لوازم جانبی انواع نوشیدنی‌ساز؛ نکات پیش از خرید و پرفروش‌ترین‌ها

در کنار هر وسیله‌ای که می‌خرید، مسلما یکسری لوازم جانبی هم وجود دارند که برای کمک به حرفه‌ای شدن شما طراحی شده‌اند. به طور کلی اغلب دستگاه‌ها و فرآیندهای ساخت نوشیدنی‌های گرم و سرد با لوازمی همراه هستند که علاوه بر کمک به تمیزکاری و شستن ظروف به شکلی حرفه‌ای به ساخت نوشیدنی مدنظر هم کمک می‌کنند. صرف نظر از سرو قهوه، چای، شکلات داغ و موارد دیگر، این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا بهترین لوازم‌ جانبی برای آماده‌سازی نوشیدنی‌های سرد و گرم را متناسب با نیاز خود پیدا کنید تا به کمک آن بتوانید فردی حرفه‌ای در تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌ها شوید!

اهمیت بالای متریال باکیفیت در تهیه‌ی انواع نوشیدنی گرم و سرد

قهوه یکی از نوشیدنی‌های محبوب در جهان است که امروزه به شکل‌های سرد و گرم سرو می‌شود. این نوع نوشیدنی گرم به دلیل کافئین و خاصیت نشاط‌آوری که دارد به عنوان یک تامین‌کننده‌ی انرژی گزینه‌ای پرطرفدار است، به همین علت هم کیفیت و طعم قهوه برای بسیار از افراد مساله‌ای مهم است. در حالت کلی لازم به اذعان است که در مورد نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و چای علاوه بر متریال اولیه‌ی باکیفیت نوع آماده‌سازی نوشیدنی هم از اهمیت و لم‌های ویژگی‌ای برخوردار است، کما اینکه تهیه‌ی یک فنجان قهوه ایدئال اول از همه به دستگاه اسپرسوسازی پرقدرت نیاز دارد. بنابراین قهوه‌ای خوب که با دانه‌هایی مرغوب و ابزارهایی با کیفیت تهیه شده است هنگام دم کردن عطر و طعم مطبوع و خوبی دارد و بوی سوختگی، نم یا کپک‌زدگی نمی‌دهد. همچنین یک ماگ قهوه‌ی باکیفیت باید بدون اضافه کردن افزودنی‌هایی مانند شکر و شیر هم مزه‌ی خوبی داشته باشد و حتی بعد از سرد شدن مزه‌ی خوب خود را حفظ کند.

در کنار دانه‌های قهوه به عنوان ماده‌ی اولیه‌ی یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان، انتخاب چای مرغوب هم می‌تواند بسیار حیاتی باشد. به طور کلی چایی که کهنه و آسیب دیده باشد از نظر ظاهری متفاوت است و رایحه‌ی خاصی ندارد. درواقع زمانی‌ که برگ‌های چای را با نوک انگشت لمس می‌کنید، نباید پودر شوند و ظاهر آن‌ها نباید خیلی تیره باشد. برگ‌ها‌ی سالم چای بدون شکستگی هستند و لبه‌های آن‌ها کمی حالت دندانه‌ای دارد؛ همچنین در نظر داشته باشید که برگ‌های چای باید کمی ضخیم باشند که نشانی از این است که بیش از حد خشک نشده‌اند.

آشنایی با لوازم جانبی تهیه‌ی نوشیدنی‌های گرم به همراه نکات خرید

لوازم جانبی انواع نوشیدنی‌ساز

به‌منظور آماده‌سازی نوشیدنی‌ای خوش‌طعم به سبک باریستاهای حرفه‌ای نیاز است که علاوه بر دستگاه قهوه‌ساز، چای ساز یا اسپرسوسازی با کیفیت یکسری لوازم جانبی مخصوص را هم خریداری کنید. بنابراین در این بخش از مقاله به سراغ رایج‌ترین لوازم لازم برای تهیه‌ی یک فنجان نوشیدنی گرم می‌رویم و در کنار آن از جزئیات و نکات لازم برای خرید هر یک از موارد نام برده پرده برمی‌داریم.

۱. فیلترهای آب

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از از اینکه هر نوع نوشیدنی‌ای به شکلی عالی سرو می‌شود، استفاده از فیلتر آب برای تصفیه‌ی آب لوله‌کشی است، چراکه کیفیت آب شما تاثیر زیادی بر طعم نوشیدنی دارد. علاوه بر این فیلترهای آب می‌توانند به خوبی رسوبات و سایر تجمعات ناشی از انباشته شدن ذرات معلق در دستگاه را کاهش دهند، بنابراین از جهت افزایش طول عمر دستگاه‌ها هم کاربردی هستند. در همین راستا به یاد داشته باشید که فیلترهای آب باید مرتباً تمیز و در دوره‌های مشخصی تعویض شوند.

۲. آسیاب قهوه

در حالی که اغلب مردم مقدار قابل توجهی از پول خود را برای خرید اسپرسوساز یا قهوه‌ساز هزینه می‌کنند، همواره ارزش یک آسیاب مناسب برای آماده‌سازی دانه‌های قهوه را دست کم می‌گیرند. درواقع باید به یاد داشته باشید که تهیه‌ی یک فنجان قهوه‌ی عالی بدون یک آسیاب قهوه مناسب تقریبا غیرممکن است، مگر اینکه شما مستقیماً قهوه‌ی از پیش آسیاب شده را از بازار خریداری کنید، که مسلما طعم و بوی دانه‌هایی که خودتان آسیاب می‌کنید را به هیچ وجه ندارد.

آسیاب‌های عاج‌دار می‌توانید دانه‌های قهوه را ریز و بهترین طعم را ارائه کنند؛ درواقع این کالاها بهترین عملکرد را در بین این دسته از محصولات دارند اما جنبه‌ی منفی آن قیمت بالای آسیاب عاج‌دار است.

در حالت کلی دو نوع آسیاب قهوه در بازار وجود دارد که شامل، آسیاب‌های تیغه‌ای (blade grinders) و مدل‌های آج‌دار (burr grinders) می‌شود، آسیاب‌های تیغه‌ای معمولا از نوع دستی هستند اما نمی‌توانند پودر قهوه‌ای ریز را تهیه کنند. اغلب این مدل‌های کالا نسبتاً ارزان هستند ولی اینکه به کمک این دستگاه‌های دستی بتوانید یک فنجان قهوه با کیفیت تهیه کنید، همچنان سوال برانگیز است. در عین حال آسیاب‌های عاج‌دار می‌توانید دانه‌های قهوه را ریز و بهترین طعم را تهیه کنند. آسیاب‌های عاج‌دار بهترین عملکرد را در بین این دسته از محصولات دارند اما جنبه‌ی منفی آن قیمت بالای آسیاب است.

حتما بخوانید
طبق یک گزارش جدید تعطیلی بخش موبایل LG قطعی شده است

در همین راستا مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید آسیاب باید به آن توجه کنید این است که قابلیت آسیاب دانه‌ها توسط دستگاه با نوع قهوه‌‌ای که قصد آماده‌سازی آن را دارید، مطابقت داشته باشد. همچنین سهولت در استفاده و تمیز کردن راحت آن نکته‌ی مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید.

۳. روستر قهوه

اگر عاشق قهوه هستید و هیچ چیز برای شما با لذت یک فنجان قهوه اصیل برابری نمی‌کند، خرید روستر خانگی برای روست کردن دانه‌های تازه، آن هم به همان میزانی که تمایل دارید، می‌تواند رویه‌ای کارا باشد. اگرچه قیمت روستری باکیفیت می‌تواند بالا باشد اما در دراز مدت می‌‌تواند هزینه‌های شما را به خوبی کم کند. این مساله به این دلیل است که قهوه‌ی غیر رست یا سبز اغلب نصف قیمت قهوه‌ی رست است.

هنگام انتخاب روستری مناسب خود باید به ظرفیت دستگاه، میزان صدای تولید در زمان کار با آن و البته قیمت کالا توجه کنید. علاوه بر همه این عوامل، مهم‌ترین فاکتوری که باید در هنگام خرید یک روستر قهوه به آن توجه کرد، کیفیت سیستم خنک‌کننده‌ی آن است؛ چراکه اگر عملکرد خنک‌کننده‌ی روستر ضعیف باشد، دانه‌ها بیش از حد برشته می‌شوند و یک فنجان قهوه تلخ با کیفیتی نامطلوب ارائه می‌کند.

۴. تمپر قهوه‌ساز

آشنایی با لوازم جانبی تهیه‌ی نوشیدنی‌های گرم به همراه نکات خرید

تمپر «Tamper» وسیله‌ای است که کار فشرده‌سازی قهوه‌ی آسیاب‌شده را انجام می‌دهد و با ظاهری که شبیه به مهر است، قهوه را در داخل دستگاه فشرده می‌کند. در حالت کلی در درون دستگاه پودر قهوه نیاز به فشرده‌سازی بالا دارد تا طی فرآیند عصاره‌گیری آب سخت‌تر از آن عبور کند و عطر و طعم بهتری از پودر خارج شود! اگر جنس تمپر دستگاه شما پلاستیکی باشد احتمالا باید آن را تعویض کنید چرا که نوع پلاستیکی آن کیفیت مناسبی ندارد، در عین حال تمپرهای فلزی گزینه‌هایی با کیفیت و با عمر طولانی‌تری هستند که ارزش خرید بالاتری را هم دارند. مهم‌ترین فاکتوری که در زمان خرید تمپر باید به آن توجه داشته باشید، این است که محفظه‌ی قهوه و تمپر با یکدیگر مطابقت داشته باشند تا پودر به شکلی صحیح فشرده شود.

مهم‌ترین فاکتوری که باید در هنگام خرید یک روستر قهوه به آن توجه کرد، کیفیت سیستم خنک‌کننده‌ی آن است؛ چراکه اگر عملکرد خنک‌کننده‌ی روستر ضعیف باشد، دانه‌ها بیش از حد برشته می‌شوند و یک فنجان قهوه‌ی نامطلوب تهیه می‌شود.

۵. ترازوی قهوه

اگر قصد دارید مانند یک باریستای حرفه‌ای قهوه آماده کنید، مخلوط کردن مقدار مناسبی قهوه با آب بسیار ضروری است، به همین دلیل هم خرید ترازو می‌تواند توجیه‌پذیر باشد. ترازوهای قهوه در بازار به دو شکل دستی و اتوماتیک وجود دارند. در این بین ترازوهای دستی به دقت مدل‌های اتوماتیک نیستند چراکه این دسته از کالاها دارای ترازوای داخلی برای افزایش دقت‌اند و با گزینه‌های پیشرفته‌تری مانند صفحه نمایش لمسی، تایمر و قابلیت حمل آسان همراه هستند. هنگام خرید ترازوی قهوه، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید میزان دقت محصول است، در کنار آن عمر باتری، طراحی و وزن ترازو هم می‌تواند در خرید این کالا بااهمیت باشد.

۶. پرتافیلتر

اگر تا به حال به دستگاه اسپرسوساز توجه کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که قطعه‌ای به نام پرتافیلتر در کنار آن وجود دارد که دانه‌های قهوه آسیاب شده درون آن ریخته شده تا با فشار شدید آب که توسط دستگاه اسپرسوساز بر روی آن‌ها پاشیده می‌شود، عصاره‌گیری شود.

۷. مت تمپر

مت تمپرها معمولا در دو نوع سیلیکونی یا چوبی در بازار وجود دارند و برای قرار دادن تمپر روی آن طراحی شده‌اند. در همین راستا به یاد داشته باشید که تمپر باید سطحی صاف داشته باشد و هیچ گونه خراشی روی آن نباشد.

۸. کف‌ساز شیر

بیشتر کف‌سازهای شیر اساسا کار هوادهی به شیر را انجام می‌دهند و با ایجاد حباب‌های خیلی ریزی در آن بافتی کرمی‌طور در شیر ایجاد می‌کنند. شیری که با کف‌ساز زده شده باشد، دارای بافتی سبک و پرحجم است و با کمک آن می‌توانید طعم تند و غالب قهوه را ملایم‌تر کنید. در این میان برخی کف‌سازها جزو گزینه‌های برقی به شمار می‌روند، در حالی که برخی مدل‌های این کالا به صورت دستی در بازار وجود دارند.

کف‌ساز شیر از جنس استیل و بدون خوردگی می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. کف‌سازهای برقی معمولا گران‌تر از دستی‌ها هستند و سرعت عمل بالاتری را به شما هدیه می‌کنند.

به طور کلی کف‌سازهای دستی دارای پلانجر (پمپ پیستونی) هستند و همراه با صفحه‌ای مشبک و متصل کار کف‌زنی را در نوشیدنی گرم انجام می‌دهند. کف‌سازهای برقی خودکار برخلاف نوع قبلی، به زحمت زیادی از جانب خود کاربر متکی نیستند و معمولا فوم بهتری در مقایسه با انواع دستی تولید می‌کنند. در همین راستا مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که فوم‌سازی از جنس استیل و بدون خوردگی می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. کف‌سازهای برقی معمولا گران‌تر از دستی‌ها هستند و سرعت عمل بالاتری را به شما هدیه می‌کنند.

حتما بخوانید
جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ آغاز شد

۹. قلم لته آرت و کتل (کتری)

جالب است بدانید که بسیاری از شکل‌های زیبایی که بر روی انواع قهوه‌ها در کافی‌شاپ‌ها می‌بینید، علاوه بر مهارت باریستا به ابزاری نیاز دارد که آزادی عمل بیشتری را در طراحی فنجان قهوه به فرد بدهد. در همین راستا قلم لته آرت یکی از این ابزارهاست که با طراحی خاصی که دارد به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌های خلاقانه‌تری را بر روی فنجان قهوه ایجاد کنید. همچنین وجود کتل یا همان کتری هم یکی از لوازم ضروری برای دم کردن انواع چای و قهوه (با استفاده از قهوه‌سازهای نسل سوم مانند کمکس) است. به طور کلی طراحی کتری باید به گونه‌ای باشد که نظارت و کنترل بیشتر شما را بر روند دم کردن انواع چای و قهوه فراهم کند.

آشنایی با لوازم جانبی تهیه‌ی نوشیدنی‌های سرد به همراه نکات خرید

لوازم جانبی انواع نوشیدنی‌ساز؛ نکات اساسی پیش از خرید و پرفروش‌ترین‌ها

حال که با لوازم جانبی ضروری برای آماده‌سازی نوشیدنی‌های گرم آشنا شدید، وقت آن است که نگاهی به موارد جانبی لازم برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های سرد هم بیاندازیم.

۱. شیکر

یکی از مهمترین ابزار‌ها به منظور تهیه نوشیدنی‌های سرد شیکر یا همزن است که برای مخلوط، سرد کردن و تهیه رسپی‌های مختلف نوشیدنی‌های سرد به کار می‌رود. این دسته از لوازم جانبی در دو شکل برقی و دستی در بازار وجود دارد که نمونه‌های دستی آن با استفاده از تکان دادن دست، نوشیدنی را آماده می‌کند، در حالی که مدل‌های برقی و شارژی این عملیات را به شکل خودکار انجام می‌دهند. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان انتخاب و خرید شیکر که باید به یاد داشته باشید جنس آن است؛ چراکه اگرچه مدل‌های پلاستیکی این کالا به شکلی غالب در بازار وجود دارند اما مدل‌های استیل آن کارایی و دوام بیشتری دارند. همچنین ضد نشت بودن، صافی داشتن و آب‌بندی دقیق درب از دیگر نکات مهم در خرید شیکر است که از بیرون ریختن مخلوط در زمان هم‌زدن جلوگیری می‌کند.

۲. قاشق‌های استیل و دسته بلند

قاشق به منظور مخلوط کردن مایعات سرد در لیوان‌های بلند و اعمال گارنیش روی گیلاس‌های مختلف استفاده از قاشق‌هایی استیل و دسته بلند می‌تواند بسیار مفید باشد. چراکه علاوه بر این موارد با چنین قاشق‌هایی می‌توانید نوشیدنی‌های گازدار را بدون اینکه گاز آن از بین برد انتقال دهید یا با استفاده از آن نوشیدنی‌های سرد را به شکل چند رنگ آماده کنید.

۳. کوکتل جیجر ( Cocktail jigger)

همانطور که می‌دانید تهیه‌ی نوشیدنی‌هایی مانند کوکتل که از ترکیب دو یا چند ماده با یکدیگر آماده می‌شوند، می‌تواند بسیار حساس و ظریف باشد زیرا اگر میزان هر کدام از مواد کم یا زیاد شود بر روی طعم نوشیدنی تاثیر به‌سزایی می‌گذارد، بنابراین مواد نوشیدنی‌ها باید با میزان مشخصی با هم مخلوط شوند. از جمله فاکتورهای بسیار مهم در خرید انواع جیجر توجه به ظرفیت محصول، دقت و جنس آن است. از آنجایی که هدف جیجر اندازه‌گیری مقادیر دقیق مایعات لازم برای آماده‌سازی نوشیدنی‌ای سرد است، دقت این کالا به شدت با اهمیت می‌شود. درواقع خرید جینجری با دقت کم می‌تواند منجر به کوکتل‌هایی خیلی قوی یا خیلی ضعیف شود که می‌تواند طعم و تعادل کلی نوشیدنی را خراب کند. همچنین خرید مدل‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ یک انتخاب محبوب برای کوکتل جیجر است، چراکه ماده‌ای مقاوم در برابر هر نوع خوردگی‌ای است.

حتما بخوانید
شش راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

۴. مادلر

مادلر یکی از ابزارهای مخصوص بار سرد است که عملکردی شبیه به هاونگ دارد و برای کوبیدن، مخلوط و پخش کردن عطر و طعم مواد در نوشیدنی و خرد کردن قطعه‌های یخ کاربرد دارد. به طور کلی وسیله‌ای مانند مادلر در جنس‌های مختلفی مانند چوب، فلز و پلاستیک به بازار ارائه می‌شود که مدل‌های فلزی و ضدزنگ آن ازجمله گزینه‌های محبوب‌تر باریستاها به شمار می‌رود.

معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی و مصرفی نوشیدنی‌سازها

حال که با نکات و جزئیات لازم برای خرید انواع لوازم جانبی نوشیدنی‌سازها آشنا شدید وقت آن است که نگاهی به سایت دیجی‌کالا بیاندازیم و لیستی از پرفروش‌ترین گزینه‌های لوازم جانبی برای انواع نوشیدنی‌سازها را با هم مرور کنیم.

تمپر قهوه مدل ۵۱

هماطور که در متن این راهنمای خرید لوام جانبی نوشیدنی‌سازها هم اشاره شد، تمپر یکی از لوازم لازم برای فشرده‌سازی پودر قهوه به منظور عصاره‌گیری بهتر آن است. در این میان یکی از گزینه‌های خوش‌قیمت و در عین حال منتخب تمپر در بین خریداران از سایت دیجی‌کالا تمپر قهوه مدل ۵۱ است. این محصول از دسته‌ای چوبی و ساختاری با استیل ضدزنگ ساخته شده است و وزن بالایی دارد. قسمت استیل تمپر قابلیت جدا شدن از دسته به شکل پیچی را دارد و همین مساله هم شست‌وشو آن را بسیار راحت می‌کند. سایز تمپر ۵۱ برای اکثر اسپرسوسازهای خانگی موجود در بازار مانند مباشی و رومانتیک (با سایز فیلتر ۵۱) مناسب است و با طراحی ارگونومیکی که دارد راحتی در کارکرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تمپر قهوه مدل 51

تمپر قهوه و مت تک و ناک باکس مدل ۵۱

یکی از مجموعه‌های به‌صرفه برای کافی‌شاپ‌ها یا مصارف خانگی ست تمپر قهوه و مت تک و ناک باکس مدل ۵۱ است که همانطور که مشخص است از تمپر، تمپر مت و ناک باکس تشکیل شده است. قسمت زیرین تمپر این مجموعه از استیل ضد زنگ ساخته شده است و دسته‌ی آن چوبی است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ست در این است که تمپر مت آن از جنس سیلیکون درجه یک است و برخلاف بسیاری از مت‌های موجود در بازار از رزین ساخته نشده است و بوی بدی ندارد. به طور کلی اندازه‌ی مت و تمپر ۵۱ است که برای اکثر برندهای اسپرسوسازهای خانگی موجود در بازار (مانند مباشی، رومانتیک، فوما و …) گزینه‌ای مناسب و بسیار اقتصادی به شمار می‌رود.

تمپر قهوه و مت تک و ناک باکس مدل 51

شیر جوش مدل پیچر کد ۵۵۰

یکی از مدل‌های استیل شیرجوش که قیمت چندان بالایی هم ندارد، شیر جوش مدل پیچر کد ۵۵۰ است که از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ آن می‌توان به ظرفیت ۵۵۰ میلی‌لیتری این کالا و بدنه‌ی تمام استیل آن اشاره کرد. شیر جوش مدل پیچر کد ۵۵۰ از نمونه لوازم جانبی پر استفاده است که دسته‌ی آن برای راحتی بیشتر به شکل ارگونومیک طراحی شده است. همچنین این مدل پیچر به عنوان کالایی کاربردی برای اجرای لاته آرت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیر جوش مدل پیچر کد 550

شیر جوش مدل پیچر کد MC600

شیر جوش مدل پیچر کد MC600 محصولی زیبا با بدنه‌ی تمام استیل (ضدزنگ) است که حجم آن به ۶۰۰ میلی‌لیتر می‌رسد. این نوع شیرجوش بدنه‌ای مدرج دارد و برای استفاده در زیر نازل بخار دستگاه‌های اسپرسو‌ساز طراحی شده است. لازم به ذکر است که این لوازم جانبی اسپرسوساز دارای ابعادی به اندازه‌ی ۱۲x5x5 سانتی‌متر است و وزن آن تنها ۲۰ گرم است.

شیر جوش مدل پیچر کد MC600

ناک باکس مدل GALAXI

در دنیای قهوه و قهوه‌سازها به ظرفی که برای جمع‌آوری پسماند قهوه‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد، ناک‌باکس می‌گویند. با توجه به این تعریف هم ناک باکس مدل GALAXI یکی از مدل‌های پیش رو باکیفیت و قیمت مناسب است که از ارزش خرید بالایی در بین انواع لوازم جانبی قهوه‌سازها برخوردار است. به طور کلی ناک باکس مدل GALAXI محصولی پلاستیکی و با ابعاد ۱۶.۵×۱۶.۵×۱۵ سانتی‌متر است که در ساختار آن از ۶ عدد واشر به عنوان ضربه گیر در زیر سطل استفاده شده است. البته لازم به ذکر است که سایز این ناک باکس جزو موارد کوچک است و برای مصارف تجاری چندان توصیه نمی‌شود.

ناک باکس مدل GALAXI

تمپر و مت و لولر و استند و فانل و نیدل و ناک‌باکس گتر مدل GATER58

یکی دیگر از مجموعه لوازم جانبی انواع اسپرسوساز که جزو مدل‌های بالارده هم به شمار می‌رود ست ۷ تکه‌ی گتر مدل GATER58 است که از تمپر، مت تمپر، استند، فانل، نیدل و ناک باکس تشکیل شده است. این مجموعه‌ی مجهز محصولاتی از برند معتبر گتر است که در عرصه‌ی تولید لوازم جانبی تهیه‌ی قهوه ید طولایی دارد. سایز تمپر، لولر، فانل و استند موجود در این ست ۵۸ است و قابلیت تنظیم ارتفاع در ناک‌باکس یکی از ویژگی‌های جذاب و کاربردی این مجموعه به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این لوازم جانبی برای دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی که سایز پرتافیلتر آن‌ها ۵۸ میلی‌متر است گزینه‌ای مناسب است و ارزش خرید دارد.

حتما بخوانید
معرفی و راهنمای خرید ماشین ظرفشویی
تمپر و مت و لولر و استند و فانل و نیدل و ناک‌باکس گتر مدل GATER58 بسته 7 عددی

لولر قهوه مدل ۵۱

لولر قهوه مدل ۵۱ میلی‌متری وزنی بیش از ۳۰۰ گرم دارد . به خوبی می‌تواند سطح پودر قهوه را صاف کند. این نوع لوازم جانبی کاربردی سایز ۵۱ است و با اکثر اسپرسوسازهای نیمه صنعتی و خانگی مطابقت دارد. لولر قهوه مدل ۵۱ برخلاف اغلب مدل‌های رایج در بازار از نوع سه تکه است و جزو نمونه‌های خوش‌دست و خوش‌قیمت به شمار می‌رود.

لولر قهوه مدل 51

لولر قهوه گتر مدل Gater53

یکی از مدل‌های زیبای لولر در بازار ایران لولر قهوه گتر مدل Gater53 است که علاوه بر کوچکی و سادگی‌ای که دارد، در ابعادی به اندازه‌ی‌ ۵۳ میلی‌متر عرضه شده است و لبه‌ی مدرج آن قابلیت تنظیم وزن را با توجه به نیاز شما فراهم می‌کند، به همین دلیل هم لولر قهوه گتر مدل Gater53 به عنوان تمپری گردون شناخته می‌شود.

لولر قهوه گتر مدل Gater53

قلم لته آرت مدل آرت کد ۱

قلم لته آرت مدل آرت کد ۱ یکی از محصولات کوچک و جالب برای اجرای انواع الگوهای حرفه‌ای بر روی لاته است که تنها ۵۰ گرم وزن دارد. جالب است بدانید که جنس این قلم از موادی مناسب به منظور آرت زدن بر روی نوشیدنی ساخته شده است و طراحی بخش انتهایی آن این وسیله را برای این کار بسیار مناسب کرده است. شما می‌توانید همین حالا قلم لته آرت مدل آرت کد ۱ را از سایت دیجی‌کالا با قیمتی مناسب خریداری کنید.

قلم لته آرت مدل آرت کد 1

روستر قهوه گتر مدل GCR

اگر به دنبال دسترسی به ایدئال‌ترین طعم قهوه هستید خرید دانه‌های قهوه‌ی سبز و رست کردن آن‌ها به میزان دلخواه و در خانه می‌تواند رویه‌ای حرفه‌ای برای شما باشد. در همین راستا روستر قهوه گتر مدل GCR یکی از لوازمی است که با وجود سیستم تولید حرارت یکنواخت و کم‌مصرف می‌تواند دانه‌های قهوه را به شکلی دلخواه رست کند. جالب است بدانید که فن داخلی این نوع رستر قابل حمل باعث ایجاد گردش هوا و انتقال حرارت می‌شود و در نتیجه دانه‌های قهوه به صورت کاملا بهینه رُست خواهند شد. این نوع محصول قابلیت رست ۲۰۰ الی ۳۰۰ گرم قهوه را در طیف لایت تا دارک دارد و درب آن از جنس فلز و بدنه‌‌ی آن پلاستیکی است.

روستر قهوه گتر مدل GCR

کف شیر ساز مدل p400

کف شیر ساز مدل p400 کالایی با بدنه و مخزن استیل است که به صورت دستی می‌تواند کف و فوم شیری عالی و با دوام ایجاد کند. این نوع کف‌ساز دستی برای تهیه‌ی انواع کاپوچینو، لاته و حتی هات چاکلت یکی از بهترین لوازم جانبی‌های قهوه‌ساز است و به دلیل داشتن دو فیلتر مقاوم امکان تهیه‌ی کف شیر بیشتر را دارد! لازم به ذکر است که کف شیر ساز مدل p400 دارای ابعادی به اندازه‌ی ۹×۱۲×۱۷ سانتی‌متر، گنجایش ۴۰۰ میلی‌لیتر و وزن ۳۵۰ گرم است.

کف شیر ساز مدل p400

شیکر مدل استیل ON-1 گنجایش ۰.۷ لیتر

همانطور که در طول این راهنمای جامع به آن اشاره شد، یکی از لوازم لازم برای تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های ترکیبی و سرد، همچون کوکتل، شیکر مدل استیل ON-1 با گنجایش ۰.۷ لیتر است که در کنار این مشخصه دارای ویژگی‌های دیگری همچون بدنه‌ی تمام استیل، ضد زنگ، دارای محفظه‌ی نگهداری پودر به ظرفیت ۲۰۰ میلی‌لیتر، واشر آب‌بندی، نشانگر گنجاش بر روی بدنه، صافی فلزی و شست‌وشوی آسان است. این محصول دارای ابعاد ۲۴.۵×۹×۹ سانتی‌متر است و وزنی معادل ۲۷۰ گرم دارد، بنابراین می‌توانید به‌راحتی آن را در کوله و کیف خود حمل کنید!

شیکر مدل استیل ON-1 گنجایش 0.7 لیتر

استرینر شیکر ایکیا مدل ۱۰۴۲

استرینر شیکر ایکیا مدل ۱۰۴۲ یک وسیله‌ی ۶۰۰ سی سی‌ای با دسته‌ی ۲۱ سانتی‌متری و چوبی است که تنها باید با دست شسته شود و قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی را ندارد. استرینر شیکر ایکیا مدل ۱۰۴۲ یک مجموعه‌ی تمام استیل با ویژگی‌هایی شاخص است که می‌تواند کالایی مناسب با ارزش خرید بالا تلقی شود.

استرینر شیکر ایکیا مدل 1042

کف شیر ساز لاواتزا مدل A Modo Mio

یکی از محصولات معتبر برند لاواتزا کف شیر ساز لاواتزا مدل A Modo Mio است که برای تهیه‌ی کف شیر برای کاپوچینو، لاته ماکیاتو و حتی هات چاکلت گزینه‌ای مناسب است. ظرفیت این نوع کف‌ شیر ساز ۱۲۰ میلی‌لیتر است و قابیلت ساخت فوم هم با شیر گرم و هم سرد را دارد. سادگی و سهولت در استفاده از دیگر مشخصه‌های این نوع محصول است. لازم به ذکر است که نوع شیر مورد استفاده در این دستگاه حتما باید ار نوع پر چرب باشد، تا فوم و کف شیر به شکلی ایدئال به دست آید.

حتما بخوانید
3 بزرگترین قیمت تلویزیون سامسونگ خطا شما ممکن است به راحتی اجتناب
کف شیر ساز لاواتزا مدل A Modo Mio

شیکر و استینر و جیجر و مودلر مدل S-5 بسته ۴ عددی

اگر به دنبال مجموعه‌ای ۴ عددی شامل شیکر و استینر و جیجر و مودلر هستید، می‌توانید نگاهی به مجموعه‌ی باکیفیت S-5 بیاندازید. این نوع ست لوازم جانبی نوشیدنی‌ساز دارای طراحی ارگونومیک بوده و برای آماده‌سازی انواع نوشیدنی‌ها گرم و سرد به کار می‌آید. جنس جیجر این مجموعه از استیل ضدزنگ است و ظرفیت دو سر آن به ترتیب ۲۰ و ۴۰ میلی‌لیتر طراحی شده است. از طرفی مودلر این ست محصولی با دسته‌ی محکم و انتهای فلزی و از نوع بافت‌دار است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای ایجاد نوشیدنی‌های ترکیبی باشد. لازم به ذکر است که در این مجموعه یک استینر به منظور صاف کردن نوشیدنی‌های سرد هم وجود دارد که از جنس تمام استیل است.

شیکر و استینر و جیجر و مودلر مدل S-5 بسته 4 عددی

جیجر مدل ۱۰۳۰

یکی دیگر از لوازم جانبی کاربردی برای تهیه‌ی انواع کوکتل در نسبت‌های صحیح جیجر است و یکی از نمونه‌های پرفروش آن شامل جیجر مدل ۱۰۳۰ در سایت دیجی‌کالا می‌شود. این وسیله‌ی کاربردی دارای دو بخش ۱۰ و ۳۰ میلی‌لیتری است و وزن آن تنها به ۲۷ گرم می‌رسد، همچنین جزو محصولات تمام استیل و ضدزنگ به شمار می‌رود.

جیجر مدل 1030

مودلر مدل SPL

یکی از مودلرهای سبک‌ وزن بازار با طراحی ارگونومیک برای کوبیدن انواع محتویات کوکتل و نوشیدنی‌های سرد، مودلر مدل SPL است که با ساختار تمام استیل و کفی حاشیه‌دار (از جنس پلاستیک) گزینه‌ای کاربردی برای علاقه‌مندان به تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های سرد در خانه است. جالب است بدانید که با استفاده از این وسیله، کوبیدن نعناع و لیمو برای تهیه موهیتو و انواع نوشیدنی سرد امکان‌پذیر است و بلندی دسته‌ی آن این فعالیت‌ها را به خوبی میسر کرده است.

مودلر مدل SPL

آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W

آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W کالایی جذاب از برند آلمانی و معتبر بوش است که از مشخصه‌های آن می‌توان به وجود کلید ایمنی به منظور حفظ امنیت کاربر، وزن ۶۰۰ گرمی کالا، ظرفیت ۷۵ گرمی آسیاب، بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ، توان مصرفی‌ای تا ۱۸۰ وات و بدنه‌ای کاملا استوار و مرغوب اشاره کرد. آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W محصولی کم‌صدا و با اندازه‌ی کوچک به منظور سهولت در حمل است که با وجود موتور قدرتمندی که دارد می‌تواند در زمانی بسیار کم ۷۵ گرم پودر قهوه‌ی تازه را برای شما آماده کند. البته لازم به ذکر است که این نوع آسیاب درجه‌ی تنظیم میزان درشتی و ریزی قهوه‌ی آسیاب شده را ندارد.

آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W

آسیاب دستی قهوه مدل GRINDER-STEEL

آسیاب دستی قهوه مدل GRINDER-STEEL کالایی با دسته و بدنه‌ی استیل است که جزو مدل‌های پرفروش بازار به شمار می‌رود. این نوع آسیاب دستی تیغه‌هایی سرامیکی دارد و قابلیت تنظیم درجه آسیاب از جمله بارزترین ویژگی‌های آن است. آسیاب دستی قهوه مدل GRINDER-STEEL وزنی به اندازه‌ی ۷۰ گرم دارد و اگرچه جزو کالاهای چینی به حساب می‌آید اما بسیار باکیفیت است و در کنار آن برای آسیاب کردن زعفران، هل و سبزی خشک هم کاربرد دارد.

آسیاب دستی قهوه مدل GRINDER-STEEL

منبع: TUNDRAFMP

کندوکاو بیشتر

لوازم جانبی اسپرسوساز خانگی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

به طور کلی ضروری‌ترین لوازم جانبی اسپرسوساز خانگی شامل لوازم نظافت و نگهداری از دستگاه، تمپر، تمپر مت، ناک‌باکس، پیچر و کف‌ساز شیر می‌شود.

آیا تمپ کردن یا فشردن قهوه قبل از عصاره‌گیری مهم است؟

له این مساله بسیار مهم است، چراکه درصورت عدم فشرده‌سازی کامل پودر قهوه، بخار آب به راحتی از روزنه‌های باز عبور می‌کند و فرآیند عصاره‌گیری با اختلال جدی روبه‌رو می‌شود. بنابراین برای آماده‌سازی یک فنجان قهوه‌ی باکیفیت نیاز اس که پودر به خوبی فشرده شود!

آیا تمپر همان لولر است؟

بله از لحاظ عملکردی تمپر و لولر یکی به حساب می‌آیند اما این دو کالا شکلی متفاوت از یکدیگر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید