سامسونگ از نسل جدید تلویزیون های Quantum Dot OLED رونمایی کرد

tv سامسونگ” تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ ” این پر تکرارترین سوالی است که خریداران از کارشناسان فروش افرالند می پرسند به همین دلیل تصمیم گرفتم مفصلا به مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ بپردازم. در بازار ایران برند ال جی و سامسونگ، هواداران زیادی دارند و همین باعث شده یک بازار رقابتی بین تلویزیون های این ۲ برند به وجود بیاید و همیشه بحث بر سر این است که کدام یک بهتر است. احتمالا شما هم برای همین، این جا هستید و دوست دارید بدانید کدام یک برتری دارد و خریدن آن، بیشتر به نفعتان است. رقابت ال جی و سامسونگ فقط برای ایران نیست و یک رقابت جهانی به شمار می رود. با این که هر دو برند کرهای هستند اما این که با یک دهه اختلاف تاسیس شدهاند، سامسونگ سال ۱۹۳۸ و ال جی سال ۱۹۴۷، باعث شده با هم مقایسه شوند. از آن جایی که با انتخاب سایز و ابعاد نمایشگر خرید کردن راحتتر است، بیایید اولین مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ را از سایز و ابعاد شروع کنیم.

{قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ|تلویزیون سامسونگ ال جی|تلویزیون سامسونگ اولد|این {مطالعه|آزمایش|تحقیق} تلویزیون سامسونگ اسمارت شما را {کامل|عالی|خوب خواهد کرد: {Read|Learn} یا از دست ندهید|{بیاموزید|چگونه بیاموزید|راه را بیاموزید} {برای شروع|برای شروع|برای شروع} تلویزیون سامسونگ اسمارت|{۳|۴|۵|۶|۷|۸|۹|۱۰|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} تاکتیک‌های ساده برای تلویزیون سامسونگ اسمارت Uncovered}

تلویزیون سامسونگ اسمارتحتی بهتر از این! با اتصال تلویزیون به اینترنت میتوانید هر طور که بخواهید صفحه نمایش خود را رنگی کنید! بنابراین طبیعی است که قابلیتهای جدیدی که در تلویزیون ایجاد شده، شما را وسوسه کند که به سمت جدیدترین نمونههای بازار بروید تا بتوانید تلویزیون ایدهآل خود را انتخاب کنید. درحالحاضر از بین برندهای معروف تلویزیون خارجی و ایرانی در بازار، میتوان سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، ایکس ویژن، اسنوا و جی پلاس را نام برد. از طرفی با توجه به بالا رفتن قیمتها و شرایط موجود، خرید اقساطی تلویزیون یک تصمیم بهصرفه است که میتواند گزینههای متنوعتری را برای انتخاب در مقابل شما قرار دهد. از آنجا که تلویزیون جزو مهمترین لوازم صوتی و تصویری در هر خانه شناخته میشود، انتخاب یک مدل مناسب که با قابلیتهایش همهی اهل خانه را راضی نگه دارد، دشوار است. به همین دلیل برای خرید تلویزیون باید به ویژگیهایی مانند نوع و کیفیت صفحهی نمایش، هوشمند یا غیرهوشمند بودن، اندازهی نمایشگر، اتصالات، ورودیهای صدا و غیره توجه کنید.

حتما بخوانید
معرفی جارو شارژی بوش

{خرید تلویزیون سامسونگ|تلویزیون سامسونگ اندروید|قیمت تلویزیون سامسونگ}

این پردازنده با ورود تلویزیون های هوشمند مجهز به صفحه نمایش کریستال ،از رواجش کاسته شد . از پردازنده ۴K UHD در بیشتر مدهای سری RU همانند سامسونگ RU7100 و RU7300 منحنی ، استفاده شده است . همانطور که پیشتر گفته شده در نمایشگاه CES 2017 ، سامسونگ از نسل جدید تلویزیون های کوانتومی موسوم به QLED رونمایی کرد . تلویزیون QLED تکنولوژی صفحه کاملا متفاوتی نسبت به مدلهای پیشین دارد و تبع آن نیز ، به پردازنده متفاوتی احتیاج دارد . سامسونگ در همان نمایشگاه از نسل نوین پردازنده کوانتومی موسوم به QUANTUM PROCESSOR 4K رونمایی کرد . این پردازنده فوق هوشمند به صوتی حرفه ای مبتنی بر هوش مصنوعی است . پردازنده کوانتومی برای تلویزیون های QLED 4K طراحی شده است . این پردازنده به گونه ای طراحی شده که خلوص رنگ بالایی را به رنگها ببخشد و رنگ مشکی را نیز ، عمیق نمایش دهد . پردازنده کوانتومی ، به جهت داشتن قدرت پردازش و سرعت بالا ، برای گیمر ها نیز کاربرد فراوان دارد .

  • چرخ خیاطی
  • یک پنجره تایید نمایش داده خواهد شد
  • مدل Q80R
  • وضوح فول اچ دی FHD

samsung tvلی کون-هی (کرهای: 이건희; هانجا: 李健熙)؛ (زاده ۹ ژانویهٔ ۱۹۴۲ در دئگو – درگذشته ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰ در سئول) کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی کرهای بود. وی بهعنوان رییس هیئت مدیره شرکت سامسونگ الکترونیکس کار میکرد. ، که در سال ۲۰۱۳ مجله فوربز دارایی او را معادل ۱۲٫۶ میلیارد دلار اعلام نمود. کان-هی به زبان کرهای، زبان ژاپنی و زبان انگلیسی و مسلط بود. لی از سال ۱۹۹۶ عضوی از کمیته بینالمللی المپیک محسوب میشد. لی کون-هی در سال ۱۹۶۸ به کسبوکار کوچک پدر خود لی بیونگ-چول پیوست. او پس از مرگ پدرش در ۱۹۷۸ (میلادی) به مدیرعاملی سامسونگ رسید در آن هنگام سامسونگ، تولیدکننده محصولات بیکیفیت و ارزان بود. اما لی کون-هی توانست کسبوکار کوچک الکترونیکی سامسونگ را به به یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری جهان تبدیل کند و آن را به بخشهای دیگری مانند بیمه و کشتیرانی گسترش دهد. لی کون-هی دانشآموخته علم اقتصاد از دانشگاه واسدا است و مدرک امبیای خود را نیز از دانشگاه جرج واشینگتن گرفت. را در اختیار داشت. لی کون-هی در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰ بهدلیل کهولت سن و بیماری قلبی درگذشت. مالیات بر ارث او ۱۱ میلیارد دلار آمریکا بود که بیش از نیمی از کل داراییهای مدیر عامل پیشین سامسونگ است. ↑ «Profile: Lee Kun-hee». BBC. مارس ۲۴, خرید تلویزیون ۳۲ اینچ با بهترین قیمت ۲۰۱۰. ↑ «King of Samsung: a chairman’s reign of cunning and corruption». ↑ «لی کان هی | درگذشت رئیس کارخانه سامسونگ». پایگاه خبری و تحلیلی ۵۵ آنلاین. ↑ “How the Samsung Dynasty Will Pay an $11 Billion Inheritance Tax Bill”. در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ لی کون هی موجود است. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Lee Kun-hee». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱. این صفحه آخرینبار در ۶ اکتبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۰:۰۸ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

حتما بخوانید
بررسی پیستوله رنگ‌پاش شارژی جاب؛ خوش‌قیمت و مناسب کارهای خانگی

با فناوری Adaptive Sound شما همیشه بهترین تجربه صوتی را از تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۶۵AU8000 خواهید داشت. این تکنولوژی صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند و بهترین حالت ممکن را ارائه می دهد. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Bluetooth Audio نیز مجهز کرده است تا با استفاده از آن بتوانید محنوای صوتی مورد نظر خود را از طریق تلفن همراه بر روی تلویزیون پخش کنید. همچنین تکنولوژی دیگری وجود دارد که دقیقا نقطه مقابل تکنولوژی Bluetooth Audio است. با تکنولوژی TV Sound to Mobile همانطور که از اسمش پیداست، شما می توانید صدای تلویزیون را بر روی موبایل خود داشته باشید. این قابلیت زمانی به کار می آید که نمی خواهید برای کسی مزاحمت ایجاد شود و به راحتی محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. قدرت صدای تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ AU8000 قابل قبول است اما اگر به دنبال توان صوتی بیشتری هستید می توانید از طریق سایت دی جی بانه اقدام به خرید سیستم صوتی حرفه ای، ساندبار و یا سینمای خانگی کنید.

{و HLG پشتیبانی می کند.|قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره|تلویزیون سامسونگ|تلویزیون سامسونگ اقساطی}

این پردازشگر به کمک تکنولوژی Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی PurColor طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید و باعث واقعی تر شدن بخصوص محتوای HDR می شود. محتوای HDR نیز به کمک این پردازشگر پردازش و سپس نمایش داده می شوند. پردازشگر تصویر جدید سامسونگ به کمک تکنولوژی Digital Clean View و Analog Clean View نویز تصاویر را گرفته و تصاویر شفاف و با کیفیت تری ارائه می دهد. و HLG پشتیبانی می کند. جزئیات تصویر در محتوای HDR حتی در صحنه های تاریک بسیار بیشتر از محتوای SDR است و تماشای هر چیزی در این حالت لذت بخش تر است. تلویزیون ۶۵TU8000 به کمک صفحه نمایش کریستالی و پردازشگر تصویر خوبی که دارد، محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد. البته این تلویزیون به علت نداشتن تکنولوژی Full Array LED توانایی رقابت با تلویزیون های گران قیمت را ندارد اما در حد خود، محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد.

حتما بخوانید
۸ راه برای تسلط بر تلویزیون سامسونگ بدون عرق کردن

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

روش سوم تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون با بلوتوث انجام میشود. در این روش بلوتوث اتصال بین گوشی و تلویزیون را برقرار میکند و در ادامه شما از طریق برنامه امکان کنترل تلویزیون را خواهید داشت. در ادامه به معرفی برنامههای مفید موجود در این زمینه میپردازیم و به شما آموزش میدهیم که در برندهای مختلف برای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون باید چه اقداماتی را انجام دهید. اگر شما گوشی شیائومی دارید، باید بگوییم که نیازی به دانلود هیچ برنامهای نخواهید داشت و خود شرکت برنامه کنترل تلویزیون و دیگر وسایل را به صورت پیش فرض به روی گوشی شما نصب کرده است. گوشیهای شیائومی این امکان را دارند تا دستگاههای مختلفی را مانند تلویزیون و کولر گازی را کنترل کنند و به کنترل دوم آنها تبدیل شوند. در اکثر گوشیهای این برند و در لبهی بالایی فناوری به اسم اینفرارد دیده میشود که به شما اجازه میدهد تا همهی محصولاتی که ریموت کنترل دارند را کنترل کنید.

در قسمت پورت های ورودی و خروجی شاید کمی کمبود احساس شود.

همانطور که می دانید تلویزیون های ۴K دارای رزولوشن تصویر ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل هستند. این مدل قابلیت پخش تصاویر HDR را دارد. پردازشگر تصویر تلویزیون های کریستال سامسونگ، Crystal Processor 4K نام دارد. این پردازشگر علاوه بر نقشی که در زمینه های مختلف داشته به لطف ویژگی ۴K Upscaling قادر به ارتقاء کیفیت تصاویر تا فورکی است. تلویزیون LED سامسونگ TU7100 مجهز به سیستم عامل Tizen بوده و امکانات متنوعی را در اختیارتان قرار خواهد داد. از امکانات هوشمند آن می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و الکسا و نرم افزارهای TV Plus و SmartThings اشاره نمود. پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲ و قابلیت پخش صدا از تلویزیون به موبایل یا از موبایل به تلویزیون یکی دیگر از ویژگی های این محصول است. البته با Mobile to TV Mirroring می توان صفحه تلفن همراه را بر روی تلویزیون به نمایش در آورد. در قسمت پورت های ورودی و خروجی شاید کمی کمبود احساس شود. در تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ ۶۵TU7100 تنها شاهد استفاده از ۱ درگاه USB و ۲ درگاه HDMI هستیم که ممکن است کمبود آنها برای برخی افراد احساس شود.

  1. قابلیت رمزگشایی صدای ۵٫۱
  2. فناوری Dialog Enhancement و تولید صدای شفاف دیالوگها
  3. پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa)
  4. جام تخت جمشید
  5. دارای صفحه نمایش UHD 4K
  6. کلیپهای تصویری
  7. آیا تلویزیون سامسونگ شما خراب شده است؟
حتما بخوانید
معرفی ساید بای سایدهای دوو

تلویزیون ۵۰AU8000 به واسطه این تکنولوژی توانایی تولید یک میلیارد رنگ را داراست. از سوی دیگر تلویزیون های کریستالی نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی طیف گسترده تری از رنگ ها را ارائه می دهند. این تلویزیون به پردازنده کریستالی فورکی نیز مجهز شده است که تصاویر را پردازش کرده و با کیفیتی عالی نمایش می دهد. با خرید تلویزیون کریستال سامسونگ ۵۰AU8000 از فروشگاه دی جی بانه لحظات لذت بخشی از تماشای تلویزیون را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. تلویزیون کریستال سامسونگ ۵۰AU8000 به پردازنده Crystal Processor 4K مجهز شده است. این پردازنده در برخی از تلویزیون های ۲۰۲۰ سامسونگ نیز به کار رفته است. یکی از دلایلی که تلویزیون های کریستال AU8000 سامسونگ را نسبت به تلویزیون های معمولی متمایز می کند، وجود صفحه نمایش کریستالی در کنار پردازنده کریستالی با پشتیبانی از کیفیت تصویر ۴K است. پردازشگر Crystal Processor 4K به کمک صفحه نمایش Crystal رنگ های بسیار واقعی تولید کرده و جزییات و عمق تصاویر را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید