نقد و بررسی اجاق گاز و هود بلانتون اجاق گاز بلانتون بخریم؟

تصلا– هنگامی‌ که در آشپزخانه خود از اجاق گاز استفاده می‌کنید، مهم است که از داشتن هود مناسب نیز اطمینان حاصل کنید. به دلیل آن‌که آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و هود به تمیزی و اجاق گاز به آشپزی شما کمک زیادی می‌کند. ما در این مقاله  برای کمک به شما در تصمیم گیری،  مجموعه ای  از اجاق گاز و هود برند بلانتون را  معرفی خواهیم کرد.

اجاق گازهای برند بلانتون

مشخصات کلی اجاق گازهای بلانتون

در ابتدا به این مورد باید اشاره کرد که اجاق گازهای بلانتون از ۵ شعله تشکیل شده که ۴ شعله در سایزهای مختلف و ۱ شعله پلوپزی است. هر یک از این محصولات مورد نظر بلانتون، فناوری پخت یک‌نواخت را تضمین می‌کنند.
علاوه بر آن‌که دارای ظاهری مدرن و شیک هستند. یکی از دغدغه و نگرانی افراد زمان خرید اجاق گاز، جنس بدنه و صفحه است. به طور معمول کاربرها به دنبال خرید اجاق گازی هستند که مقاومت بیشتر و تمیزی راحت‌تری داشه باشد. پس باید گفت که بلانتون به خوبی این مورد را رعایت کرده و جنس بدنه و صفحه را از استیل ضدخش  ساخته تا هم مقاومت زیادی داشته باشد و هم با یک دستمال نم‌دار به راحتی تمیز شوند. برند بلانتون در اجاق گازهای خود، ابعاد و سایز استاندارد در نظر گرفته است تا به راحتی در جای خود قرار گیرند.

به دلیل آن‌که اجاق گازهای خانگی با گاز شهری کار می‌کنند، ایمنی حرف اول را می‌زند. برند بلانتون نیز این دسته از محصولات خود را به قطعه ترموکوپل مجهز کرده تا در صورت خاموش شدن ناگهانی آتش، گاز مشعل را قطع کند. این دسته از محصولات بلانتون با فر در قسمت پایین طراحی و تولید شده‌اند تا کاربر در صورت نیاز از فر نیز استفاده کند. تمام شعله اجاق گازهای این برند، دارای فندک هستند تا به راحتی روشن شوند. برند بلانتون، فاصله بین شعله‌های گاز را به خوبی در نظر گرفته تا در زمان استفاده مزاحمتی برای یک‌دیگر نداشته باشند.

حتما بخوانید
تلویزیون ال جی یا سامسونگ؟

در پشت بدنه نیز پنجره از جنس شیشه نشکن قرار دارد تا در صورت نیاز بر روی صفحه اجاق گاز قرار گیرد. نکته مهم در این دسته از محصولات بلانتون، کنترل پنل است که به صورت مجموعه‌ای از دکمه‌ها قرار داده شده تا روشن‌وخاموش کردن شعله‌ها را در دست گیرند. در شرایطی به سر می‌بریم که مصرف انرژی اهمیت زیادی دارد.

همین مورد باعث شده تا تمام اجاق گازهای این برند با گرید انرژی A کار کنند که به کاهش مصرف گاز کمک زیادی می‌شود. این برند مورد نظر داخل فر اجاق گازهای خود، چراغ قرار داده تا کاربر به آسانی غذا، شیرینی و یا کیک خود را زیر نظر داشته باشد. در این دسته از محصولات بلانتون، قابلیت مهم یخ‌زدایی وجود دارد تا غذای منجمد بدون گرم شدن به یخ‌زدایی کامل دست پیدا کند.

بررسی مدل‌های اجاق گاز بلانتون

به طور معمول تمام محصولات بلانتون از جمله اجاق گازها، به جز مشخصات کلی دارای مشخصات جزئی نیز هستند که در این قسمت برخی از مدل‌ها و مشخصات جزئی آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اجاق گاز ۲ فر مبله بلانتون مدل BDE-GS3501B

ارتفاع این مدل اجاق گاز بلانتون ۸۵، پهنا ۹۰ و عمق ۶۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شده است. به یک شعله زمان‌بر مجهز است تا تایم کنترل را به دست گیرد. کاربرهای زیادی زمان استفاده از فر با کمبود جا مواجه هستند. بهترین ویژگی در این مدل، دو فر با محفظه جداگانه هست که یکی بزرگ‌تر از دیگری است. در فر گردش هوا به شکل کانوکشن در نظر گرفته شده که باعث می‌شود، گرما و حرارت به طور یک‌نواخت پخش شود. یک عدد جوجه‌گردان داخل فر از دیگر مشخصات این گاز هست. لازم به ذکر است که در ۳ رنگ سفید، مشکی و یا استیل ساخته شده تا کاربر انتخاب آسان‌تری داشته باشد.

حتما بخوانید
ترفندهای تلویزیون هوشمند سامسونگ

اجاق گاز فر دار بلانتون مدل BDE-GS2501W

این مدل اجاق گاز بلانتون با یک فر طراحی و در اندازه استاندارد ساخته شده است. شبکه‌هایی که بر روی گاز قرار گرفته می‌شود، از جنس چدن هستند تا تمیز کردن به آسانی انجام شود.   باید گفت که فر این مدل بلانتون  به گریل مجهز شده تا در صورت دل‌خواه، مواد غذایی با شعله بالای فر پخته و گریل شوند.

مشخصات کلی هودهای بلانتون

هنگام انتخاب هود آشپزخانه بلانتون، مهم است تا با فاکتورهای کلی آن‌ها آشنا شوید. ابتدا به این مورد باید اشاره کرد که  هودهای این برند در اندازه استاندارد، تولید شده‌اند . همچنین  در برابر دود، بو و یا ذرات معلق در هوا  به حسگرهای حرارتی حداکثر مجهز شده تا محیط آشپزخانه ایمن و راحت‌تری را فراهم کنند. بلانتون به زیبایی ظاهری آشپزخانه کاربر نیز فکر کرده و به سبکی طراحی کرده که دکور آشپزخانه خیره کننده شود. برای خیلی از ما صدای هود به قدری آزار دهنده است که ترجیح می‌دهیم به هیچ عنوان استفاده نکنیم. اما باید گفت که بلانتون، هود با سطح سر وصدای بسیار کم تولید کرده تا در هنگام استفاده صدای آزار دهنده‌ای نداشته باشد.

معرفی مدل‌های هود بلانتون

حال که با مشخصات کلی هودهای بلانتون آشنا شدید. توصیه می‌شود، هر یک از مدل‌ها را مورد بررسی قرار دهید تا بنا به شرایط خود، یکی را انتخاب کنید.

هود بلانتون مدل HO3201GB

این مدل هود بلانتون به شکل توکار و مخفی با سایز ۷۰ سانتی‌متر، طراحی شده است. در بدنه، جنس شیشه سکوریت مشکی به کار رفته تا زیبایی و جذابیت زیادی داشته باشد. به لامپ اس ام دی مجهز شده تا به کاربر، در هنگام استفاده کمک زیادی کند. موتور آن توربو و دارای ۴ سرعت پیش فرض است. بهترین مشخصه در این مدل هود بلانتون  فیلتر آلومینیومی  هست که نه تنها قابلیت شستشو و تعویض را دارد، بلکه عملکرد را نیز بالا می‌برد. دکمه‌ها بر روی بدنه این محصول، لمسی هستند و به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

حتما بخوانید
بررسی خردکن کیوکوکر شیائومی؛ هم کتری هم میکسر با طراحی بی‌نقص

هود بلانتون مدل HO3102GB

سایز این مدل هود بلانتون ۹۰ سانتی‌متر و با توان ۱۵۰ وات کار می‌کند. در کنار بدنه این محصول، دکمه‌های لمسی قرار داده شده و امکان تنظیم از راه دور توسط کنترل نیز وجود دارد. فیلتر درون این مدل هود از جنس آلومینیوم گذاشته شده تا دوام بالایی داشته باشد. لامپ اس ام دی، تایمر، حلزونی نسوز و رنگ مشکی از بهترین مشخصات این محصول شناخته شده است.

هود بلانتون مدل HO-3201GB

رنگ بدنه مشکی، قدرت مکش ۷۰۰ مترمکعب بر ساعت و توربو فن از بهترین ویژگی‌های این مدل هود هستند. به طور مخفی نصب می‌شوند تا زیبایی آشپزخانه را چندین برابر کند. در این محصول از فیلتر آلومینیومی استفاده شده تا طول عمر بیشتری داشته باشد. دکمه‌ها به صورت لمسی قرار دارد و از پلی پروپلین الیاف‌دار نیز استفاده شده تا هود مقاومت حرارتی و ضربه‌گیری بالایی داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید