مقایسه‌ی دو مدل کتری برقی از برند شیائومی؛ طراحی ساده و شیک

کتری‌ها یکی از لوازم ضروری و اصلی برای هر خانه‌ای هستند. کتری‌های برقی به شما این امکان را می‌دهند تا بدون دردسر و بدون نیاز به گاز، آب را به جوش بیاورید. همچنین کتری‌های برقی به طور کلی امنیت بالاتری دارند و در صرفه‌جویی وقت نیز به شما کمک می‌کنند. در این ویدیو قصد داریم دو کتری برقی از برندهای زیر مجموعه‌ی شیائومی را بررسی و باهم مقایسه کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

یکی از این کتری‌ها از برند Mijia است که تولید کننده‌ی لوازم خانگی هوشمند و دیگری کتری برقی مدل Viomi است که دستگاه‌های تصفیه‌ی آب و لوازم مربوطه را تولید می‌کند.

کتری میجیا پایه‌ی سفید رنگ و بدنه‌ی پلاستیکی یک‌دست و ماتی از جنس پلاستیک ABS دارد. این کتری برقی می‌تواند یک انتخاب عالی و ایدئال برای آشپزخانه‌هایی با طراحی مینیمال باشد. بدنه‌ی کتری ویومی از استیل بوده که شاین و درخشندگی ملایم و زیبایی دارد. این کتری برقی رنگ مشکی را برای قسمت‌های پایه، درب و دستگیره با استیل ترکیب کرده است.

در طراحی این دو کتری تفاوت زیادی وجود ندارد؛ هردوی این کتری‌ها دارای دسته‌ای با حالت زاویه‌دار هستند و یک دکمه‌ی فشاری برای باز و بسته کردن درب کتری، روی دستگیره‌ها دارند. همچنین دکمه‌ی استارت کتری، درب و پایه‌ی آن‌ها بسیار شبیه به هم است و طول سیم هر دو کتری کمتر از نیم متر بوده و یک سیم جمع‌کن در قسمت زیر پایه وجود دارد.

برای کتری میجیا برعکس کتری ویومی، نیاز به تبدیل دوشاخه نیست و همچنین بدنه‌ی کتری ویومی می‌تواند لک و آلودگی‌ها را بیشتر نشان دهد. ابعاد این دو کتری دقیقا مانند هم بوده و حداکثر توان آن‌ها ۱۸۰۰ وات است. از آن‌جایی که برای ساخت کتری میجیا از پلاستیک ABS روی استیل استفاده شده، این کتری تا حدودی می‌تواند عایق گرما باشد؛ اما کتری برقی ویومی بدنه‌ی یک لایه دارد که باعث می‌شود در حین کار بیش از حد داغ شود.

حتما بخوانید
راهنمای خرید جاروبرقی

برای بررسی و مقایسه‌ی کامل‌تر این دو کتری برقی از برندهای Mijia و Viomi شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید