معرفی برند برویل؛ تاریخچه، موفقیت‌ها و محصولات باکیفیت آن

برند برویل یک برند بسیار موفق در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی است؛ اما آیا می‌دانید این برند از کجا و به چه صورت شروع به کار کرده است؟ در این ویدیو قصد داریم محصولات و تاریخچه‌ی برند برویل را به شما معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید تا با این برند استرالیایی بیشتر آشنا شوید.

مشاهده محصولات برند برویل در دیجی‌کالا

برند برویل از سال ۱۹۳۲ از ادغام نام سازندگانش یعنی Bill O’Brien و Harry Norville در شهر سیدنی تاسیس شد. زمانی که این برند فعالیت خود را شروع کرد، جنگ جهانی دوم در جریان بود، اما بیل و هری بسیار هوشمندانه به تولید رادیو و مین‌یاب‌ها مشغول شدند و توانستند خود را در بین مردم معرفی کنند.

در سال ۱۹۵۳ بیزنس رادیو به شرکت دیگری سپرده و از همان سال برویل در تولید لوازم آشپزخانه متمرکز شد. تا به اینجا این برند بیش از ۱۰۰ اختراع را به ثبت رسانده و بیش از ۴۰ جایزه‌ی طراحی بین‌المللی دریافت کرده است. حتی آبمیوه‌گیری مدل Fountain این برند در موزه‌ی سیدنی به عنوان برترین طراحی گذاشته شده که اتفاق ارزشمندی برای این برند است.

در حال حاضر، برویل در بیش از ۵۰ کشور دنیا شعبه و کارخانه دارد. محصولات برویل در انگلستان تحت عنوان Sage تولید می‌شوند و در آلمان هم با نام تجاری Gastroback عرضه می‌شود. کیفیت اسپرسوسازهای این برند خیلی بالاست و در سال ۲۰۱۶ با برند Nespresso همکاری کرد و یک اسپرسوساز به نام Creatista تولید کرد.

برای آشنایی بیشتر با برند برویل و محصولات آن، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید پنکه؛ انواع، نکات مهم هنگام خرید و پرفروش‌های بازار

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید