سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن و تفاوت با IOS و اندروید

سیستم عامل تایزن به نحوی طراحی شده که شیک و مدرن به نظر برسد و با زیبایی شناسی تلویزیون مطابقت پیدا کند. سیستم عامل می تواند به دلیل داشتن ویژگی های بسیار زیادی، با کاربران ارتباط کامل ایجاد کند. به صورت کلی میتوانیم بگوییم استور سیستم عامل تایزن یک فروشگاه بزرگ برای سرگرمی است. قابلیت smart hub یکی از فناوری های موجود در تلویزیون های هوشمند سامسونگ می باشد و بخش بزرگی از تلویزیون است. به عنوان یک منو بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده میشود که به کمک سیستم عامل تایزن پشتیبانی شده و وابسته به ان است. تمام محتوا هایی که میخواهید در تلویزیون سامسونگ تماشا کنید درون smart hub پیدا می شود، که همه چیز در یک مکان جمع خواهد شد. تمام برنامه ها منوی تنظیمات و خدمات بخش جریانی تلویزیون به راحتی پیدا میشود و پخش محتواها برای کاربران خیلی راحت تر خواهد بود. به همین خاطر به دلیل وجود سیستم عامل تایزن در تلویزیون های سامسونگ همیشه برنامه های جدیدی برای تماشا کردن وجود دارد که در اسرع وقت در اختیار شما قرار می گیرد.

  • پشتیبانی از نرم افزار ThinQ
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR و فرمت های HDR10+ و HLG
  • قابلیت Ambient Mode
  • ویژگی Brightness Detection جهت تشخیص نور محیط

سامسونگ الکترونیکس (به کرهای: 삼성전자) یک شرکت صنایع الکترونیکی کرهای چندملیتی مستقر در یئونگتونگ-گؤ شهر سوون است. این بخش از گروه سامسونگ، ۷۰ درصد از درآمد شرکت مادر خود را تامین میکند. سامسونگ الکترونیکس دارای کارخانههای مونتاژ و مراکز فروش در بیش از ۱۰۰ کشور جهان است و حدود ۲۹۰،۰۰۰ نفر در آن مشغول بهکار هستند. مالکیت این شرکت متعلق به برخی شرکتهای خارجی و کرهای است. این شرکت بزرگترین تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان از نظر درآمد میباشد. از سال ۲۰۱۹، سامسونگ الکترونیکس نخستین شرکت فناوری جهان از نظر درآمد بودهاست. صنایع الکترونیکی سامسونگ به عنوان بخشی صنعتی از گروه سامسونگ در ۱۹ ژانویه ۱۹۶۹ در سوون کره جنوبی تأسیس شد. در آن زمان، گروه سامسونگ برای مردم کره جنوبی به عنوان یک شرکت تجاری تخصصی در زمینه کودها و شیرین کننده ها شناخته می شد. توشیو آیو، بنیانگذار سانیو، که در آن زمان یک تازه کار در صنعت الکترونیک بود، به عنوان مشاور لی بیونگ چول، بنیانگذار گروه سامسونگ، فعالیت کرد.

حتما بخوانید
بررسی پلوپز تولیپس RC-441؛ چندکاره و خوش‌ساخت

قیمت تلویزیون سامسونگ

از تکنولوژی های تصویر بکار رفته در این تلویزیون می توان به UHD Dimming اشاره کرد که وظیفه بهبود روشنایی تصویر نسبت به محتوای در حال پخش را بر عهده دارد. با فناوری PurColor طیف گسترده تری از رنگ ها پوشش داده شده و رنگ تصاویر پس از بهبود یافتن به نمایش در خواهند آمد. کنتراست تصویر به کمک Contrast Enhancer بهبود یافته و ویژگی Mega Contrast نیز محدوده کنتراست قابل نمایش در تلویزیون Samsung TU8300 را افزایش می دهد. رنگ، کنتراست، روشنایی و کیفیت بهبود یافته محتوای در حال نمایش این محصول شما را هیجان زده خواهد کرد تا با لذت بیشتری به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینید. در ادامه به شرح بیشتر ویژگی های تصویر تلویزیون ۵۵TU8300 سامسونگ پرداخته شده است. هر ساله با گذر زمان شاهد پیشرفت در تکنولوژی هستیم. تلویزیون ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند و سال به سال ویژگی های بیشتری را در آنها می بینیم.

شما می توانید با به کار گیری این قابلیت از تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ AU8000 به عنوان یک قاب عکس ۶۵ اینچی استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت های پرکاربرد این تلویزیون توانایی مدیریت کابل ها است. سامسونگ برای جلوگیری از بی نظمی در پشت تلویزیون و وجود نظم و زیبایی بیشتر قابلیت کار آمدی به بعضی از تلویزیون های خود اضافه کرده است. شما می توانید کابل های متصل به تلویزیون را از طریق شیاری که در پشت پایه های تلویزیون تعبیه شده است عبور دهید و شاهد ظاهر آراسته ای در اطراف تلویزیون خود باشید. با طراحی مینیمالیستی تلویزیون AU8000 سامسونگ و کیفیت تصویر فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می دهد تجربه سینمایی از تماشای محتوای مورد علاقه خود را به دست خواهید آورد. محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده در توضیحات متفاوت باشد. برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید. امکان مدیریت کابل ها با تلویزیون AU8000 سامسونگ وجود دارد.

حتما بخوانید
دلیل محبوبیت تلفن‌های رومیزی پاناسونیک چیست؟

قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ

سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت فقط چند ویژگی و رفع خطا را روی این نسخه از تاچویز انجام دهد. این رابط کاربری در اندروید ۵٫۱٫۱ گنجانده شد و برای اولین بار در گوشی گلکسی نوت ۵ معرفی شد. سامسونگ در سال ۲۰۱۶ رابط کاربری تاچویز را با چند تغییر مواجه کرد ولی این تغییرات نیمه تمام ماند و سامسونگ ادامه آن را با رابط کاربری Grace UX انجام داد و تکمیل کرد. این رابط کاربری با گوشی گلکسی اس۷ معرفی کرد. این رابط کاربری در اندروید ۶٫۰٫۱ گنجانده شد. سامسونگ در اواسط سال ۲۰۱۶ تاچویز را بهطور کلی تغییر داد و رابط کاربری را با ظاهر جدید و قابلیتهای کارآمد معرفی کرد. این رابط کاربری برای اولین بار با گوشی گلکسی نوت ۷ معرفی کرد. این رابط کاربری با یک بروزرسانی برای اندروید ۶٫۰٫۱ گنجانده شد. تغییر رابط کاربری و ظاهری برنامههایی از جمله :تنظیمات، تلفن، پیام ر
سان، مدیریت فایلها، یادداشتها، دوربین وغیره. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «TouchWiz». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۸ آوریل ۲۰۱۳. Oracle America, تلویزیون سامسونگ Inc. v. این صفحه آخرینبار در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۶:۵۹ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

  • برای مشاهده در سایت فروشگاه بانه روی مدل کلیک کنید
  • برخورداری از فناوری Object tracking Sound
  • دارای Film Mode برای تماشای بهتر فیلم و سریال
  • تکنولوژی HDR
  • نسل نهم
  • مدل TU7072

امروزه کمپانی های تولید کننده تلویزیون، سعی کرده اند تا مطابق نیازهای کاربران محصولات خود را آپدیت کنند. بسیاری از تلویزوین ها به دلیل سایز و اندازه کوچکی که دارند به فناوری اسمارت بهره مند نشده اند، یعنی به عبارتی شرکت های تولید کننده این قابلیت را برای سایز های بالا در نظر گرفته اند. به طور معمول اندازه تلویزیون های اسمارت از ۴۸ اینچ شروع شده و تا سایزهای ۸۶ اینچ است. در مجموع اگر به دنبال خرید تلویزیون اسمارت با بهترین سایز و قیمت هستید که بتوانید در سالن های بزرگ آن را قرار دهید، اندازه ۶۵ اینچ بهترین انتخاب است. چرا که نه تنها از صفحه نمایش بزرگی برخوردار هستند بلکه قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ به نسبت اندازه و کارایی که دارد بسیار مناسب و ایدئال است. تلویزیون های اسمارت از قابلیت ها و امکانات هوشمندانه ای برای دسترسی کاربران به علاقه مندی های خود برخوردار هستند که می توانند لحظات لذت بخشی را برای افراد به دنبال داشته باشند.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اصل کره مناسب روش هستید؟ این 5 نکته به شما امکان می‌دهد پاسخ

تلویزیون سامسونگ اسمارت}

این تکنولوژی های ویژه ای که سامسونگ دارد، باعث می شود تا شما تجربه کاملا متفاوتی از استفاده از این تلویزیون ها به دست بیاورید. در این هوشمند سازی، فناوری تعامل هوشمند یا Smart Interaction به تلویزیون ها اضافه شدند که استفاده از تلویزیون را دگرگون کردند. برای این کار، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور خود را با صدای بلند و به شکل واضح به میکروفون تعبیه شده در کنترل یا مستقیما به سمت تلویزیون بگویید تا دستورتان را خرید تلویزیون سامسونگ انجام بدهد. به غیر از فناوری تشخیص صدا، تکنولوژی کنترل حرکت به تلویزیون اضافه شده است. با این فناوری، تلویزیون بر اساس حرکات دست کاربر، کار می کند. از فناوری هایی که جدیدا اضافه شده است، سیستم تشخیص چهره است. با استفاده از این فناوری، ورود به سیستم بسیار راحت تر شده است و دیگر نیازی نیست تا از کنترل استفاده شود. چون با دوربینی که در تلویزیون قرار داده شده است، چهره ی کاربر تشخیص داده می شود و دیگر لازم نیست که با کنترل، رمز عبور بزند.

ویژهنامه نوروز ۸۸، ص. ↑ «مدیرعامل باشگاه: هر تصمیمی که سازمان اتخاذ کند، قبول میکنیم»، روزنامه دنیای اقتصاد، ش. ↑ «هدایتی: من، حامی مالی هستم». همشهری آنلاین. بایگانیشده از اصلی در ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۸. دریافتشده در ۳ شهریور ۱۳۸۸. ↑ عاطف، تورج. «این بازی تدارکاتی را نمیتوانیم داشته باشیم؟ ». فوتبال میدیا. نت. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۶ فروردین ۱۳۸۸. پرسپولیس اعلام میکند این بازی جنبه مالی برای این تیم دارد یعنی به کمک اسپانسرها و فروش بلیط و حقپخش تلویزیونی سعی در ایجاد درآمد دارد. ↑ «اسپانسری ۳ میلیاردی ماری براون برای پرسپولیس با وساطت هدایتی». خبرگزاری فارس. ۱۷ مهر ۱۳۸۷. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۳۰ آذر ۱۳۹۰. ↑ «نوشابههای اس پاور و پرس پاور مجوز مصرف دارند»، روزنامه همشهری، ج. سال دوازدهم ش. ۳۵۶۴، ص. ↑ «نوشابه پرسپولیس»، روزنامه ایران، ش. ↑ تحول در فوتبال ایران، پرسپولیس حق پخش تلویزیونی میگیرد، ش.

حتما بخوانید
مراقب باشید: 10 تلویزیون سامسونگ ال ای دی خطاها

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید