راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

امروزه مدل های متنوعی از ماشین لباسشویی در بازار موجود می باشد و خرید این دستگاه نیز به دلیل تعدد مدل های آن یکی از کارهای سخت است که نیاز به آگاهی و تحقیق دارد، اما اگر نیاز های خود را در نظر بگیرید و بدانید که دقیقا به دنبال چه مدل لباسشویی هستید، قطعا کار ساده تری پیش رو خواهید داشت. در این مطلب شما را با انواع ماشین لباسشویی اسنوا و ویژگی های آنها آشنا خواهیم خواهیم کرد تا انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

 

 

ویژگی های کلی مهم در خرید لباسشویی

قبل از خرید اولین ویژگی که باید به آن توجه کرد ظرفیت ماشین لباسشویی است، باید با توجه به تعداد اعضای خانواده ظرفیت لباسشویی را انتخاب کرد. اگر تنها و یا با همسر خود زندگی می کنید یک محصول با ظرفیت ۵ کیلویی جوابگوی شما خواهد بود اما اگر تعداد اعضای خانواده شما بیش از ۳ نفر می باشد باید به فکر خرید یک لباسشویی با ظرفیت ۷ کیلویی باشید. هر چند امروزه بیشتر لباسشویی های اسنوا که در بازار دیده می شوند ۷ و ۸ کیلویی می باشند، که البته این دو مدل میتوانند به خوبی نیاز هر خانواده ای را پاسخگو باشند. ویژگی بعدی و مهمی که باید به آن توجه کرد اندازه لباسشویی است. زیرا باید دستگاه به خوبی در قسمتی که برای آن در نظر گرفته اید جا بگیرد. ماشین های لباسشویی عموما ۲۷ اینچ هستند، اما در هنگام خرید باید به ویژگی ابعاد محصول توجه زیادی کرد که بعد از خرید با مشکلی رو در رو نشوید. همچنین برای نصب باید حدود ۶ اینچ فضا در پشت ماشین لباسشویی در نظر گرفت شود.

حتما بخوانید
بررسی جاروبرقی پارس خزر Turbo 2500WB؛ طراحی ارگونومی با مکش بالا

علاوه بر ۲ مورد بالا که درباره ی آن صحبت کردیم مواردی دیگر نیز می باشد که ممکن است فروشنده به آن ها اشاره ای نکند اما داشتن اطلاعات کافی در این باره خالی از لطف نیست، و به شما کمک می کند تا دستگاهی بهتر را انتخاب کنید. برای مثال میتوانیم به تسمه ای یا بدون تسمه بودن لباسشویی اشاره کنیم و درباره آن صحبت کنیم. ماشین لباسشویی های اسنوا در ۲ دسته ی تسمه ای و بدون تسمه ساخته می شوند، ماشین لباسشویی اسنوا که بدون تسمه باشد قیمت بالاتری را نسبت به دیگر مدل های تسمه ای دارد، در این ماشین لباسشویی های بدون تسمه به جای اینکه موتور در پایین محفظه قرار بگیرد و با تسمه محفظه را به گردش در بیاورد، در پشت آن قرار می گیرد و مستقیم و بدون واسطه محفظه را به چرخش در می آورد. مزیت این لباسشویی های بدون تسمه و یا Direct Drive لرزش و سر و صدای کمتر است. این مدل ها از مصرف انرژی کمتری نیز برخوردار هستند.

ویژگی دیگری که به آن میپردازیم نمایشگر دیجیتال می باشد. خوشبختانه تمامی مدل های لباسشویی اسنوا در حال حاضر مجهز به نمایشگر دیجیتال هستند و تنها تفاوت آنها لمسی بودن یا دکمه ای بودن آنهاست که تنظیمات دستگاه را از طریق آن اعمال می کنند. نمایشگر های دیجیتال علاوه بر زیبایی که به پنل لباسشویی می دهند اعمال تنظیمات دلخواه را نیز آسان تر می کنند.

هرچقدر که سرعت خشک کن ماشین لباسشویی شما بیشتر باشد قدرت موتور آن نیز بالاتر است. ماشین لباسشویی های اسنوا دارای مدل های ۱۲۰۰،۱۰۰۰ و ۱۴۰۰ دور در دقیقه هستند. البته این عدد به این معنا نیست که مثلا سرعت چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه است و تنها با همین سرعت کار می کند. بلکه این سرعت در لباسشویی ها بر اساس نوع لباس و خیسی آن تعیین می شود. برای مثال برای لباس های نازک بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دور و برای لباس های زخیم تر در سرعت های بالاتری عمل خشک کردن را انجام خواهد داد.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اندروید را برای Passion یا Money شروع کردید؟

یکی از ویژگی هایی که امروزه بیشتر لباسشویی ها به آن مجهز هستند، فناوری بخار است. این قابلیت لباس های شما را در معرض بخار قرار می دهد. این کار باعث از بین رفتن لکه ها و بوی های احتمالی از لباس می شود. داشتن این ویژگی قطعا بر روی قیمت دستگاه نیز تاثیر خواهد داشت، پس قبل از خرید باید نیاز و وسع خود را در نظر بگیرید.

 

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

 

قابلیت های جزئی ماشین لباسشویی اسنوا

شستشوی سریع (Quick Wash)

در مواقعی که عجله دارید و میخواهید که لباس هایتان را به سرعت بشویید این حالت بسیار کارآمد است. با فعال کردن این گزینه روند شستشو و همچنین خشک کردن به سرعت انجام خواهد گرفت. البته این افزایش سرعت رابطه ی مستقیمی با مقدار لباسی دارد که درون دستگاه قرار می‌دهید.

شست و شوی دستی (Hand Wash)

این قابلیت همانطور که از نام آن پیداست. شستشوی با دست را شبیه سازی می کند. این حالت برای لباس های لطیف و لباس های زیر کاربردی است، بعد از استفاده از این حالت بهتر است البسه به صورت سنتی و با آویختن زیر نور آفتاب خشک شوند.

چرخش مضاعف (Extended spin)

این حالت برای حوله ها و لباس های پشمی بسیار مناسب است. زیرا با چرخش بیشتر باعث خروج آب از لباس هایی می شود که آب زیادی را به خود جذب می کنند.

آب کشی اضافه (Extra Rinse)

در مواقعی که شوینده به مقدار زیادی استفاده کرده اید، آبکشی مجدد باعث می شود که مقدار شوینده باقی مانده در الیاف لباس ها خارج شود.

حتما بخوانید
معرفی برترین تلویزیون های هوشمند شیائومی 2023

حالت لکه بری (Stain removal)

این حالت شبیه خیساندن قبل از شستشو است. هرچند در هر شستشو نیاز به استفاده از لکه بر وجود دارد اما استفاده از این گزینه از بین بردن لکه ها را بالا می برد.

تشخیص اتوماتیک سطح آب (Automatic water levels)

این حالت یک ویژگی عالی برای صرفه جویی در مصرف آب است. حسگر لباسشویی میزان پر بودن مخزن محفظه را تشخیص می دهد و با توجه به آن سطح آب را تنظیم می کند.

شستشو با تاخیر (Delay wash)

یکی از ویژگی های محبوب شستشو با تاخیر می باشد. این حالت زمانی به کار می آید که شما قصد دارید از منزل خارج شوید و هنگام بازگشت به خانه لباس هایتان شسته شده و آماده پهن کردن باشند. زیرا اگر لباس ها برای مدت طولانی در محفظه لباسشویی باشند، بو میگیرند، اما با استفاده از این قابلیت میتوانید شستشو را به تاخیر بیندازید.

آبکشی شرعی

بعضی از مدل های لباسشویی های اسنوا مجهز به آبکشی اسلامی می باشند. که برای آن دسته از افرادی که شستشوی اسلامی از جمله نگرانی های آنهاست، بسیار گزینه ی پر کاربردی است.

گارانتی لباسشویی های اسنوا

تمامی محصولات اسنوا و از جمله ماشین لباسشویی های این شرکت دارای گارانتی معتبر انتخاب سرویس هستند. لباسشویی های اسنوا نیز دارای ۲ سال گارانتی هستند. همچنین بعضی از مدل ها نیز دارای خدمات پس از فروش موتور دستگاه نیز می باشند که تا ۱۲۴ ماه تعویض موتور را ضمانت می کنند که این میتواند یک مزیت بسیار جذاب باشد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر نماینده آنلاین اسنوا با دارا بودن انواع ماشین لباسشویی های اسنوا، بهترین گزینه برای خرید آنلاین محصولات اسنوا می باشد. این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن فروشگاه در قلب بازار لوازم خانگی ایران، با استفاده از تجربیات چندین ساله و متخصصان خود در زمینه فروش لوازم خانگی، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما مشتریان محترم میتوانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر علاوه بر مشاهده محصولات اسنوا از دیگر محصولات نیز دیدن فرمایید.

حتما بخوانید
چگونه کولر گازی من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

دیدگاهتان را بنویسید