سه خوب راه‌ها برای استفاده تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچاین مطلب به بررسی لیست قیمت تلویزیون امروز ۱۰ دی ۱۴۰۱ اختصاص دارد. برای بررسی قیمت روز تلویزیون سامسونگ، ال جی، دوو، اسنوا و سونی با ما باشید. در دنیای امروزی و با توجه به انواع محصولات دیجیتال، از جمله گوشیها، لپتاپ و لوازم خانگی هوشمند، گزینهای مناسب برای عموم افراد کاری به نظر میرسد. بر همین اساس تصمیم گیری دقیقاً مانند آنچه در مورد لپ تاپ و گوشی انجام دادیم، به لیست قیمت تلویزیون امروز ۱۰ دی ۱۴۰۱ نیز بپردازیم. با ما همراه باشید. در بازار ایران، با توجه به نوسانات قیمت ارز و وابسته بودن قیمت کالاهای دیجیتال به عوامل مختلف و متعدد، از آخرین نوسانات قیمت در مورد کالاهای مهم و حساسی چون قیمت نیاز است. خصوصیات این موضوع، یعنی قیمت روز تلویزیون در انتخاب محصول به تناسب بودجه افراد نیز می باشد. در ادامه این نوشتار میکوشیم، لیست قیمت روز تلویزیون امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ را با توجه به محبوبترین برندهای این محصول در بازار ایران بررسی میکنیم. سامسونگ در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال همیشه از بزرگترین برندهای دنیا بوده و هست. بر همین اساس سامسونگ در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد.

  • کیو دی اولد (QD-OLED)
  • روی “Screen Mirroring” ضربه بزنید و سپس به Apple TV ضربه بزنید
  • رزولوشن ۴K با ۱۲۰ فریم در ثانیه
  • Afraland – 3 ماه پیش
  • استفاده کلی از تلویزیون
  • نمایش همه محصولات کنسول بازی

samsung tvدر جواب به سوال تلویزیون چیست؟ باید گفت که دستگاه تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی و کابلی است که امواج رادیویی به وسیله آنتن به تلویزیون منتقل میشود تا تصاویر و صدا را پخش کند. بعد از قرن بیستم تلویزیون اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. تلویزیون اینترنتی به این صورت است که شما به وسیله کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت یا هر وسیله دیگری که امکان اتصال به اینترنت را دارد میتوانید محتوای تلویزیون را مشاهده کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که تلویزیون اینترنتی با اسمارت تلویزیون یا همان تلویزیون هوشمند متفاوت است. کیفیت تصویر در انواع تلویزیون موجود در بازار متفاوت است. از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصویر رزولوشن است که میزان پیکسلهای نمایش داده شده در واحد اینچ میباشد. هر چه تعداد پیکسلها در بعد عمودی و افقی تصویر بیشتر باشد بدون شک کیفیت تصویری که پخش میشود نیز بالاتر خواهد شد. در ادامه شما را با انواع کیفیت تلویزیون آشنا میکنیم.

حتما بخوانید
بهترین برندهای ایرانی و خارجی جارو شارژی

خرید تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ هر ساله محصولاتی پیشرفتهتر را با فناوریهای جدید و امکانات بیشتر به بازار عرضه میکند. تلویزیونهای سامسونگ چون به نسبت کیفیت و قابلیتهای تعبیه شده در آن از قیمت کمتری نسبت به دیگر برندها برخوردار بوده، همیشه در میان مردم مقبول بوده و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. سری B در حال حاضر جزو جدیدترین تلویزیونهای سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بوده که در آن از نور پس زمینه Mini LED استفاده شده است؛ در سال ۲۰۲۲ شاهد رونمایی از سری QD-OLED هستیم یعنی اولین سری از اولدهای سامسونگ. AU8000 یکی از میانردههای عرضه شده به بازار در سال ۲۰۲۱ بوده که به نوعی جایگزین پرفروشترین تلویزیون ۲۰۲۰ یعنی TU8000 شده است. سری ۸ سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و امکانات عالی همیشه در بازار ایران با استقبال خوبی از طرف خریداران همراه بوده است. طراحی زیبا به خصوص ضخامت ۳.۱ سانتی متری از جمله نکات قابل توجه در مورد AU8000 بوده که در سریهای پیشین سامسونگ این مورد به چشم نمیخورد.

مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Ultra High Definition Television».

تلویزیون وضوح بسیار بالا (به انگلیسی: Ultra High Definition Television) (یا یواچدیتیوی، ۴۳۲۰پی، و ۸کی) (به انگلیسی: UHDTV, 4320p, and 8K)، قالبی پیشنهادی برای ویدیوی دیجیتال است که از سوی آزمایشگاههای تحقیقاتی دانش و تکنولوژی اناچکی مطرح شد. تفکیکپذیری آن حدود ۱۶برابر پیکسلهای تلویزیون وضوح بالا است که آن را تقریباً با سطح جزئیات آیمکس یکی میکند. درحال حاضر سونی ، ال جی و سامسونگ این تلویزیون با این تکنولوژی را به بازار عرضه کردهاند. این تلویزیونها با داشتن بالاترین جزئیات تصویر، بهترین تجربه تماشای تصویر را ایجاد میکند. اناچکی از این قالب ویدئویی با عنوان سوپر هایویژن حمایت میکند. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Ultra High Definition Television». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵. این صفحه آخرینبار در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۷:۵۰ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

حتما بخوانید
راهنمای خرید اتو

tv سامسونگ۱۷٫۰۸ گیگابایت (دو-لایه دو. دیسک دیجیتال یک فرمت ذخیرهسازی دیجیتالی است. در سال ۱۹۹۵ اختراع شد و گسترش یافت و در تاریخ ۱ نوامبر ۱۹۹۶، در ژاپن منتشر شد. امکان ذخیره اطلاعات تا ۱۷٫۰۸ گیگابایت، ذخیره هرگونه اطلاعات دیجیتالی، استفاده گسترده برای نرمافزار و سایر فایلهای کامپیوتری و همچنین برای تماشای برنامههای ویدئویی یا استفاده از بازیهای دیجیتالی مورد استفاده قرار میگیرد. وقتی میخواهید یک دیویدی بخرید باید دقت کنید که دستگاه پخش دیویدی شما کدام نوع دیویدی را پشتیبانی میکند تا دچار مشکل نشوید. در اینجا به توضیحی کوتاه در مورد هر نوع میپردازیم: DVD-RAM مخفف:DVD Random Access Memory، در هر طرف ۴٫۷ گیگابایت ظرفیت ثبت اطلاعات را دارد. همچنین یک DVD-RAM میتواند دو رویه باشد و ظرفیتی برابر ۹٫۴ گیگابایت فضا برای ذخیره داشته باشد و قابلیت overwritting را تا ۱۰۰۰ بار دارا میباشد. DVD-R: خود بر دو نوع است Autuering و General use DVD-R ظرفیتی برابر ۴٫۷ گیگابایت در هر طرف دارد.

سامسونگ این برند خسته ناپذیر فقط به زیبایی و طراحی اکتفا نکرده. بلکه در طراحی بدنهی این محصول از پلاستیک مرغوب بهره گرفته است. با وجود این جنس مرغوب تا سالها میتوانید ازآن استفاده کنید؛ چون در برابر پیامدها بسیار مقاوم و با دوام میباشد. سامسونگ برای مقاوم بودن AU8000 دو پایهی خوشتراش و شیک و با دوام را طراحی نموده، هر کدام از آنان را در قسمتی تعبیه نموده. این پایهها به حدی مقاوم است، که به تنهایی وزن تلویزیون را بر دوش میکشند و حس استوار بودن را به آن القا میدهند. با توجه به شکل دوشاخهای و مشکی بودن آن با بدنه ست شده، که زیبایی منحصر به فردی را تلویزیون بخشیده است. این محصول جزو نمایشگرهای crystal میباشد، که به گفتهی سازندگان تلوی
زیونهای کریستالی نسبت به الای دیهای معمولی کیفیت تصویر عالیتری دارد. این نمایشگرها با ارائهی طیف گستردهی رنگها به نمایش تصاویر خارق العاده با رنگ و لعاب فراوان در اختیار تماشاگران قرار میدهد.

حتما بخوانید
مراقب باشید: 10 تلویزیون سامسونگ ال ای دی خطاها

محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده متفاوت باشد. برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید. این ویژگی برای سایز ۴۳ اینچ کاربرد ندارد. تلویزیون های ۲۰۲۰ سامسونگ که به تازگی معرفی شده اند از امکانات هوشمند برخوردار هستند. تلویزیون TU7000 سایز ۵۵ اینچ نیز هوشمند است و از سیستم عامل تایزن پشتیبانی میکند. Tizen، سیستم عامل انحصاری شرکت سامسونگ است که روی تلویزیون های این شرکت به کار رفته است. نسخه سیستم عامل Tizen در تلویزیون های ۲۰۲۰ سامسونگ ۵.۵ است و نسبت به تلویزیون های ۲۰۱۹ سامسونگ ارتقا پیدا کرده است. تلویزیون اسمارت سامسونگ ۵۵TU7000 سرگرمی ها و امکانات مختلف هوشمندی را در دسترس شما قرار میدهد. شما به راحتی می توانید به برنامه ها و شبکه های پخش آنلاین مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی و با یک جستجوی ساده تمام چیزهایی که نیاز دارید را پیدا کنید.

مکانیرم مایکرودمینگ مختص به سامسونگ نیست و بسیاری از شرکتهای دیگر همانند سونی ازین فناوری استفاده میکنند . نویز اصطلاحی مرسوم در عکاسی و فیلمبرداریست و از لحاظ ظاهری نیر به چند شکل مختلف بر روی تصاویر دیده میشود .نویز در عکاسی زمانی ایجاد میشود که عکاس در نور کم ،پارامتر iso را افزایش دهد . نویز به صورت دانه های ریز روی فریمهای تصویر قرار میگیرد و هرچه وضوح بالاتر باشد نویز نیز بیشتر است . در تلویزیون ها میزان نویز به مراتب کمتر از عکاسی به چشم میخورد اما همین میزان کم نیز در خروجی نهایی تصویر،تاثیر دارد. تلویزیون های هوشمند سامسونگ با بهره گیری از پردازنده هوشمند،نویز تصویر را به کلی از بین میبرد . هوش مصنوعی ، جلوه اصلی تصویر را تشخیص میدهد و محتوا را به نمونه اصلی بازمیگرداند . خلوص رنگ یا همان جلوه واقعی رنگ ، جزو مهمترین پارامترها در بررسی خرید تلویزیون است .

  • دارای ویژگی Brightness Detection
  • قابلیت کنترل از راه دور انواع تلویزیون
  • پشتیبانی از BT HID داخلی
  • نور پس زمینه از نوع Direct LED
حتما بخوانید
محصولات محبوب از برند شیائومی در سال 2023

برخورداری از سیستم عامل اندروید، بلوتوث، اسمارت ویو، سیستم صوتی قوی و کیفیت تصویر بالا همگی از امکانات تلویزیون سام محسوب می شوند بنابراین با توجه به قیمت و کیفیت بالا، تلویزیون سام الکترونیک ارزش خرید بسیاری دارد. با توجه به سلایق مختلف مشتریان محصولات سام، این برند ایرانی، تلویزیون های سام را در ابعاد مختلف تولید کرده است. از میان سایزهای مختلف تلویزیون سام، تلویزیون ۵۰ اینچ سام و تلویزیون ۵۵ اینچ سام پرطرفدارترین و پرفروش ترین تلویزیون می باشند. سام الکترونیک همانند برندهای دیگر به تولید تلویزیون های با کیفیت ۴K در کنار تلویزیون های HD و FULL HD پرداخته است. سام در ساخت تلویزیون ها از صفحه نمایشی استفاده کرده که می تواند محتوا را با بالاترین کیفیت ممکن به نمایش بگذارد. HD مخفف عبارت High Definition می باشد و تلویزیون های HD دارای ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل هستند. کیفیت فول اچ دی از اچ دی بالاتر است و دارای رزولوشنی با ۱۹۲۰ پیکسل افقی و ۱۰۸۰ پیکسل عمودی می باشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون سامسونگ فروش لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید