معرفی بهترین و پرفروش ترین مانیتورهای شیائومی در سال ۲۰۲۳

مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی مدل ٣۴ اینچی

مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor:
با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های نو، ساخت دستگاه‌های دیجیتالی بسیار هدفمند شده است و توجه به جزئیات بسیار بیشتر به چشم میخورد. چندی پیش مانیتورها برای کارهای معمول مورد استفاده قرار می‌گرفتند و امکانات و قابلیت‌های محدودی داشتند، اما از زمانی که موج بازی‌های دیجیتالی و کامپیوتری توانست افراد زیادی در جهان را با خود همراه نماید، طراحی و تولید ابزارهای مرتبط با آن نیز به سمت اختصاصی شدن و هدفمند بودن حرکت کردند.
به طوری که امروزه شاهد تولید ابزارهایی از قبیل؛ موس گیمینگ، کیبورد گیمینگ و یا مانیتور گیمینگ از سمت برندهای مشهور دنیا هستیم. آنها سعی دارند تا استانداردهای قبل را فراموش کرده و طراحی و ساخت محصولات خود را مناسب با نیازهای یک گیمر حرفه‌ای تنظیم کنند.
و روشن است که با وجود میلیون ها طرفدار بازی های کامپیوتری در سراسر جهان، فروش این محصولات نیز روند خوبی را پی می‌گیرند.
پس اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و از این راه کسب درآمد می‌کنید، و یا اگر علاقه زیادی به تجریه بازی و گیم‌های روز دنیا دارید، بهتر است یک مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor را خریداری و از جذاب‌ترین بازی‌های روز دنیا با کیفیتی فوق‌العاده نهایت لذت را ببرید!
قطعا می‌دانید که داشتن یک سیستم با پردازنده قدرتمند برای انجام یک گیم به صورت حرفه‌ای کافی نیست، بلکه وجود یک نمایشگر عالی می‌تواند ده ها برابر به کیفیت یک بازی اضافه کند!
برند شیائومی نیز به تولید محصولات خلاقاته و گوناگون مشهور بوده و همواره سعی کرده است تا محصولات خود را با نهایت کارایی و جذابیت و البته با قیمت های مناسب به بازارهای جهانی عرضه کند. از همین روی در این زمینه نیز خودی نشان داده است و با تولید مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor توجه زیادی از گیمرها را به خود جلب کرده است.
شیائومی ایران نیز این محصول هیجان‌انگیز را در اختیار شما قرار داده است تا گیم و یا کارهای گرافیکی خود را با بهترین شفافیت و وضوح تصویر پیگیری نمایید. در ادامه مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor را به صورت کامل شرح خواهیم داد:

ابعاد و مشخصات ظاهری:
این مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor دارای ۸ کیلوگرم وزن و ابعاد ۲۴.۲ * ۵۲ * ۸۱ سانتی‌‌متر می‌باشد. طراحی مانیتور از نوع منحنی یا خمیده بوده و یک قاب مشکی رنگ و ظریف دور تا دور صفحه نمایش را میپوشاند که جلوه‌ای زیبا و منحصر به فرد را به مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor اضافه کرده است.
ضریب خمیدگی نمایشگر این مانیتور ۱۵۰۰R بوده و علاوه بر آن که تصویری گسترده را مقابل دید کاربر قرار می‌دهد، از خستگی چشم وی نیز جلوگیری می‌کند.
مانیتور بر روی یک پایه فلزی سوار شده است و به شما امکان چرخاندن مانیتور به دو طرف و همچنین تغییر ارتفاع ان را می‌دهد. شما می‌توانید مانیتور را با توجه به میز، صندلی و قد خودتان تنظیم کرده و آن را در مناسب‌ترین حالت قرار دهید.
به همین علت است که برند شیائومی را یک برند نوآور و صاحب نام در زمینه تولید محصولات دیجیتالی می‌دانیم زیرا ظرافت و دقت آنها در طراحی و شناسایی قابلیت‌های کاربردی زبان زد است!

یک نمایشگر حرفه‌ای برای یک گیمر حرفه‌ای!
به جرئت می‌توان گفت که مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor میتواند مناسب‌ترین مانیتور برای عاشقان گیم باشد!
مانیتوری که ۳۴ اینچ بوده و ۱۶.۹ میلیون رنگ را مقابل دیدگان شما ظاهر می‌کند، واقعا مجذوب کننده است، مخصوصا زمانی با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۳۴۴۰ پیکسلی همراه گردد!
نرخ تازه سازی تصویر در مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor به میزان ۱۴۴ هرتز است و این یعنی در بازی‌های اکشن و پرهیجان که سرعت جا به جایی کاراکترها بالاست، از تصاویر تار و منقطع خبری نیست. همچنین زمان پاسخگویی آن بین ۳ تا ۶ میلی ثانیه است.
نسبت تصویر این مانیتور ۲۱ به ۹ بوده و است و گسترده بودن آن کمک میکند تا فضای بیشتر و امکان انجام چند کار همزمان را در اختیار داشته باشید. از همین روی این مانیتور جذاب علاوه بر گیم برای انجام کارهایی همچون ویرایش و تدوین حرفه‌ای بسیار مناسب است.
پنل به کار رفته در مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor از نوع VA و نور پس‌زمینه آن از نوع WLED می‌باشد. این دو فناوری با همراهی هم سبب می‌شوند تا کنتراست و دقت رنگها و همچنین نور نمایشگر به گونه‌ای باشد که تصاویر در اوج واقعی بودن و شفافیت به نمایش درآیند. این یعنی تصاویری که رنگ سیاه را در خود دارند، به جای تار بودن و ناواضح شدن، در کمال شفافیت و درخشش چشم بیننده را به خود خیره می‌کنند!

حتما بخوانید
نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

درگاه‌ها و پورت‌های مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor:
مانیتور گیمینگ ۳۴ اینچی شیائومی دارای ۲ عدد پورت HDMI، خروجی هدفون و ورودی صدا می‌باشد که امکان اتصال دستگاه‌های مورد نیاز را فراهم کرده و لذت یک گیم یا تماشای فیلم و سریال را چندین برابر می‌کنند.
همچنین مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming Monitor یک کابل Displayport به همراه دارد و وجود این پورت DP سبب می‌شود تا از کیفیت صدا و تصویر HD برخوردار شوید.

مانیتور ٢٧ اینچ گیمینگ شیائومی مدل Mi 2K Gaming Monitor 27

بررسی مانیتور گیمینگ شیائومی ۲۷ اینچ Mi 2K Gaming
شیائومی از کمپانی های قدرتمندی است که در چند سال اخیر با ارائه مدل های متنوعی از مانیتورهای گیمینگ توانایی های خود را به چالش بکشاند و به نوعی کیفیت محصولاتش را به رخ بکشاند. مانیتور گیمینگ شیائومی ۲۷ اینچ MI 2K از جدیدترین مانیتورهای این شرکت است که با توجه به شفافیت و وضوحی که در نمایش تصاویر دارد یک بازی منحصر به فرد را برای افراد به دنبال خواهد داشت. نور آبی که این مانیتور دارد امواج کوتاهی را که برای چشم مضر است از بین می برد و فشار را بر روی چشم می کاهد و به شما امکان یک بازی راحت را می دهد.
ارائه رنگ های شفاف و زنده در کنار فریم بسیار باریکی که این مانیتور MI 2K گیمینگ دارد سبب شده تا افراد بتوانند با بالاترین کیفیت تصویر بازی خود را به انجام برسانند. پنلی که شیائومی برای این مانیتور در نظر گرفته است IPS است که زاویه دید گسترده ای را برای افراد ایجاد می کند به طوری که افراد می توانند در هر نقطه از سالن که باشند بازی خود را با یک برد واقعی به پایان برسانند.
از دیگر مزیت های این محصول شیائومی حالت چرخان پایه با تنظیم ارتفاع آن است که کاربران می توانند متناسب با زاویه قرار گرفتن خود آن را تنظیم کنند. این مانیتور از طراحی اتلاف گرمای مخفی تبعیت می کند که ماژول آن در پشت پایه دستگاه قرار گرفته شده است و ظاهر یکپارچه ای را به آن بخشیده است.

طیف رنگی گسترده با مانیتور شیائومی

مانیتور گیمینگ شیائومی ۲۷ اینچ با نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها، محتوا و تصاویر را با واضح ترین کیفیت در اختیار افراد قرار می دهد. این مانیتور با نمایش ۱۰۰% رنگ های اصلی RGB و همچنین با دقت ۱۶.۷ میلیون رنگ موجب می شود تا شما بتوانید بازی خود را با رنگ های اصلی و طبیعی مشاهده کنید. بهره مندی این مانیتور از فناوری HDR سبب نمایش محتوا با ریزترین جزئیات می شود، همچنین می تواند روشنایی صفحه را در تاریک ترین نقاط تنظیم کند تا شما بتوانید یک بازی هیجانی را تجربه کنید.

رنگ های شفاف با مانیتور شیائومی MI 2K

یکی از ویژگی هایی که معمولاً برای کاربران در هنگام بازی بسیار مهم شمرده می شود، اجرای یک بازی روان و بدون لگ است. مانیتور گیمینگ MI 2K Gaming با نرخ تازه سازی بالا و پاسخ دهی سریعی که در هنگام بازی دارد امکان یک بازی مهیج و جنجالی را برای افراد ایجاد می کند. نرخ تازه سازی این دستگاه ۱۶۵ هرتز است که هر گونه لرزش و تاری دید بازی را حذف کرده و یک بازی شفاف و بدون مکث را در اختیار کاربران قرار می دهد.

زاویه دید گسترده، برترین مزیت مانیتور شیائومی
از دیگر برتری های این مانیتور گیمینگ شیائومی MI 2K زاویه دید گسترده آن است که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند در هر گوشه منزل با بهترین کیفیت بازی خود را به انجام برسانند. نمایش رنگ ها به بهترین شکل ممکن در کنار فریم بسیار باریک و نازکی که این مانیتور دارد سبب شده تا افراد بتوانند در هر نقطه سالن که باشند با بالاترین کیفیت بتوانند تصاویر و صحنه های بازی را مشاهده کنند.

خرید مانیتور گیمینگ شیائومی MI 2K Gaming 
اگر از کاربرانی هستید که به گیم های کامپیوتری علاقه مند هستید با توجه به ویژگی هایی که مانیتور شیائومی گیمینگ MI 2K از بهترین گزینه ها است. البته شما می توانید با مشاهده لیست قیمت مانیتور در آترین کالا دیگر مدل های پر طرفدار را نیز ببینید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل سریع و بهترین قیمت، خرید خود را به ثبت برسانید. اگر از کاربرانی هستید که تجربه خرید مانیتور از آترین کالا را داشته اید با درج کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالاها می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مانیتور شیائومی گلوبال مدل ٢٧ اینچی – Xiaomi Mi Desktop Monitor 27

مانیتور شیائومی به واسطه فناوری IPS دارای دقت رنگی بهتر در زاویه دید گسترده‌تری است. صفحات IPS قادر به تولید رنگ در زاویه ۱۷۸ درجه هستند و از همین رو مانیتور شیائومی توانسته ویویی پانورامیک و طبیعی را از زوایای مختلف برای کاربر فراهم کند. بنابراین اگر شما در هر مکانی در بازه زاویه ۱۷۸ درجه از مانیتور بنشینید می‌توانید تصاویر را با رنگ و کیفیت اصلی و بدون سیاهی مشاهده کنید. برخورداری از حاشیه باریک در سه ضلع بالایی و چپ و راست، نمایشگر این مانیتور را بسیار وسیع و بدون مرز می‌کند.

حتما بخوانید
راه‌ها بسیار آسان برای مطالعه کل چیز درباره تلویزیون سامسونگ

کیفیت تصویر:

این نکته را نیز باید اضافه کرد که رنگ پیکسل‌های مانیتور ظرف ۶ میلی‌ثانیه تغییر می‌کند و عوض می‌شود. بنابراین تقریبا می‌توان گفت که برای بازی کردن هم می‌توان به نوعی از این مانیتور استفاده کرد. این نمایشگر ۲۷ اینچی از کیفیت HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بهره می‌برد و می‌تواند تصاویر را بسیار شفاف و با وضوح بالا نشان دهد. کنتراست تصویر Xiaomi Mi Monitor یک به ۱۰۰۰ و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است. نمایشگر این مانیتور تصاویر را به صورت ۱۰۰% sRGB نشان می‌دهد که همین امر باعث می‌شود که آنچه که می‌بینید زنده‌تر و شفاف‌تر بوده و وضوح بهتری نیز داشته باشند.

صفحه نمایش قوی

به علاوه برخورداری از نرخ رفرش ۷۵ هرتزی سبب شده تا پخش ویدیوها بسیار روان و یک پارچه صورت گیرد و در کل تجربه کاربری خوبی را برای مخاطب فراهم کند. بدنه این مانیتور در باریک ترین قسمت تنها ۷.۵ میلی متر است طراحی این دستگاه در عین سادگی و مینیمال بودن حالتی پیچیده و حرفه‌ای به میز کار شما می‌بخشد و فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند. البته از بابت امنیت این نمایشگر هم باید گفت که سه پایه‌ای که نمایشگر روی آن قرار می‌گیرد کاملا ارگونومیک بوده و به خوبی می‌تواند بدنه را روی سطوح صاف نگه دارد.

درگاه های مانیتور شیائومی

به علاوه به دلیل پیچ لولایی در محل اتصال پایه به مانیتور زاویه دید نمایشگر به سمت بالا و پایین قابل تنظیم است. در نتیجه می‌توانید مانیتور را در بهترین حالتی که برای چشمان شما مناسب است قرار داده و سپس استفاده کنید. مانیتور ۲۷ اینچ شیائومی مدل MI desktop monitor این دو مشخصه را داراست و به خوبی نیاز گیمر ها را برآورده می کند. شیشه این مانیتور از جنس بلوکات (Blue Cut) می باشد به همین دلیل نور آبی را کم کرده و نویزی در تصاویر دیده نمی شود همچین اشعه های مضر کمتری را ساطع می کند که باعث میشود در استفاده طولانی چشمتان خسته نشود . در مقایسه با سایر مانیتور های موجود در بازار MI desktop monitor قیمت مناسب تری دارد و نسبت به سایر مانیتور ها کیفیت و کارایی بالاتری را داست. مانیتور شیائومی Xiaomi Monitor 27inch از تمام صفحه جلویی برای نمایشگر بهره برده تا یک نمایشگر Wide Angle را به کاربر عرضه کند. از همین رو می‌بینیم که کلید پاور و همینطور درگاه‌های کابلی آن همه در پشت بدنه قرار گرفته‌اند. در پشت مانیتور یک کلید با علامت پاور برای روشن و خاموش کردن دستگاه، بالا و پایین کردن و چپ و راست کردن منو برای تنظیم نمودن آن، یک درگاه DC برق، یک درگاه کابل HDMI برای انتقال صدا و تصویر، یک درگاه VGA برای انتقال تصویر و همین‌طور یک درگاه ۳.۵mm برای انتقال صدا وجود دارد.

مانیتور شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 27:
اگر جز علاقه‌مندان گیم هستید و یا در کارهای گرافیکی فعالیت می‌کنید، بدون شک مانیتور یکی از ملزومات به حساب می‌آید. اکنون نمایشگرهای موجود در بازار بسیار متنوع و با امکانات هستند و گزینه‌ای زیادی در زمان خرید پیش روی شما قرار می‌گیرند.
از قابلیت‌ها و امکانات جدید بگیرید تا برندها و کیفیت ساخت محصولات، همه و همه باعث می‌شوند تا انتخاب یک مانیتور با ویژگی‌های مورد نیاز و البته متناسب با بودجه موجود، کمی دشوار و زمانبر باشد.
شیائومی در کنار تولید تلفن‌های همراه هوشمند و لوازم جانبی، تولید مانیتور، تلویزیون و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی مرتبط را آغاز کرده و تا به امروز بسیار هم موفق ظاهر شده است.
مانیتور شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 27 یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی خوش نام است که در شیائومی ایران آن را بیشتر معرفی خواهیم کرد. پس با این محصول فوق‌العاده همراه باشید:

مشخصات ظاهری مانیتور شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 27:

مانیتور۲۷ اینچی شیائومی از نظر ظاهری بسیار زیبا و ساده است. بدنه تمام پلاستیک مشکی با کیفیت که جزئیات را به خوبی مد نظر قرار گرفته است، زیبایی را به میز کار شما هدیه می‌دهد. ابعاد این مانیتور حدود ۶۰۹.۴۴ * ۲۰۰ * ۴۶۱.۲۵ میلی‌متر می‌باشد و برای استفاده از کاربران در گیم و یا کارهای گرافیکی بسیار ایده‌آل است.
طراحی پشت دستگاه نیز بسیار یکنواخت و زیبا است زیرا پایه مانیتور در عین سادگی به پشت نمایشگر متصل شده است و در صورت تمایل می‌توانید آن را جدا کرده و مانیتور را در ارتفاع و زاویه دلخواه به دیوار متصل نمایید.
مانیتور شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 27 دارای یک پایه قابل تنظیم است که کاربر به راحتی آن را مطابق با وضعیت نشیمن خود تنظیم کرده و مورد استفاده قرار می‌دهد. این پایه بهترین و مناسب‌ترین زاویه و ارتفاع دلخواه مصرف کننده را فراهم می‌آورد و در نتیجه دیگر خبری از ناراحتی‌های ناحیه گردن یا کمر ناشی از وضعیت نامناسب بدن نخواهد بود.
این ویژگی برای گیمرها و افرادی که طولانی مدت رو به روی مانیتور مینشینند، بسیار اهمیت دارد.
نکته دیگر که در مورد ظاهر مانیتور شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 27 مطرح است، سیستم دفع حرارتی پنهان آن می‌باشد. در پشت نگهدارنده مانیتور و نقطه‌ای که از دید مخفی شده است، یک سیستم خنک کننده تعبیه شده که وظیفه کاهش دمای اجزای داخلی مانیتور را به عهده دارد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید جاروبرقی

مانیتور شیائومی گلوبال مدل ٢٣.٨ اینچی – Xiaomi Mi 23.8 Desktop Monitor 1C

ما از سن بسیار کم و از زمانی که تکنولوژی برامون قابل درک میشه، خیره به صفحه ی دیوایس های هوشمند هستیم. پیشرفت تکنولوژی روز به روز این دیوایس هارو بهینه تر ، با کیفیت تر و کم ضرر تر کرده.
چند سالی میشه که شیائومی به ساخت مانیتور ها ورود کرده. مانیتور ۱C Desktop شیائومی یکی از این محصولات جذاب و باکیفیته. این مانیتور همونطور که از اسمش پیداست اندازه ی ۲۳.۸ اینچی داره که کادر کم و قابلیت های نوین و هوشمندانه ی کمپانی شیائومی اونو به یکی از مانیتور های بی نظیر در رده خودش تبدیل کرده .

فقط و فقط ۷.۳ میلیمتر!
این مانیتور خوش ساخت در باریک ترین نقطه فقط ۷.۳ میلیمتر ضخامت داره که اوج هنر مهندسان شیائومی رو در مقابل چشمای ما به تصویر میکشه و باعث میشه که کمترین فضای ممکن در حین کار، گیم و هرکار دیگه ای از میزتون اشغال بشه. طراحی مینیمالیستی ، ساده و یکپارچه ی مانیتور ۱C Desktop شیائومی اونقدر چشم نوازه که حتی نگاه کردن تصاویر این مانیتور هم قطعا شما رو جذب خودش میکنه. پایه ی مانیتور به شکل هلالی طراحی شده و به خوبی میتونه وزن ۲.۷ کیلوگرمی مانیتور ۱C Desktop شیائومی و مهار کنه. ابعاد مانیتور ۴۱۹×۵۳۹ میلیمتره که این طول و عرض صفحه نمایشی ۲۳.۸ اینچی رو براتون خلق کرده.

با حاشیه خداحافظی کنید !
در طراحی مانیتور ۱C Desktop شیائومی چیزی به نام حاشیه وجود نداره. به خصوص در بالا و چپ و راست مانیتور، پس این امکان براتون وجود داره که به راحتی چند مانیتور واید شیائومی رو کنار هم بذارین تا لذت کارهاتون چندین برابر بشه. نوع اتصال پایه مانیتور به شما این امکان و میده تا بصورت عمودی بتونید زاویه مانیتور رو تغییر بدین و راحت ترین زاویه رو برای کار کردن باهاش انتخاب کنید.

خستگی چشم؟ هرگز!
مانیتور ۱C Desktop شیائومی گواهینامه TUV Rheinland low Light داره. این به این معناست که این مانیتور قابلیت فوق‌العاده جذابی رو برای شما فراهم کرده، به خصوص برای افرادی که برای گیم یا کار، ساعتهای زیادی رو با نگاهشون به مانیتور باید بگذرونن. مانیتور ۱C Desktop با تنظیم نور تصویر و با فیلتر کردن نور های آبی مضر، خستگی چشم رو بصورت کاملا محسوس کاهش میده و شما میتونید بدون آسیب رسیدن به چشمای با ارزشتون ساعتها از کارکردن باهاش لذت ببرین.

صفحه نمایش واید IPS مات و کیفیت ۱۰۸۰
مجموعه ای از ویژگی های بی نظیر در مانیتور ۱C Desktop شیائومی گرد هم اومده. از صفحه ی IPS اونم با زاویه دید ۱۷۸ درجه ای و پشتیبانی از کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰p و همچنین نرخ نوسازی یا رفرش ۶۰ هرتزی و روشنایی حداکثری ۲۵۰ نیت در روی کاغذ و در عمل این مانیتور رو بی رقیب کردن. شما تا ۱۷۸ درجه میتونید بدون افت کیفیت در رنگ و سیاه شدن صفحه نمایش از اون استفاده کنین و همچنین نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی نیز تصاویر را روان و بسیار عالی برای چشمان شما به نمایش درمیاره ( ۶۰ هرتز در رفرش ریت یعنی در هر ثانیه ۶۰ بار صفحه نمایش تصویر را بروز رسانی میشه). مانیتور با توجه به ابعادش نسبت تصویر ۱۶:۹ رو به کاربر تحویل میده و همچنین کنتراست تصاویر نیز ۱:۱۰۰۰ اعلام شده که همه ی اینها در کنارهم نوید بخش یک تصویر پویا ، خوش رنگ و جذابه.

تصاویر رو به راحتی به ۱C Desktop انتقال دهید
در پشت دستگاه ما شاهد حضور یک پورت DC برای برق و یک درگاه HDMI نسخه ۱.۴ برای انتقال صدا و تصویر و یک درگاه VGA برای انتقال تصویر هستیم که لحظه شماری میکنن تا شما از اونها برای انتقال صدا و تصویر استفاده کنید. همچنین کلید پاور نیز در پشت دستگاه جا خوش کرده.

اگر شماهم هر روز ساعتها به مانیتور چشم دوختین و برای اهدافتون تلاش میکنین پس بهتره که با هزینه درست ، بهترین و با کیفیت ترین دیوایس هارو انتخاب کنین که قطعا همیشه و در همه ی رده ها نماینده های وسوسه انگیزی از کمپانی خوش نام شیائومی حاضره. سایت Pb360 با افتخار مانیتور ۱C Desktop شیائومی رو برای شما عزیزان با گارانتی ۱۸ ماهه کیهان تجارت موجود کرده پس با اطمینان میتونید این مانیتور رو داشته باشید.

حتما بخوانید
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم پیشنهاد می‌دهم حقیقت درباره قیمت تلویزیون سامسونگ

بررسی مانیتور ۲۳.۸ اینچ شیائومی مدل MI DESKTOP MONITOR 1C EU
ظاهرا شیائومی قصد ندارد تولید محصولات خود را محدود کند و بعد از ارائه ی محصولات متفاوتِ باکیفیتی همچون تلفن های همراه و تلویزیون و لپتاپ، مانیتوری زیبا و مقرون به صرفه را در بازار عرضه کرده است که برای طرفداران گیم و گیمرها به شدت مناسب است.

در ادامه ی این مطلب به بررسی مانیتور ۲۳.۸ اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C EU میپردازیم:

طراحی مانیتور ۲۳.۸ اینچ XIAOMI مدل Mi Desktop Monitor 1C EU
مانیتور ۲۳.۸ اینچی شیائومی مدل ۱C دارای طراحی بسیار زیبا و سه لبه با حاشیه‌های باریک و یک لبه پایین با حاشیه پهن‌تر می باشد که با استفاده از این طراحی نسبت صفحه نمایش و سطح مشاهده تا حد زیادی بهبود یافته است. این مانیتور به صورت تخت با زاویه دید ۱۷۸ درجه ساخته شده است و گزینه مناسبی برای کسب و کار‌ها و دفاتر و ادارات خواهد بود.

صفحه پشتی این مانیتور ساده است و تنها دارای ورودی HDMI ، پورت VGA و درگاه DC میباشد. مانیتور ردمی دیسپلی وان اِی ۲۳.۸ اینچی شیائومی ۲.۷ کیلوگرم وزن دارد و دارای طول ۵۳.۹۲ سانتی متر ، عرض ۱۸.۱۲ سانتی متر ،ارتفاع ۴۱.۹۵ سانتی متر میباشد و بدنه نازک آن تنها ۷.۳ میلی متر است.

وضوح و روشنایی مانیتور XIAOMI Mi Desktop Monitor 1C EU 23.8 inch
شیائومی در طراحی این مانیتور از پنل LCD با فناوری IPS بهره برده است. وضوح تصویر در آن برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و دارای نرخ نوسازی یا همان refresh rate 60 هرتزی و رزولوشن Full HD 1080p میباشد. به علاوه این مانیتور از ۱۶.۷ میلیون رنگ در صفحه پشتیبانی میکند.

این محصول با انتشار نور آبی کمی از چشم محافظت میکند و همینطور از فناوری DC برای تنظیم هوشمند میزان روشنایی بهره می برد. همچنین حداکثر روشنایی آن ۲۵۰ نیت با نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ میباشد و زمان پاسخگویی در این مانیتور شیائومی تنها ۶ میلی ثانیه خواهد بود.

مشخصات و خرید کولر گازی اینورتر ۲۷۰۰۰ گری مدل آی کول اِچ

در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی گری خوب با قیمت مناسب می پردازیم. کولر گازی ۲۷۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL یکی از جدید ترین و بروز ترین دستگاه تهویه دیواری می باشند. کمپانی گری یکی از برند های جهانی در تولید کولر گازی می باشد که محصولاتی متفاوت و با کیفیت ارائه می کند. کولر گازی ۲۷۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL یکی از تولیدات این کمپانی در سری I’COOL می باشد که از جدید ترین فناوری های روز برخوردار می باشد.

یکی از نکات برجسته در این محصول عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی آن می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که در تمامی شرایط آب و هوای از آن بهره‌مند باشند. همچنین باید گفت که قدرت سرمایشی و گرمایشی این محصول برابر با ۲۷۰۰۰ BTU/h می باشد که می تواند مکان های بزرگ را به راحتی تهویه کند. یکی از نکات مهم در مورد کولر گازی گری در سری I’COOL کلاس آب و هوای آن می باشد. تمامی محصولات سری I’COOL از کلاس آب و هوای T3 بهره‌مند می باشند که نشان دهنده‌ی آن است برای مناطق حاره‌ای و گرمسیری بسیار مناسب می باشد.

همانطور که می دانید در کولر گازی ها انواع گاز مبرد بکار گرفته می شود. کمپانی گری برای تمامی محصولات خود از گاز مبرد A410a استفاده می کند. گاز مبرد A410a یکی از بهترین مبرد ها در صنعت کولر گازی می باشد که نسبت به سایر گاز ها از نقطه جوش پایین تری برخوردار می باشد و با محیط زیست سازگار بوده است. یکی دیگر از نکات بسیار مهم مصرف انرژی آن می باشد. خوشبختانه باید گفت که این محصول از فناوری هوشمند اینورتر بهره می برد که باعث مصرف انرژی را به حداقل برساند. همچنین از محصول از کمپرسور روتاری بهره می برد که بعدا بیشتر آن را توضیح خواهیم داد.

ویژگی های کولر گازی ۲۷۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL
یکی از ملاک های اصلی خرید کولر گازی ۲۷۰۰۰ گری قدرت آن می باشد. بیش از هر چیزی باید گقت که سری محصولات I’COOL در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده اند که می توانید بسته به نیاز خود آن را خرید کنید.

  • دارای مصرف انرژی پایین که رده مصرف انرژی آن A+ است
  • قابل استفاده بصورت گرمایشی و سرمایشی
  • مناسب برای کلاس آب و هوای T3
  • دارای طراحی زیبا
  • مناسب برای فضاهای بزرگ
  • دارای قدرت سرمایش ۲۷۰۰۰
  • دارای گاز مبرد R410
  • کولر گازی gree ICOOL 27000

قیمت کولر گازی اینورتر ۲۷۰۰۰ گری مدل ICOOL
اکثر افراد نمی دانند که گاز های موجود در کولر گازی چه کاربردی دارد و برای چه چیزی در آن ها قرار گیری شده است، و از همه مهم تر نمی دانند نوع گاز موجود در کولر گازی که خریداری می کنند از چه نوع است. برند گری در تمامی محصولات خود از گاز مبرد R410a بهره می برد. این مبرد در سیستم های خنک کننده خانگی و صنعتی، پمپ های حرارتی، رطوبت سازها و چیلر های کوچک استفاده می شود. همچنین می توان به عنوان جایگزین مبرد R22 در سیستم های برودتی صنعتی، تهویه مطبوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

حتما بخوانید
چگونه با تلویزیون سامسونگ ال سی دی بسیار بد برخورد کنیم

مشخصات و خرید کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ اینورتر مدل icool

در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی اینورتر گری می پردازیم. یکی از دلایل محبوبیت بالای محصولات کمپانی گری بهره بردن از گاز R410a می باشد. تمامی محصولات این کمپانی از این گاز بهره می برند که باعث محبوبیت دوچندان این محصولات شده است. گاز ها در کولر گازی ها نقش های اصاصی دارند به همین خاطر یکی از نکات قابل توجه می باشد. این مبرد در سیستم های خنک کننده خانگی و صنعتی، پمپ های حرارتی، رطوبت سازها و چیلر های کوچک استفاده می شود. همچنین می توان به عنوان جایگزین مبرد R22 در سیستم های برودتی صنعتی، تهویه مطبوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125 می باشد. گاز مبرد R410 بهترین جایگزین R22 بوده و همانند این گاز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. همچنین کمپرسور های که از گاز R410a بهره می برند ۴۰% خنک کنندگی بالاتری نسبت به گاز های R22 دارند که این یکی از نقاط مثبت این کولر گازی ها است. نقطه جوش گاز R410a منفی ۵۱.۴ درجه است که بازدهی بیشتری نسبت به سایر گاز ها دارد. این ویژگی باعث شده که گاز R410a دارای ظرفیت سرما سازی بیشتری باشد به همین دلیل در کولر های گازی بیسار کاربرد داشته است.

امروزه کولر گازی ها در کلاس های آب و هوای متفاوتی تولید می شوند که بسته به شرایط آب و هوای منطقه خود می توان آن را انتخاب کرد. کولر گازی های گری از کلاس آب و هوای T3 بهره می برند که نشان دهنده آن است برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای گزینه‌ای بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این محصولات گری از دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی بهره می برد که یکی از نقاط قوت این محصولات می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که در هر شرایطی از آن بهره مند باشیم. ناگفته نماند که قدرت سرمایشی و گرمایشی آن برابر با ۲۴۰۰۰ BTU/h می باشد.

ویژگی های کولرگازی اینورتر ۲۴۰۰۰ icool گری
اولین چیزی که هنگام خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری حائز اهمیت است قدرت و توان کولر گازی می باشد. محصولات کمپانی گری در ظرفیت های مختلفی تولید شده‌اند که کاربران می توانند بسته به نیاز خود در هر ظرفیتی که دوست دارند تهیه نمایند.

  • قابل استفاده هم به صورت گرمایشی و هم سرمایشی
  • دارای قدرت خنک کنندگی بالا یعنی ۲۴۰۰۰
  • دارای کلاس مصرف انرژی پایین +A
  • دارای طراحی زیبا با رنگ سفید
  • دارای گاز مبرد R410a
  • کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL

قیمت کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ گری مدل آی کول
کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL در ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU/h تولید شده است که می تواند گزینه‌ای مناسب برای مکان های با متراژ ۴۵ تا ۶۰ بسیار مناسب باشد. همچنین پرتاب باد این محصول برابر با ۱۸ متر می باشد که می تواند باد را به چهار طرف مساوی به صورت یکسان پرتاب کند.

همچنین کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ اینورتر مدل آی کول جزو محصولات اینورتر دار این کمپانی می باشد و خوشبختانه از این فناوری هوشمند اینورتر بهره می برد و توانسته برای محصولات خود گرید انرژی +A را بدست آورد که بسیار کم مصرف و عالی می باشد. علاوه بر این ها این کمپانی توانسته برای محصولات خود کمپرسور های روتاری تعبیه کند که با استفاده از آن توانسته مصرف انرژی را به حداقل برساند.

کمپرسور های روتاری از بهترین موتور های موجود در کولر گازی ها می باشد که از طول عمر بالا و کارایی بالایی برخوردار هستند. کمپرسورهای روتاری دارای مکانیزم جابه‌ جایی مثبت و از نوع چرخشی هستند. معمولا در جاهایی که حجم فشار هوا بالا است، از کمپرسورهای روتاری به جای پیستونی استفاده می‌ شود. در این نوع کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد، بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود، در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند. برای خرید ارزان قیمت کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ اینورتر مدل آی کول می توانید به فروشگاه اینترنتی باورجینال کده مراجعه کنید و این محصول را مناسب تر از همه جا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید