محصولات پرفروش شیائومی در سال ۲۰۲۳ به انتخاب کاربران

ظرف غذا هوشمند شیائومی مدل Mi Pet food feeder

ظرف غذا اتوماتیک حیوان خانگی XWPF01MG شیائومی
شیائومی چندین گجت جالب برای حیوانات خانگی در کارنامه خود دارد امکان تامین خودکار آب و یا تغذیه هوشمند را ارائه می‌دهند. ظرف غذا اتوماتیک حیوان خانگی XWPF01MG شیائومی یکی از این دستگاه‌هاست. این محصول برای گربه‌ها و سگ‌های سایز متوسط ​​طراحی شده است. این دستگاه کوچک قادر است به طور هوشمندانه غذا را برای حیوان خانگی شما توزیع کند.

ظرف غذا اتوماتیک حیوان خانگی XWPF01MG شیائومی دارای ابعاد ۳۸۷x 311 x 180 میلی‌متر و وزن ۳ کیلوگرم است و برای غذای خشک حیوانات خانگی با قطر ذرات ۵-۱۲ میلی‌متر مناسب است.

برق دستگاه از طریق شبکه الکتریکی استاندارد تامین می‌شود، اما در مواقع اضطراری، گزینه منبع تغذیه پشتیبان با چهار باتری AA نیز در دسترس است.

مخزن خوراک ۳.۶ لیتری این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده و می‌تواند ۱.۸ کیلوگرم خوراک را در خود جای دهد. به گفته سازنده، خوراک تا ۲۰ روز در ظرف باقی می‌ماند. ماده‌ای که ظرف غذا اتوماتیک حیوان خانگی XWPF01MG شیائومی از آن ساخته شده است، تمیز کردن آن را تسهیل کرده و آن را از اثرات نامطلوب محافظت می‌کند.

این دستگاه هوشمند با برنامه Mi Home کار می‌کند. برای عملکرد خودکار، دستگاه به یک موتور کوچک مجهز شده است و با استفاده از تیغه‌های کوچک، غذا را در کاسه به طور یکپارچه توزیع می‌کند و دسترسی آسان‌تر حیوان خانگی را به غذای تازه امکان پذیر می‌سازد. می‌توانید وعده‌های خوراک را برنامه‌ریزی کنید، یا در صورت لزوم آن را راه دور کنترل کنید و به حیوان خانگی خود غذا دهید. دو مجموعه سنسور به طور مداوم مقدار غذای باقیمانده و وضعیت خروجی آن را کنترل می‌کنند و از طریق چراغ نشانگر روی بدنه یا برنامه بلافاصله کاربر را مطلع می‌سازند.

علاوه بر این، برای جلوگیری از ورود رطوبت به خوراک، ظرف غذا اتوماتیک حیوان خانگی XWPF01MG شیائومی، از یک کلاهک تغذیه با درپوش بالایی برخوردار است. پس از برداشتن درپوش، می‌توانید به سادگی قیف را دوباره پر کنید و بدانید که غذای حیوان خانگی شما تازه می‌ماند.

مزیت بزرگ محصول این است که کاملاً با برنامه Mi Home سازگار است. از طریق این برنامه می‌توانید فرکانس و مقدار غذایی که در کاسه توزیع می‌شود را تنظیم و برنامه‌ریزی کنید.

راه حل های شیائومی زندگی ما را در داخل خانه بهبود می بخشد. فراتر از تأمین نیازها و سبک زندگی ما، اکنون چیزی وجود دارد که به راحتی حیوانات خانگی ما را تغذیه و هیدراته نگه دارد.
ظرف غذا اتوماتیک حیوان خانگی Mi Pet food feeder شیائومی با برنامه Mi Home/Xiaomi Home جفت شده است، بنابراین می‌توانید زمان و دوز مصرف را از هر کجا کنترل کنید، سفر لذت‌بخش‌تر و غذا دادن به حیوانات خانگی راحت‌تر و علمی‌تر می‌شود.
ساختار منحصر به فرد توزیع شش شبکه ای، همزن غذای سیلیکونی نرم و منعطف و تیغه های توزیع در بیش از ۱۰۰۰۰ چرخه توزیع آزمایش شده است تا از توزیع روان از طریق یک کانال گسترده اطمینان حاصل شود که به طور موثر از انسداد جلوگیری می کند.
برای افزودن غذا از راه دور از طریق برنامه ضربه بزنید. زمان و مقدار تغذیه خودکار را در برنامه Mi Home/Xiaomi Home تنظیم کنید و غذای اضافی را از راه دور پخش کنید، حتی زمانی که از خانه خارج هستید.
محفظه غذا، همزن غذا، تیغه توزیع و کاسه غذا از جنس استنلس استیل ۳۰۴ همگی مطابق با الزامات مواد در تماس با غذا هستند. کاسه غذا را می توان برای تمیز کردن جدا کرد و از تجمع چربی جلوگیری کرد و حیوانات خانگی را تمیز نگه داشت.
برای یک گربه بزرگ یا سگ کوچک به مدت ۱۵ تا ۲۰ روز در حالی که صاحب آن برای سفرهای روزانه یا مسافت کوتاه از خانه دور است، کافی است.
در صفحه تنظیمات، می‌توانید ویژگی «قفل کودک» را نیز روشن کنید تا با فشار دادن دکمه توزیع دستی به راحتی فعال نشود. همچنین نحوه تمیز کردن محفظه غذا، روزهای باقیمانده کارتریج خشک کن، تنظیم برنامه های اتوماسیون و انجام به روز رسانی سیستم عامل را به شما می گوید.

راه‌اندازی دستگاه آسان است:

۱. اتصال به Wi-Fi (فقط ۲.۴ گیگاهرتز، از ۵ گیگاهرتز پشتیبانی نمی‌کند)

۲. دانلود Mi Home از پلی استور (اندروید) و یا اپ استور (iOS)

۳. ایجاد یا ورود به حساب Mi (برای نسخه چینی منطقه را در سرزمین اصلی چین تنظیم کنید)

۵. برای افزودن دستگاه روی (+) در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید

۶. “Mijia Smart Pet Feeder” را از لیست انتخاب کنید

۷. مراحل برنامه را دنبال کنید

آبخوری هوشمند حیوانات شیائومی مدل Mi Pet Pet Fountain

معرفی ظرف آب هوشمند حیوانات خانگی شیائومی
داشتن حیوان خانگی به این معنی است که شما باید از نیازهای اولیه حیوان خانگی مانند سرپناه، غذا و مراقبت صرف نظر کنید. شما باید مطمئن شوید که به موقع به آنها غذا می دهید و بستر آنها را تمیز می کنید که به کمک آبخوری هوشمند شیائومی Smart Pet Fountain مدل XWWF01MG و ظرف غذای هوشمند حیوانات خانگی به کمک آن‌ها می‌روید.

من کاملاً می توانم با pet ها ارتباط برقرار کنم زیرا دو گربه در خانه دارم. در حالی که مراقبت از گربه ها در مقایسه با سگ ها نسبتا آسان تر است، اما مواقعی وجود دارد که شما با تعهدات دیگری گره خورده اید.

معرفی آب خوری گربه شیائومی Xiaomi Smart Pet Fountain

اگر نمی دانید، گربه ها با آب آشامیدنی خود بسیار عجیب هستند. یکی از گربه‌های من اغلب کاسه آب را برمی‌گرداند و از روی زمین می‌نوشید، در حالی که گربه دیگر کاملاً کاسه را نادیده می‌گرفت و در عوض مستقیماً از سینک آشپزخانه می‌نوشید. به نظر می رسد گربه ها فقط ترجیح می دهند از آبی بنوشند که به نظر می رسد “متحرک و تازه” است آب می‌خورند.

  • آنچه در جعبه خواهید داشت (آنباکس)
  • آبنمای هوشمند حیوانات خانگی شیائومی
  • سیم برق ۱.۵ متری
  • فیلترها
  • راهنمای کاربری
  • آنباکس آبخوری اتوماتیک سگ و گربه شیائومی

ساختار کلی بسیار جالب است، قسمت بالایی کاسه به پمپ آب متصل است که از طریق اتصال پین های پوگو تغذیه می شود. بلند کردن کاسه بالا برق را قطع می کند. این پمپ از یک پمپ ولتاژ پایین ۵ ولت استفاده می کند که بی صدا و کارآمد است.

طراحی و قطعات دستگاه آبخوری هوشمند سگ و گربه شیائومی
از نظر طراحی، ظرف آب دارای سه قسمت است که یک کاسه پلاستیکی بیرونی و داخلی دارد. کاسه بیرونی محل قرارگیری وسایل الکترونیکی و همچنین سه پایه برق اتصال است. کاسه داخلی برای آب است، در حالی که قسمت آخر موتور و قسمت نوشیدنی با فیلتر است.

طراحی ساخت و قطعات آبخوری حیوانات خانگی شیائومی

ظاهراً طراحی به شما امکان می دهد سطح آب را ببینید، اما تشخیص آن در یک نگاه برای من سخت بود. اکنون تنظیم آن ساده است و احتمالاً می توانید بدون نگاه کردن به دفترچه راهنما این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که قبل از روشن کردن برق دستگاه  آبخوری اتوماتیک حیوانات خانگی شیائومی مدل Mi Pet Pet Fountain  باید مطمئن شوید که پین ​​ها به درستی تراز شده اند و از آب پاکیزه هستند.

مهمترین ویژگی ها
با آبنمای هوشمند حیوانات خانگی شیائومی، سگ یا گربه شما دیگر هرگز با کاسه نوشیدنی خالی یا کثیف روبرو نخواهد شد. آب جاری از این آبنما حتی حیوان خانگی شما را به نوشیدن از طریق راه طبیعی تشویق می کند. راه حل عالی اگر سگ یا گربه شما به اندازه کافی آب ننوشد! مناسب برای گربه‌ها و سگ‌های کوچک تا متوسط، این آبنما منبع آب تمیز و مطمئنی است که تأثیر مثبتی بر سلامت کلیه و ادرار آنها دارد.

آب جاری منبعی تمیز و قابل اعتماد برای آب برای حیوانات کوچک است. نوشیدن آب ناکافی یا ناخالص مزمن می تواند اثرات منفی جدی بر سلامت کلیه و ادرار حیوانات خانگی داشته باشد.

این آبنمای هوشمند حیوانات خانگی شیائومی یک جریان کوهستانی را شبیه‌سازی می‌کند و از یک مدار آب دایره‌ای برای ارائه آب جاری اکسیژن‌دار استفاده می‌کند که با طبیعت حیوانات خانگی مطابقت دارد و علاقه آنها را به آب آشامیدنی افزایش می‌دهد.

حتما بخوانید
نمایشگر تاشوی جدید LG به محکمی شیشه است و چین‌خوردگی را کمتر می‌کند

با فیلتر عمیق کارآمد چهار مرحله ای، ذرات ریز، مو و کلر باقیمانده از جمله یون های کلسیم و منیزیم که باعث ایجاد سنگ کلیه می شوند، به طور موثری رهگیری و فیلتر می شوند و از آب سالم و خوش طعمی که حیوانات خانگی دوست دارند بنوشند، اطمینان حاصل می شود.

ارتفاع فواره بارها مورد آزمایش قرار گرفته است تا در حین جذب حیوان خانگی از صدای پاشش جلوگیری شود. انحراف آب برای جریان آهسته و آرام طراحی شده است، در حالی که پمپ بالای سر می تواند رزونانس را کاهش دهد. نویز عملکرد در ۳۰Db* کنترل می شود. قطع سه مرحله ای محیطی آرام را به ارمغان می آورد.

نحوه عملکرد آبنمای اتوماتبک گربه شیائومی
ظرف آب ۲ لیتری یک بخش جدا شده از شاسی پایینی برای تمیز کردن و پر کردن آسان است. بر اساس سناریوی آزمایش شیائومی، یک گربه بالغ ۵ کیلوگرمی باید روزانه ۲۰۰ میلی لیتر آب بنوشد. بدون در نظر گرفتن تبخیر، ۲ لیتر باید ۵ روز برای دو گربه بالغ من دوام بیاورد. در واقع، بیشتر از آنچه انتظار داشتم، حدود ۷ روز دوام می آورد.

به جریان افتادن آب به کمک دستگاه آبخوری هوشمند حیوانات خانگی شیائومی

جریان آب ملایم صدا را به حداقل می رساند، بنابراین لازم نیست نگران صدای آزاردهنده چکیدن آب باشید. .

حالت های مختلف ظرف آب
دو حالت برای ظرف آب وجود دارد، حالت استاندارد و حالت هوشمند. حالت استاندارد آب را همیشه در جریان نگه می دارد، در حالی که حالت هوشمند آب را در فواصل ده دقیقه ای توزیع می کند. در طول شب، ۱۰ دقیقه اجرا می شود و ۵۰ دقیقه مکث می کند.

به نظر می‌رسد گربه‌های من ترجیح می‌دهند فقط زمانی که آب جاری است از xiaomi smart pet fountain نوشیدنی بنوشند، بنابراین بهتر است اگر آن‌ها شلوغ هستند، آن را استاندارد نگه دارید.

از نظر سر و صدا، به سختی صدایی شنیده می‌شود، اما اگر در مکان‌های خاص، کف شما کاملاً مانند کف من نباشد، یک غرغر ارتعاشی می‌شنوید. می توانید با حرکت دادن ظرف آب به اطراف تا زمانی که صاف شود، این مشکل را برطرف کنید.

استفاده هوشمند از اپلیکیشن Mi Home App
اطمینان حاصل کنید که تمام فیلترها نصب شده اند، قطعات را با پمپ آب کوچک به هم وصل کنید، کابل ها را مطابق با آن هدایت کنید، و شما خوب هستید که آن را روشن کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید اپلیکیشن شیائومی هوم را فعال کنید. اگر آن را ندارید، می توانید آن را از Google Playstore یا Apple App Store دانلود کنید.

دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا فواره آب را با برنامه Xiaomi Home خود جفت کنید، جایی که این فرآیند حداکثر ۲ دقیقه طول می‌کشد. پس از انجام این کار، می‌توانید ببینید آیا آب کافی وجود دارد یا خیر، می‌توانید به صورت دستی آب را متوقف کنید یا حالت هوشمند را تغییر دهید.

هنگامی که آبنما را روشن می کنید، بلافاصلهمی توانید برنامه خانه هوشمند شیائومی میجیا را راه اندازی کرده و آن را با حساب خود جفت کنید. ویژگی ها بسیار ساده هستند، اساساً فقط آب را شروع یا متوقف می کنند و بین حالت استاندارد یا هوشمند تغییر می کنند.

حالت هوشمند، یا بهتر است بگویم، حالت تایمر، به سختی روی دستگاه کدگذاری شده است. هیچ راهی برای کاربر برای ویرایش تایمر مانند زمان مکث متناوب وجود ندارد. وقتی شب شروع می شود، نمی توانید ویرایش کنید.

قابلیت های اپلیکیشن mi home

یکی از ویژگی های مفیدی که از برنامه دریافت می کنید اعلان سطح آب است. بنابراین حدس می‌زنم که هنوز هم ارزش نصب برنامه را دارد.

تا به حال فقط با یک مشکل در مورد آبنما مواجه شده ام و آن ارتباطی با احتمال اتصال کوتاه پمپ دارد. اگر آب را تا حداکثر خط پر کنید، مطمئن شوید که آب به محل اتصال پین پوگو سرریز نکند وگرنه تا زمانی که اتصال به طور کامل خشک نشود، پمپ کار نخواهد کرد.

مانند اکثر محصولات اکوسیستم خانگی شیائومی، آبنمای هوشمند حیوانات خانگی شیائومی دارای عملکردهای هوشمند داخلی است که به برنامه خانه شیائومی متصل می شود. شما باید مطمئن شوید که منطقه جغرافیایی شما به درستی تنظیم شده است. در غیر این صورت هنگام راه‌اندازی در داخل برنامه نمایش داده نمی‌شود. از آنجا می‌توانید حالت‌ها را تنظیم کنید و یادآوری کنید که فیلترتان چقدر باقی مانده است.

همچنین یک نشانگر فیلتر کربن در برنامه وجود دارد که به شما اطلاع می‌دهد چه زمانی باید فیلتر کربن را برای شستشو بیرون بیاورید. جدای از آن، از طریق برنامه می‌توانید چراغ‌های نشانگر جلوی چشمه را تغییر دهید، نکات تمیز کردن را برای ایمن و تمیز نگه‌داشتن آبنما جستجو کنید، برنامه‌های اتوماسیون را انجام دهید و البته به‌روزرسانی‌های سیستم عامل را انجام دهید.

برنامه شیائومی هوم واقعاً بصری است و استفاده از آن بسیار آسان است، که تجربه من را با فواره هوشمند حیوانات خانگی شیائومی بی‌سر و صدا می‌کند. من یک بار آن را تنظیم کردم، و تنها کاری که تا به حال باید انجام می‌دادم این است که وقتی نشانگر چراغ جلو قرمز می‌تابد، منبع آب را دوباره پر کنم.

تجربه کاربری و فیلتر های آبنمای هوشمند سگ و گربه شیائومی
من حدود یک ماه است که از آبنمای هوشمند حیوانات خانگی شیائومی استفاده می کنم و کاملاً عاشق آن هستم. استفاده از آن، مخصوصاً با برنامه شیائومی هوم و فکر نمی‌کنم من (یا گربه‌هایم) هرگز بتوانیم به آبنمای معمولی حیوانات خانگی برگردیم.

به نظر می رسد گربه ها از استفاده آبنمای هوشمند حیوانات خانگی شیائومی لذت می برند و آبنماهای دیگری را که من در خانه راه اندازی کرده ام کاملا نادیده گرفته اند.

فقط یک بار آن را راه اندازی کنید و در صورت نیاز منبع آب را دوباره پر کنید. گاهی اوقات، شما باید فیلتر کربن را بشویید، اما این یک کار دو هفته‌ای است که مشکل چندانی ندارد. دارای یک فیلتر ۴ مرحله ای است که هر لایه فیلتر می شود:

  1. مو و زباله
  2. لجن و خاک
  3. کلر باقیمانده و بو
  4. یون های کلسیم یا منیزیم (علت ایجاد سنگ کلیه)

ماساژور تفنگی شیائومی مدل Mi Massage Gun:

ماساژور تفنگی MJJMQ02-ZJ شیائومی
دامنه، فرکانس و نیرو ۳ اصل مهم در یک ماساژور تفنگی خوب است که می‌تواند به تسکین دردهای عضلانی که پس از ورزش رخ می‌دهد، و در نتیجه بهبود عملکرد ورزشی، کمک کند. ماساژور تفنگی MJJMQ02-ZJ شیائومی می‌تواند عملکرد سطح بالایی را در سه جنبه فوق به همراه کنترل هوشمند قدرت ارائه دهد تا ماساژی عمیق و مناسب را به شما ارائه دهد.

این محصول از یک موتور بدون برس پرسرعت استفاده می‌کند که با پشتیبانی از سه فرکانس ۱۸۰۰ هرتز، ۲۴۰۰ هرتز و ۳۲۰۰ هرتز همراه شده است. نیروی ۵۷۰mN آرامشی کارآمد فراهم می‌کند.

ماساژور تفنگی MJJMQ02-ZJ شیائومی از ویژگی یادآوری، برای زمانی که به آن فشاری بیش از حد وارد شود، برخوردار است.ٖ این دستگاه می‌تواند توان خروجی ثابتی را تحت فشار خارجی ارائه دهد. توان حتی تحت فشار قوی خارجی ثابت می‌ماند. دستگاه ۲۵ بار در ثانیه فشار وارد شده را تشخیص داده و با “نشانگر فشار” بازخورد بلادرنگ ارائه می‌دهد، به طوری که می‌توانید مطمئن باشید هر ضربه ماساژور برای بدن شما عالی و دقیق است. این محصول دارای صدای کاری کمی معادل ۴۵dB می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، طراحی قابل حمل آن است. وزن ماساژور تفنگی MJJMQ02-ZJ شیائومی ۸۵۶ گرم است و دارای دسته‌ای به قطر ۴۷ میلی‌متر می‌باشد. به علاوه، این ماساژور با یک باتری لیتیومی مناسب ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی که از طریق رابط USB Type-C شارژ می‌شود همراه شده است و می‌تواند به راحتی با کابل شارژ کامپیوتر و تلفن همراه شارژ شود.

شیائومی می‌گوید ماساژور تفنگی شیائومی مدل Mi Massage Gun می‌تواند با یکبار شارژ تا ۱۲ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بسته به سبک استفاده، باتری با یک بار شارژ کامل (در حالت دنده یک) تا مدت ۱ ماه بدون نیاز به شارژ مجدد قابل استفاده است.

حتما بخوانید
معرفی کامل برند دوو

این تفنگ ماساژور دارای ۳ سر قابل تعویض است که می‌توان با توجه به مورد استفاده، به سادگی تعویض کرد. سر گرد برای گروه‌های عضلانی بزرگ مانند بازوها، کمر، باسن، ران و ساق پا مناسب است. سر تخت برای آرامش تمام عضلات طراحی شده، در حالی که سر گلوله‌ای برای ماساژ بافت عمیق، از جمله مریدین، کف دست و کف پاست.

همچنین ماساژور تفنگی MJJMQ02-ZJ شیائومی مجهز به ورودی و خروجی هوای مخفی است. نه تنها ظاهری براق‌تر را ارائه می‌کند، بلکه محافظت مؤثری در برابر تعریق که باعث اختلال در عملکرد می‌شود را برای تجربه استفاده ایمن‌تر ارائه می‌دهد. علاوه بر اینکه از سیستم محافت چندگانه حفاظت از اتصال کوتاه، محافظ روتور قفل شده، حفاظت از گرمای بیش از حد، محافظت از فشار بیش از حد، خاموش شدن خودکار ۱۰ دقیقه‌ای و حفاظت در برابر جریان بیش از حد برخودار است.

امکانات ماساژور تفنگی MJJMQ02-ZJ شیائومی:

– سیستم تثبیت ولتاژ هوشمند

– ماساژ کم صدا برای آرامش همزمان بدن و ذهن

– طراحی تعادل پویا، با دامنه ارتعاش کمتر از ۱ میلی‌متر بدنه که برای کنترل با یک دست راحت است

– وزن سبک ۸۵۶ گرمی با قابلیت حمل آسان

– باتری قوی با قابلیت استفاده تا ۱ ماه

– پورت شارژ Type-C

– طراحی تهویه پنهان که به طور موثر از چکیدن عرق جلوگیری کرده و مانع ایجاد اختلال در عملکرد می‌شود

– سه سری قابل تعویض و تنظیم سه سرعته برای پاسخگویی به انواع نیازهای مختلف

ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Massage Gun MJJMQ03-ZJ
طراحی ارگونومیک، استفاده راحت و بدون خستگی دست، موتور براشلس قدرتمند با قابلیت ماساژ عمیق، سیستم‌های محافظتی برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و کاربر، شارژدهی ۵ ساعته باتری و ۳ سری مختلف از ویژگی‌های مهم ماساژور تفنگی شیائومی Massage Gun هستند.

طراحی
ماساژور تفنگی Massage Gun شیائومی طراحی آشنایی دارد که مشابه آن را در اکثر ماساژورهای تفنگی بازار دیده‌ایم. این طراحی کارآمد و ارگونومیک به کابر اجازه می‌دهد در تمامی جهت‌های و بر روی قسمت‌های مختلف عضلات بدن خود به راحتی از دستگاه استفاده کند. بدنه ماساژور تفنگی شیائومی به دو بخش اصلی محفظه موتور و پایه تقسیم می‌شود و سری ماساژور نیز در قسمت جلویی قرار دارد.

بدنه از جنس پلاستیک ABS با کیفیت و با دوام ساخته شده است و علاوه بر مقاومت بالا در برابر تغییرات شرایط گرما و رطوبت محیط، به سبک بودن وزن دستگاه هم کمک کرده است. ابعاد ماساژور تفنگی Massage Gun شیائومی ۱۴۰ در ۶۵ در ۲۱۹ میلی‌متر و وزن آن معادل ۸۷۰ گرم است. به لطف پایه بلند و خوش دست به قطر ۴۷ میلی‌متر و همچنین وزنی کمتر از ۱ کیلوگرم امکان استفاده از محصول با یک دست و در جهت‌های مختلف وجود دارد.

طراحی متوازن و پویای بدنه دستگاه باعث می‌شود تا هنگام استفاده، محصول وضعیت کاملا پایدار و قابل کنترلی داشته باشد. بر روی پایه یک روکش لاستیکی نرم و سازگار با پوست دست قرار گرفته است که شدت لرزش‌های ناشی از کارکرد موتور کمتر از ۱ میلی‌متر است و به هیچ عنوان باعث ناراحتی یا ایجاد خستگی در دست کاربر نمی‌شود.

در قسمت پشتی دستگاه یک دکمه پاور و یک دکمه برای تنظیم شدت ماساژ وجود دارد. شدت ماساژ با استفاده از چراغ نشانگر به کاربر نمایش داده می‌شود.

ویژگی‌ها
ماساژور تفنگی شیائومی Massage Gun دارای یک سیستم کنترل هوشمند قدرت خروجی است که باعث می‌شود عملکرد دستگاه همیشه در سطح پایدار باقی بماند. این سیستم در هر ثانیه ۲۵ بار فشار وارد شده به سری ماساژور را اندازه‌گیری می‌کند و یک چراغ نشانگر به رنگ سفید یا قرمز به کاربر نشان می‌دهد فشار در سطح معمول یا غیرمعمول قرار دارد.

ماساژور تفنگی شیائومی دارای سیستم‌های محافظتی مختلفی است که شامل جلوگیری از اتصال کوتاه، تشخیص فشار بیش از اندازه به سری، داغ شدن، افزایش جریان و خاموش شدن خودکار پس از ۱۰ دقیقه می‌شود.

این ماساژور به همراه سه سری با طراحی متفاوت کروی، تخت و استوانه‌ای عرضه می‌شود. هر کدام از این سری‌ها برای ماساژ گروه‌های عضلانی مشخصی موثر هستند و می‌توانید بهترین نتیجه را با آنها کسب کنید.

عملکرد
موتور به کار رفته در این دستگاه از نوع براشلس است که قابلیت تولید حداکثر نیروی معادل ۵۷۰mN و حداکثر سرعت ۳۲۰۰ دور در دقیقه را دارد. قدرت تولید شده توسط موتور لرزش‌های کارآمدی تولید می‌کند که قابلیت نفوذ تا عمق ۱۰ میلی‌متری عضلات را دارد.

این ماساژور تفنگی قابلیت انتخاب ۳ شدت ماساژ را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. در این سه مود سرعت حرکت موتور بر روی ۱۸۰۰، ۲۴۰۰ و ۳۲۰۰ دور در دقیقه قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به گروه عضلانی و شدت گرفتگی‌ها از بهترین مود را انتخاب کنید.

عملکرد دستگاه به لطف موتور بهینه و طراحی کارآمد محفظه موتور بی صدا است و میزان صدای تولید شده به کمتر از ۴۵ دسی‌بل می‌رسد. خروجی هوای دستگاه به صورت مخفی و در قسمت پایینی بدنه اصلی تعبیه شده است. این خروجی به حفظ عملکرد پایدار و کارآمد دستگاه کمک می‌کند.

باتری
باتری به کار رفته در ماساژور تفنگی شیائومی Massage Gun از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت است که با یکبار شارژ کامل تقریبا تا ۵ ساعت شارژدهی دارد که بسیار عالی است. برای شارژ مجدد باتری یک رابط USB Type-C در قسمت پایینی تعبیه شده است که با شارژرهای استاندارد گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و پاور بانک‌ها سازگاری دارد.

مسواک برقی شیائومی مدل Xiaomi electric toothbrush T700

مسواک برقی شیائومی Xiaomi Mijia Sonic T700 Electric Toothbrush
مسواک‌ برقی حتی تنبل‌ترین افراد را هم برای مسواک ‌زدن به هیجان می ‌آورد. برقی ‌بودن مسواک خصوصا برای بچه ‌هایی که تمایلی به مسواک ‌زدن ندارند، می‌ تواند بهترین گزینه برای تشویق آن ها باشد. مسواک ‌های برقی به ‌دلیل حرکات خاص برس ‌شان به رفع راحت ‌تر جرم ‌ها و پلاک ‌ها از روی دندان ‌‌ها و اطراف لثه ‌ها کمک می‌کنند و به جرأت باید گفت که از کاربردی ‌ترین ابداعات پزشکی در حوزه بهداشت دهان ‌ودندان بوده‌اند. مسواک برقی شیائومی Sonic T700 توسط تکنولوژی لرزش برس تمیز کننده و استاندارد ضد آب IPX7 تولید شده است. اگر به بهداشت دندان خود اهمیت می‌دهید این محصول بهترین انتخاب برای شما است. برای آشنایی بیشتر با مسواک برقی هوشمند شیائومی Xiaomi T700 Mijia Sonic Electric Toothbrush IPX7 با ما در شیائومی ۳۶۰ همراه باشید.

ویژگی های ظاهری، جنس و ابعاد:
مسواک برقی شیائومی Sonic T700 از برسی با موهای نرم بسیار متراکم بهره مند است. این مسواک با سری خاص دندان های شما را به طور صحیح پاک می‌کند. سیم های برس این مسواک از نوع DuPont Staclean هستند که تحریک لثه را بهبود می ‌بخشند. ضخامت سیم های برس ۰.۱۵۲ و ۰.۱۲۷ میلی متر بوده و سری مسواک از ضخامتی در حد ۴ میلی متر بهره می ‌برد. به همین سبب به کمک این محصول می‌توانید به راحتی مسواک بزنید و داخل دهان خود را به خوبی تمیز کنید. این سری از مسواک ‌های شیائومی دارای استاندارد FDA آمریکا هستند.
همینطور درون بسته این محصول دو عدد از سری های مذکور نیز قرار دارد.

موتور Brushless و تنظیم سرعت:
مسواک برقی شیائومی Sonic T700 دارای موتور Brushless است که با حداکثر سرعت ۳۹۶۰۰ بار بر دقیقه لرزش ایجاد می کند. این تکنولوژی در از بین بردن پلاک و جرم دندان موثر است. استفاده از مواد ضربه گیر در ساخت این مسواک سبب شده حین استفاده لرزش را در دستانتان احساس نکنید. به خاطر طراحی موتور، مسواک Xiaomi T700 بسیار کم صداست و نویر آن از ۵۵ دسی بل فراتر نمی رود.

شکل محدب و تراکم بالا و موهای محدب شکل، تجربه تمیز کردن کامل تری را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از روش مسواک زدن Bass، ارتعاش شیبدار ۴۵ درجه در اطراف و زیر خط لثه به حذف کامل بقایای مواد غذایی و کثیفی های نرم کمک می کند. برس مطابق با استاندارد FDA تست شده و برای استفاده بی خطر است.

حتما بخوانید
۱۶ اختراع ناسا که در زندگی روزمره بسیار کاربردی هستند

تنظیم سرعت موتور با کلید روی دسته مسواک Mijia T700 صورت می گیرد. تنظیم سرعت به صورت پیوسته است و پله ای یا درجه ای نیست تا بتوانید راحت تر سرعت دلخواه از ملایم به قوی تنظیم کنید.

دارای صفحه نمایش LED:
روی دستگیره مسواک Mijia T700 یک صفحه نمایش LED به کار رفته است که میزان سرعت و حالت مسواک را می‌توانید از طریق آن مشاهده کنید. علاوه بر این نمایشگر LED مسواک شارژی میجیا اطلاعاتی نظیر امتیاز مسواک زدن، میزان شارژ، سرعت و حالت مسواک زدن را نشان می‌دهد.

استاندارد IPX7:
مسواک برقی شیائومی میجیا مدل Mijia T700 ضد آب است. به همین سبب می‌توانید پس از مسواک زدن به آسانی آن را زیر شیر آب بشویید.

اتصال به گوشی همراه:
مسواک شیائومی دارای نرم افزار اختصاصی Xiaomi Home App یا Mi Home بر روی گوشی همراه است تا بتوانید گزارشی از مسواک زدن خود ببینید یا حالت های مسواک زدن را شخصی سازی کنید. غیر از حالت استاندارد و ملایم می توانید حالت مسواک زدن را شخصی سازی کنید و سرعت و مدت زمان مسواک زدن را از طریق نرم افزار روی مسواک Mijia T700 ست کنید.

باتری:
مسواک برقی شیائومی T700 از باتری با ظرفیت ۱۰۵۰ میلی آمپر ساعت بهره مند می‌باشد که شارژدهی بالایی دارد و تا ۲۴ روز پاسخ ‌گوی شارژ است. توسط پایه شارژ درون بسته بندی می‌توانید آن را شارژ کنید.

فوم ساز اتوماتیک شیائومی مدل Xiaomi Automatic Foaming Soap Dispenser

فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی

فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی از طراحی اتوماتیک برخوردار است که وقتی دست زیر دستگاه تشخیص داده شد، فوم ضدعفونی کننده از آن خارج می‌شود. قطعا طراحی بدون لمس بهداشتی‌تر بوده و در از بین بردن میکروب‌ها موثرتر است؛ و در عین حال باعث صرفه جویی در زمان و آب می‌شود. طراحی جمع و جور، مینیمالیستی و ساده برای هر حمام یا آشپزخانه‌ای عالی است و تجربه شستن دستی آسان را ارائه می‌دهد.

فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی با برخورداری از طراحی جذاب و زیبای خود برنده جایزه طراحی خوب ۲۰۱۸ شده است. با دستگاه برای شستن دستان خود فقط کافی است دست خود را دراز کنید تا صابون غلیظ و فراوانی داشته باشید که امکان تمیز کردن موثر دست‌ها را فراهم می‌کند. حباب‌های فراوان در ابعاد میکرو برای تمیز کردن عمقی پوست بهتر است و به منافذ پوست شما نفوذ می‌کند.

فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی نسبت فوم گاز به مایع را بین ۱۲: ۱ تنظیم می‌کند و فومی متراکم، با غلظت مناسب تولید می‌کند. این عمل پس از عبور از سوراخی به اندازه میکرومتر با فیلتر جداسازی دو مرحله‌ای انجام می‌گیرد. فوم ریز و متراکم پوشش مناسبی برای اپیدرم پوست ایجاد می‌کند که برای پاکسازی عمیق به منافذ ریز می‌رسد و به طور موثر باکتری‌های روزمره را مهار می‌کند.

آزمایشات انجام شده توسط یک آزمایشگاه معتبر ثابت کرده است که فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی می‌تواند همراه با مایع مخصوص، به طور موثر باکتری‌های رایج روزمره را با نرخ مهار تا ۹۹.۹٪ برای محافظت موثر از کل خانواده مهار کند.

فرمول با اسیدیته پایین دارای مقدار pH مناسب پوست انسان است، به طوری که استفاده طولانی مدت آن هیچ آسیبی به تعادل pH پوست وارد نکرده و دست‌ها را نرم و صاف می‌کند. گلیسیرین اضافه شده بافت ملایمی دارد، از روغن‌های طبیعی ساخته شده و دستان شما را مرطوب می‌کند.

القای مادون قرمز مجاورتی توزیع سریع صابون فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی در ۰.۲۵ ثانیه فوم را تولید می‌کند. توزیع دقیق دستگاه به گونه‌ایست که یک بطری مایع شوینده می‌تواند به راحتی برای مدت طولانی دوام بیاورد. مقدار کنترل شده صابون توزیع شده با فوم غنی دست‌ها را تمیز می‌کند و هیچ اثری باقی نمی‌گذارد.

فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی دارای مخزن با ظرفیت بزرگ ۳۲۰ میلی‌لیتر است که تا ۵۰ روز استفاده و تا ۴۰۰ دوره پخش صابون را برای تمام خانواده فراهم می‌کند. میکرو موتور دستکاه کم صدا بوده و با راندمان بالا و مصرف برق کم همراه است. طراحی هوشمند القایی نور مصرف برق را کاهش می‌دهد. چهار باتری AA می‌تواند تا ۹ ماه استفاده را برای کل خانواده فراهم کند.

طراحی کلاسیک و مینیمالیستی جمع و جور فوم ساز اتوماتیک MJXSJ03XW شیائومی برای هر محیطی عالی است، ایده آل برای حمام و آشپزخانه. بدنه دیسپنسر دارای روکش مات با کیفیت بالا است. شفافیت بدنه نظارت ساده بر سطح صابون را فراهم می‌کند.

دستگاه فوم ساز اتوماتیک شیائومی بصورت اتوماتیک و تنها با نزدیک شدن دست به آن ، فوم شستشو را به دستان شما می رساند که از نظر بهداشتی بسیار مطلوب می باشد.این دستگاه به همراه مخزن صابون مخصوص خود ارائه می شود که در قسمت بررسی محصول هر دو را در نظر میگیریم. توجه داشته باشید که صابون های مخصوص فوم که حالتی گاز-مایع دارند نیز قابل استفاده در این دستگاه می باشد اما برای بار اول حتما باید با مخزن مخصوص آن خریداری کنید تا در دفعات بعد مایع فوم دیگر را در این مخزن ریخته و استفاده کنید. لازم به ذکر است که پیشنهاد ما استفاده از فوم اصلی می باشد. در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم:

  1. برنده Good Design Award 2018 برای بهترین طراحی سال
  2. دارای صابون مخصوص که در یک پکیج جدا می باشد (در هنگام خرید می توانید نوع پکیج را انتخاب کنید)
  3. ایجاد تعداد بسیار زیاد حباب در اندازه میکرو برای تمیز سازی عمیق
  4. دارای فیلتر دو مرحله ای برای ایجاد حباب
  5. از بین برنده ۹۹.۹ درصدی جرم ها با خاصیت آنتی باکتریال
  6. PH4 و مقداری اسیدی و نزدیم به PH پوست و خاصیت محافظتی برای پوست دست
  7. ساخته شده از روغن های طبیعی که باعث نرمی پوست دست می گردد.
  8. مقدار خروجی دقیق و بهینه برای استفاده به مدت طولانی
  9. تا ۴۰۰ بار استفاده برای هر بطری صابون
  10. دارای موتور بسیار کم مصرف و کم صدا
  11. این محصول ۴ باتری AA نیاز دارد و به مدت ۹ ماه می تواند شارژ دهی کند
  12. دارای طراحی مینیمالیست و کلاسیک که می توان در هر محیطی از آن استفاده کرد
  13. مقاوم در برابر پاشش آب
  14. دارای ساختاری یکپارچه
  15. مواد اولیه سازگار با محیط زیست
  16. این محصول همانطور که گفته شد بسته به نوع پکیجی که خریداری میکنید همراه با پکیج صابون و یا بدون پکیج صابون می باشد و ویژگی های مطرح شده بالا در مورد هر دو مورد می باشد.

مشخصات:

  • مدل : MJXSJ03XW
  • وزن دستگاه: ۱۷۸ گرم
  • ابعاد : ۱۹۰ * ۹۸ * ۷۳ میلی متر
  • مواد : ABS
  • نوع باتری : AA
  • ولتاژ : ۶ ولت
  • استاندارد ضد آب : IPX4
  • فاصله کاری : ۶۰-۹۰ میلی متر

مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Blender

مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی
این دستگاه یک مخلوط کن کاربردی برای محصولات سرد و گرم با سیستم کنترل لمسی، تایمر و گرمایش است. این دیوایس همه کاره برای تهیه انواع غذاها، اسموتی‌ها، سوپ‌ها، آب میوه، غذای کودک، گوشت چرخ کرده و … مناسب می‌باشد.

مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی مجهز به یک موتور قدرتمند است که دارای سیم پیچی مسی است. موتور الکتریکی گشتاور بالایی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد محصول را در عرض چند دقیقه به میزان دلخواه آسیاب کنید. عملکرد دستگاه قابل اعتماد و پایدار است. وجود سنسور داخلی سرعت چرخش مورد نیاز را برای آسیاب کامل و یکنواخت هر محصول فراهم می‌کند. این مخلوط کن دارای ۸ تیغه فولادی ضد زنگ با زوایای باز و دندانه‌های تیز می‌باشد که می‌تواند در چندین زاویه برش داده و به راحتی مواد سخت را نرم کند. طراحی منحصر به فرد تیغه امکان آسیاب سریع و کارآمد هر محصولی را فراهم می‌کند.

مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی مجهز به یک ظرف شیشه‌ای ۱۶۰۰ میلی‌لیتری با ظرفیت بالا بوروسیلیکات برای مصارف گرم و سرد است. حداکثر ظرفیت نوشیدنی‌های گرم در این دستگاه ۱۲۰۰ میلی‌لیتر و حداکثر ظرفیت برای نوشیدنی‌های سرد ۱۶۰۰ میلی‌لیتر است.

یک صفحه گرمایش داخلی در پایین دستگاه وجود دارد که از قدرت گرمایش ۸۰۰-۹۵۰ وات برخوردار است. هنگامی که غذای داغ پخته می‌شود، سیستم به طور پیش فرض آن را به مدت چهار ساعت گرم نگه می‌دارد، و البته می‌توان آن را از طریق برنامه تغییر داد.

حتما بخوانید
آیا تلویزیونهای هوشمند سامسونگ به اندروید تیوی و گوگل تیوی مجهز میشوند؟

عملکرد مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی تنها به تهیه اسموتی و مخلوط کردن محدود نمی‌شود، بلکه می‌توان از آن برای تهیه آب میوه و سبزیجات، خرد کردن یخ، تهیه فرنی، سوپ و … با ۸ حالت رایج استفاده کرد.

با چرخاندن و فشار دادن دکمه OLED، در کنار ۲ دکمه لمسی، می‌توانید از دستگاه استفاده کنید. برای انتخاب حالت کار، کافیست دکمه OLED را بچرخانید. این دستگیره به عنوان نمایشگر نیز عمل می‌کند. کلیدهای لمسی برای زمان‌بندی و یا لغو، استفاده از دستگاه را آسان می‌کند. در حالت دستی، می‌توانید هنگام استفاده از دستگاه، سرعت را در صورت نیاز تنظیم کنید. دستگیره را بچرخانید تا به راحتی سرعت را برای ترکیب کارآمد افزایش یا کاهش دهید. امکان انتخاب بین ۹ درجه سرعت برای مخلوط کردن مواد نرم یا سخت وجود دارد.

مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی با اپلیکیشن Mi Home نیز کار می‌کند. به برنامه متصل شوید تا بتوانید از راه دور برنامه‌ریزی کرده و دستگاه را کنترل کنید، یا دستورالعمل ها را از طریق فضای ابری ارسال کرده و از دنیایی از خوراکی‌های مغذی و خوشمزه لذت ببرید.

برای تهیه شیر سویا صبحگاهی قبل از خواب دانه های سویا را در دستگاه ریخته، سپس آب و سایر مواد را اضافه کنید و زمان شروع را برنامه‌ریزی کنید. هنگام بیدار شدن از خواب، شیر سویای تازه منتظر شما خواهد بود.

برای سهولت شستشو، مخلوط کن هوشمند MPBJ001ACM-1A شیائومی از حالت تمیز کردن برخوردار است. کافی است آب را در دستگاه ریخته و تمیز کردن را با سرعت بالا شروع کنید تا در زمان و تلاش صرفه جویی کنید.

سیستم حفاظتی القایی مغناطیسی استفاده از محصول را ایمن‌تر می‌کند، با برداشتن پارچ از روی پایه دستگاه خاموش می‌شود. علاوه بر این، دستگاه از توقف خودکار هنگام باز شدن درب نیز پشتیبانی می‌کند. پلاگین تعبیه شده روی درب برای افزودن مواد باز می‌شود؛ می‌توانید به آسانی هر زمان خواستید در حین کار بدون برداشتن درب پارچ، مواد را اضافه کنید.

مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Blender  دارای دستگیره ضد لغزش داخلی است و لبه دسته برای راحتی در هنگام بلند کردن، گرد طراحی شده است. پارچ شیشه‌ای بوروسیلیکات در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و علائم اندازه‌گیری به وضوح قابل مشاهده است.

یکی از محصولات جدیدی که برند شیائومی به بازار عرضه کرده است مخلوط کن هوشمند شیائومی مدل MPBJ001ACM-1A است این مخلوط کن ظاهری بسیار مینیمال و جذاب است و ابعادی معادل ۱۸۸x222x436 میلی متر است و وزن آن حدود ۶ کیلوگرم، بدنه ی این دستگاه از جنس پلاستیک ABS بسیار مرغوب ساخته شده است.مخلوط کن MPBJ001ACM-1A دارای یک مخزن شیشه ای بزرگ ۱۶۰۰ میلی لیتری است این ظرف از جنس شیشه بوروسیلیکات ساخته شده است که دوام و مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما دارد این مخزن به خوبی می تواند نوشیدنی های گرم را تا چند ساعت گرم نگهدارد.این مخلوط کن دارای ۸ تیغه ی بسیار پر قدرت فولادی است این تیغه ها کاملا ضد زنگ هستند.روی بدنه ی دستگاه یک نمایشگر با پنل OLED وجود دارد که می توانید از طریق این پنل دستگاه خود را کنترل کنید برای انتخاب حالت کار فقط کافیست دکمه OLED را بچرخانید در دو طرف این پنل دو دکمه ی لمسی قرار گرفته است که که یکی برای توقف کار و دیگری برای زمان بندی مخلوط کن به کار می رود.

این محصول دو کاره می باشد. قدرت گرمایشی ۸۰۰ وات و قدرت همزن ۱۰۰۰ وات دارد.شما با این مخلوط کن به راحتی می توانید نوشیدنی های گرم و سرد و اسموتی های طبیعی و همین طور یخ خورد شده داشته باشید.ولتاژ محاسبه شده برای این بلندر ۲۲۰–۲۴۰ ولت است.مخلوط کن MPBJ001ACM-1A از ۸ حالت دستی پشتیبانی می کند و شما می توانید انواع غذاهای مغذی و خوشمزه را با یک دستگاه درست کنید.در آخر برای تمیز کردن این دستگاه باید درون مخزن شیشه ای مقداری آب و مایع ضدعفونی کنند به آن اضافه کنید و آن را تمیز کنید تا به خوبی تمیز شود.

از دستگاه های بسیار پرکاربرد و ضروری در آشپزخانه این بلندر می باشد.با بلندر به راحتی می توانید کوکتل و اسموتی های دلخواهتان را درست کنید این دستگاه به دلیل قابلیت گرم شدن به صورت خودکار به شما این امکان را می دهد که سوپ های رقیق و خوشمزه ای را آماده کنید.این وسیله در کافی شاپ ها بسیار کاربرد دارد و شما میتوانید با کمک آن منوی متنوعی به مشتری های خود ارائه دهید.

غذاساز فکر مدل Fakir Mr Chef Quadro

غذاساز فکر Mr Chef Quadro همراه با سایر محصولات با کیفیت Fakir امروزه سهم بزرگی از بازار رقابت را به خود اختصاص داده اند. این مدل از غذاساز که می خواهیم معرفی کنیم به دلایل زیادی بسیار کاربر پسند می باشد، این دلایل شامل ۴ کاره بودن(گوشت کوب, همزن, خردکن, رنده)، تیغه ها وصفحه های رنده از جنس استیل ضد زنگ، جنس بدنه پلاستیک و جنس پارچ پلاستیک فشرده می باشد که بسیار مقاوم و با کیفیت است.

حجم ظرف اصلی ۱.۵ لیتر و حجم پارچ آن ۹۰۰ میلی متر می باشد که برای حجم بالای مواد غذایی بسیار مناسب می باشد. همچنین قابلیت چرخش در دو سرعت متفاوت و عملکرد توربو همراه با توان ۱۰۰۰ وات نیز می باشد. انتخاب برای خرید این غذا ساز به واسطه رنگ بندی های مختلف و متنوع بسیار آسان می باشد.

طراحی زیبا

غذاساز فکر Mr Chef Quadro بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم و شفاف دارد، دلیل انتخاب پلاستیک به دو دلیل می باشد ، اول به خاطر داشتن وزن پایین و دوم به خاطر دیدن اجزای ریخته شده در داخل آن می باشد. علاوه بر قابلیت داشتن گوشت کوب، با استفاده از وصل کردن سری و اجزای دیگر می توان مواد غذایی را خرد، رنده و هم زد.

طراحی دسته ظرف غذاساز Mr Chef و قسمتی که سرعت با آن تنظیم می شود کاملا ارگونومیک و متناسب با آناتومی دست کاربر می باشد و استفاده طولانی مدت شما را اذیت نخواهد کرد. ظرف اصلی ظرفیت ۱.۵ لیتر و پارچ دارای گنجایظش ۹۰۰ میلی لیتر می باشد که برای تهیه غذا برای خانواده متوسط یا مهمانی های کوچک کاملا مناسب می باشد.

اجزا و کارکرد

غذاساز فکر مدل Fakir Mr Chef Quadro از تیغه های ۴ پره تشکیل شده است که با دو تنظیم سرعت و عملکرد توربو مواد غذایی را کاملا له و با کیفیت به شما تحویل می دهد. Mr Chef به همراه یک دیسک دایره ای شکل پلاستیکی ارائه شده است، که می توان صفحه های مربعی شکل را روی آنها متصل کرد. که از آنها برای رنده کردن و البته ورقه کردن سبزی جات و سیفی جات استفاده می شود. جنس صفحه های مربع شکل از استیل ضد زنگ می باشد.

در قسمت پایین غذاساز پایه های ضد لغزش تعبیه شده است، تا در حین کار کردن هیچ گونه حرکتی نداشته باشد، و امنیت دستگاه را بالا ببرد. در پایان کار هم می توانید مامی اجزا به جز موتورآن را از هم جدا کرد و با دست یا در ظرفشویی بشویید.

کلام آخر…

غذاساز فکر Mr Chef Quadro با عملکرد ۴ کاره همه انتظارات شما را برآورده می کند، و با خرید همین دستگاه از داشتن چند وسیله بی نیاز خواهید شد. این غذاساز فکر هم اکنون در فروشگاه اینترتی فکر موجود می باشد و می توانید با خیال راحت خریداری کنید.

کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL:

مشخصات و خرید کولر گازی اینورتر گری مدل ۳۰۰۰۰ ICOOL
در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی سرد و گرم گری می پردازیم. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL یکی از محصولات جدید کمپانی گری می باشد که به تازگی عرضه و وارد بازار شده است. همانطور که می دانید امروزه دستگاه تهویه مطبوع به یکی از کالا های ضروری برای هر مکانی تبدیل شده است. در همین راستا کمپانی های زیادی در این عرصه فعالیت دارند. کمپانی گری یکی از برند های معروف جهانی می باشد که محصولات متنوعی را طراحی و تولید می کند که شما کاربران عزیز می توانید تنوع محصولات این کمپانی را در این جا مشاهده کرده و با ضمانت بهترین قیمت آن را خریداری کنید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید لوازم اتاق خواب (رویای رنگی)

همانطور که می دانید سری محصولات I’COOL دارای کلاس آب و هوای T3 می باشند که یکی از نکات قوت این کولر گازی ها می باشد. کلاس آب و هوایی T3 نشان دهنده‌ی آن می باشد که این محصول برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای مناسب می باشد. یکی دیگر از نکات عملکرد سرمایشی و گرمایشی آن می باشد که به کاربران این اجازه را می دهد که در هر فصلی با هر شرایط آب و هوایی از آن بهره مند شوید. ناگفته نماند که قدرت سرمایشی و گرمایشی این دستگاه برابر با ۳۰۰۰۰ BTU/h می باشد که یکی از پر قدرت ترین کولر گازی های دیواری به حساب می آید.

یکی از نکات قابل توجه در مورد کولر گازی ها مصرف انرژی آن ها می باشد. خوشبختانه باید گفت که سری محصولات I’COOL دارای فناوری هوشمند اینورتر می باشند که با استفاده از این فناوری توانسته مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی دیگر از نکات کمپرسور آن می باشد. گری برای کولر گازی های دیواری خود از کمپرسور روتاری بهره می برد که دارای طول عمر زیاد و کارایی بالایی هستند. از نکات باقی مانده گاز مبرد R410a آن می باشد، کمپانی گری برای محصولات خود از گاز مبرد R410a استفاده می کند که در صنعت کولر گازی یکی از بهترین مبرد ها می باشد.

ویژگی های کولر گازی اینورتر گری مدل ICOOL
یکی از ملاک های اصلی خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ گری قدرت آن می باشد، به همین دلیل کمپانی گری در سری I’COOL محصول خود را در قدرت های مختلفی طراحی و تولید کرده است. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL با قدرت خنک کنندگی ۳۰۰۰۰ BTU/h طراحی و تولید شده است که می تواند برای مکان های با متراژ ۶۰ متر مربع بسیار مناسب باشد. همچنین این دستگاه این قابلیت را دارد که هوای تولید شده را به چهار طرف راست و چپ، بالا و پایین به صورت یکسان پرتاب کند.

  • گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125
  • مناسب برای مکان های با متراژ ۶۰ متر مربع
  • مناسب برای کلاس آب و هوای T3
  • دارای طراحی زیبا و مدل دیواری
  • دارای پرتاب باد ۳۰۰۰۰
  • دارای رده مصرف انرژی A+
  • کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL

قیمت کولر گازی اینورتر گری gree ICOOL 30000
همانطور که می دانید و در بالا به آن اشاره کوچکی داشتیم سری کولر گازی I’COOL از فناوری هوشمند اینورتر بهره می برد. در حقیقت اینورتر یک ماژول الکتریکی بوده که وظیفه تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب را عهده‌دار است. کمپرسور های کولر گازی در دو وضعیت دور متغیر و دور ثبت عمل می کنند. عمل کردن کمپرسور در وضعیت دور متغیر را فناوری اینورتر در کولر گازی می گویند.

روشن و خاموش شدن کمپرسور سبب تنظیم دما در کولر گازی دور ثابت می گرددکه مصرف برق بالایی را به دنبال دارد. در کولر گازی های اینورتر خاموش و روشن شدن متوالی کمپرسور به علت دور متغیر کمپرسور صورت نمی گیرد و موجب می گردد در مصرف برق صرفه جویی زیادی شود. حال کمپانی گری توانسته برای این سری از محصولات خود گرید انرژی A+ را بدست آورد که یکی از کم مصرف ترین کولر گازی های موجود در بازار می باشد. بنابراین شما می توانید این گولر گازی را از فروشگاه اینترنتی اورجینال کده خریداری کنید.

کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل I’COOL

مشخصات و خرید کولر گازی اینورتر گری مدل ۳۶۰۰۰ I’COOL
در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی رطوبت گیر گری می پردازیم. همانطور که با محصولات کمپانی گری آشنا هستید این محصول نیز مانند سایر تولیدات خود از دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی بهره می برد که توانسته به ویژگی مثبتی در این کولر گازی تبدیل شود. باید گفت که قدرت این محصول نیز برابر با ۳۶۰۰۰ BTU/h می باشد که برای سالن ها و مکان های بزرگ بسیار مناسب می باشد. ناگفته نماند که سری محصولات I’COOL گری از کلاس آب و هوایی T3 بهره می برند که برای آب و هوای گرمسیری و حاره‌ای مناسب می باشد که گزینه‌ای مناسب برای کشور ما می باشد.

در محصولات کمپانی گری از گاز مبرد R410a استفاده می شود که این گاز یکی از بهترین مبرد های موجود در کولر گازی ها می باشد. علاوه بر این ها باید گفت که این محصول از فناوری هوشمند اینورتر بهره می برد که توانسته مصرف انرژی را به حداقل برساند. از این ها گذشته باید گفت که کمپرسور این محصول روتاری می باشد که در میان سایر کمپرسور ها یکی از پرقدرت ترین موتور ها می باشد.

کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل I’COOL یکی از معروف ترین کولر گازی های دیواری می باشند که امروزه در میان مردم بسیار محبوب و پر کاربرد می باشد. کمپانی های زیادی هستند که در این عرصه فعالیت می کنند و هر کدام محصولاتی متفاوت ارائه بازار می کنند. کمپانی گری یکی از برند های پر آوازه در صنعت کولر گازی می باشد که در میان کاربران بسیار محبوب می باشد. کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل I’COOL یکی از محصولات این کمپانی می باشد که توانسته افراد زیادی را مجذوب خود کند.

ویژگی های کولر گازی گری ۳۶۰۰۰ اینورتر مدل آی کول لومو
یکی از ملاک های اصلی خرید کولر گازی ۳۶۰۰۰ گری قدرت آن می باشد، به همین دلیل کمپانی گری در سری I’COOL محصول خود را در قدرت های مختلفی طراحی و تولید کرده است. که در اینجا مهم ترین ویژگی های کولر گازی آی کول ۳۶۰۰۰ اینورتر گری را بیان می کنیم:

  • دارای کمپرسور روتاری با مصرف انرژی پایین
  • دارای مدل دیواری به همراه دو یونیت
  • دارای گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها
  • مناسب برای کلاس آب و هوایی T3
  • دارای قدرت پرتاب باد تا ۳۶۰۰۰
  • دارای رده مصرف انرژی A+
  • کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل I’COOL

قیمت کولر گازی گری ۳۶۰۰۰ اینورتر
یکی از نکات مهم در مورد کولر گازی ها قدرت خنک کنندگی آن ها می باشد. باید گقت که سری محصولات I’COOL در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده اند که می توانید بسته به نیاز خود آن را انتخاب کنید. کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل I’COOL با قدرتی برابر با ۳۶۰۰۰ BTU/h طراحی شده است که می تواند مکان های را با متراژ ۷۰ متر را به خوبی تهویه کند. علاوه بر این ها گری ۳۶۰۰۰ اینورتر قادر است هوای تولید شده را به چهار طرف مساوی به صورت یکسان پخش کند.

برند گری در تمامی محصولات خود از گاز مبرد R410a بهره می برد. این مبرد در سیستم های خنک کننده خانگی و صنعتی، پمپ های حرارتی، رطوبت سازها و چیلر های کوچک استفاده می شود. همچنین می توان به عنوان جایگزین مبرد R22 در سیستم های برودتی صنعتی، تهویه مطبوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125 می باشد. گاز مبرد R410 بهترین جایگزین R22 بوده و همانند این گاز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. همچنین کمپرسور های که از گاز R410a بهره می برند ۴۰% خنک کنندگی بالاتری نسبت به گاز های R22 دارند که این یکی از نقاط مثبت این کولر گازی ها است. نقطه جوش گاز R410a منفی ۵۱.۴ درجه است که بازدهی بیشتری نسبت به سایر گاز ها دارد. این ویژگی باعث شده که گاز R410a دارای ظرفیت سرما سازی بیشتری باشد به همین دلیل در کولر های گازی بیسار کاربرد داشته است. که برای خرید ارزان قیمت این کولر گازی می توانید به فروشگاه اینترنتی بانه ال ای دی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید