ریموت تلویزیون هوشمند سامسونگ

این روزها با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، تلویزیونهای هوشمند سامسونگ نیز دارای ویژگیها و قابلیتهای منحصر به فردی از جمله اتصال به شبکه اینترنت و پشتیبانی از نصب برنامه و نرم افزار روی آنها شدهاند. البته برخی نرم افزارها و شبکههای اجتماعی پرکاربرد به صورت پیشفرض بر روی تلویزیونهای هوشمند سری جدید سامسونگ نصب هستند. اما برای برخی دیگر، نیاز به نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ میباشد. علاوه بر نرم افزارهای کاربردی، میتوان بازیهای گوناگون را نیز روی تلویزیون سامسونگ نصب نمود و به ویژگیها و امکانات این تلویزیونها افزود. همچنین میتوان شبکههای اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ یا توییتر، نرم افزارهای مخصوص پخش ویدیو مانند یوتیوب و آپارات، نرم افزارهای مخصوص فیلم، سریال و… را روی تلویزیون سامسونگ خود نصب کرد. اگر شما نیز قصد نصب برنامه را دارید، با ما همراه باشید تا در این محتوا از “استاده” به این سوال اساسی که (چگونه در تلویزیون سامسونگ برنامه نصب کنیم؟) پاسخ دهیم. جهت آموزش تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون روی آن کلیک کنید.

شایعترین اشتباهات مردم با تلویزیون سامسونگ میکنند

تصویر نداشتن تلویزیون سامسونگ شما می تواند به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشد. در این حالت احتمالا تلویزیون شما روشن می شود اما هیچ تصویری نمایش نمی دهد. رایج ترین دلیل این است که تلویزیون شما از ورودی اشتباهی استفاده می کند. در اینصورت چک کنید که آیا تصاویر دریافتی را میتوانید در دستگاه دیگری داشته باشید یا خیر. اگر تصاویر را در دستگاه دیگری دریافت کردید، احتمالاً سیگنال گیرنده یا خود جعبه مشکل دارد. در اینصورت باید برای خدمات با ارائه دهنده دستگاه خود تماس بگیرید. برای اطمینان از این موضوع بهتر است دستگاه شما توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ بررسی و تست شود. چگونه می توان تلویزیون سامسونگ خود را ریست reset کنم؟ برای ریست کردن تلویزیون سامسونگ خود دستور ارائه شده در این بخش را دنبال کنید. انتخاب سیستم ← درباره ← بازنشانی ← بازنشانی داده های کارخانه ← پاک کردن همه چیز ← بله را انتخاب کنید.

حتما بخوانید
قوانینی که نباید در مورد تلویزیون سامسونگ ال سی دی رعایت شوند

قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۳

بهترین تلویزیون، تلویزیونی است که هم مناسب با سطح انتظارات و توقع شما باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. که با کلیک روی لینک آبی از راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ می توانید از این فاکتورها مطلع شوید. تلویزیون های ال ای دی سامسونگ در ابعاد ۳۲ تا ۸۵ اینچ تولید می شوند که در میان آن ها تلویزیون های ۵۵ اینچ طرفدار بیشتری دارند. نمایندگی تلویزیون LED سامسونگ در تهران، جدیدترین و به روز ترین تلویزیون سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی ارائه می دهد. جهت خرید تلویزیون های سامسونگ می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. جهت خرید حضوری کافیست به شعب سامسونگ در هروی، سعادت آباد و ونک مراجعه نمایید تا با راهنمایی کارشناسان مناسب ترین تلویزیون سامسونگ را خریداری نمایید. در نمایندگی سامسونگ می توانید نسبت به خرید نقدی و اقساطی تلویزیون LED سامسونگ اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

واقعاً با تلویزیون سامسونگ چه اتفاقی می‌افتد

ترکیبی از احساس شیرین رضایتمندی و هنر خلق تصاویر هیجان انگیز در تلویزیون سامسونگ باعث شده که کاربران زیادی سراغ Samsung بیایند. قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از دلایل مهم محبوبیت این برند است اما تناسب کیفیت، احساس رضایت و عملکرد عالی نیز نقش مهمی در بازاریابی و فروش بالای سامسونگ دارند. همانطور که در گوشی موبایل سری گلکسی یا همان کهکشهانی سامسونگ محبوبیت جهانی دارند در بازار تلویزیون سامسونگ اعتبار و جایگاه والایی دارد. البته نباید فراموش کرد که در جنگ برندها، رقابت بر سر بهترین بودن دشوار است و در این مسیر هر کدام باید خود را به بهترین شیوه به کاربران اثبات کنند. رقابت بین سامسونگ و اپل چقدر قیمت تلویزیون سامسونگ جدی است؟ همین رقابت را با همان شدت و اندازه وارد دنیای رنگارنگ تلویزیونها کنیم، میبینیم که جدال بین سامسونگ و ال جی به همان میزان سخت و دشوار است. وقتی در حال بررسی محصولات سامسونگ، ستاره شرق هستید، یعنی کمی با بازار نمایشگرها آشنایی دارید و مقداری با برندهای رقیب هم آشنا هستید.

  • طراحی زیبا
  • نئو کیو ال ای دی (Neo QLED)
  • تکنولوژی Mirroring برای انتقال صفحه موبایل روی تلویزیون
  • دستیار صوتی بیکسبی با قابلیتهای هوشمند چشمگیر و خاص
  • لباسشویی سامسونگ
حتما بخوانید
تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ

N: کاراکتر ششم در شماره سریال تلویزیون سامسونگ، کد کشوری است که تلویزیون در آن تولید شده است که ممکن است عدد یا حروف باشد. کشورهای بسیاری تولید کننده ی تلویزیونهای سامسونگ هستند به همین دلیل هر کشور کد مخصوص به خود را دارد. E: هفتمین کاراکتر نشان
دهنده ی خط مونتاژ کارخانه ای است که تلویزیون شما در آن ساخته شده است. M: هشتمین کاراکتر مربوط به سال ساخت تلویزیون سامسونگ است که این کد با توجه به سال ساخت متغیر است. به عنوان مثال در عکس بالا، حرف M نشان دهنده ی سال ۲۰۱۹ است و اگر جای M حرف N وجود داشت یعنی تلویزیون سامسونگ شما ساخت ۲۰۲۰ میباشد. ۶: کاراکاتر نهم مربوط به ماهی است که تلویزیون سامسونگ تولید شده است. ۰۰۷۶۷H: در نهایت ۶ کاراکتر آخر، سریال نامبر حقیقی میباشد که اطلاعاتی شامل پلتفرم محصول و کد شرکتی که تاییدیه کیفیت محصول را مولودی مال صادر کرده میباشد.

می خواهید اضافی الهام با تلویزیون سامسونگ؟ این را بیاموزید!

اکثر اوقات این مشکلات از آنتن و کابل می باشد ، لذا آنتن ، کابل و اتصالات دستگاه را بررسی نمائید . درصورتی که مجموع موارد فوق را انجام دادید و مشکل برطرف نشد احتیاج است تا تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما تعمیر تلویزیون سامسونگ را در محل انجام دهند. پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون سامسونگ چیست؟ بک لایت یکی از قطعات اصلی و اساسی در تلویزیون است که وظیفه نمایش تصویر بر روی پنل را بر عهده دارد. برد اصلی ، برد پاور و تیکان هم قطعات اصلی تلویزیون را شامل می شوند . در ادامه به توضیح راجع به نحوه خرابی آنها در تلویزیون سامسونگ خواهیم پرداخت. همچنین با ارائه راهکارهایی که توسط کاربر قابل انجام است از آسیب دیدگی زود هنگام این قطعه جلوگیری به عمل خواهیم آورد. از جمله ایراداتی که در برخی مدلهای تلویزیون سامسونگ پیش خواهد آمد بدین صورت است که تلویزیون خاموش شده و حتی چراغ پاور آن هم روشن نمیشود. تعمیر این قبیل مشکلات تنها می بایست توسط کارشناسان و مراکز مجاز تعمیر صورت گیرد.

  • افزودن به دلخواه
  • برخورداری از ساب ووفر
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری JPEG، PNG، BMP و MPO
  • دارای سرویس ویدئویی TV Plus
  • پشتیبانی از WiFi Direct
حتما بخوانید
راهنمای خرید اتو شیائومی بهترین اتو شیائومی کدام است؟

سامسونگ جزو برترین کمپانیهای در زمینهی ساخت و تولید تلویزیون محسوب میشود و در حال تاریخسازی تلویزیون میباشد هنوز هم به این کار ادامه میدهد. کمپانی سامسونگ هر ساله تلویزیونهای خود را به فناوریهای نوین تصویری مجهز میسازد به همین خاطر است که مخاطبان خرید تلویزیون سامسونگ را در اولویت قرار میدهند. کمپانیهای سامسونگ و سونی جزو دو کمپانیهای سازندهی تصویری و صوتی محسوب میشوند و کمتر کسی وجود دارد که نام ایت دو برند را نشنیده باشد. به صورت کلی تلویزیون سامسونگ دارای تنوع بسیار بالایی هستند که قادر میباشند کیفیت تصویر بسیار مطلوبی را ارائه دهند و به دلیل آنکه دارای تاخیر ورودی بسیار ناچیزی هستند میتوانند گزینهی مناسبی برای بازیهای ویدیویی باشند. به صورت کلی تلویزیون های سامسونگ در رنج قیمتهای متنوع و در سایزهای متفاوتی نیز وجود دارند. تلویزیون سامسونگ میتوانند تصاویر را با کیفیت Full HD و ۴K و HD به نمایش بگذارند. در واقع این تلویزیونها به نمایشگرهای کوانتومی و پنلها مجهز هستند که سبب ارائه دادن وضوح تصویر بسیار عالی میشوند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵AU7100 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید