مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ: کدامیک گزینه مناسبی برای شماست؟

با توجه به زیر پیکسل های ۳ تایی هر پیکسل می توان گفت هر یک از زیر پیکسل ها قادر به ارائه ۸ رنگ می باشند. امروزه فناوری های جدیدی که در تلویزیون سامسونگ بکار می رود در دو مدل کلی LED و QLED می باشد. در مدل QLED تلویزیون سامسونگ با توجه به استفاده از فناوری کوانتوم می توان شاهد دقت رنگ بسیار بالایی بود که از اصلی ترین مزایای این تلویزیون شمرده می شود. البته در دیگر مدل های تلویزیون سامسونگ ما شاهد کیفیت قابل قبولی از دقت رنگ ها در صفحه نمایش هستیم که با انجام فرآیند کالیبره می توان دقت رنگ را در این مدل تلویزیون ها نیز بالاتر برد. عمق رنگ نیز همانند دقت رنگ در تلویزیون سامسونگ از فناوری ۸ بیتی به همراه FRC می باشد و می توان گفت در تمامی تلویزیون های میان رده و بالا رده این برند شاهد بالاترین میزان عمق رنگ هستیم. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید ، از نظر دقت و عمق رنگ این برند از عملکرد و توانایی بالایی برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

به آن ها دقت کنید.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچیکی از سوالات پرسرچ کاربران این است که آیا تلویزیون سامسونگ خوب است؟ آیا ارزش خرید دارد؟ دلایل زیر موجب محبوبیت و فروش زیاد تلویزیونهای سامسونگ در میان کاربران شده است. ۲.تلویزیون های سامسونگ علاوه بر تنوع از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردارند بنابراین می توانید سالیان زیاد از تلویزیون سامسونگ استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تعمیر آن داشته باشید. ۳.تلویزیون های سامسونگ پرفروش ترین تلویزیون های جهان هستند به طوریکه نیمی از تلویزیون های فروخته شده در جهان متعلق به سامسونگ می باشد. ۴.برخورداری از امکانات هوشمند متعدد و ارتباط با سایر دستگاه ها مانند تلفن هوشمند و تبلت از دیگر دلایل خوب و کارآمد بودن تلویزیون سامسونگ می باشد. چندین راه برای تشخیص تلویزیون های سامسونگ اصل از تقلبی وجود دارد که هنگام خرید تلویزیون سامسونگ باید به آن ها دقت کنید. گارانتی،سریال نامبر،طراحی و … روش هایی برای تشخیص تلویزیون اصل می باشند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم. سریال نامبر تلویزیون سامسونگ کجاست؟

حتما بخوانید
آنچه همه درباره کولر گازی می گویند اشتباه است و چرا

تلویزیون سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است؟ تلویزیونهای سامسونگ در سراسر جهان از جمله کشورهایی مانند مکزیک، چین، رومانی، برزیل، ویتنام،اسلوونی، روسیه، هند، مصر و مجارستان و… مونتاژ میشوند. با این حال، پایگاه اصلی تولید، شرکت سامسونگ در کره جنوبی است. توجه داشته باشید که تمامی این کارخانجات از اصول و روند تولیدی مشابهی برخوردارند بنابراین فرقی نمی کند که تلویزیون سامسونگ شما در ویتنام تولید شده باشد یا هند زیرا در هر صورت پروسه تولید و قطعات به کار رفته در ساخت تلویزیونها در هر کدام از این کارخانجات یکسان است، درنتیجه تمام تلویزیونهای سامسونگ ساخته شده در کارخانجات سامسونگ در سراسر جهان، اصلی هستند.اگر قصد دارید بدانید تلویزیون سامسونگ شما ساخت چه کشوری است و آیا اصل است یا خیر؟ ابتدا باید سریال نامبر تلویزیون سامسونگ خود را پیدا کنید اما این سریال نامبر چیست و کجاست؟ در ادامه به توضیح آن میپردازیم. آیا تلویزیون سامسونگ خوب است؟

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

فعال شدن گزینه SHOP MODE در تلویزیون سامسونگ یکی از مشکلاتی است که ممکن است در تلویزیون سامسونگ خود با آن مواجه شوید. در ادامه متخصصین تعمیر تلویزیون رایان کارکرد گزینه مغازه (SHOP MODE) در تلویزیون سامسونگ و روش غیر فعال کردن آن را به شما آموزش میدهند. در بخش منوی تنظیمات اکثر تلویزیون های LED و LCD گزینه ای به نام SHOP MODE یا استفاده در مغازه (فروشگاه) وجود دارد. با استفاده از این گزینه میتوانید محل و مورد استفاده تلویزیون را تعیین کنید. این گزینه دو انتخاب را برای مصرف دستگاه ارائه می دهد : یکی استفاده در منزل یا HOME USE و دیگری استفاده در مغازه و فروشگاه با عبارت معادل SHOP MODE یا STORE MODE. در حالت استفاده در منزل تلویزیون سامسونگ، تلویزیون در حالت عادی است. تنظیمات انجام شده توسط کاربر تا تغییر بعدی و یا ریست شدن تلویزیون سامسونگ پایدار است. حالت مغازه (shop mode) تلویزیون سامسونگ مخصوص زمانی است که تلویزیون در ویترین مغازه برای فروش قرار داده شده است.

حتما بخوانید
شش بزرگترین کولر گازی اشتباهات احتمالاً می‌توانید به سادگی دور از

برای شناسایی مدل تلویزیون سامسونگ سه راه دارید یا اینکه باید به پشت تلویزیون خود و کارتن آن رجوع کنید یا اینکه سری به تنظیمات تلویزیون سامسونگ بزنید. در واقع سادهترین روش تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ این است که به برچسبی که پشت تلویزیون زده شده است یا به کارتن این دستگاه نگاهی بیاندازید و به راحتی متوجه شوید که مدل تلویزیون شما دقیقا چیست. همانطور که اشاره کردیم روش دوم برای پیدا کردن مدل تلویزیون این است که به تنظیمات تلویزیون بروید به گونهای که باید از طریق منوی تلویزیون سامسونگ به بخش Support آن بروید و Contact Samsung را انتخاب کنید. در این بخش میتوانید مدل تلویزیون
خود را مشاهده کنید. از کجا بفهمیم تلویزیون سامسونگ اصل است یا تقلبی؟ حالا که با راههای تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا شدید وقتش رسیده است که بفهمید تلویزیون شما اصل است یا تقلبی؟ در واقع یکی از مهمترین سوالاتی که برای هر یک از کاربران تلویزیون بعد از خرید این دستگاه دوست داشتنی به وجود میآید این است که از کجا باید بفهمیم تلویزیونی که خریداری کردهایم اصل است یا تقلبی؟

تلویزیون سامسونگ ال جی

تلویزیون سامسونگ یکی پر طرافدار ترین مدل ها در ایران است و کمتر کسی وجود دارد که با نام سامسونگ (SAMSUNG) آشنا نباشد. به جرات میتوانیم بگوییم که هر کدام از ما در منزل خود از چند وسیله ی ساخت این شرکت استفاده میکنیم. کیفیت بالا و پایین بودن قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از دلایل محبوبیت این برند در بین مردم است. طراحی بسیار زیبا، امکانات و قابلیت های فراوان و کیفیت تصویر خیره کننده از مواردی است که در بین تمامی مدل های سامسونگ مشترک است. شاوینو خرید تلویزیون سامسونگ در مدل و ابعاد مختلف را به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم آورده است. خرید تلویزیون سامسونگ کاری بسیار راحت است زیرا تنوع بالای محصولات این شرکت از لحاظ اندازه و کیفیت سبب شده است که برای هر شخصی با هر سلیقه ای، تلویزیونی مناسب وجود داشته باشد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ را میتوانید از سایز ۳۲ تا ۸۲ در مولودی مال ایران پیدا کنید.

حتما بخوانید
نقد و بررسی معروف‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ2023

برای داشتن تلویزیون سامسونگ عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

این که تلویزیون چند اینچی بخریم به فضایی که در اختیار دارید و فاصله ای که هنگام تماشای برنامه ها با صفحه تلویزیون خواهید داشت بستگی دارد. برای مثال پرفروش ترین سایز تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ است. شما باید تقریبا ۱۷۰ سانتی متر از صفحه تلویزیون ۵۵ اینچی سامسونگ فاصله داشته باشید. در حالی که اگر تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ بخرید باید حداقل حدود ۲۳۰ سانتی متر از آن فاصله داشته باشید. فاصله ای که شاید در همه خانه ها امکان پذیر نباشد. برای اطلاع از انواع سایز مدل های مختلف تلویزیون سامسونگ به صفحه محصول مراجعه کنید و انواع سایز را در مشخصات محصولات بررسی کنید. اطلاع از قیمت تلویزیون سامسونگ برای خرید تلویزیون اهمیت زیادی دارد. قیمت سامسونگ به صورت کاملا به روز در این صفحه قرار می گیرد و شما می توانید مشخصات و قیمت روز انواع تلویزیون سامسونگ را در این صفحه مشاهده کنید. یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت تلویزیون سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است.

  • افرالند – ۱۲ ماه پیش
  • پشتیبانی از هدست بلوتوث
  • پشتیبانی از ویژگی ConnectShare
  • اچ پی
  • سیستم عامل webOS نسخه ۶
  • عدم برخورداری از فناوری Q-Symphony
  • تصویر وضوح ندارد و تار است
  • Neo QLED

شما در فروشگاه اینترنتی می توانید لیست مدل و قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ اسمارت ۴k و قیمت ال ای دی هوشمند سامسونگ را ببینید و با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین را انتخاب کنید. از جمله مهمترین فاکتورها که در خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ بسیار حائز اهمیت است، می توان به قیمت تلویزیون سامسونگ هوشمند اشاره کرد. ویژگی ها و امکانات مختلف می تواند تاثیر مستقیمی بر روی خرید تلویزیون اسمارت سامسونگ بگذارد. از این رو حتما لازم است قبل از خرید تی وی ، مشخصات فنی مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. خرید تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ و خرید آنلاین بهترین انواع تلویزیون که شامل مجموعه ای از جدیدترین و ارزان ترین تلویزیون ها است برای هر نوع سلیقه ای در نظر گرفته شده. پس بهتر است قبل از خرید به مشخصات ، جزییات و قیمت تی وی ها دقت نمایید تا خرید دقیق تر و به صرفه ای داشته باشید .

  • پردازشگر تصویر UHD Processor
  • گوشی نوکیا
  • فناوری Contrast Enhancer و بهبود کنتراست تصویر
  • یخچال بالا و پایین
  • دارای قابلیت جستوجو کانال خودکار
حتما بخوانید
سمت زشت تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ tu8000 55 دیجی کالاسامسونگ برندی معروف و نام آشنا در عرصه طراحی و ساخت لوازم خانگی و انواع تلویزیون های پیشرفته است. برای خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. تلویزیون سامسونگ اقساطی، از جمله تلویزیون های باکیفیت و با امکانات تولید شده از سوی شرکت سامسونگ به حساب می آید. قابلیت ها و امکانات تعبیه شده در این محصولات، چشم مصرف کنندگان و بینندگان را به سمت و سوی خود سوق داده است. بر همین اساس، ردپای این محصولات در تمام فضا ها و منازل به صورت واضح و ملموس به چشم می خورد. تلویزیون های سامسونگ به علت برخورداری از کیفیت و مرغوبیت مناسب، گزینه مورد قبول و مفیدی برای استفاده در در فضا های مختلف است. تلویزیون سامسونگ اقساطی، از لحاظ قابلیت و امکانات مانند رزولوشن و وضوح تصویر، در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می برند. تلویزیون های سامسونگ نیز به همانند سایر مدل های تلویزیون از ویژگی اسمارت یا هوشمند بودن بهره می برند.

تواریخ خرید تلویزیون سامسونگ

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید تلویزیون سامسونگ سری Q80A دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید