لوازم خانگی جذاب در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا

دیجی‌کالا تابستان امسال هم مانند سال‌های گذشته قصد دارد جشنواره‌ی خرید فوق‌العاده‌ای را برگزار کند. در طول جشنواره‌ی سه‌روزه‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا»، از تاریخ ۵ تا ۷ مرداد، هزاران کالا با تخفیف‌های شگفت‌انگیز عرضه می‌شوند. این جشنواره فرصت خوبی است تا لوازم خانگی خود را با هزینه‌ای کمتر از معمول کامل کنید. به همین مناسبت، در این مطلب تصمیم داریم تعدادی از بهترین کالاهای گروه لوازم خانگی، صوتی و تصویری را به شما معرفی کنیم.

هزاران کالا با تخفیف شگفت‌انگیز در انتظار شماست!

در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» می‌توانید هزاران محصول از دسته‌بندی‌های مختلف  را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از دیجی‌کالا بخرید؛ محصولات سوپرمارکتی تا ۳۵٪ تخفیف، محصولات آرایشی و بهداشتی تا ۳۰٪ تخفیف، تجهیزات خانه و آشپرخانه تا ۴۵٪ تخفیف، وسایل سرگرمی و سفر تا ۴۵٪ تخفیف، پوشاک و اکسسوری تا ۵۰٪ تخفیف و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی تا ۴۵٪ تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که در این مطلب معرفی می‌کنیم برخی از کالاهای پرطرفدار دیجی‌کالا هستند. برخی از این کالاها در طول جشنواره با تخفیف عرضه می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید تا پایان روز ۷ مرداد برای محصولاتی که جزو تخفیف‌های ویژه‌ی جشنواره نیستند هم از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این پیشنهادها را نپسندید، می‌توانید در روزهای جشنواره به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و از میان هزاران کالای شگفت‌انگیز، کالای مورد علاقه‌ی خود را بیابید. حتما محصولی پیدا خواهید کرد که شما را هیجان‌زده کند.

ورود به سایت دیجی‌کالا

تلویزیون هوشمند ایکس.ویژن

مدل ۵۵XT515

تلویزیون‌های برند ایکس ویژن مدت‌هاست جای خود را در بازار ایران و در میان برندهای شناخته‌ی شده‌ی لوازم خانگی باز کرده و محصولاتی قابل رقابت برای تلویزیون‌های خارجی محسوب می‌شوند. یکی از محصولات این شرکت مدل ۵۵XT515 است که در دسته‌ی تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌گیرد. این محصول با کیفیت‌ ساختی مثال‌ زدنی نیاز کاربران خانگی را به خوبی برآورده می‌کند. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی به نمایش می‌گذارد. تصاویر از وضوح و کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند و کاربران از دیدن تصاویر این صفحه‌نمایش لذت می‌برند. نسبت صفحه‌نمایش نیز ۱۶:۹ در نظر گرفته شده تا موقع پخش فیلم، تصویر عریض و سینمایی داشته باشیم. این محصول به خاطر اندازه‌ی ۵۵ اینچی صفحه نمایش می‌تواند یک تلویزیون مناسب برای سالن‌های پذیرایی متوسط و بزرگ باشد. وجود گیرنده‌ی دیجیتال و قابلیت پخش فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری باعث شده تلویزیون‌های هوشمند از وجود پخش‌کننده‌های دیگر تقریبا بی‌نیاز شوند. مدل ۵۵XTU625 از فرمت‌های صوتی و تصویری زیادی از قبیل MPEG4، MPEG2، H.265، H.264، HE-AAC، LPCM، AC3، WMA و MP3 پشتیبانی می‌کند و کاربر همچنین می‌تواند عکس‌هایی با فرمت‌های GIF, BMP, PNG, JPEG را در تلویزیون تماشا کند. گفتنی است کاربر می‌تواند با استفاده از دو پورت USB تعبیه شده در دستگاه، فلش و هارداکسترنال را به آن متصل کرده و از قابلیت‌های چند رسانه‌ای تلویزیون استفاده کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XT515 با توجه به قیمت نسبتا مناسبی که دارد، در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید یک تلویزیون مدرن و کارآمد باشد.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ یا ال جی کدامیک بهتر است؟

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

کالایی یافت نشد

پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای آیو

مدل AioBox همراه اشتراک سه ماهه

با بهبود روزافزون کیفیت اتصال به اینترنت و به‌روز شدن فناوری‌های دیجیتال، منابع بسیاری از صدا و تصویر به شیوه‌ای ساده‌تر در اختیار کاربران قرار گرفت و علاقمندان به برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ‌توانستند بر اساس سلیقه و نیاز خود، برنامه‌های مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند. ست‌تاپ‌باکس‌ها حاصل پیشرفت فناوری تلویزیونی بودند که برنامه‌های تلویزیونی را هم از لحاظ کمیت و هم از نظر کیفیت ارتقا دادند. در کنار پخش برنامه‌ها به صورت دیجیتال، اینترنت هم به کمک نسل جدید ست‌تاپ‌باکس‌ها آمد تا منبع نامحدودی از انواع برنامه‌ها مانند اخبار، سرگرمی یا آموزش را بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربران قرار دهد. برخلاف ست‌تاپ‌باکس‌های DVB که نسل قبلی ست‌تاپ‌باکس‌ها محسوب می‌شوند، آیو به جای آنتن خارجی به اینترنت متصل شده و با مصرف کمترین میزان ممکن از پهنای باند دنیایی از سرگرمی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. ست‌تاپ‌باکس‌های اینترنتی امروزه تبدیل به یکی از لوازم خانگی معمول در سراسر جهان شده‌اند. آیو نیاز به نصب ندارد و فقط با واسطه قراردادن آن بین تلویزیون و مودم می‌توان از آن استفاده کرد. با ست‌تاپ‌باکس آیو می‌توان علاوه‌بر در اختیار داشتن جدول پخش برنامه‌های قبلی و آینده‌ی هر کانال (EPG)، شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش در داخل کشور را به صورت زنده تماشا کرد. کاربر آیو می‌تواند پخش برنامه را متوقف کرده و با استفاده از قابلیت Catch-up در زمان دلخواه خود آن‌ها را تماشا کند. یکی دیگر از مزایای آیو فضایی ابری است که امکان ضبط برنامه‌های محبوب و ذخیره‌ی آن‌ها را در حافظه‌ی اینترنتی به کاربر خود می‌دهد. نکته‌ی دیگر در دسترس‌ بودن نسخه‌ی دیجیتال فیلم‌ها و سریال‌هایی است که دیگران مجبورند نسخه‌ی DVD آن را از فروشگاه‌ها تهیه کنند. تمام این محصولات را می‌توان با هزینه‌ای کمتر و کیفیت فوق‌العاده در دسترس داشت.

حتما بخوانید
کولر گازی - خیلی آسان حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

هدفون سنهایزر

مدل HD 4.40 BT


هدفون‌ها از نظر قیمت و کیفیت کالا، طیف بسیار گسترده‌ای دارند. در این میان برندهای خوش‌نام و شناخته‌شده‌ی لوازم خانگی و صوتی و تصویری، ساخت هدفون‌هایی با کیفیت بالای ساخت و صدا و درعین‌حال با قیمت مقرون به ‌صرفه را در دستور کار خود قرار داده‌اند. سنهایزر یکی از معروف‌ترین برندهای سازنده‌ی کالای صوتی در جهان است که با ارائه‌ی محصولات مرغوب و درپیش‌گرفتن سیاست جذب و نگه‌داشتن مشتری با کیفیتی فوق‌العاده، گروه بزرگی از کاربران حرفه‌ای را به سوی خود جذب کرده است. هدفون سنهایزر مدل HD 4.40 BT با وجود قیمت مناسبی که دارد از طریق بلوتوث نسخه ۴ متصل می‌شود، اما یک کابل ۱.۴ متری هم داخل بسته بندی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن برای اتصال هدفون به جک ۳.۵ میلی متری استفاده کنید. البته مطمئن باشید راحتی استفاده از هدفون بی‌سیم باعث می‌شود برای همیشه استفاده از کابل را کنار بگذارید. این هدفون با وزن ۲۲۵ گرم هم روی گوش راحتی فوق‌العاده‌ای دارد و هم اینکه با استفاده از کیف مسافرتی که داخل جعبه قرار دارد، به راحتی می‌توانید آن را همراه داشته باشید. کیفیت پخش صدای محصول نیز با توجه به قیمت اقتصادی دستگاه برای بیشتر کاربران راضی کننده خواهد بود.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

رادیو ساعت سونی

مدل ICF-C1


کافی است یکبار زنگ آلارم گوشی شما کار نکند تا به اهمیت داشتن یک ساعت زنگ‌دار در کنار تخت‌خواب خود پی ببرید. اما اگر قصد دارید چنینی محصولی داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم محصولی را انتخاب کنید که قابلیت‌های کاملی داشته باشد. رادیو ساعت رومیزی سونی مدل ICF-C1 یکی از خوش ساخت ترین مدل‌های موجود در بازار است و جلوه زیبایی به اتاق شما می‌دهد. ICF-C1 زنگ هشدار جالبی هم دارد. کاربر می‌تواند به عنوان زنگ هشدار یکی از کانال‌های رادیویی را تنظیم کند. همچنین صدای زنگ به تدریج زیاد می‌شود و با وجود قابلیت Snooz، ساعت کاربر را به آرامی بیدار می‌کند. صفحه‌نمایش هم با قابلیت تغییر میزان شفافیت طراحی شده تا نور زیاد آن برای کاربر آزاردهنده نباشد. از طرف دیگر برای راحتی کاربر ساعت طوری طراحی شده تا با تغییر فصل خود را با تغییر ساعت وقف دهد. باتری پشتیبان از دیگر مزیت‌های این مدل محسوب می‌شود. در این حالت حتی در صورت قطع شدن برق هم ساعت به کار خود ادامه می‌دهد. رادیو ICF-C1 قابلیت دریافت امواج AM و FM را دارد. به این صورت می‌توانید کانال‌های رادیویی مورد علاقه‌ی خود را صبح‌ها یا پیش از خواب گوش دهید.

حتما بخوانید
10 چیز میخواهم درباره کولر گازی می دانستم

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

اسپرسوساز دلونگی

مدل BCO420


بیش از هفت قرن است که بشر به معجزه‌ی قهوه پی برده. نوشیدن یک فنجان قهوه می‌تواند خستگی یک روز سخت را از بین ببرد یا دلیل شروع پرانرژی یک روز خوب باشد. با شروع نوشیدن قهوه در آسیا و سپس راه یافتن آن به اروپا، مردم هر منطقه شیوه‌ای جدید برای آماده کردن و نوشیدن آن پیدا کردند. امروزه صدها نوع روش برای لذت بردن از قهوه وجود دارد و انواع قهوه‌ساز تبدیل به عضوی ثابت در میان لوازم خانگی اکثر خانه‌ها در سراسر جهان شده‌ است. قهوه به‌ خاطر کالری بسیار پایین نوشیدنی مناسبی برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند هم هست. یکی از روش‌های نسبتا جدید فراوری و آماده‌سازی قهوه، قهوه‌ی اسپرسو است. در این شیوه آب جوش با فشار بالا از دانه‌های آسیاب‌شده و فشرده‌ی قهوه می‌گذرد که نتیجه‌ی آن یک نوشیدنی غلیظ و کم‌حجم است. این نوشیدنی کم‌حجم هم می‌تواند به صورت خالص نوشیده شود و هم می‌توان با ترکیب آن با مواد دیگر از جمله شیر ده‌ها نوشیدنی دل‌چسب و متفاوت را پدید آورد. اسپرسوساز «دلونگی» (Delonghi) مدل «BCO420» دستگاهی باکیفیت برای تهیه یک فنجان قهوه‌ی خوشمزه است. ظاهر این دستگاه زیباست و بدنه‌ی آن از استیل ساخته شده است. این دستگاه امکان تهیه‌ی قهوه فرانسه، کاپوچینو و اسپرسو را دارد. برای تهیه‌ی قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت چپ دستگاه وجود دارد. داخل مخزن قهوه‌ی فرانسه یک فیلتر دائمی وجود دارد و به‌راحتی می‌توان آن را با استفاده از دسته‌اش خارج کرد. امکان تهیه‌ی ۱۰ فنجان قهوه فرانسه در این دستگاه فراهم شده است. دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد. این دستگاه دارای صفحه‌ی گرم‌نگه‌دار برای ۱۰ عدد فنجان است و در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه‌گیر وجود دارد؛ همچنین این دستگاه امکان تهیه‌ی کف‌شیر و آب‌جوش نیز دارد. این دستگاه به صورت مجموع عملکرد ۱۷۵۰ وات توان مصرفی دارد که شامل ۸۰۰ وات و ۹۰۰ وات برای قسمت اسپرسو ساز و قهوه فرانسه و همچنین پرت انرژی دستگاه است. دلونگی یکی از بهترین سازندگان این دسته از محصولات است. کیفیت محصولات دلونگی همراه با خدمات پس از‌ فروش قوی آن، تضمین‌شده است.

حتما بخوانید
معرفی انواع بخاری برقی فن‌دار موجود در بازار بخاری برقی فن‌دار خطرناک است؟

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

گوشت‌کوب برقی پاناسونیک

مدل MX-SS40


راستش را بخواهید دوره‌ی آستین بالا زدن و استفاده از گوشت‌کوب‌های سنتی تمام شده است. چند سالی است که لوازم آشپزخانه پیشرفت‌های چشم‌گیر و البته جذابی کرده‌اند و افراد علاقمند به آشپزی، ساده‌تر از قبل می‌توانند از این هنر قدیمی بشر لذت ببرند. امروزه لوازم خانگی و به‌ویژه لوازم آشپزخانه‌ی مدرن، زندگی را بسیار ساده‌تر و هیجان‌انگیزتر از قبل کرده‌اند. گوشت‌کوب برقی وسیله‌ای مبتکرانه و پرکاربرد برای فعالیت‌های روزمره در آشپزخانه است که تهیه و آماده‌سازی مواد اولیه را با سرعت بیشتر و صرف انرژی بسیار کمتر امکان‌پذیر می‌کند. خرد و له‌ کردن، پوره‌ کردن و مخلوط‌ کردن انواع مواد غذایی به سادگی با این محصول ساده و پرکاربرد امکان‌پذیر می‌شود. برند خوش‌نام پاناسونیک که از چندین دهه‌ پیش با نام ناسیونال بین ایرانیان شناخته شده، گوشت‌کوب برقی مدل MX-SS40 را با کیفیت ساخت بسیار خوب و بهره‌مندی از قطعات جانبی متعدد تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول در ابعاد ۳۹.۷ × ۷.۰ × ۶۰.۴ سانتی‌‌متر ساخته شده و با داشتن تنها یک‌ کیلوگرم وزن می‌تواند به سادگی مورد استفاده قرار بگیرد. تیغه‌های این گوشت‌کوب برقی از استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته شده‌اند و می‌توانند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. کارکردهای مختلف از این محصول پاناسونیک وسیله‌ای مفید و کاربردی برای آشپزخانه ساخته است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

پنکه رطوبت‌ساز بهی

مدل BWY-33A23


احتمالا شما هم از یک پنکه توقع ندارید کاری بیشتر از خنک کردن هوا انجام دهد، اما پنکه رطوبت ساز بهی مدل BWY-33A23 مجموعه کاملی از امکانات را در خود دارد. همانطور که از اسم این محصول هم بر می‌آید، پنکه‌ی بهی علاوه بر خنک کردن هوا، با استفاده از فناوری مافوق صوت بخور سرد هم تولید می‌کند که برای جلوگیری از خشکی پوست و ایجاد لطافت در هوا موثر است. همچنین می‌توانید کمی عصاره اکالیپتوس یا هر خوشبوکننده‌ی هوای دیگری را به مخزن آب دستگاه اضافه کنید تا محیط آکنده از عطر شود. این دستگاه ضمنا با ایجاد یون منفی می‌تواند محیط را ضدعفونی و پاکیزه کند. از دیگر ویژگی‌های پنکه چندکاره بهی نیز می‌توان به قابلیت دریافت قرص پشه اشاره کرد. اگر در گرمای نفس‌گیر تابستان جای خالی یک پنکه را احساس می‌کنید، پنکه‌ی رطوبت ساز بهی با قیمت مشابه یک پنکه عادی، بیشتر از آنچه نیاز داشته باشید برای شما انجام می‌دهد و یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موجود در بازار به حساب می‌آید که خوشبختانه در جشنواره «شگفت‌انگیز با دمای بالا» با تخفیف قابل خرید است.

حتما بخوانید
7 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

کباب‌پز دوگانه‌سوز مه پویا

مدل BRB-M111


هر بار که به برنامه‌ای برای گردش و تفریح فکر می‌کنیم اولین و ساده‌ترین نوع غذایی که به ذهنمان می‌رسد کباب است. تهیه انواع کباب جدا از سادگی طبخ، نوعی تفریح هم محسوب می‌شود و بارها شده که با دوستان و افراد خانواده دور بساط کباب‌پزی جمع شده‌ایم و از شروع آماده‌سازی تا جمع شدن سفره از بودن کنار یکدیگر و آشپزی و خوردن کبابی لذیذ لذت برده‌ایم. بیشتر ما حداقل یک‌بار با آجر و سنگ هم که شده یک منقل کباب‌پزی ساخته‌ایم و از پختن تکه‌های گوشت و مرغ و ماهی روی ذغال گداخته لذت برده‌ایم. اما این روزها کباب پختن از قبل هم ساده‌تر شده و در دسترس‌ بودن لوازم خانگی جدید باعث شده هم لذت بیشتری از طبخ غذا ببریم و هم نتیجه‌ی بهتری را از روی کباب‌پز به سفره منتقل کنیم. کباب پز دوگانه سوز مه پویا مدل BRB-M111 ابزاری مبتکرانه است که طبخ غذا را در منزل و سفر راحت کرده است. این کباب‌پز قابلیت استفاده از گاز شهری، گاز مایع (کپسول) و ذغال را دارد که در مدت زمانی کمتر از یک دقیقه قابل تبدیل است. در این محصول شرکت مه پویا گردش همزمان و آرام‌ سیخ‌ها در دو جهت با کمک یک موتور الکتریکی ممکن شده است. این موتور با یک عدد باطری ۱.۵ ولتی بزرگ معمولی و همچنین آداپتور به‌کار می‌افتد و همین نکته استفاده از آن را چه در خانه و چه در دل طبیعت به سادگی ممکن می‌کند. گردش آرام سیخ‌ها کمک می‌کند تا انواع کباب به آسانی و به صورت یکنواخت و بدون سوختگی یا خام ماندن پخته شوند. دو روی بدنه‌ی این کباب‌پز با روکشی از لعاب پوشانده شده و استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک برای درها و پایه‌ها از کباب پز مه پویا مدل BRB-M111 وسیله‌ای مقاوم ساخته است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید