محبوب ترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۳ به پیشنهاد کاربران

جارو آب و خاک شیائومی مدل Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry

شیائومی اخیرا طیف گسترده‌ای از محصولات AIoT را برای بازار بین‌المللی عرضه کرده است که برای بهبود زندگی روزمره طراحی شده‌اند. جارو برقی رباتی X10+ و جارو خشک و مرطوب Truclean W10 از جمله محصولاتی هستند که به تازگی معرفی شد‌ه‌اند.

جدیدترین مدل ربات جاروبرقی شیائومی، X10+، برای تمیز کردن ساده ساخته شده است. در حالی که دستگاه همراه با ایستگاه پایه هوشمند خود استفاده می‌شود، می‌تواند لنت‌های پاک‌کن خود را تمیز کند، مخزن آب را دوباره پر کند، پارچه پاک‌کن را مرطوب نگه دارد و به‌طور خودکار خشک شود تا از احتباس رطوبت و بو در زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌شود، جلوگیری کند. همچنین می‌تواند زباله‌ها را در سطل زباله بریزد و سطل زباله خود را تمیز کند. این یک اتوماسیون کامل است که فرایند جارو کردن را برای هر خانواده‌ای ساده می‌کند.

ربات جاروبرقی X10 شیائومی

علاوه بر این، هر نوع کف پوشی را می‌توان با این ابزار تمیز کننده همه کاره تمیز کرد. هنگامی که سنسور اولتراسونیک داخلی فرش‌ها را تشخیص می‌دهد، جارو می‌تواند خود را بالا بیاورد در حالی که با ظرفیت مکش ۴۰۰۰ پاسکال، گرد و غبار را به طور کامل جمع می‌کند. برای خلاص شدن از شر لکه‌های سخت کف، می‌توان با دو پد شستشوی چرخان، شستشوی تحت فشار را انجام داد. پس از یک روز طولانی در محل کار، کاربران این فن‌آوری می‌توانند با کمک این دوست تمیزکننده همه منظوره که نظافت کل خانه را در یک مرحله انجام می‌دهد، از کارهای خسته کننده و وقت‌گیر خلاص شوند.

جاروبرقی رباتی X10 شیائومی

سیستم ثبت اختراع S-Cross AITM در ربات جاروبرقی X10+ شیائومی به آن اجازه می‌دهد تا از هر جسمی در مسیر تمیز کردن خود اجتناب کند و در عین حال تمیز کردن کامل را انجام دهد. برای تشخیص هدف، دستگاه علاوه بر این دارای یک لیزر دو خطی و یک دوربین RGB است. دستگاه  جارو شارژی آب و خاک شیائومی، در ارتباط با ناوبری LDS، بدون در نظر گرفتن اندازه و پیکربندی محل سکونت، یک مسیر تمیز کردن کارآمد را برنامه‌ریزی می‌کند. این رایانه دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی است و از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند.

جاروبرقی‌های مرطوب و خشک Truclean W10 شیائومی

جاروبرقی مرطوب و خشک Truclean W10 شیائومی اولین سری جاروبرقی مرطوب خشک این برند، برای ارائه یک تجربه تمیز کردن استثنایی برای هر خانواده است. این سری شامل دو مدل قابل حمل است: جاروبرقی مرطوب خشک Truclean W10 اولترا شیائومی و جاروبرقی مرطوب خشک Truclean W10 پرو شیائومی که هر دو جادوگر نظافت با سه عملکرد هستند: جاروبرقی، پاک کردن و تمیز کردن. عملکرد تطبیقی ​​داخلی با استفاده از فناوری تشخیص کثیفی نوآورانه، به دستگاه اجازه می‌دهد تا به طور خودکار قدرت تمیز کردن را بر اساس میزان گرد و غبار شناسایی شده تغییر دهد. هر گونه آشفتگی، اعم از زباله‌، مایعات ریخته شده یا موهای حیوان خانگی، می‌تواند با یک کلیک پاک شود.

جاروبرقی مرطوب خشک Truclean W10 شیائومی

شیائومی با توجه به اینکه هر خانواده تنظیمات تمیزکننده منحصر به فردی دارد، دو مدل از این مجموعه را برای برآورده کردن خواسته‌های شما ارائه می‌کند. از یک طرف، جاروبرقی مرطوب و خشک Truclean W10 اولترا شیائومی دارای حالت تمیز کردن دمای بالا ۷۵ درجه سانتی‌گراد برای تمیز کردن کامل‌تر است. با یک ایستگاه پایه هوشمند همه کاره، همچنین می‌تواند به طور خودکار تمیز شود، دوباره با آب پر شود و خشک شود.

از طرف دیگر، جاروبرقی مرطوب خشک Truclean W10 پرو شیائومی یک همراه ایده‌آل برای خانواده‌هایی است که دسترسی به گوشه‌ها و لبه‌ها برای آن‌ها دشوار است. به لطف برس غلتکی بدون گره خوردگی دستگاه، که به طور مخصوص طراحی شده است، تمیز کردن بسیار آسان است. این دستگاه می‌تواند فضاهای بیشتری را پوشش دهد و دارای دسته قابل تنظیم ۹۰ درجه است که به طور موثر زیر اکثر مبلمان را تمیز می‌کند.

جارو شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner G11

جارو شارژی شیائومی Xiaomi Vacuum Cleaner G11
طراحی ارگونومیک با وزن مناسب، تخلیه سریع و راحت مخزن، برس‌های متنوع برای شرایط مختلف، قابلیت نظافت سطوح مختلف، میله بلند برای نظافت سقف، سیستم فیلتراسیون با کارایی ۹۹.۵ درصدی، قدرت مکش ۱۸۵AW و شارژدهی ۶۰ دقیقه‌ای باتری از ویژگی‌های مهم جارو عصایی شیائومی G11 است.

طراحی
جارو عصایی شیائومی G11 از طراحی استاندارد و ارگونومیکی بهره می‌برد که نمونه مشابه آن را در بسیاری از جارو عصایی‌های دیگر هم دیده‌ایم. بدنه جارو عصایی از ترکیب پلی کربنات و پلاستیک ABS ساخته شده است که کیفیت و دوام بالایی دارد.

طراحی مینیمال به همراه رنگ سفید ظاهری جذاب به محصول داده است که اگر از سایر محصولات شیائومی بهره ببرید کاملا با آنها ست می‌شود. ابعاد جارو عصایی ۳۴۱.۵ در ۱۰۰ در ۲۶۶.۵ میلی‌متر و وزن آن معادل ۱.۶ کیلوگرم است. وزن سبک محصول باعث می‌شود تا به راحتی امکان جابجایی این جارو شارژی را داشته باشید.

همچنین بدنه سبک جارو عصایی شیائومی G11 امکان نظافت راحت‌تر قسمت‌هایی مانند گوشه‌های سقف را فراهم می‌کند. میله بلند جارو عصایی قابل جداسازی است و با اتصال بدنه اصلی به برس باریک یا برس شانه‌ای می‌توانید از این محصول به عنوان جارو خودرو نیز استفاده کنید.

در قسمت بالایی بدنه اصلی یک نمایشگر کوچک تعبیه شده است که وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد. محفظه نگهداری گرد و خاک از ظرفیت ۳۰۰ میلی‌لیتری بهره می‌برد و با فشردن یک دکمه در قسمت بالای دسته می‌توانید محتویات آن را بدون دخالت دست تخلیه کنید.

ویژگی‌ها
این جارو عصایی به همراه برس‌های مختلفی عرضه شده است تا برای هر سناریویی آماده باشید. برس اصلی قابلیت حرکت روان بر روی سطوح مختلف مانند پارکت، سرامیک و فرش را دارد. مکانیزم چرخش قسمت داخلی برس به گونه‌ای است که از گیر کردن مو و پرزهای فرس جلوگیری می‌کند و نظافتی سریع و دقیق را میسر می‌کند.

حتما بخوانید
3 بزرگترین قیمت تلویزیون سامسونگ خطا شما ممکن است به راحتی اجتناب

سیستم فیلتراسیون این جارو عصایی از ساختار دو لایه حاوی چندین سیستم مخروطی تشکیل شده است. این سیستم گرد و خاک را از هوا جدا می‌کند و باعث می‌شود تا مکش جارو تقویت شده و هوای خروجی از دریچه‌های تهویه دستگاه کاملا تمیز باشند.

نرخ کارایی فیلتر جارو عصایی شیائومی Vacuum Cleaner G11 برای جذب ذراتی به کوچکی ۰.۳ میکرون معادل ۹۹.۵ درصد است. بدین ترتیب هوای خروجی از جارو پاکیزه خواهد بود. برای کنترل هر چه راحت‌تر عملکرد دستگاه می‌توان از نمایشگر LED بهره می‌برد. در این نمایشگر می‌تواند قدرت مکش جارو را در سه حالت تنظیم و شارژ باقیمانده باتری را مشاهده کرد.

با فشردن دکمه قفل می‌توانید عملکرد جارو عصایی را در وضعیت فعلی ثابت کنید. بدین ترتیب دستگاه به کار خودش ادامه می‌دهد و به نگه داشتن هیچ دکمه‌ای نیاز نیست. قسمت میانی دسته جارو عصایی طراحی خاصی دارد که به دفع الکتریسته ساکن کمک می‌کند.

عملکرد
موتور براشلس به کار رفته در این جارو عصایی از توان ۵۰۰ واتی بهره می‌برد. این موتور قادر است قدرت مکشی در حدود ۱۸۵AW تولید کند که برای نظافت اکثر بخش‌های خانه مناسب است. موتور به کار رفته در این دستگاه نسبت به نسل قبلی ۲۳ درصد کارایی بهتری را ارائه می‌دهد.

این دستگاه به یک حسگر مادون قرمز ویژه مجهز است که حضور ذرات را تشخیص می‌دهد و قدرت مکش موتور را با توجه به ذرات تنظیم می‌کند. علاوه بر این، در حالت Auto Mode قدرت مکش دستگاه براساس نوع سطحی که در حال نظافت هستید تنظیم می‌شود.

باتری جارو شارژی شیائومی مدل G11 قابل تعویض است که امکان شارژ و تعمیر راحت‌تر را فراهم می‌کند. برای شارژ مجدد باتری کافیست محفظه باتری را از بدنه اصلی جدا و آن را به پایه شارژ مخصوص متصل کنید.

شارژدهی باتری دستگاه بسته به قدرت مکش و نوع سطحی که نظافت می‌کنید متغیر خواهد بود. در حالت کلی در مود Eco شارژدهی باتری به ۳۵ دقیقه می‌رسد که البته اگر از برس‌های مخصوص مایت، برس باریک و برس شانه‌ای استفاده کنید این زمان به ۶۰ دقیقه افزایش می‌یاد.

به لطف پایه دیواری مخصوص شارژ و نگهداری جارو عصایی بسیار راحت است. این استند امکان قرار دادن برس‌ها را هم در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

جارو شارژی شیائومی مدل Xiaomi Vacuum Cleaner G9 Plus

یکی از بهترین محصولاتی که در منزل در استفاده ی روزمره زیاد مورد استفاده قرار میگیرد جارو شارژی است جاروشارژی Mi Vacuum Cleaner G9 plus یکی از جدیدترین محصولات شیائومی است که بسیار ارگونومیک و کوچک ساخته شده این جارو ابعادی ۱۲۸۶x214x256 میلی متر دارد و وزن آن ۱.۶۵ کیلوگرم است که بسیار سبک است و حمل آن برای شما هنگام کار اذیت کننده نیست.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این جارو پلاستیک ABS بسیار مرغوب و با کیفیت است و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد ،جنس لوله ی این جارو آلیاژ آمینیوم است. رنگ جارو Mi Vacuum Cleaner G9 plus سفید مات است و در قسمت هایی رنگ نارنجی بسیار خوش رنگی در آن دیده می شود این جارو در جعبه ی خود ۲ برس برقی، یک لوله اکستنشن، ۲ برس بدون برق برای منسوجات یا فرش های کوچک، یک شارژر و یک پایه دیواری برای آویزان کردن هوور و قرار دادن باتری وجود دارد.تنها تفاوت ظاهری این مدل و مدل Mi Vacuum Cleaner G9 این است که در نسخه ی پلاس قسمت هایی از بدنه ی جارو به رنگ طلایی هستند.

جارو شارژِی شیائومی مدل G9 plus دارای یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپری است که مقدار شارژدهی آن بستگی به این دارد که با چه قدرتی از جارو استفاده می کنید این جارو تا ۶۰ دقیقه در حالت ECO، تا ۲۷ دقیقه در حالت استاندارد، تا ۸ دقیقه در حالت توربو شارژدهی دارد فیلتراسیون در جاروبرقی در ۵ مرحله انجام میشود. شما می‌توانید هر تعداد باتری جایگزین که بخواهید خریداری کنید، زیرا آنها به روشی واقعاً ساده و فوری تعویض می‌شوند.

علاوه بر این، پایه دیواری امکان شارژ همزمان باتری یدکی و خود جاروبرقی را فراهم می کند این طراحی شارژ دوگانه هر دو باتری را به طور همزمان می توانید شارژ کنید جاروبرقی مجهز به یک پایه شارژ دیواری برای شارژ و ذخیره سازی است.
اگر برای استفاده ی روزمره میخواهید یک جارو شارژی داشته باشید تا کمتر از جارو برقی خود استفاده کنید این جارو یک انتخاب مناسب است. قدرت موتور ۴۰۰ واتی و قدرت مکش ۲۰۰۰۰ پاسکالی این جاروبرقی در کنار ویژگی‌های متنوع دیگر نظیر سیستم فیلتراسیون چند لایه دارد این فیلتراسیون ۵ لایه است که برای کاهش آلودگی ثانویه فناوری جداسازی چند سیکلون با راندمان بالا می تواند گرد و غبار ریز را جمع آوری کند، در نتیجه از فیلتر محافظت کرده و از نشت گرد و غبار جلوگیری می کند.
Mi Vacuum Cleaner G9 plus از ۳ حالت استاندارد، اکو و توربو پشتیبانی می کند. بسته به حالت انتخاب شده، عمر باتری تغییر خواهد کرد. کاربر بسته به میزان کثیفی حالت را انتخاب می کند. در حالت اکو، این گجت می‌تواند به سرعت مو یا گرد و غبار حیوان خانگی را جمع‌آوری کند. در حالت توربو، دانه های قهوه ریخته شده را به راحتی پاک می کند.
فیلتراسیون در جاروبرقی Mi Vacuum Cleaner G9 plus دارای ۵ مرحله است. علاوه بر فیلتر فلزی و جداکننده سیکلون، ما یک فیلتر H12 و HEPA داریم. جاروبرقی Mi Vacuum Cleaner G9 plus با این سطح از فیلتراسیون، ذرات کوچکی به اندازه ۰.۳ میکرومتر را در خود نگه می‌دارد، بنابراین حتی برای افراد مبتلا به آلرژی با آلرژی گرد و غبار نیز مناسب است.

حتما بخوانید
ریموت تلویزیون هوشمند سامسونگ

همچنین جارو G9 plus دارای یک برس موتوردار کوچک است که موی حیوانات خانگی و غیره را تمیز می کند. مجهز به برس حذف کنه با سرعت بالا، قدرت مکش قوی می تواند به عمق الیاف پارچه نفوذ کند و به طور موثر مو، خز و شوره روی ملافه، مبل و تشک را از بین ببرد و دارای یک سری کوچک است به راحتی در گوشه های درز های مبل که دسترسی به آن آسان نیست تمیز می شود دسترسی آسان برای نقاطی که تمیز کردن آنها سخت است. هر گوشه از خانه خود را با یک جاروبرقی تمیز نگه دارید چون این جارو می تواند به هر گوشه و کناری دسترسی داشته باشد.

جارو شارژی شیائومی مدل Mi handheld Vacuum cleaner 1C

جاروهای شارژی یکی از محصولات جدید و پرکاربردی هستند که در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده اند. برند شیائومی در این مورد نیز عقب نمانده و محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید کرده است که می‌توانند با نمونه‌های برندهای مطرحی همچون؛ بوش (BOSCH)، درما (DEERMA)، فیلیپس (PHILIPS) و … رقابت کنند. جارو شارژی شیائومی مدل Mi handheld Vacuum cleaner 1C یکی از بهترین نمونه‌های تولید شده توسط این شرکت است.

مشخصات فنی جارو برقی شارژی شیائومی مدل سی یک
جارو شارژی جدید بی سیم شیائومی بسیار دیدنی است. جارو شارژی شیائومی ۱C یکی از بهترین جاروبرقی های بازار است. به دلیل توانایی و سازگاری با همه شرایط ، خانه خود را به راحتی تمیز نگه دارید. این مدل دارای یک موتور دیجیتال است که به راحتی قدرت آن به ۳۵۰ وات می رسد و یک ظرفیت مکش چشمگیر ایجاد می کند. که باعث تمیز کردن خانه شما می شود. از آنجا که دارای یک فیلتر ۵ لایه HEPA است، به طرز باورنکردنی با گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی مبارزه خواهد کرد. این جارو می تواند بیش از ۹۹٪ مواد آلرژی زا را از بین ببرد و هوای خالص شده را برمی گرداند. این مدل سبک و راحت طراحی شده است تا بتواند با شما که برای مراقبت از خانه و افراد خود به بهترین کمک نیاز دارید سازگار باشد. بسیار قدرتمند و سازگار!

خرید جارو شارژی شیائومی مدل Mi handheld Vacuum cleaner 1C
جارو شارژی شیائومی ۱C دارای سه برس مختلف است ، بسته به آنچه را که می خواهید تمیز کنید می توانید از یکی از آنها استفاده کنید. برس مایت الکتریک دارای یک موتور الکتریکی داخلی است و برای تشک ها و پارچه های که نیاز ه تمیز کردن عمیق دارند بسیار مناسب است. این میزان کنه ها را تا میزان ۹۹٫۹٪ پاک می کند!

برای مناطق حساس تر مانند صفحه کلید ، کتابخانه و موارد دیگر ، از قلم موی فوق العاده نرم استفاده کنید. سرانجام، نازل Flat در مناطقی که دستیابی به آنها دشوار است مانند شکافها ، پیچ ها و تمیز کردن ماشین شما واقعاً خوب عمل می کند.

قدرت موتور قدرت مکش ظرفیت مخزن مدت زمان کار کرد
۴٠٠ وات

١٢٠ وات بر دقیقه نیم لیتر
۶٠ دقیقه

شارژ آسان
جارو شارژی شیائومی مدل C1 خود را با استفاده از ایستگاه متصل به دیوار که همراه دستگاه است شارژ کنید. به جز اینکه ایستگاه یک راه حل مناسب باشد ، به فضای بسیار کمی نیاز دارد. بنابراین ، به شما امکان می دهد هر زمان که جارو برقی خود را استفاده نمی کنید ، به راحتی در گوشه ای از خانه بدون مزاحمت از آن نگهداری کنید.

بدون شارژ ، جارو برقی در حالت استاندارد حداکثر ۶۰ دقیقه و در حالت حداکثر تا ۲۵ دقیقه با ۱۶۰ متر طول قابل استفاده است.

جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro

این دستگاه دارای قدرت مکش ۳۰۰۰ Pa (43 درصد بیشتر از نسل قبلی)، باتری قدرتمند ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، افزایش ظرفیتجمع کننده گرد و غبار و تمیز کردن خشک و مرطوب است.

سر برس V شکل به آن اجازه می‌دهد تا کف‌ها را عمیقا تمیز کرده و زباله‌ها را از فرش‌ها جدا کند. تمیز کردن خانه با استفاده از اینجاروبرقی ربات سرگرم کننده و آسان است. آن را روشن کنید و اجازه دهید Xiaomi Mi Robot 2 Pro+ کار خود را انجام دهد. بسیاری از ویژگی‌های هوشمند آن را به یک امر ضروری تبدیل می‌کند. فناوری نقشه هوشمند به آن اجازه می دهد تا گرد و غبار را دراطراف خانه بدون برنامه ریزی مجدد انجام دهد. دارای حافظه داخلی است. قدرت مکش فوق العاده با قطعات با کیفیت بادوام وجوددارد.

موتور بدون برس با کارایی بالا و مکش قوی ۳۰۰۰Pa آن را به بهترین جاروبرقی تبدیل کرده است. این به تنهایی کار می کند و شما میتوانید آن را با برنامه هوشمند کنترل کنید. Xiaomi Mi Robot 2 Pro+ دارای یک ماتریس مکش جدید است که یک اینچ را ناپاک نمیگذارد. به علاوه، آن را با ابزار تمیز کردن قابل تنظیم است.

مخزن آب (۲۵۰ میلی لیتر) از پایین محفظه متصل شده است. مدل جدید جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل MOP 2 PRO مجهز به فناوری لرزش صدا با فرکانس بالا است – فرکانسارتعاش در هنگام تمیز کردن مرطوب ۱۰۰۰۰ لرزش در دقیقه است، در حین تمیز کردن مرطوب جاروبرقی سطح را از چپ به راست پاکمی کند – چنین مسیر Y شکل تمیز کردن دستی را شبیه سازی می کند. نتیجه نهایی را بهبود می بخشد. همچنین به یک باتری ارتقایافته با باتری لیتیوم یونی ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که به گفته سازنده، تا ۳ ساعت تمیز کردن مداوم (بسته به حالتعملکرد انتخاب شده) را فراهم می کند.

حتما بخوانید
4 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

۶ حسگر در قسمت پایینی آن تعبیه شده است تا از سقوط از ارتفاع محافظت کند، البته در مجموع دارای ۱۹ گروه سنسور است. همچنین مکانی برای اتصال یک ماژول با یک پارچه، دو چرخ با تعلیق مستقل، یک برس جانبی (به هر حال، خود بلوک برس شناور است،که به شما امکان می دهد بهتر با تسکین کف تنظیم کنید)، سنسورهای اختلاف ارتفاع، یک چرخ دوار و یک برس توربو. کنتاکت هایشارژ در پشت قرار دارند.

ارتفاع کیس از کف حدود ۹.۵ سانتی متر است. دو دکمه مکانیکی روی کیس وجود دارد: شروع/مکث و بازگشت اجباری به پایه شارژ. جمع کننده گرد و غبار در زیر پوشش بالایی قرار دارد. سیستم فیلتراسیون مبتنی بر فیلتر HEPA.

جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite

جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite از جمله لوازم خانگی است که آرزوی شما را برای داشتن خانه هوشمند محقق می سازد. این محصول تفاوت های منحصر به فردی در سیستم مسیریابی خود در مقایسه با دیگر مدل های جارو رباتیک شیائومی دارد. با استفاده از این دستگاه علاوه بر صرفه جویی در وقت شما مانع از هدر رفتن نیروی بدنی شما نیز می گردد.

بدین ترتیب می توایند زمان و انرژی خود را به جای انجام اموری مانند جارو کشیدن در فعالیت های مورد علاقه خود صرف کنید. در این مقاله مشخصات و ویژگی های این محصول شرح داده شده است.

مشخصات ظاهری جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite نسخه ساده تر جارو رباتیک MOP2 می باشد. عدم وجود زوایای تیز در طراحی این محصول باعث شده است که حرکت آن در مسیرهای مختلف آسان تر صورت گیرد. همچنین این مسئله باعث می شود که جارو شارژی رباتی شیائومی Mop 2 Lite راحت تر از کنار لوازم خانگی همچون مبل و میز عبور کند.

استفاده از رنگ سفید در ساخت بدنه این محصول بر زیبایی و سادگی آن افزوده است. جنس بدنه دستگاه نیز از پلاستیک مقاوم ABS است. همچنین ابعادی برابر با ۳۵۳*۳۵۳*۸.۲ سانتی متر برای این ربات نظافت کننده در نظر گرفته شده است. ضخامت ۸.۲ سانتی متری این محصول باعث شده است که به راحتی و بدون گیر کردن زیر مبل، تخت و کابینت را نیز تمیز کند. این جارو برقی رباتیک وزنی معادل ۳.۱ کیلوگرم دارد.

این دستگاه به مخزن آبی با گنجایش ۲۷۰ میلی لیتر و یک محفظه نگهدارنده زباله با ظرفیت ۴۵۰ میلی لیتر مجهز است. همچنین به منظور سهولت در حرکت این جارو رباتیک دو چرخ در زیر آن تعبیه شده است. این چرخ ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی موانعی با ارتفاع ۲ سانتی متر پشت سر می گذارد.

با حرکت این وسیله در مکان مورد نظر برس غلتکی اصلی و یک برس جانبی انواع مختلف زباله شامل گرد و غبار، خرده نان و مو را جمع آوری می سازد. همچنین پدی به منظور تی کشیدن سطوح مختلفی مانند سرامیک و پارکت در آن نیز قرار گرفته است.

قابلیت های جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite
یکی از مشکلاتی که کاربران با جاروهای شارژی دارند، قدرت و مکش پایین آن ها است. با خرید جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite دیگر نگران این مسئله نباشید. چرا که این محصول به ظاهر کوچک مکش بسیار قوی معادل ۲۲۰۰ پاسکال دارد. همچنین موتور قدرتمند ۳۵ واتی این وسیله قادر است که کوچکترین آلودگی ها را به سمت مخزن بزرگ خود بکشاند. البته عملکرد این جارو شارژی رباتی روی سطوحی همچون سرامیک و پارکت بیشتر جلب توجه می کند، اما این محصول شما را در نظافت فرش و موکت نیز ناامید نخواهد کرد.

بهره مندی از سیستم فیلتراسیون پیشرفته HEPA نیز باعث می شود که هیچ اثری از گرد و غبار در هوا مشاهده نگردد. این فیلتر قابل شستشو کمک بزرگی به منظور جلوگیری از بروز آلرژی های گوناگون در افراد است.

این محصول با تکیه بر ۲۵ سنسور با دقت بالا قادر است که در کمترین زمان نقشه ای دقیق از مکان مورد نظر شما تهیه کند. هر یک از این سنسورها شامل اولتراسونیک، ژیروسکوپ، شتاب سنج، تشخیص اشیا و سیستم ناوبری بصری وظایف مختلفی دارند. جاروبرقی با کمک این سیستم ناوبری به همراه لنزی بزرگ و عریض نحوه چیدمان وسایل محیط را با دقت زیادی به خاطر می سپارد.

همچنین این دستگاه برای پاکسازی موثرتر علاوه بر تهیه نقشه از برنامه حرکت زیگزاگ پیروی می کند. این نوع حرکت به این جارو در تحت پوشش قرار دادن تمام گوشه های خانه یاری می رساند. این جارو برقی رباتیک با تکیه بر فناوری های خود به راحتی اشیا و موانع را تشخیص می دهد. بدین ترتیب این وسیله هنگامی که در نزدیکی این موانع قرار می گیرد، مسیر خود را عوض می کند.

قابلیت تی کشیدن جارو رباتیک مدل موپ ۲ لایت
یکی از قابلیت های جدیدی که امروزه به جاروهای رباتیک اضافه شده است، ویژگی نظافت مرطوب یا همان تی کشیدن نام دارد. امکان بهره مندی از این قابلیت در جارو رباتیک کمپانی میجیا نیز فراهم شده است. مخزن آب تعبیه شده در این دستگاه با کنترل الکترونیکی دارای ۳ حالت تنظیمات سطح آب است. هر یک از این سه سطح با توجه به نوع کفپوش (پارکت، سرامیک و سنگ) مقداری یکنواختی آب را توزیع می کنند.

حتما بخوانید
خروج LG از بازار موبایل به نفع کیست؟

اپلیکیشن جارو برقی هوشمند رباتیک شیائومی Mop 2 Lite
یکی از روش های آسان و موثر برای کنترل تنظیمات جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite نصب اپلیکیشن Mi Home / Xiaomi Home روی تلفن همراه هوشمند است. در واقع این اپلیکیشن به عنوان یک کنترل از راه دور برای شما عمل می کند. پس از دانلود و نصب این برنامه کاربردی از گوگل پلی یا اپ استور امکان اعمال فرامین زیر در جارو رباتی موپ ۲ لایت فراهم است:

مشخص کردن مکان هایی که نیاز به نظافت دارند؛
امکان تعیین روز و ساعت نظافت برای دفعه های بعدی وجود دارد؛
امکان فعال سازی دستیار صوتی و ارتباط با جاروبرقی از این طریق میسر است؛
مشاهده و ارزیابی میزان شارژ باتری دستگاه فراهم می شود؛
ارزیابی و کنترل حرکت این جارو رباتیک شیائومی امکان پذیر است.
علاوه بر موارد ذکر شده در بالا اقدامات متعدد دیگری را نیز با استفاده از این اپلیکیشن و از راه دور می توانید انجام دهید.

مشخصات باتری جارو شارژی هوشمند شیائومی مدل Mop 2 Lite
جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite به یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است که توانایی شارژدهی برای مدت زمان ۴ ساعت را دارد. بنابراین شما به راحتی می توانید فضایی با متراژ ۲۴۰ متر را با یک بار شارژ باتری این محصول نظافت کنید. همچنین باتری بکار رفته در این دستگاه از نوع لیتیوم یونی است که طول عمر بالایی دارد.

کارکرد کاملا هوشمند باتری جاروبرقی رباتی Mop 2 Lite مانند دیگر نمونه های موجود در بازار است. بنابراین هنگامی که میزان شارژ باتری این وسیله به ۲۰ درصد می رسد، روند نظافت را متوقف می سازد. سپس جارو رباتیک به صورت خودکار به سمت داک شارژ حرکت می کند و پس از شارژ کامل بلافاصله برای ادامه کار به همان نقطه باز می گردد.

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Mop 2 Lite را از کجا خرید کنیم؟
با خرید جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite در واقع یک دستگاه دو منظوره بدست می آورید. با کمک این وسیله علاوه بر جارو کردن سطوح مختلف امکان تی کشیدن آن ها نیز میسر است.

جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop P

معرفی جارو برقی رباتیک شیائومی Mop P مدل STYTJ02YM
جارو برقی رباتیک STYTJ02YM یکی از مدل‌های اقتصادی برند شیائومی است که در دسته‌ی لوازم خانگی هوشمند این شرکت قرار می‌گیرد. جارو کردن و گردگیری وظایفی هستند که برای STYTJ02YM تعریف شده‌اند و این جارو برقی رباتیک به‌کمک سخت‌افزار مناسب و حسگرهای مختلف، به‌خوبی از پس انجام این کارها برمی‌آید. قدرت مکش جارو برقی هوشمند شیائومی ۲۱۰۰ پاسکال و توان موتور آن ۳۳ وات عنوان شده که برای همکاری در پاکیزه نگه داشتن خانه کافی به‌نظر می‌رسد.

مرد میدان‌های مختلف
قابلیت کار بر روی سطوح مختلف مانند کاشی، موکت یا سنگ، STYTJ02YM را به وسیله‌ای کاربردی برای اکثر کاربران تبدیل می‌کند. این جارو برقی رباتیک می‌تواند خرده‌ریزه‌های غذای کودکان یا گرد و خاک اطراف گلدان‌ها را جمع‌آوری و محیط را تمیز کند. اگر برای‌تان سوال پیش آمده که این دستگاه چه تفاوتی با جارو برقی‌های معمولی دارد، باید بدانید که جارو برقی رباتیک شیائومی همه‌ی این کارها را به‌صورت خودکار و با کم‌ترین سر و صدای ممکن انجام می‌دهد.
استفاده از مخزن ۴۵۰ میلی‌متری برای آب و اختصاص یک فضای ۵۵۰ میلی‌متری دیگر برای زباله، شما را از خالی و تمیز کردن هرروزه‌ی این دستگاه هوشمند معاف می‌کند. STYTJ02YM در هر ثانیه ۶ بار به‌صورت ۳۶۰ درجه محیط را تا شعاع ۸ متری اسکن می‌کند و با برس‌های غلتکی و چرخشی خود، سراغ گرد و خاک موجود در محیط می‌رود. جارو برقی رباتیک شیائومی به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که بین ۶۰ تا ۱۳۰ دقیقه آن را آماده به کار نگه می‌دارد. این دستگاه هوشمند پیش از تمام شدن ظرفیت باتری، خود را به شارژر می‌رساند و بنابراین نیازی به چک کردن میزان شارژ آن وجود ندارد.

پیمایش هوشمند
از جمله ویژگی‌های دیگر جارو برقی رباتیک شیائومی Mop P مدل STYTJ02YM می‌توان به ناوبری لیزری LDS، پشتیبانی از تعریف چند نقشه برای فعالیت، کنترل توسط اپلیکیشن و اسپیکرهای هوشمند و بهره‌گیری از سنسورهای پیشگیری از برخورد و سقوط اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های کاربردی این دستگاه امکان تعریف منطقه‌ی ممنوعه و دیوار مجازی است که آن را از رفت و آمد به نقاطی که تمایل به حضورش ندارید، بازمی‌دارد.

کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل iSAVE

مشخصات و خرید کولر گازی اینورتر گری مدل ۳۶۰۰۰ iSAVE
در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی دیواری گری می پردازیم. کمپانی گری یکی از پر آوازه ترین کمپانی ها در زمینه ساخت کولر گازی می باشد که از محبوبیت بسیار بالای برخوردار می باشد. همانطور که آگاه هستید محصولات این کمپانی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که به همین دلیل افراد زیادی از کالا های این برند استقبال می کنند. کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل iSAVE از جدید ترین تولیدات کمپانی گری در سری i’SAVE می باشد که از ویژگی و فناوری های زیادی برخوردار می باشد. کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل iSAVE مانند سایر محصولات گری از ویژگی های به خصوصی برخوردار می باشد که این محصول را متمایز می کنند.

از ویژگی های جذاب این محصول می توان به عملکرد های سرمایشی و گرمایشی آن اشاره کرد که یکی از نکات مثبت این محصول می باشد که به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی از آن استفاده کنید. همچنین باید گفت که قدرت سرمایشی و گرمایشی آن برابر با ۳۶۰۰۰ BTU/h می باشد که قدرتی بسیار عالی و بی نظیر می باشد. ناگفته نماند که این سری از محصولات گری دارای کلاس آب و هوای T3 می باشد که نشان دهنده‌ی آن می باشد که این کلاس آب و هوای مخصوص مناطق گرمسیری و حاره‌ای می باشد که گزینه‌ای مناسب برای کشور ما می باشد.

حتما بخوانید
هشت علت میتوانی توقف تاکید در مورد کولر گازی

یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت مصرف انرژی آن می باشد، بیش از هر چیزی باید گفت که خوشبختانه سری محصولات i’SAVE کمپانی گری از فناوری هوشمند اینورتر بهره می برند که بسیار ویژگی مهم و ضروری برای هر اسپلیت می باشد. همچنین باید گفت که این محصول از کمپرسور روتاری بهره می برد که دارای عملکردی بسیار عالی می باشد. ناگفته نماند که این کولر گازی از گاز مبرد R410a استفاده می کند که در ادامه متن بیشتر و تخصصی تر آن را توضیح خواهیم داد.

ویژگی های کولر گری isave
بیشتر افراد هنگام خرید کولر گازی دیواری ۳۶۰۰۰ گری به قدرت آن توجه بیشتری می کنند و سعی دارند که بهترین را انتخاب کنند. بیش از هر چیزی باید گفت که سری محصولات i’SAVE گری در ۴ ظرفیت مختلف طراحی و تولید شده‌اند که شما می توانید بسته به نیاز خود ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. کولر گازی ۳۶۰۰۰ اینورتر گری مدل iSAVE با عملکرد سرمایشی و گرمایشی با قدرتی برابر با ۳۶۰۰۰ BTU/h تولید شده است که می تواند مکان های را با متراژ ۷۰ متر مربع به بالا را کاملا یکنواخت تهویه کند.

  • دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی با قدرتی برابر با ۳۶۰۰۰ BTU/h
  • گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125
  • دارای کم ترین رده مصرف انرژی یعنی ++A
  • دارای دو یونیت، یونیت خارجی و یونیت داخلی
  • دارای گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها
  • دارای کمپرسور کم مصرف روتاری

کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری مدل ACCENT

مشخصات و خرید کولر گازی گری اکسنت ۲۴۰۰۰ مدل accent
در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی گری در بانه می پردازیم. کولر گازی های دیواری گری همانند سایر محصولات خود دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشند که یکی از نقات قوت برای این کمپانی به حساب می آید. علاوه بر این باید گفت که قدرت سرمایش و گرمایش این محصول برابر با ۲۴۰۰۰ BTU/h می باشد که جزو کولر گازی های پر قدرت این کمپانی می باشد. ناگفته نماند که کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری مدل ACCENT دارای کلاس آب و هوایی T1 می باشد. گری برای محصولات خود کلاس های متفاوتی ارائه داده است تا کسانی که می خواهند محصولات این کمپانی را تهیه نمایند بسته به شرایط آب و هوایی منطقه خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. کلاس آب و هوای T1 مخصوص مناطقی است که دارای آب و هوای معتدل هستند

امروزه یکی از پر طرفدار ترین دستگاه تهویه مطبوع ها، کولر گازی های دیواری می باشند. کولر گازی های دیواری یکی از پر قدرت ترین و محبوب ترین اسپلیت ها در جهان می باشد که خواهان زیادی دارند. کمپانی گری یکی از برند های معروف در تولید کولر گازی های دیواری می باشد که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل کرده است. کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری مدل ACCENT یکی از محصولات جذاب این کمپانی می باشد.

کولر گازی های دیواری گری همانند سایر محصولات خود دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشند که یکی از نقات قوت برای این کمپانی به حساب می آید. علاوه بر این باید گفت که قدرت سرمایش و گرمایش این محصول برابر با ۲۴۰۰۰ BTU/h می باشد که جزو کولر گازی های پر قدرت این کمپانی می باشد. ناگفته نماند که کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری مدل ACCENT دارای کلاس آب و هوایی T1 می باشد. گری برای محصولات خود کلاس های متفاوتی ارائه داده است تا کسانی که می خواهند محصولات این کمپانی را تهیه نمایند بسته به شرایط آب و هوایی منطقه خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. کلاس آب و هوای T1 مخصوص مناطقی است که دارای آب و هوای معتدل هستند.

ویژگی های کولر گازی گری accent 24000
یکی از ملاک های اصلی خرید کولر گازی  ۲۴۰۰۰ گری مدل accent قدرت آن می باشد. محصولات کمپانی گری در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند که شما می توانید بسته به نیاز خود محصول مورد نظر خود انتخاب کنید. کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری مدل ACCENT با قدرت ۲۴۰۰۰ BTU/h طراحی و تولید شده است که به راحتی می تواند مکان های با متراژ ۳۵ تا ۵۰ متر را به خوبی تهویه کند. یکی دیگر از نکات پرتاب باد چهار جهته آن می باشد که باعث می شود تمام گوشه و کناره های منزل به صورت یکنواخت خنک شود. یکی از نکات مثبت سرو صدای بسیار کم هنگام کار می باشد که اصلا احساس نمی شود.

مناسب برای کلاس آب و هوای T1 که آب و هوای معتدل دارد
دارای کمپرسور کم مصرف روتاری
دارای رده مصرف انرژی پایین از نوع A
دارای گردش ۳۶۰ درجه‌ای تیغه ها
دارای قدرت پرتاب باد ۲۴۰۰۰
دارای گاز مبرد R410a
کولر گازی گری accent 24000

قیمت کولر گازی اکسنت ۲۴۰۰۰ گری accent
همانطور که می دانید و در محصولات قبلی به آن اشاره کردیم، باید گفت که کمپانی گری برای تمامی محصولات خود از گاز R410a استفاده کرده است. اما باید گفت که چرا گاز R410a؟ در صنعت کولر گازی، گاز های زیادی وجود دارد و هر کمپانی گاز متفاوتی برای محصولات خود استفاده می کند. اما کمپانی گری با استفاده از این نوع گاز توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد. گاز R410a از ترکیب دو گاز R125 و R32 با نسبت برابر ۵۰ به ۵۰ ساخته می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید