هشت درخشان راه‌ها برای استفاده تلویزیون سامسونگ

در حال حاضر برندهای مختلفی در حال تولید تلویزیون با مشخصات و قیمت های مختلفی می باشند. از بین دهها مارک و برند به طبع ۳ شرکت الجی – سامسونگ و سونی، از بقیه قدیمی تر و خوش سابقه می باشند. اما این موارد دلیلی بر آن نیست که بقیه برندها کیفیت محصولات پایینی دارند و همچنین ارزش خرید کمتری دارند! در ۱۰ – ۱۵ سال اخیر تکنولوژی و فناوری بشر به اندازه صدها سال به جلو حرکت کرده است که با آمدن محصولات جدید به بطن زندگی، باعث تغییرگسترده ای در رفتار و کردار بشر شده است. این انفجار تکنولوژی و اطلاعات بدون رقابت شدید مسیرنبود و نخواهد بود. هر چند در بازار بسیار رقابتی و پر برخورد این روزها کسانی که توان رقابت نداشته باشند به سرعت حذف و چندین نفر یا شرکت جدید به سرعت جایگزین می شوند. در بخش تولید تلویزیون آمارها نشان دهنده این است که فروش محصولات ۳ شرکت اصلی به تدریج کم شده است و بجای آنها چندین شرکت جدید توانسته اند در بازار اسم و رسمی برای خود درست کنند.

تعداد محدودی تلویزیون ۸K هم ساخته شده که توجیه قیمتی ندارند و هنوز تا تولید محتوای ۸K در دسترس عموم، فاصلهی زیادی داریم. اگر از فضای اینترنت اقدام به دانلود ویدیو یا فیلم میکنید، میتوانید محتوای ۴K را بهسادگی پیدا کنید. سرویسهای استریم نتفلیکس، آمازون و یوتیوب هم امکان استریم ویدیوهای ۴K را فراهم کردهاند. اگر اهل بازیهای ویدیویی هستید نیز با کنسولهای خانگی نسل جدید میتوانید به صورت ۴K بازی کنید.HDR چیست و آیا در قیمت تلویزیون موثر ال سی دی تلویزیون سامسونگ است؟ HDR یک ویژگی نسبتا جدید در تلویزیونهای ۴K Ultra HD است که به زبان ساده اشارهای به توانایی آن در ارائه رنگهای بیشتر، کنتراست بیشتر و افزایش روشنایی دارد. استاندارد پایه برای محتوای با داینامیک رنج بالا HDR10 نامیده میشود و بسیاری از سازندگان از این استاندارد اولیه برای سازگاری با محتوای HDR پشتیبانی میکنند. در تلویزیونهای هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار میگیرد و مشابه Dolby Vision عمل میکند. از نظر محتوا، دالبی ویژن در فضای مجازی غنیتر است اما همه چیز به تلویزیون شما بستگی دارد.

  • دارای ویژگی پیدا کردن خودکار شبکهها
  • فناوری DLNA
  • پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل
  • سر دیگر کابل را به ورودی HDMI روی آداپتور وصل کنید
حتما بخوانید
۱۳ قابلیت جذاب اندروید ۱۳ که کمتر به آن‌ها توجه شده است

اگر دنبال تلویزیونی جدید در بازار می گردید که از برند معتبر با ویژگی های منحصر به فرد باشد؟ ما تلویزیون ال جی QNED85 را به شما پیشنهاد می دهیم. این تلویزیون از سری تلویزیون های Mini LED ال جی است که قیمت مناسبی دارد و می تواند با قابلیت های تصویری که دارد, خرید تلویزیون سامسونگ هر کاربری را شگفت زده کند. از لحاظ طراحی شباهت زیادی به سایر تلویزیون های ال جی دارد, تلویزیون سامسونگ با این تفاوت که ضخامت فریم آن بسیار کمتر است. کیفیت تصویر ۴K می باشد و با رزولوشن بالا قادر است همه تصاویر را به صورت استاندارد و با وضوح بالا نمایش دهد. امکان ارتقاء کیفیت تصویر و بهبود داده های تصویر وجود دارد. سیستم عامل موجود در این تلویزیون نسخه ۲۰۲۲ webOS است که می تواند دنیایی از سرگرمی را با چاشنی لذت به شما هدیه دهد. ریموت کنترل این تلویزیون کاملا جدید و از نو طراحی شده است تا امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

این قابلیت به شما اجازه می دهد تا عکس های مورد علاقه خود را در یک کولاژ زیبا نمایش دهید یا آنها را به صورت اسلاید شو به نمایش بگذارید. در این حالت تلویزیون کاملا با محیط خانه شما هماهنگ شده و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. دقت ویژگی تصویر پس زمینه در حالت Ambient Mode به عواملی مانند موقعیت تلویزیون، طرح، الگو و رنگ دیوار دارد. تلویزیون جدید سامسونگ TU8500 دارای قابلیت Tap View می باشد. به این ترتیب شما می توانید عکس ها، فیلم ها و حتی آهنگ های داخل موبایل خود را تنها با انتخاب این گزینه روی تلویزیون پخش کنید. وقتی شما روی گزینه Tap View می زنید موبایل شما به صورت خودکار محتوای در حال پخش را روی تلویزیون Mirror می کند. به این ترتیب خیلی سریع و راحت می توانید از قابلیت Screen Mirror در این تلویزیون استفاده نمایید. قابلیت Tap View تنها در موبایل های سازگار با آن کار می کند.

حتما بخوانید
گام‌های مستقیم برای قیمت تلویزیون سامسونگ 43 از آرزوها

در هر دو صورت زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد.

پشت این پایه ها محلی برای قرار گرفتن کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد و شما می توانید کابل های مختلفی که با تلویزیون متصل می کنید را از این شکاف ها عبور دهید. به این ترتیب کابل ها مرتب و منظم پشت پایه تلویزیون مخفی می شوند و از هرج و مرج جلوگیری می شود. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد، برای دیدن تصاویر اصلی محصول به گالری تصویر بالای صفحه مراجعه کنید. این ویژگی در سایز ۴۳ اینچ تلویزیون TU8000 وجود ندارد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8000 طراحی شیک و زیبایی دارد و به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون را هم می توان روی پایه و میز نصب نمود و هم می توان آن را روی دیوار نصب کرد. در هر دو صورت زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید.

هر ۳ بک لایت دارند. هر ۳ طیف رنگی گستردهتری را نسبت به ال ای دی پوشش میدهند. هر ۳ ذرات نانومتری دارند. تفاوتهای این ۳ نوع نمایشگر بیشتر به فناوریها و ساختار آنها و همینطور روشنایی و کنتراست آنها مربوط میشود. تلویزیون نانوسل ذرات نانومتری یکسانی به اندازه ۱ نانومتر دارد به همین دلیل ویژگی شاخص آن زاویه دید است. تلویزیون کیولد ذرات نانومتری با اندازههای مختلف از ۲ تا ۱۲ نانومتر دارد و هر یک از این نانو ذرات طول موج مختلفی تولید میکند و ویژگی شاخص آن دقت رنگ است. تلویزیون کیوند ترکیبی از تکنولوژی نانوسل و کیولد است به همین دلیل هم زاویه دید مناسبی دارد و هم دقت رنگ بالایی و البته برخی از کیوندها، بک لایت مینی ال ای دی دارند و روشنایی آنها نیز بیشتر است. نکته: میتوان گفت تلویزیون های نانوسل رتبه پایینتری نسبت به کیولد و کیوند دارند و کیفیت کیوندهای مینی ال ای دی هم بالاتر از ۲ نوع دیگر است.

حتما بخوانید
۷ نکته‌ی مهم برای انتخاب کاشی آشپزخانه

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

قبلاً آنها تا حدی مانع از نمایش تصویر از آینه مقعر شده بودند که تا حدودی بزرگتر از صفحه لوله است. جعبه نوری که لوله را در خود جای داده بود نیز برای محافظت از اشعه X تولید شده توسط لوله طراحی شده بود. دو سایز دیگر برای نمایش جلو بر روی صفحه نمایش ۴۴ یا ۵۲ اینچی موجود بود. تفاوت فقط در موقعیت صفحه نمایش لوله نسبت به آینه مقعر و ویژگی نوری لنز اشمیت بود. این سیستم جدید تصاویر قابل قبولی را ارائه میکرد که در نور کم به اندازه کافی روشن بودند. با این حال، تصویر روشن در صفحه نمایش لوله همراه با آن که هنوز به سختی رانده میشود به این معنی است که عمر لوله هنوز بهطور قابل توجهی کمتر از لولههای دید مستقیم معاصر است. یک مجموعه پروجکشن عقب حداقل به یک یا دو لوله جایگزین در طول عمر خود نیاز دارد. این ناراحتی تا حدودی با قیمت نسبتاً پایین لوله در مقایسه با نسخههای بزرگتر با دید مستقیم جبران شد، تا حدی به دلیل مقادیری که باید در آنها تولید میشد، به علاوه این واقعیت که تعویض آنها نسبتاً آسان بود.

فقط تا اخر این ماه !

سرمایه گذاری در این روش هوشمندانه صورت میپذیرد و درصد ضرر و شکست با اقدامات مناسب و سرسختانه قسطی کلاب تقریبا به صفر رسیده است. این یکی از راهکارهای هوشمندانه و مطمئن کسب در
آمد در این شرایط ناگوار اقتصادی است که سرمایه گذاران میتوانند از مزایای بیشمار آن بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به پلنهای درآمدی این روش هوشمند سرمایه گذاری، میتوانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و از مشاورههای تخصصی آنها بهره مند شوید. فقط تا اخر این ماه ! تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچ مدل SSD-55SA1560U محصولی از برند «اسنوا» (Snowa) است که با سایز ۵۵ اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون هوشمند است و بهصورت پیشفرض از اندروید نسخه ۹ بهره میبرد. تلویزیون SSD-43SA560 از یک نمایشگر با پنل IPS و با کیفیت تصویر ۴K بهره میبرد. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که میتوان از طریق آن فایلهای صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامههای تلویزیونی را روی آنها ذخیره کرد. برای این تلویزیون سه درگاه HDMI هم در نظر گرفته شده که بسیار کاربردی است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با ۳۰ وات است. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف میسازد و میتوانید از شبکههای دیجیتالی صداوسیما بهراحتی استفاده کنید. از دیگر امکانات این تلویزیون میتوان به برخورداری از شبکه بیسیم wifi، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامهها (EPG)، اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA اشاره کرد. گفتنی است برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت کنترل ارائه میشود. فروشگاه فرهنگکالا برای خریداران عزیزی که قصد خرید به صورت نقد را دارند تخفیف ویژه ۳ درصدی لحاظ کرده است. برای برقراری تماس با بخش فروش فروشگاه فرهنگکالا و دریافت اطلاعات بیشتر، روی تماس با ما کلیک کنید.

حتما بخوانید
راهنمای انتخاب گنجایش مناسب کولر آبی

چکیده : مهمترین بخش خرید تلویزیون جایی است که با مدل های متنوع روبرو میشوید، چون برندهای مختلف محصولات متنوعی تولید کردهاند و همه هم مدعی بهترین کیفیت هستند. اگر در بین این تنوع گیرکنید غرق در دریای بی کران تلویزیون ها می شوید. ما اینجا هستیم تا به شما شنا کردن در این دریا را یاد بدهیم و کمی از سختی این راه ها کمتر کنیم. مهم ترین بخش خرید تلویزیون جایی است که با مدل های متنوع روبرو میشوید، چون برندهای مختلف محصولات متنوعی تولید کردهاند و همه هم مدعی بهترین کیفیت هستند. اگر در بین این تنوع گیرکنید غرق در دریای بی کران تلویزیون ها می شوید. ما اینجا هستیم تا به شما شنا کردن در این دریا را یاد بدهیم و کمی از سختی این راه ها کمتر کنیم. در ادامه به معرفی بهترین تلویزیونهای ۲۰۲۲ سامسونگ میپردازیم و در بین مدلهای مختلف، بهترین گزینهها را معرفی میکنیم.

  • دسترسی به بیش از صد ها عنوان تاپ و انحصاری
  • برنامه SmartThings را در تلفن همراه خود باز کنید
  • تم های تاریک و روشن
  • سرویس ابری xCloud بر روی تلویزیونهای هوشمند سامسونگ
  • روش چهارم
  • طول عمر تلویزیون led از lcd سامسونگ بیشتر است
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است

سخن آخر: آیا تلویزیونهای سامسونگ بهترین هستند؟ قطعا تلویزیونهای سامسونگ از کیفیت بالا و فناوریهای پیشرفتهای برخوردار هستند و اگر جزو کسانی هستید که میخواهید فناوریهای پیشرو را برای اولین بار لمس کنید، برند سامسونگ میتواند گزینه مناسبی برایتان باشد. با این حال مسئله قیمت و رقابت با سایر برندها، موضوع مهمی است که قطعا برای ما که در ایران هستیم اهمیت بالایی دارد. سامسونگ در تمامی طیفها و فناوریها، تلویزیونی مناسب در اختیار مخاطب قرار میدهد و شما از این بابت دستتان باز است. با این حال باید توجه کنید که اگر به دنبال یک تلویزیون تخصصی با مشخصاتی به خصوص هستید و بودجهای کاملا مشخص شده در اختیار دارید، نباید خود را به یک برند محدود کنید. نکته مهم دیگر در مورد تلویزیونهای سامسونگ، عدم پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن است. دالبی ویژن فرمتی HDR است که میتواند روشنایی بالاتر و رنگهای بهتری را نسبت به HDR10 ارائه دهد. پس اگر به طور ویژه دنبال ویژگیهای دالبی ویژن هستید، تلویزیونهای سامسونگ گزینه مناسبی برای شما نیستند.

حتما بخوانید
نقد و بررسی معروف‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ2023

دیدگاهتان را بنویسید