نمایندگی پارس خزر

اگر به دنبال نمایندگی پارس خزر جهت خرید، گارانتی و یا خدمات پس از فروش هستید:


تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله تلفن و آدرس تمام نمایندگی ها در سراسر کشور در این مقاله قرار داده شده است.

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تماس با نمایندگی پارس خزر جهت گرفتن نتیجه مناسب بهتر است عجول نباشید و چند دقیقه از وقت خود را برای خواندن این مطلب صرف نمایید، چراکه اگر شما قصد خرید، تعمیر و یا استفاده از گارانتی پارس خزر را داشته باشید ما شرایط استفاده از گارانتی و درخواست تعمیرکار از نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر را جهت دریافت خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می دهیم؛ اما اگر قصد خرید لوازم خانگی پارس خزر را نیز داشته باشید شما می توانید به کمک لینکی که در ادامه در اختیار شما قرار داده می شود با انتخاب شهر مورد نظر به آدرس و تلفن نمایندگی فروش پارس خزر در شهر خود دسترسی پیدا کنید و به شما آموزش خواهیم داد چطور می توانید از مشخصات فنی و قیمت به روز محصولات در نمایندگی پارس خزر مطلع شوید و اصالت گارانتی خود را استعلام نمایید.

آشنایی با لوازم خانگی پارس خزر

ما در ابتدا سعی داریم با نگاهی کوتاه به تاریخچه لوازم خانگی پارس خزر کمی بیشتر با این برند آشنا شویم اما اگر فرد عجولی هستید و حوصله خواندن آن را ندارید می توانید از خواندن این قسمت صرفه نظر کنید اما در اینجا متوجه خواهید شد محصولات پارس خزر در کدام کشور طراحی می شود و قطعات آن ساخت کجاست؟ و سپس در ادامه به گارانتی، نمایندگی پارس خزر و خدمات پس از فروش این شرکت خواهیم پرداخت اما همان طور که می دانید لوازم خانگی پارس خزر ساخت ایران است و جزو برندهای معتبر ایرانی محسوب می شود و کمتر کسی در ایران ممکن است نام این برند را نشنیده باشد، اما اگر در ابتدا بخواهیم نگاهی به گذشته و تاسیس آن داشته باشیم باید بگوییم این شرکت با مشارکت و همکاری فنی توشیبا ژاپن در سال ۱۳۴۷ تحت عنوان شرکت پارس توشیبا تاسیس و کار خود را در استان گیلان آغاز نمود اما این شرکت بعد از انقلاب در سال ۱۳۶۱ تصمیم گرفت نام خود را از پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر دهد و تا اکنون به عنوان یکی بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی برقی کوچک و بزرگ در ایران فعالیت می کند.

حتما بخوانید
۱۱ نکته که هنگام خرید چاقوی آشپزخانه باید در نظر بگیرید

این شرکت با تولید ۴۱ گروه محصول در ۲۴۶ مدل محصولات خود را روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید که از محصولات این شرکت ما می توانیم به انواع ماشین لباسشویی، اتو بخار، پنکه، پلوپز، غذاساز، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، جاروبرقی و بسیاری دیگر از محصولات اشاره کنیم که طراحی بیشتر این محصولات توسط نخبگان و مهندسین همین کشور صورت می گیرد اما نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر برای اینکه بتواند محصولاتی باکیفیت را با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و قیمتی رقابتی تولید کند برای تامین برخی از قطعات خود با بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی مانند کره و چین همکاری می کند و در نهایت محصولات خود را در کشور ایران مونتاژ می کند و این شرکت با داشتن محصولاتی باکیفیت به همراه قیمتی مناسب و ارائه بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و داشتن تعداد بالای نمایندگی پارس خزر توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورده و همیشه در صدر بهترین برند لوازم خانگی ایرانی قرار گیرد.


نمایندگی فروش پارس خزر

اگر قصد خرید لوازم خانگی پارس خزر را دارید مسلماً ترجیح می دهید خرید خود را به طور مستقیم از نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر انجام دهید از همین رو ما به شما برای پیدا کردن نزدیک ترین نمایندگی پارس خزر به منزل و یا محل کار خود کمک خواهیم کرد تا بتوانید کالای خود را با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید، اما به شما پیشنهاد می کنیم به جای خرید فیزیکی از فروشگاه خرید خود را به صورت آنلاین از نمایندگی انجام دهید در این حالت شما می توانید به تمام محصولات شرکت پارس خزر دسترسی داشته باشید و مشخصات فنی هر محصول را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید و مدل های مد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کنید و حتی از تجربه و نظر دیگر خریداران بهره‌مند شوید از همین رو ما به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده و اطلاع از قیمت ها بر روی « لوازم خانگی پارس خزر » کلیک نمایید و از قیمت به روز محصولات شرکت پارس خزر مطلع شوید، اما اگر باز هم ترجیح می دهید خرید خود را از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهید ما لیست نمایندگی فروش پارس خزر در تهران و شهرستان ها را در اختیار شما قرار می دهیم برای این کار تنها کافیست بر روی « فروشگاه فیزیکی » کلیک نماید؛ در صفحه ای که برای شما باز می شود شما می توانید به آدرس شعب نمایندگی پارس خزر، و همچنین شماره تلفن تماس آنها دسترسی داشته باشید.

حتما بخوانید
محبوب ترین محصولات شیائومی در سال 2023 به پیشنهاد کاربران

فروشگاه های پارس خزر


گارانتی پارس خزر

همان طور که گفتیم نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر همیشه سعی داشته علاوه بر تولید محصولاتی باکیفیت با ارائه بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بتواند رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را جلب نماید که تا به امروز نیز در این راه تا موفق بوده است، از همین رو باید بگوییم تمام محصولات این شرکت دارای ۲۵ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند، البته تمامی محصولات علاوه بر گارانتی دارای ۲ ماه وارانتی تعویض محصول به شرط نقص فنی نیز می باشد که در ادامه به شرح کامل شرایط استفاده از آن خواهیم پرداخت.


شرایط گارانتی پارس خزر

کلیه شرایط ضمانت و گارانتی محصولات برای استفاده از خدمات نمایندگی پارس خزر در کارت گارانتی که بر روی محصول قرار دارد درج شده و ما در این قسمت به شرح کلی شرایط گارانتی محصولات این شرکت می پردازیم:
۱- خدمات گارانتی جهت تعمیر تعویض قطعات، دستمزد و یا سرویس دستگاه در طول دوره گارانتی کاملاً رایگان می باشد اما بعد از اتمام گارانتی تمامی خدمات با کمترین هزینه بر عهده مشتری می باشد.
۲- شما می توانید برای استعلام اصالت کارت گارانتی خود بر روی لینک « استعلام گارانتی » کلیک کنید و از اصالت و اعتبار شروع گارانتی مطلع شوید و در ادامه توجه داشته باشید که ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد هرگونه اعتبار می باشد.
۳- توجه داشته باشید تنها دستگاه های شامل گارانتی می شوند که دارای برگ گارانتی باشند به همین جهت باید در حفظ و نگهداری آن دقت لازم را داشته باشید.
۴- نصب تمام محصولاتی که دارای نصب رایگان می باشند مانند ماشین لباسشویی تنها باید توسط نمایندگی پارس خزر نصب و راه اندازی گردد و ملاک شروع گارانتی دستگاه از تاریخ نصب می باشد.
۵- محصولاتی مانند چرخ گوشت، ابمیوه گیری، غذاساز و دیگر خورده ریزها دارای خدمات نصب نمی باشند و ملاک شروع گارانتی آنها از تاریخ خرید محصول و ارائه فاکتور مقدور می باشد.
۶- اما مواردی که می تواند باعث خارج شدن دستگاه از گارانتی شود: تعمیر و دستکاری دستگاه توسط تعمیرکار و شرکت هایی غیرمجاز به غیر از نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر، دستکاری خدشه یا کنده شدن برچسب سریال دستگاه و یا هولوگرام
۷- اما مواردی که شامل گارانتی پارس خزر نمی باشد شامل صدمات فیزیکی، نفوذ آب، آتش سوزی و حرارت بالا، گرد و غبار غیر معمول در محیط، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی، استفاده غلط از دستگاه و عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای محصول می باشد.

حتما بخوانید
هرآنچه که باید درباره‌ی پارچه‌‌ی لینن بدانید

بازدیدکننده قبلی پس از مطالعه این مطلب ، مقالات زیر را نیز مشاهده کرده است

خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی

توجه فرمایید: بعد از کلیک کردن بر روی « خدمات پس از فروش » نقشه ایران برای شما باز شده و شما می توانید برای مشاهده نزدیکترین نمایندگی پارس خزر بر روی استان مورد نظر خود کلیک کرده و سپس شهرستان خود را انتخاب نمایید و از لیست نمایندگان نزدیک ترین آن را برای ارائه خدمات به خود انتخاب کنید، اما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تماس با نمایندگی خدمات پس از فروش مورد نظر خود موارد زیر مطالعه نمایید و در صورت هرگونه مشکل می توانید با تلفن مرکز خدمات پس از فروش ۰۲۱۴۷۰۶ تماس بگیرید.

 

  1. توجه داشته باشید در زمان تحویل لوازم خانگی پارس خزر حتماً آن را از جعبه خارج کرده و از سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل پیدا کنید، چراکه صدمات فیزیکی ازجمله شکستگی و یا غری در بدنه شامل گارانتی پارس خزر نمی باشد و توجه داشته باشید که باز کردن کالا و خارج شدن آن از کارتن باعث لغو گارانتی نخواهد شد.
  2. در هنگام خرید لوازم برقی بزرگ همچون ماشین لباسشویی که نیاز به نصب دارند شما باید وسیله خود را در مکان مورد نظر جهت نصب قرار دهید اما از به برق زدن آن و هرگونه اقدام دیگری تا رسیدن نماینده از نمایندگی پارس خزر خودداری فرمایید.
  3. توجه فرمایید انجام امور مربوط به لوله کشی به عهده مشتری می باشد به همین جهت پیش از درخواست نصب از نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر باید شیر آب، گاز، پریز و تخلیه فاضلاب را با توجه به نیاز کالایتان آماده سازید.
  4. لازم است به این نکته توجه فرمایید که برای نصب ماشین لباسشویی باید فاصله شیر آب و فاضلاب بیشتر از ۱ متر نباشد و ارتفاع شلنگ تخلیه نیز حدوداً ۷۰ سانتیمتری از سطح زمین در نظر گرفته شود.
  5. جهت نصب ماشین ظرفشویی شما به شیر آب سرد نیاز خواهید داشت و برای ماشین لباسشویی وجود شیر آب سرد الزامی است و تنها در صورت تمایل می توانید به دلخواه خود، آب گرم را نیز آماده فرمایید و سپس درخواست نصب خود را به نمایندگی پارس خزر اعلام نمایید.
حتما بخوانید
حرفه ای ها و معایب کولر گازی

گارانتی تعویض لوازم خانگی پارس خزر

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم کلیه محصولات نمایندگی پارس خزر علاوه بر گارانتی دارای تا ۲ ماه وارانتی تعویض می باشد به این معنی که شما می توانید در صورت وجود نقص فنی کالای خود را به سادگی مرجوع کنید تنها کافی است در سه مرکز زیر اقدام به تعویض محصول خود فرمایید:

  1. واحد CRM (مستقر در تهران)
  2. نمایندگی فروش محصولات پارس خزر
  3. فروشگاه های زنجیره ای اما توجه داشته باشید در این مراکز تنها ۷ الی ۱۰ روز فرصت تعویض خواهید داشت.
    توجه فرمایید: تنها کافی است برای انجام هرچه ساده تر این کار با شماره تماس ۰۲۱۴۷۰۶ تماس حاصل فرمایید.

خرید آنلاین لوازم خانگی پارس خزر

هم اکنون برای خرید محصولات از نمایندگی پارس خزر بدون نیاز به صرف وقت و به سادگی می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر محصول خود را خریداری فرمایید. توجه فرمایید که تمامی سایت های آنلاین معتبر بنا به قانون محصولات پارس خزر را همراه با ضمانت نامه و کارت گارانتی شرکت پارس خزر ارائه می کنند. فروشگاه اینترنتی پارس خزر و یا سایت های آنلاینی همچون فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر و دیجی کالا می تواند از مراکز مناسب برای انتخاب و خرید محصولات از نمایندگی لوازم خانگی پارس خزر محسوب شود.

این متن تنها جهت راهنمایی دوستان گردآوری شده است از همین رو ممنون می شویم برای تکمیل آن نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال نمایید تا ضمن پاسخگویی به سولات شما دیگر دوستان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون 55 اینچ - پرفروش ترین 55 اینچ ال جی سامسونگ سونی

دیدگاهتان را بنویسید