راهنمای خرید یخچال اسنوا

راهنمای خرید یخچال اسنوا

برند اسنوا سال هاست که مدل های مختلفی از یخچال فریزر را تولید می کند و دارای کیفیتی مطلوب می باشند که نیاز هر خریداری را برآورده می کند. قیمت یخچال اسنوا با توجه به ویژگی ها و قابلیت های آنها و همچنین گنجایش آن متغییر است. یخچال های اسنوا به دسته های زیر تقسیم می شوند:

یخچال های تک درب از قدیمی ترین محصولات اسنوا می باشند، که دارای ابعاد کوچک و تنها یک درب می باشند. و با توجه به ابعاد آن فضای زیادی را اشغال نمی کنند. اگر قصد خرید یخچال برای محیط کاری و یا یک فضای کوچک را دارید قطعا این نوع یک انتخاب بسیار خوب است.

 

 

نکات مهم در هنگام خرید یخچال فریزر

  • انتخاب نوع : در هنگام انتخاب و خرید یخچال فریزر اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید نوع آن است، که به همین منظور ما در قسمت قبل شما را با انواع یخچال های اسنوا آشنا کریدم. شما باید با توجه به کارایی که لازم دارید و فضای مورد نیاز، یخچال خود را انتخاب کنید.
  • ابعاد محصول : مورد بعدی که باید به آن توجه کرد ابعاد محصول است، و باید به خوبی با میزان فضایی که در اختیار دارید یخچال را نیز تهیه کنید. همچنین باید این را نیز در نظر داشته باشید که یخچال از اطراف حدود ۲ تا ۳ سانت فضای خالی داشته باشد تا بتواند عمل تهویه را به خوبی انجام دهد.
  • جنس بدنه : بیشتر یخچال های ساخته شده در حال حاظر از بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ هستند، برخی دیگر از یخچال ها از فولاد با لایه ای مشابه استیل ساخته می شوند. درباره جنس بدنه باید در این کنجکاو باشید که بدنه ای مستحکم داشته باشد و جنس آن زود به زود کثیف نشود.
  • انتخاب رنگ : رنگ یخچال از جمله نکاتی است که در وهله‌ی اول به آن توجه می شود و بسیار حائز اهمیت است. شما با توجه به رتگی که برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کرده اید باید یخچال خود را نیز انتخاب کنید. خصوصا در حال حاضر که بسیاری از شرکت ها مخصوصا شرکت اسنوا از انواع رنگ ها برای زیبا تر کردن محصولات خود استفاده می کند. پس به راحتی میتوانید یخچال و فریزر خود را با دیگر وسایل آشپرخانه ست کنید. هرچند که انتخاب رنگ یک موضوعی است که فقط به سلیقه شما برمیگردد.
  • کمپرسور محصول : به سراغ قلب تپنده یخچال برویم. کمپرسور، که باعث چرخش گاز فریون در داخل یخچال می شود. کمپرسور به دو دسته تقسیم می شوند. کمپرسور های پیستونی و خطی، امروزه بیشتر شرکت ها از نوع خطی استفاده می کنند زیرا نوع خطی قدرت بیشتری برای به چرخش در آوردن گاز دارد و همچنین نسبت به نوع پیستونی از سر و صدای کمتری برخوردارند.
  • رده مصرف انرژی : یکی از نکات دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد رده مصرف انرژی است، همانطور که اغلب مردم با برچسب مصرف انرژی آشنایی دارند هرچقدر که رده محصول شما به حرف A نزدیک تر باشد، یعنی مصرف دستگاه شما کمتر است. دستگاهی مانند یخچال یکی از وسایلی است که به صورت ۲۴ ساعته روشن است و قطعا توجه یه این مورد باید در اولویت باشد تا از هزینه های برق شما افزایش نیابد.
  • یخساز و آب سردکن : امروزه اغلب یخچال فریزر های موجود در بازار دارای آبریز و یخساز می باشند، این مورد بستگی به سلیقه شما دارد که مایل هستید روی درب یخچالتان آبریز وجود داشته باشد یا خیر. منبع آب بعضی از یخساز ها و آبریز ها به صورت دستی و در مدل های دیگر به صورت لوله کشی می باشد.
  • قابلیت کنترل دما : اگر به دنبال خرید یک یخچال کاربردی هستید سعی کنید محصولی را خریداری کنید که قابلیت تنظیم دما را در بخش های مختلف داشته باشد. به این صورت دیگر خیالتان از عدم فاسد شدن مواد غذایی راحت است.
  • فیلتر تصفیه هوا : شرکت اسنوا بیشتر مدل هایی که اکنون تولید می کند را به فیلتر تصفیه هوا مجهز کرده است. این تکنولوژی موجب از بین رفتن بوی نامطبوع داخل یخچال و همچنین جلوگیری ار رشد باکتری در داخل یخچال و جلوگیری از فاسد شدن شدن مواد داخل یخچال می شود.
  • تعداد طبقات : تعداد طبقات از ویژگی های مهمی است که باید به آن توجه شود، تعداد و جنس آن ها بسیار مهم است. یخچال های اسنوا معمولا از قابلیت بیرون آمدن طبقات و قابلیت شستشو برخوردارند و معمولا جنس آنها از شیشه نشکن می باشد قطعا این مورد ویژگی خوبی به حساب می آید.
  • نورپردازی : حتما در هنگام خرید به سیستم نور یخچال و فریزر دقت کنید. سیستم نورپردازی در یخچال ها معمولا دارای یک لامپ بزرگ در قسمت میانی و یا دارای چند ال ای دی در قسمت های مختلف قفسه ها می باشد، که در این مورد میتوانید به خوبی مواد غذایی که در قفسه های مختلف وجود دارند را ببینید. شرکت اسنوا در ساخت یخچال و فریزر های خود معمولا از LED های مختلف استفاده میکند.
  • گارانتی معتبر : امروزه برای اطمینان از خرید معمولا بیشتر شرکت ها و برند های مختلف محصولات خود را با گارانتی معتبر ارائه می دهند، برای خرید یخچال فریزر اسنوا حتما از نمایندگی های اصلی خرید کنید، خوشبختانه تمام یخچال فریزر های اسنوا دارای گارانتی معتبر انتخاب سرویس و خدمات پس از فروش می باشند که خیال خریدار را از بابت خرید راحت می کند. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر که نماینده اصلی محصولات اسنوا می باشد تمام یخچال فریزر های این برند را با گارانتی اصلی ارائه می دهد.
  • قیمت یخچال فریزر : همانطور که در ابتدای این مقاله نیز گفته شد، قیمت یخچال فریزر بستگی به قابلیت های آن دارد، و تمام نکاتی که در بالا گفته شد تاثیر مستقیمی بر روی قیمت محصول دارد. پس باید تلاشتان را بکنید تا در بین مدل های این برند محصول خوبی را انتخاب و خریداری کنید.
حتما بخوانید
هرآنچه باید قبل از خرید اجاق گاز بدانید

دیدگاهتان را بنویسید