محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A04s در دیجی کالا

در این مطلب به معرفی بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی A04s می‌پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه و شارژر می‌شوند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04s

لوازم جانبی گلکسی A04s

سامسونگ در ماه آگوست امسال از گوشی گلکسی A04s به عنوان یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های خود رونمایی کرد. این گوشی که در محدوده‌ی قیمتی ۳٫۵ تا ۴٫۵ میلیون تومان قرار دارد، محصول خیلی قدرتمندی نیست اما می‌تواند از پس نیازهای سبک کاربران از جمله کارهای دانش‌آموزی، تماشای فیلم و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی بر بیاید. این گوشی از پلاستیک ساخته شده و ۱۹۵ گرم هم وزن دارد. نمایشگر آن ۶٫۵ اینچی از نوع PLS LCD و وضوح +HD بوده و یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های آن هم پشتیبانی از رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است تا تجربه‌ی لذت‌بخشی از کار با آن داشته باشید.

به عنوان قلب تپنده، پردازنده‌ی اگزینوس ۸۵۰ را در آن شاهد هستیم که تراشه‌ای است ۸ نانومتری با هشت هسته از نوع Cortex-A55 در دو دسته‌ی چهارتایی با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز. گلکسی A04s در چهار مدل با ترکیب ۳/۳۲، ۴/۳۲، ۶/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی در دسترس قرار دارد. روی پنل پشتی آن شاهد سه دوربین هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است. منبع تغذیه‌ی این محصول یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌توان آن را با شارژر سریع ۱۵ واتی موجود درون جعبه هم شارژ کرد. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A04s می‌پردازیم.

خرید سامسونگ گلکسی A04s از دیجی‌کالا


لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی سامسونگ گلکسی A04s معرفی کنیم در چهار دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. شارژر

قاب محافظ سامسونگ گلکسی A04s

۱. کاور سهند مدل DE/L-01

نخستین قاب مخصوص گلکسی A04s، کاور سهند است که از پلاستیک سخت ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. این قاب علی‌رغم ظاهر خشن خود، فقط ۵۰ گرم وزن دارد اما می‌تواند در برابر ضربه و خط و خش بیشترین مقاومت را از خود به نمایش بگذارد. ساختار این قاب مات است، پوشش داخلی نرمی دارد و به لطف لبه‌های برآمده، هم از دوربین مراقبت می‌کند و هم از نمایشگر تا بدین ترتیب خیال شما تقریبا از بابت امنیت گوشی‌تان آسوده باشد. این قاب همچنین روی پنل پشتی خود یک حلقه هم دارد که می‌توانید با استفاده از آن گوشی را روی زمین نگه داشته و به تماشای فیلم و سریال یا گشت و گذار در فضای مجازی بپردازید.

حتما بخوانید
بررسی جاروبرقی میگل مدل GVC 200؛ قیمت کم اما مکش بالا

خرید کاور سهند از دیجی‌کالا

۲. کاور آکوییلا مدل AKL

می‌رسیم به دومین قاب محافظ در دسته لوازم جانبی گلکسی A04s که هم زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و همچنین به لطف وزن ۱۰ گرمی خود، اصلا گوشی را سنگین نمی‌کند و عملا متوجه چیزی نخواهید شد. با این حال مقاومت آن در برابر ضربه ستودنی است. این قاب محافظ همچنین برای ماژول دوربین هم یک پوشش در نظر گرفته تا دیگر نیازی به برچسب‌های محافظ دوربین برای جلوگیری از ایجاد خط و خش و آسیب ناشی از ضربه نباشد. در این قاب برش‌ها به گونه‌ای صورت گرفته که به راحتی می‌توانید به پورت‌ها و کلیدها دسترسی داشته باشید و علاوه بر این‌ها پنل پشتی جذاب آن هم ظاهر چشم‌نوازی به آن بخشیده تا به یک قاب تقریبا همه چیز تمام طرف باشیم.

خرید کاور آکوییلا از دیجی‌کالا

۳. کاور سامورایی مدل Gorgeous

کاور سامورایی از الیاف چرم مصنوعی ساخته شده و فقط ۵۰ گرم وزن دارد. ظاهر قاب بسیار زیبا و در عین حال ساده است اما عملکرد فوق‌العاده عالی در برابر ضربه دارد. لبه‌های قاب برجستگی کمی دارند که همین موضوع سبب می‌شود هم قاب از شکل و شمایل جذاب خود فاصله نگیرد هم اینکه از نمایشگر و دوربین مراقبت کند. همچنین برای بخش دوربین هم یک محافظ در نظر گرفته شده تا بدین ترتیب دیگر نگران خط و خش افتادن و یا شکستن شیشه‌ی لنز در صورت ضربه به پنل پشتی نباشید. این قاب با دقت بالایی برش خرده و هیچگونه مزاحمتی را برای دسترسی به پورت‌ها برایتان ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید با پرداخت ۲۲۰ هزار تومان صاحب این محصول باکیفیت و جذاب شوید.

حتما بخوانید
الجی ممکن است پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌هایش را پس از خروج از بازار متوقف کند

خرید کاور سامورایی از دیجی‌کالا

۴. کاور سامورایی مدل YCADEN

لوازم جانبی گلکسی A04s

بار دیگر با قابی از سامورایی طرف هستیم که ۵۰ گرمی است و ظاهر مات آن، جذابیت بالایی به گوشی می‌بخشد. علاوه بر این‌ها، از لحاظ مقاومت در برابر ضربه هم باید خیالتان آسوده باشد چرا که گوشی به لطف این کاور عملا در برابر صدمات ناشی از ضربه یا سقوط بیمه می‌شود. قاب اندکی برجستگی دارد تا در صورت به زمین افتادن، نمایشگر آسیب زیادی نبیند. همچنین بخش دوربین هم به گونه‌ای طراحی شده تا لنزها کاملا حفظ بمانند و آسیب نبینند. پوشش داخلی این قاب نرم است و برای جدا کردن آن از گوشی هم با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

خرید کاور سامورایی از دیجی‌کالا

۵. کاور مدل عروسکی

لوازم جانبی گلکسی A04s

در دسته لوازم جانبی گلکسی A04s، مدل‌های فانتزی هم وجود دارند. اگر گوشی یادشده را برای فرزند خود (به خصوص دختر) خریداری کرده‌اید و به دنبال قابی عروسکی و فانتزی برای آن هستید که علی‌رغم ظاهر بچه‌گانه، عملکرد خوبی هم در برابر ضربه دارد، پیشنهاد ما به شما خرید کاور عروسکی است که به واسطه‌ی طراحی جالبش شکل و شمایل یک حیوان خانگی کوچک و بامزه را تداعی می‌کند. این کاور از خز و پرز ساخته شده و در نتیجه بسیار نرم و لمس آن دلنشین است. لبه‌های این قاب شاید در ابتدا کمی انحنا داشته باشند اما به مرور زمان و بعد از قرارگیری گوشی درون آن قالب محسوب می‌شوند و دیگر هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید در ابتدا شاید گوشی اندکی پرز بدهد اما به مرور این مشکل هم برطرف خواهد شد. یکی از نکات جذاب در رابطه با این کاور عروسکی این است که برای استفاده از دوربین باید گوش خرگوش را به سمت بالا هدایت کنید که این یعنی در حالت عادی حتی از دوربین‌ها هم مراقبت می‌شود.

۶. کاور نیلکین مدل SUPER FROSTED SHIELD

لوازم جانبی گلکسی A04s

کاور نیلکین مدل «Super Frosted Shield» یکی از بهترین و خاص‌ترین کاورهای گلکسی A04s است. این محصول با استفاده از پلی‌کربنات ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی هم در برابر ضربه و خط و خش دارد. سطح کاور به صورتی طراحی شده که در برابر لغزش و سایش مقاومت دارد، بنابراین در زمان استفاده از گوشی احتمال لیز خوردن و افتادن دستگاه از دستتان به حداقل خواهد رسید؛ همچنین لایه‌ی رویی این محصول اثرانگشت کمی به خود جذب کرده و مدت زمان بیشتری می‌توان آن را تمیز نگه داشت. محل قرارگیری درگاه‌ها در این محصول به طور دقیقی اندازه‌گیری شده‌اند تا دسترسی و استفاده از آن‌ها بدون مانع انجام شود. این کاور تمامی سطوح پشتی و کناری گوشی را می‌پوشاند و از دستگاه شما در برابر خط و خش محافظت می‌کند. این کاور لبه‌های باریکی دارد و از نمای جلو، تغییر چندانی در ظاهر گوشی ایجاد نمی‌کند؛ شاید تنها ضعف این کاور وزن آن باشد که در صورت قرار دادن گوشی درون آن، ۱۰۰ گرم دیگر هم به وزن دستگاه اضافه می‌شود.

حتما بخوانید
اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

خرید کاور نیلکین از دیجی‌کالا

۷. کیف کلاسوری مدل CL-AD

لوازم جانبی گلکسی A04s

می‌رسیم به قاب بعدی که از نوع کلاسوری است. اگر می‌خواهید تمام زوایای گوشی به صورت ۳۶۰ درجه محافظت شود و عملا گوشی در برابر هیچ ضربه‌ای خط و خش نگیرد و ضربه‌ای به آن وارد نشود، پیشنهاد ما به شما خرید کاور کلاسوری است. این قاب هم ظاهر زیبایی دارد و هم تمام زوایای گوشی را پوشش می‌دهد چون در صورتی که با گوشی کار نمی‌کنید، مثل کتاب بسته می‌شود و گوشی را درون خود می‌گیرد. این قاب استاندارد نظامی مقاومت در برابر سقوط را هم دارد و در برابر آب هم مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. همچنین لبه‌های آن آهنربایی است تا وقتی گوشی درون آن قرار می‌گیرد، درب آن خود به خود باز نشود.

خرید کاور کلاسوری از دیجی‌کالا

۸. کاور نیلکین مدل CamShield

لوازم جانبی گلکسی A04s

در ساخت کاور نیلکین CamShield، عناصر کلاسیک، مد و محافظ ترکیب شده‌اند تا در نهایت محصولی را شاهد باشیم که هم مقاوم است، هم ظاهر خاصی دارد و هم اکثر گروه سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. پوشش محافظ کشویی برای محافظت از دوربین روی این قاب وجود دارد که از جمله بهترین قابلیت‌های آن محسوب می‌شود. این قاب از مواد PC سازگار با محیط زیست که سخت و مقاوم در برابر سایش است، ساخته شده و توسط فناوری پیشرفته پردازش شده است. قاب نیلکین CamShield پنل پشت و دورتادور گوشی را کاملا پوشانده و مانع از خراشیدگی و ضرب دیدگی آن می‌شود. به لحاظ نوع جنسی که دارد این قاب از میان دست لیز نمی‌خورد و گوشی کاملا ایمن داخل دست قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید
ساخت ایران؛ نگاهی به رشد برندهای ایرانی در گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا

خرید کاور نیلکین از دیجی‌کالا


محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A04s

۱. محافظ صفحه نمایش حریم شخصی ساتیان مدل PRV

لوازم جانبی گلکسی A04s

ساتیان گلس با قابلیت Glass Privacy همانطور که از نام آن مشخص است، به گونه‌ای طراحی شده که از حریم خصوصی شما محافظت کند. اگر از گوشی خود برای انجام کارهای اداری و بانکی استفاده می‌کنید یا فعالیت شما به گونه‌ای است که دوست ندارید افراد در مکان‌های عمومی و یا حتی در خانه و محل کارتان اطلاعات شخصی شما را ببینند، با استفاده از این گلس خیال شما از هر نظر راحت می‌شود و آرامش خاطر خواهید داشت. محافظ صفحه نمایش با قابلیت گلس پرایوسی برای شما دو کار را به صورت همزمان انجام می‌دهد. یک اینکه از صفحه نمایش گوشی مراقبت می‌کند و اجازه نمی‌دهد آسیب یا خط و خش به آن برسد و دو اینکه زاویه‌ی دید گوشی را محدود می‌کند و افراد کناری شما در مکان‌های عمومی نمی‌توانند صفحه نمایش گوشی را ببینند. این گلس از نظر ظاهری دقیقا مشابه یک گلس معمولی است اما یک فیلتر ضد جاسوسی روی آن نصب می‌شود و به صورت یک لایه‌ی محدود کننده‌ی زاویه‌ی دید عمل می‌کند تا فقط شما بتوانید محتویات نمایشگر را ببینید.

خرید محافظ صفحه ساتیان از دیجی‌کالا

۲. محافظ صفحه نمایش اینفینیتی

لوازم جانبی گلکسی A04s

اما اگر به هر دلیلی از محافظ صفحه‌ای که از حریم خصوصی شما هم مراقبت می‌کند خوشتان نیامد، نمی‌توانید نمونه‌ای شفاف را خریداری کنید که اگرچه نمی‌تواند از حریم خصوصی شما مراقبت کند اما مقاومت فوق‌العاده بالایی در برابر ضربه، خط و خش و آسیب‌های این چنینی دارد. این برچسب از استاندارد درجه‌ی سختی ۹H بهره می‌برد به این معنا که اصلا یک قاب معمولی بی‌کیفیت نیست. همچنین قطرات آب و چربی هم روی عملکرد آن تأثیر خاصی ندارند. این قاب به گونه‌ای طراحی شده که اصلا باعث کاهش حساسیت لمس نمی‌شود واز طرفی جلوی روشنایی صفحه را هم نمی‌گیرد تا شما عملا متوجه تفاوتی بین حالت عادی و حالت استفاده از گلس نشوید.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ: یک بسیار روشن روش که برای همه کار می‌کند

خرید محافظ صفحه اینفینیتی از دیجی‌کالا


شارژر سامسونگ گلکسی A04s

۱. شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x

لوازم جانبی گلکسی A04s

فناوری فست شارژ چند سالی است که در بین گوشی‌های کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده گوشی تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. افزایش سرعت شارژ و جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی در کوتاه مدت باعث شده که بسیاری از کاربران در خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ، به سراغ استفاده از شارژرهای سریع بروند. شارژرهای فست ولتاژ بیشتری را در زمان کمتری به گوشی وارد می‌کنند تا بدین ترتیب محصول با سرعت بالاتری شارژ شود. در این بین خرید یک شارژر اریجینال باعث می‌شود تا کمترین آسیب به گوشی وارد شود که شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x هم یکی از همین مدل‌هاست. محصولی که با سرعت ۱۵ وات می‌تواند گوشی گلکسی A04s شما را شارژ کند و به خاطر اینکه اصل و ساخت خود سامسونگ است، هیچ آسیبی را هم به آن وارد نمی‌کند. شما می‌توانید این محصول را که کابل USB-C هم به همراه آن درون بسته‌بندی قرار دارد همین حالا از دیجی کالا خریداری کنید.

۲. شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510

لوازم جانبی گلکسی A04s

یکی دیگر از شارژرهای سامسونگ که برخلاف مدل قبلی نیاز به تبدیل ندارد و با پریزهای ایران سازگاری کامل دارد، شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510 است. این شارژر هم ۱۵ واتی است و کابل USB-C هم به همراه آن عرضه می‌شود تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ی مجزا برای خرید کابل نداشته باشید. این شارژر هم ساخت سامسونگ بوده و اصلی است تا نگرانی از بابت خراب شدن باتری گوشی شما را تهدید نکند.

خرید شارژر ۱۵ واتی سامسونگ از دیجی‌کالا


سخن پایانی

در این مقاله انواع و اقسام لوازم جانبی مخصوص گوشی سامسونگ گلکسی A04s را به شما معرفی کردیم. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند، کدام لوازم جانبی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

دیدگاهتان را بنویسید