نصب برنامه در تلویزیون سامسونگ

یکی از رایجترین و بهترین مسیرها برای نصب برنامه های مختلف و جدید روی تلویزیونهای هوشمند سامسونگ، ورود به فروشگاه سامسونگ است. برنامه فروشگاه سامسونگ، اپلیکیشنی مشابه Appstore در گوشیهای موبایل بوده و بصورت پیش فرض در تنظیمات تلویزیونهای هوشمند سامسونگ نصب است. ۱. پس از یافتن برنامه فروشگاه سامسونگ و اجرای آن شرایط برای نصب دیگر نرم افزارها در تلویزیون سامسونگ با گذراندن مراحل زیر امکان پذیر است. ۲. اگر با حساب کاربردی مختص تلویزیون سامسونگ وارد شدید، روی گزینه Apps در نوار منو کلیک کنید. ۳. صفحه My Apps باز شده و فهرستی از برنامهها قابل مشاهده است. علاوه بر این مورد امکان دسترسی به دیگر برنامهها در ردیف سرگرمی، اجتماعی، محبوب ترینها و موارد مشابه وجود دارد. ۴. اگر برنامه مورد نظر شما در My Apps یافت نشد، آیکون آن را در یکی از دسته بندیها (مثلا شبکههای اجتماعی) انتخاب کنید. ۵. پس از انتخاب برنامه و ورود به صفحه نصب آنها اطلاعات اجرایی از این برنامه را مشاهده کنید.

  • افزودن به مقایسه
  • تکنولوژی Mega Contrast برای ایجاد کنتراست بیشتر تصویر
  • وای فای نسخه ۵ با استاندارد ۸۰۲٫۱۱٫ac
  • تایید هویت
  • برخورداری از ویژگی ConnectShare
  • نام شما *
  • دارای فناوری TV Sound to Mobile

که پس از فسخ یکجانبه قرارداد از سوی پ در سال ۱۳۹۰، از باشگاه شکایت کرد. پرسپولیس پیشتر با حامیان دیگر خود مانند بهگل و جگوار نیز به مشکل خورده بود. تأمین لباسهای این باشگاه را بر عهده دارد. از تامینکنندگان پیشین لباس باشگاه میتوان جورابان، حصاری و دایی را نام برد. بهطور مثال، جورابان در قرارداد خود با باشگاه ۳۰٪ از عواید فروش لباسها را به پرسپولیس میداد. البته بر خلاف روال معمول در فوتبال جهان و همانند دیگر باشگاههای ایرانی، تامینکنندگان لباس پولی بابت حمایتشان به پرسپولیس پرداخت نمیکنند. باشگاه پرسپولیس مالک یک ساختمان ۵ طبقه در خیابان شیخبهایی تهران است. این ساختمان در زمین اهدایی فدراسیون فوتبال ایران ساختهشده و دفتر باشگاهاست. در سال ۱۳۸۷ قرار بود موزه پرسپولیس در این مکان راهاندازی شود. در تیر ۱۳۸۸، سازمان تربیت بدنی با پرداخت ۲ میلیارد تومان ۱٪ از سهام بانک تات را برای باشگاه پرسپولیس خرید. این باشگاه یک کلینیک پزشکی با نام «بیمارستان پرسپولیس» در خیابان گاندی تهران دارد که در خرداد ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اندروید را برای Passion یا Cash آغاز کردید؟

تلویزیون سامسونگ اولد

در این نمایشگاه ۱۴ کمپانی از جمله الجی، موتورولا و فیلیپس در مساحتی بالغ بر ۹۰۰۰ مترمربع به معرفی و نمایش محصولات خود پرداختند. سیایاس یکی از شاخههای فستیوال موسیقی شیکاگو بود که بعدها مسیر خود را از آن جدا و بدل به یکی از مهمترین و پربازدیدترین نمایشگاههای جهان شد. اولین دوره از برگزاری نمایشگاه سیایاس به محلی برای عرضهٔ محصولات سختافزاری و عرضاندام کمپانیهای ژاپنی تبدیل شده بود. دومین دورهٔ نمایشگاه نیز در هتلهای شهر نیویورک برگزار شد. در این دوره تلویزیون ۱٫۵ اینچی پاناسونیک که وزنی در حدود یک کیلوگرم داشت، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. علاوه بر این، در این نمایشگاه رادیوهایی در قالب هدست عرضه شد که بر اساس گزارش منتشر شده در نیویورکتایمز، کاربران را شبیه به انسانهای فضایی میکرد که در فیلمهای آن زمان نمایش داده میشد. این نمایشگاه بیشتر به محلی برای عرضهٔ آخرین مدلهای تلویزیون و رادیوها اختصاص یافته بود. در این سال نمایشگاه سیایاس به شیکاگو منتقل شد و تا سال ۱۹۷۷ در این شهر برگزار شد.

در صورتی که پس از جستجوی مدل فقط لینکهای مربوط به سایتها و فروشگاههای نامعتبر و بینام و نشان نمایش داده شد، بدون شک آن مدل تقلبی است و باید از خرید آن جدا اجتناب کنید. همچنین میتوانید با اسکن بارکد محصول با استفاده از اپلیکیشنهای اسکنر بارکد، بارکد روی کارتن تلویزیونها را با دوربیت گوشیتان اسکن و آنها را در اینترنت جستجو کنید. در صورتی که محصول اصل باشد، تمام اطلاعات آن در سایتهای رسمی منتسب یه سامسونگ نمایش داده میشود. لازم به توضیح است شما میتوانید اپلیکیشنهای اسکن بارکد برای گوشیهای آیقون یا اندرویدی را به راحتی از اپ استورهای مختلف مثل بازار یا گوگل پلی استور یا اپ استور دریافت و نصب کنید. یکی دیگر از راههای اطمینان بودن از اصل بودن تلویزیونهای سامسونگ مطابقت شماره سریال درج شده روی بدنه تلویزیون با شماره سریال ثبت شده در اطلاعات دستگاه است. برای مشاهده شماره سریال دستگاه در منوی آن، ابتدا باید به بخش Support و سپس به بخش Contact مراجعه کنید. در ضمن حتما ظاهر دستگاه را بررسی و از عدم وجود گرد و خاک، شکستگی، خط و خش و جای برچسب کنده شده روی دستگاه اطمینان حاصل کنید. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که برخی از فروشندگان محصولات خود را با گارانتیهای غیررسمی که تعداد آنها کم هم نیست،عرضه میکنند.

حتما بخوانید
وب ۳.۰ چیست و چرا اهمیت دارد؟

سیستم عامل اندروید، ویژگی ها و قابلیت های فراوانی دارد. این سیستم عامل در اتصال به ذخیره ساز های جانبی بهترین عملکرد ممکن را ارائه خواهد داد. برای مثال ذخیره ساز جانبی در تلویزیون های سونی برابر ۱۶ گیگا بایت خواهد بود. این مقدار بیشترین حافظه داخلی در بین تمامی تلویزیون ها است. دیگر ویژگی مناسب تلویزیون های اندرویدی، سازگاری بیشتر آن ها با کنسول های بازی به خصوص XBOX خواهد بود. اگر تلویزیون شما از سیستم عامل اندروید استفاد کند، از اپلیکیشن های پخش و ارائه محتوی می توانید استفاده کنید و از سامانه های صوتی هوشمند نیز برخودار می شوید. محیط این تلویزیون ها، همانند محیط اندروید در تلویزیون ها است. این سرویس توسط گوگل به صورت بسیار مرتب اپدیت و پشتیبانی می شود. این سیستم عامل بسیار منعطف رفتار کرده و قابلیت های زیادی را می توان از آن انتظار داشت. این سیستم عامل توسط آمریکا تولید شد و توسعه یافت.

  • کاربری خانگی و عمومی
  • قابلیت Auto Power Off برای خاموش کردن خودکار تلویزیون
  • وارد صفحه برنامه ها “Applications” شوید
  • در قدم بعد گزینه پشتیبانی (Support) را انتخاب کنید
  • عدم برخورداری از فناوری Dual LED
  • کولر گازی هیتاچی
  • Samsung Galaxy Note2 (GT-N7100)

مزایای خرید اقساطی نسبت به خرید با پس انداز چیست؟ اگر بخواهید برای خرید کالایی پس انداز کنید، باید چند ماه تفریحات و خریدهای خود را به حداقل برسانید تا بعد از چند ماه بتوانید آن کالا را بخرید. آن هم در صورتی که قیمت کالا افزایش نیابد و ارزش پولتان کمتر نشود. در این شرایط مجبور هستید با محدودیت های فراوانی زندگی کنید تا بتوانید یک عدد کالایی را که دوست دارید، بخرید. همچنین ممکن است ارزش پولی که پس انداز کرده اید، کمتر شود. ممکن است قیمت کالایی که می خرید با دلار محاسبه شود و حقوق شما به ریال باشد. در این شرایط، پس انداز کردن کاری منطقی نیست. خرید اقساطی این امکان را به شما می دهد تا از کم شدن ارزش پولتان قبل از خرید کالا، جلوگیری کنید و مجبور نباشید ماه ها در سختی بسیار زندگی کنید تا بتوانید یک کالا مانند تلویزیون را بخرید. مزایای خرید اقساطی تلویزیون چیست؟ تلویزیون جزو کالاهای نسبتا گران محسوب می شود و کالایی نیست که بتوان با پس انداز کردن یک حقوق معمولی، آن را در وقت مناسب خرید. در این شرایط اگر بخواهید با یک حقوق متوسط و با پس انداز کردن، تلویزیون بخرید؛ ممکن است ماه ها و یا حتی سال ها زمان ببرد و در تمام این مدت شما با سختی زیادی زندگی خواهید کرد. چرا که باید تمام هزینه های خود را به حداقل برسانید و از تفریحات خود بکاهید. به عنوان مثال؛ ممکن است در این مدت نتوانید لباس جدید برای خود و یا خانواده تان بخرید و یا ممکن است تغذیه معمولتان دچار مشکلاتی شود. حتی ممکن است زیر فشارهای سنگین شرایط سختی که برایتان به وجود آمده است، دچار مشکلات روانی و عصبی بشوید.

حتما بخوانید
استراتژی تلویزیون سامسونگ عاقلانه

راهنمای مرد تنبل برای تلویزیون سامسونگ ال ای دی

این تلویزیون ها بسیار مقرون به صرفه بوده و کیفیت بالایی داشتند. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون سامسونگ ال ای دی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. همچنین دارای فناوری One Design نیز بودند. با این سری می توان از فناوری های جدید استفاده کرد و پول بسیار کمتری خرج کرد. ۱۰۸۰ بودند و تنظیم کننده دیجیتال نسل دو نیز داشتند. قاب این سری نازک تر شده بود و به زیبایی تلویزیون اضافه شده بود. همچنین دارای صدای سه بعدی بودند و مبدل سه بعدی نیز داشتند. مدل های پیشرفته تر، تعداد پورت های بیشتری داشتند و همچنین نرخ نوسازی آن ها بیشتر بود. شما برای خرید اقساطی هر مدل از تلویزیون های سامسونگ، کافیست به شانی کالا مراجعه کنید. تلویزیون های سری ۶ سامسونگ چه ویژگی هایی دارند؟ این تلویزیون ها تمام ویژگی های تلویزیون های سری ۵ را داشتند و علاوه بر آن ها، نرخ نوسازی در این سری تا ۶۰ هرتز نیز می رسید. رزولوشن تصاویر در این سری تا ۳۸۴۰ افزایش یافت و کیفیت تصاویر نیز ۴k شد. این تلویزیون ها بین ۳۲ تا ۷۵ اینچ بودند و در مدل های بالاتر، ویژگی های سه بعدی نیز اضافه می شدند.

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

اگر دنبال تلویزیونی جدید در بازار می گردید که از برند معتبر با ویژگی های منحصر به فرد باشد؟ ما تلویزیون ال جی QNED85 را به شما پیشنهاد می دهیم. این تلویزیون از سری تلویزیون های Mini LED ال جی است که قیمت مناسبی دارد و می تواند با قابلیت های تصویری که دارد, خرید تلویزیون سامسونگ هر کاربری را شگفت زده کند. از لحاظ طراحی شباهت زیادی به سایر تلویزیون های ال جی دارد, قیمت تلویزیون سامسونگ با این تفاوت که ضخامت فریم آن بسیار کمتر است. کیفیت تصویر ۴K می باشد و با رزولوشن بالا قادر است همه تصاویر را به صورت استاندارد و با وضوح بالا نمایش دهد. امکان ارتقاء کیفیت تصویر و بهبود داده های تصویر وجود دارد. سیستم عامل موجود در این تلویزیون نسخه ۲۰۲۲ webOS است که می تواند دنیایی از سرگرمی را با چاشنی لذت به شما هدیه دهد. ریموت کنترل این تلویزیون کاملا جدید و از نو طراحی شده است تا امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد.

حتما بخوانید
ویدیو تلویزیون‌های QLED سامسونگ

یکی از بهترین توصیه می‌توانید همیشه دریافت درباره قیمت تلویزیون سامسونگ

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید