سلامتی مضر می باشد و متاسفانه کمتر کسی وجود دارد که از دیدن غذاهای سرخ شده لذت نبرد و اقدام به خوردن این غذاهای خوشمزه نکند. کمپانی محبوب شیائومی با تولید هواپز ۴ لیتری شیائومی پرو مدل MAF04، این مشکل را به آسانی حل کرده است. کاربران می توانند با خیال راحت و به صورت آسوده غذای خوشمزه سرخ شده بدون روغن را با گردش هوای گرم شده ۳۶۰ درجه با دمایی بین ۴۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد آماده کند. این محصول تنها، سرخ کن بدون روغن نمی باشد و می توانید با این دستگاه به راحتی میوه خشک کرده و به عنوان یک مایکروویو یا یک فر برقی و ماست ساز از آن استفاده کنید. ظرفیت این سرخ کن برابر با ۴ لیتر است که برای ۱ تا ۳ نفر مناسب بوده و از پوشش هفت لایه PTFE ساخته شده که غذا به آن نمی‌چسبد و به راحتی تمیز می‌شود. یکی از ویژگی های این سرخ کن هوشمند اتصال به اپلیکشن Mi Home می باشد که با تنظیم آن به راحتی می توانید آن را توسط گوشی هوشمند خود تنظیم کرده و از پخت ۱۰۰ نوع غذا از طریق برنامه استفاده کرده و لذت ببرید.

ویژگی ها
طراحی و ظاهر:
ابعاد محصول ۲۴۰*۲۶۵*۲۴۵ میلی متر است. سطح زیرین آن دارای پایه‌ هایی محکم است، بنابراین می ‌توانید به آن اعتماد کنید و آن را با خیال راحت روی سطوح مختلف قرار بدهید.

هواپز شیائومی نسخه پرو ۴ لیتری Xiaomi Smart Air fryer pro 4L مجهز به یک محفظه پخت ۷ لایه است که روکش ۲ لایه و نچسب PTFE نیز آن را همراهی می‌کند، این محفظه ضدخش و بهداشتی است و می‌توان با حداقل نظافت آن را مورد استفاده قرار داد. به همین ترتیب بخش گریل نیز جهت نظافت آسان و برای جلوگیری از خراب شدن به آسانی از هواپز جدا می ‌شود. همچنین گریل جداشدنی را می ‌توان به راحتی تمیز کرد تا از تجمع و تخریب روغن جلوگیری شود.

حتما بخوانید
هشت معقول روش‌ها به استفاده از تلویزیون سامسونگ

هواپز جدید شیائومی دارای ظرفیت ۴ لیتر بوده که این میزان حجم بزرگی محسوب می‌ شود و نه تنها نیازهای خانواده را پوشش می‌دهد، بلکه در مهمانی ‌ها هم به کارتان خواهد آمد. به عنوان مثال در این حجم می‌توانید ۲ عدد مرغ یا نیم کیلو سیب زمینی قرار بدهید.

علاوه بر این، این هواپز دارای یک پنجره شفاف سه لایه عایق حرارت برای کنترل بهینه کار پخت و پز است. لوله موج نور ۱۲۰۰ واتی آن تجربه پخت و پز را بهینه می‌کند. هواپز هوشمند پرو میجیا می ‌تواند غذاها را در دماهای بالا و نیز در دمای پایین بپزد. همچنین در صورت نیاز قادر به حفظ دمای ثابت است.

این محصول در رنگ سفید بوده و یک دسته بزرگ روی بدنه قرار گرفته است که باز و بسته کردن محفظه را خیلی راحت می‌کند.

تنظیم زمان پخت:
شما می تواند غذا را برای روز رزرو کند، به این معنی که اگر غذا را در سرخ کن هوا قرار دهید و زمان مشخصی را تنظیم کنید، آن را دقیقا در همان زمان طبخ می کند و به شما امکان می دهد از غذای تازه لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید