نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

samsung tvبا سلام ، من از بانه تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ خریداری کردم . زمان روشن کردن دستگاه یک سری خطوط و برفک روی تصویر ظاهر میشه و بعد چند ثانیه دستگاه بدون هیچ مشکلی کار میکنه و تصویر بدون مشکل هست . الان این حالت یعنی تلویزیون من خرابه ؟ دوست عزیز سلام ، این حالت ممکن است به خاطر شل بودن کابل هم محور اتفاق افتاده باشد . بنابراین از محکم بودن کابل های پشت دستگاه مطمئن شوید . همچنین ممکن است که گیرنده خاموش باشد و این مشکل ایجاد شده باشد بنابراین توصیه می کنیم که ابتدا گیرنده را روشن کنید و سپس تلویزیون را روشن کنید . در صورت رفع نشدن مشکل از یک تعمیرکار تلویزیون سامسونگ کمک بگیرید . تلویزیون ال سی دی سامسونگ دارم . مشکلش اینه که تلویزیون با تاخیر روشن میشه و به طور خودکار صداش کم و زیاد میشه یا مثلا شبکه عوض میشه گاهی حتی وارد قسمت تنظیمات دستگاه میشه ، اما بعد از چند دقیقه خودش خود به خود خوب میشه ، و کنترل دستگاه به خوبی کار میکنه ، میخوام بدونم مشکل چیه ؟

  • پشتیبانی از WiFi Direct
  • تنظیم ارتفاع آنتن تلویزیون سامسونگ
  • عدم برخورداری از قابلیت IP Control
  • به Connection and sharing و سپس Screencast بروید

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچدسامبر همان سال، سامسونگ یک سرمایه گذاری مشترک به نام سامسونگ-سانیو الکتریک با شرکت سانیو و سومیتومو تأسیس کرد. این شرکت از پیشینیان اصلی سامسونگ الکترونیکس فعلی بود. محصولات اولیه این سرمایهگذاری شامل لوازم الکترونیکی مثل تلویزیون، ماشین حساب، یخچال، کولر و ماشین لباسشویی بود. در سال ۱۹۷۰، سامسونگ شرکت مشترک سامسونگ-انایسی را با انایسی و سومیتومو ژاپن، برای تولید لوازم خانگی و دستگاه های سمعی و بصری تأسیس کرد. سامسونگ-انایسی سپس به سامسونگ اسآیدی، واحد تجاری صفحه نمایش و باتری این گروه تبدیل شد. در سال ۱۹۷۳، سامسونگ و سانیو قطعات سامسونگ-سانیو را ایجاد کردند که در آینده، جانشین این شرکت، سامسونگ الکترو-مکانیکس شد. تا سال ۱۹۸۱، سامسونگ الکتریک بیش از ۱۰ میلیون تلویزیون سیاه و سفید تولید کرده بود. در سال ۱۹۷۴، سامسونگ به مرز های ورشکستگی رسید و برای جبران آن، با خرید شرکتی به نام نیمرسانای کره به صنعت نیمرسانا، وارد شد. کمی بعد، سامسونگ کنترل شرکتی دیگری به نام شرکت مخابرات کره٬ که تولید کنندهٔ سیستم های سوئیچینگ الکترونیکی بود را بدست گرفت و آن را به ارتباطات و نیمرسانای سامسونگ تبدیل کرد.

حتما بخوانید
بررسی میزان فروش برندهای ایرانی و خارجی در دیجی‌کالا

تلویزیون سامسونگ ال جی

سایر رنگ ها نیز روی زمینه مشکی تمام عیار ، نمایان تر و با وضوحی هرچه بیشتر ، نمایش داده میشوند . پردازنده کوانتومی ۸K عکس العمل بسیار سریعی دارد و تنها با چند ثانیه نگاه کردن به تلویزیون متوجه تفاوت آن خواهیم شد . تعویض فریمهای تصویر ، و جابه جا شدن میان قسمتهای متعدد ، با سرعتی بسیار مطلوب همراه است . تلویزیون های سامسونگ از سیستم عاملی به نام تایزن استفاده میکنند . تایزن یک سیستم عامل مبتنی بر هسته لینکوس است و به صورت خط باز و رایگان ارائه میشود . از زمانی که توسط سامسونگ خریداری شد تا به حال ، دگرگونی و بروزرسانی های متعددی را از سر گذرانده است . سعی سامسونگ بر ارائه سیستم عاملی با رابط کاربری آسان و سریع است . سامسونگ قصد دارد سیستم عاملی را در اختیار بگذارد که تمام کاربران ، حال با سواد یا کم سواد و حتی بی سواد ، به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند .

  • تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ
  • امکانات ارتباطی
  • برخورداری از ویژگی ConnectShare
  • مشاهده » کاتالوگ تلویزیون سامسونگ
  • دارای فناوری Analog Clean View
  • فناوری Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر
  • بلندگوهای ۴۰ واتی به جای بلندگوهای ۶۰ واتی
  • رزولوشن ۴K با ۱۲۰ فریم در ثانیه

الجی الکترونیکس محصولات گوناگونی در زمینههای مختلف دارد که اغلب آنها مربوط به لوازم خانگی هستند. ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ ۱٫۳ ۱٫۴ “Lg Financial Statements”. ↑ “Company Brochure”. LG. ↑ «ال جی | شرکتهای زیرمجموعه ال جی | پیدایش ال جی». تکولایف. ۲۰۲۱-۱۲-۲۰. دریافتشده در ۲۰۲۲-۰۱-۰۴. ↑ Manufacturing Big for LG, since (2001). “STARION INDIA”. ↑ “LG디스플레이” (به کرهای). ↑ “LG Aims to Boost Television Market Share With 3-D, Web-Connected Models”. ↑ “Global LCD TV manufacturer market share from 2008 to 2017”. Statista. ↑ “LG Electronics Honored With 21 CES 2016 Innovation Awards”. ↑ «درباره گلدیران». بایگانیشده از اصلی در ۲ آوریل ۲۰۰۹. دریافتشده در ۱۲ آوریل ۲۰۰۹. ↑ “LG launches first next-generation OLED 55in television”. ↑ ۱۱٫۰ ۱۱٫۱ ۱۱٫۲ ۱۱٫۳ ۱۱٫۴ «خداحافظی ال جی با تولید گوشی موبایل پس از ۴.۵ میلیارد دلار زیان- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim». خبرگزاری تسنیم | Tasnim. ↑ «الجی از بازار گوشیهای هوشمند «کنار میکشد»». ۲۰۲۱-۰۴-۰۲. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۸-۲۱. در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ الجی الکترونیکس موجود است. این صفحه آخرینبار در ۳ ژانویهٔ ۲۰۲۳ ساعت ۰۶:۱۹ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

حتما بخوانید
بررسی گوشت‌کوب برقی میگل GHB 800؛ پرقدرت و قابل اطمینان

پنل اصلی نمایشگر کمی خم میشود و فقط حرکت دادن آن در اطراف آن کمی خمیده میشود، اما این مورد در نمایشگرهای OLED رایج است زیرا آنها فوق العاده نازک هستند. متأسفانه، نمایشگر اثر انگشت را به راحتی جذب میکند و حذف آنها دشوار است. سامسونگ S۹۵B یک تلویزیون عالی برای بازی است. دارای تاخیر ورودی کم فوق العاده برای تجربه بازی خوب است و پنل OLED آن به لطف زمان پاسخگویی تقریباً آنی، حرکتی فوقالعاده صاف را ارائه میکند. همچنین دارای چند ویژگی بازی عالی از جمله پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر است و از پهنای باند HDMI ۲.۱ در هر چهار پورت HDMI پشتیبانی میکند، بنابراین میتوانید از چندین منبع با پهنای باند بالا نهایت استفاده را ببرید. اگر هم Xbox Series X و هم PS5 داشته باشید عالی است. اوج روشنایی خوب در SDR. پهنای باند HDMI ۲.۱ در هر چهار پورت. Samsung S۹۵B یک تجربه بازی کامپیوتری فوقالعاده را ارائه میکند، اما برای بهرهوری مناسب نیست. زاویه دید استثنایی دارد، بنابراین اگر نزدیک به آن بنشینید، کنارههای صفحه دقیق باقی میمانند.

با این حال، برخی از ویژگیهایی را که معمولاً در تلویزیونهای سطح بالاتر میبینید، مانند ویژگی کاهش نور محلی، و در مورد سامسونگ، فناوری «زاویه دید فوقالعاده» را ندارد. با این حال، این یک تلویزیون خوب است که با استفاده آسان از سیستم عامل تایزن به عنوان پلتفرم هوشمند خود همراه است. دارای یک پنل VA است که بهترین عملکرد را در اتاقهای تاریک دارد و حتی در اتاقهای با نور خوب، دید مشکلی ایجاد نخواهد کرد. متأسفانه، داشتن یک پنل VA به این معنی است که زوایای دید باریکی نیز دارد و انتخاب خوبی برای قرار گرفتن در مقابل صندلیهای گسترده و تعداد بالا نیست. QLEDهای ۲۰۲۱ سامسونگ همگی بسیار نازک و براق هستند و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پایه دارای طراحی جدیدی است که با سایر تلویزیونهای سامسونگ مانند Samsung Q۶۰/Q۶۰A QLED و Samsung Q۸۰/Q۸۰A QLED متفاوت است. در مرکز نصب شده است، بنابراین میتواند روی میزهای کوچکتر نیز قرار گیرد. پایه کمی ارزان به نظر میرسد، اما در بیشتر موارد به خوبی از تلویزیون پشتیبانی میکند.

حتما بخوانید
تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ؟

و از ماه می همان سال به بازار عرضه شد. سیستمعامل اندروید نسخهٔ ۲٬۳٬۴ بههمراه رابط کاربری تاچویز، قابلیت ارتقا به اندروید ۴٬۰ و ۴٬۱. شرکت سامسونگ این گوشی را همراه با نسخه ۲٬۳ سیستمعامل اندروید در می ۲۰۱۱ عرضه کرد. پس از آن در ماه مارس ۲۰۱۲ بهروزرسانی اندروید نسخه ۴٬۰ معروف به بستنی حصیری (به انگلیسی: Ice Cream Sandwich) را دریافت کرد. پس از آن شرکت سامسونگ در اوت ۲۰۱۲ اعلام کرد که این دستگاه بزودی بروزرسانی دیگری برای ارتقا به اندروید نسخه ۴٬۱ دریافت میکند. ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ “Samsung I9100 Galaxy S II” (به انگلیسی). ↑ مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Samsung Galaxy S II». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۱. ↑ “Samsung Galaxy S II ICS review: Sugar coated” (به انگلیسی). ↑ “Samsung Galaxy S II getting Android 4.1 Jelly Bean in September or October” (به انگلیسی). این صفحه آخرینبار در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۹:۲۶ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون سامسونگ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید