راهنمای خرید کولر آبی

راهنمای خرید کولر آبی

در این بخش از سری مطالب راهنمای خرید لوازم خانگی در بلاگ انتخاب سنتر ، با مطلب راهنمای خرید کولر آبی در خدمت شما کاربران و همراهان انتخاب سنتر خواهیم بود.

همانطور که می‌دانید برای خرید هر یک از لوازم خانگی ، امروزه حق انتخاب‌های متعددی وجود دارد و با شکلی که بازار امروز به خود گرفته ، هر فرد می‌تواند از بین ده ها برند و مدل مختلف یکی از لوازم مورد نظر خود مانند کولر آبی را انتخاب کرده و تهیه نماید.

ما در مطلب سعی داریم به برخی نکات بسیار مهم در خرید کولر آبی پرداخته تا شما بتوانید با مطالعه آن ، اطلاعاتی جهت انتخاب صحیح و درست برای خرید داشته باشید.

با مطلب نکات مهم در هنگام خرید کولر آبی ، همراه ما باشید.

راهنمای خرید کولر آبی

یکی از عوامل مهم که در راهنمای خرید کولر آبی بارها به آن اشاره شده است و از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد ضخامت مناسب دیواره و کف کولر آبی می‌باشد. کولر آبی مناسب همچنین باید دارای پوشش آپوکسی مناسب، رنگ پودری و الکترواستاتیکی مقاوم باشد. تا در دراز مدت و زیر آفتاب ، باد و باران و حتی برف ، براحتی آسیب نبیند و سالیان سال ، یک کولر مناسب برای شما باشد. در ادامه راهنمای خرید کولر آبی را برای شما آورده ایم.

دهانه خروجی هوا

یکی از مهمترین مواردی که در راهنمای خرید کولر آبی به آن تاکید بسیار زیاد شده است دهانه خروجی هوا است. اکثر کولرهای آبی با توجه به نوع کاربرد و نوع فضا دارای دو نوع خروجی می باشد. یکی از این خروجی‌ها دریچه‌ای از بالا می‌باشد که روی سقف کولر واقع شده است. این نوع کولرها اغلب به عنوان کولر بالکنی شناخته می شود. نوع دیگر خروجی ها نیز در بخش های جانبی واقع شده است و دریچه کولر در بغل آن قرار گرفته است. کولرهای بالکنی اغلب برای مکان هایی مناسب می باشد که فضای کافی برای کانال کولر وجود نداشته باشد.

حتما بخوانید
نه پایدار دلایل برای نگهداری دور از قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ

توجه به میزان توان کولر آبی در راهنمای خرید کولر آبی

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای خرید کولر آبی به آن توجه شده است میزان توان کولر آبی است. انتخاب ظرفیت توان مناسب یکی از عوامل موثر بر خنک کنندگی فضا می باشد که هر چه میزان آن بیشتر باشد دارای قدرت و سرمای بیشتر خواهد بود.

 

کولر آبی آبسال

توجه به کنترل دما در راهنمای جامع خرید کولر آبی

یکی از مهمترین عوامل که در راهنمای جامع خرید کولر آبی تاکید زیادی به آن شده است ویژگی منحصر به فرد کنترل دمای آن می باشد. یکی از مزایای کولرهای آبی توانایی کنترل دما از طریق ترموستات موجود در آن است. این ویژگی مانع از کارکرد مداوم کولر آبی شده و سیستم را در زمان مشخص خاموش خواهد کرد که این امر منجر به کاهش مصرف انرژی خواهد بود. البته این تکنولوژی و این نکته ، در برخی از کولرهای جدید با موتورهای نسل جدید قابل ارائه هستند که البته بر سطح قیمت آن نیز بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

در این بین لازم به ذکر است که برخی دیگر از امکانات کولرهای هوشمند شامل موارد زیر خواهد شد که به صورت کوتاه به آنها پرداخته شده است.

توجه به دیگر تکنولوژی های موجود در کولر آبی

  • سیستم نمایانگر زمان تعویض پوشال

با روشن شدن چراغ اخطار متوجه خواهید شد که زمان مناسب تعویض پوشال چه موقع خواهد بود.

  • کلید مخصوص حفاظت از جان انسان ها

این سیستم از جان انسان در برابر خطر برق گرفتگی و آتش سوزی حفاظت می کند.

  • حالت فوق العاده اقتصادی
حتما بخوانید
راهنمای خرید تخت‌خواب؛ انواع، نکات ضروری و پرفروش‌ترین‌ها

این سیستم باعث می شود در لحظه های اول کولر محیط را بیشتر خنک نماید و با گذشت زمان از میزان آن کم کرده و تاثیر قابل توجهی در صرفه جویی مصرف انرژی خواهد داشت.

ارائه توانایی تنظیم روشن و خاموش شدن سیستم

  • سیستم اتوماتیک خاموش کن کولر آبی

در صورتی که کولر چند ساعت متوالی فرمانی دریافت نکند به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

سیستم تصویه ورودی هوا

یکی از مهمترین نکات انتخاب کولر آبی مناسب انتخاب نوع سیستم تصویه هوا ورودی است که از دو نوع پوشالی و سلولوزی تشکیل شده است.

سیستم پوشالی که از قدیم با آن آشنا هستیم درب‌های کولر آبی با پوشال پوشیده شده است و گرد و غبار و خنک سازی هوا ورودی به عهده پوشال می‌باشد و در سیستم سلولوزی به همین شکل ؛ اما به جای پوشال ، سلولز جای آن را پر کرده است.

کولرهای سلولوزی ، هوایی با رطوبت کمتر و البته تمیزتر را روانه کانال‌های کولر کرده و به همین شکل کیفیت مناسب‌تری را دارا می‌باشند ، اما این نکته را باید در نظر بگیرید که هم خود سلولوز و هم کولرهای آن دارای قیمت بالاتری بوده ولی هوای مطلوب‌تری را دارا می‌باشند.

گنجایش و توان خروجی کولرهای آبی

گنجایش کولرهای آبی یکی دیگر از نکات مهم در خرید آن می‌باشد که مطمئناً با نام‌ها و اسامی آنها مانند کولر شش هزار ، ده هزار و … آشنا هستید . بنابراین برای خرید کولرهای آبی باید نسبت به مساحت محیطی که کولر آبی وظیفه خنک‌سازی آن را دارد ، یکی کولر آبی با گنجایش مناسب تهیه کنید تا بدون فشار زیاد به کولر ، از سرمای مناسب بهره‌مند گردید. در همین راستا برای اطلاعات دقیق شما در مطلب راهنمای انتخاب گنجایش مناسب کولر آبی به طور کامل مفصل در این مورد توضیحاتی داده شده است.

حتما بخوانید
سیستم چرخش هوای چندگانه

انواع کولر آبی سپهر الکتریک

 

در پایان شایان ذکر است که کیفیت و البته قیمت کولرهای آبی متنوع است و ما شما پیشنهاد می‌نماییم با توجه به شرایط فعلی بازار ، شما از نمایندگی‌های مجاز خرید کولر آبی و همچنین برندهای معتبر کولر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

به همین ترتیب در راستای آسایش و انتخاب ساده برای شما ، انتخاب سنتر سعی دارد ، کولرهای آبی را به فروشگاه خود اضافه کرده تا با خرید مستقیم بدون واسطه از کارخانجات و نمایندگی‌ها ، کولرهای آبی معتبر و با کیفیت را با کمترین قیمت خریداری نمایید و از مزایا و تخفیفات ویژه انتخاب سنتر نیز بهره‌مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید