راهنمای خرید سرامیک‌شوی و فرش‌شوی برای محیط‌های خانگی و تجاری

کف‌پوش‌های خانه یا اداره‌ی شما از جمله سرمایه‌گذاری‌های مادام‌العمرِ محیطی به شمار می‌روند، اگر در نگهداری از آن‌ها نهایت دقت اعمال شود. یکی از راه‌های کلیدی برای انجام این کار، ابداع و اجرای بهترین رویکرد برای تمیز کردن آن‌ها با ابزارهایی ویژه‌ است که به افزایش کیفیت در تمیزکاری کف و همزمان بهبود سطح بهداشت محیط کمک می‌کند. با این حال، پیدا کردن وسیله‌‌ای که بتواند این نیازها را برطرف کند، اغلب دشوار است بنابراین در این راهنمای خرید در مورد یکی از مهم‌ترین تجهیزات تمیز کردن کف، یعنی سرامیک‌شوی و فرش‌شوی صحبت می‌کنیم و یک‌سری نکات و پیشنهادات را به‌منظور اطمینان در تصمیم‌گیری برای خرید این دسته از کالاها به شما ارائه می‌کنیم تا به شکل حرفه‌ای‌تری اقدام به خرید کنید.

اهمیت نوع کف‌پوش در انتخاب سرامیک‌شوی

سطوح و پارچه‌های مختلف، همگی نیازمندی‌های تمیزکاری به روش‌هایی متفاوتی هستند. به عنوان مثال، برخی از سطوح به‌ویژه سطوح وینیل (Vinyl) ممکن است نیاز به شست‌وشوی عمیق با استفاده از سرامیک‌شوی‌های چرخشی با سری برس‌دار داشته باشند تا به درستی کف را تمیز کنند. از طرفی سطوحی از جنس سنگ مرمر، گرانیت یا سنگ آهک جزو مواردی هستند که همراه با تمیزکاری به جلادهی به منظور فرار از هر نوع خط و خشی نیازمند‌ هستند.

انواع سرامیک‌شوی و فرش‌شوی

در ابتدای این بخش خیلی سریع به سراغ معرفی چند نمونه فرش‌شوی و سرامیک‌شو رایج در بازار می‌رویم تا به کمک آن بتوانیم در زمان انتخاب ابزاری برای تمیز کردن محیط خود، بهترین گزینه‌ را انتخاب کنیم.

جارو سوییپر (Sweepers)

آشنایی با انواع سرامیک‌شوی و مزایا هریک

به طور کلی با استفاده از یک جاروی سوییپر می‌توانید به راحتی، زباله‌ها و گرد و خاک را به سرعت از سطح هر نوع کف‌پوشی پاک کنید و این مساله هم شامل کفی‌های نرم (همچون موکت و فرش) و هم سخت می‌شود. همچنین با استفاده از یک سوییپر می‌توانید داخل ماشین، کف پیاده‌روی ملک شخصی و حتی پارکینگی که در فضای باز قرار دارد را تمیز کنید.

زمین‌شوی (Scrubbers)

طبیعی است که جارو کردن مکرر محیط با یک سوییپر می‌تواند به جمع‌آوری بهینه‌ی گرد و غبار و زباله‌ها از محیط به شدت کمک کند، اما خرید یک زمین‌شوی برای حذف سایر آلودگی‌ها و لکه‌هایی که به سختی بر روی سطحی چسبیده، بسیار کاربردی است. این نوع از ابزارهای شست‌وشوی کف، اغلب در داخل خانه و تنها بر روی سطوح سخت قابل استفاده هستند، همچنین مدل‌های کوچکتر این زمین‌شوی‌ها برای فضاهایی تنگ، از جمله بخش‌های مختلف حمام و سرویس ایدئال است. از طرفی جالب است بدانید که از زمین‌شوی‌ها می‌توان برای تمیز کردن مناطق بسیار بزرگتر حتی تا ده‌ها هزار مترمربع، استفاده کرد.

جاروی برنیشر یا جلادهنده‌ (Burnishers)

بسیاری از سطوح سخت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که درخشندگی بالایی داشته باشند و همین مساله هم زمانی که عملیات تمیز کردن آن‌ها به پایان می‌رسد می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. در همین راستا لازم است بدانید که جاروی برنیشر‌ها معمولا در محیط‌های داخلی و فقط بر روی سطوح سخت قابل استفاده هستند و از آنجایی که امکاناتی متنوع دارند، قابل خرید در انواع سایزها، قدرت‌های مختلف و پیکربندی‌های متنوع‌ هستند.

جاروبرقی‌ها (Vacuums)

تمیز کردن فرش یا کف خانه با جاروبرقی احتمالاً آشناترین وسیله‌ای است که بیشتر افراد با آن سروکار داشته‌اند. اما جاروبرقی‌های تجاری جزو گزینه‌هایی هستند که می‌توانند عملکرد و دوام قابل توجهی را به کاربران هدیه کنند و جالب است بدانید که در انواع مختلفی مطابق با نیازهای شما به بازار عرضه شده‌اند.

به طور کلی جاروبرقی‌هایی از نوع عمودی و مخزن‌دار سبک وزن هستند و با ساختار متحرکی که دارند، قابل مانور بر روی را‌ه‌پله‌ها، راه‌رو‌ها و فضاهای تنگ است. انواع جاروبرقی‌ها در دو مدل سیم‌دار و بی‌سیم (شارژی) در بازار وجود دارند. در این میان جاروبرقی‌های شارژی بهره‌وری بالاتری نسبت به مدل‌های سیمی دارند و در زمان تمیز کردن لابی‌ها، راهروها یا بخش‌های بزرگ‌تر محیط دچار سقوط نمی‌شوند.

حتما بخوانید
چگونه یک تلویزیون سامسونگ بدست آوریم؟

در بین انواع مدل‌های جاروبرقی مدل‌های عمودی، تک موتوره یا دو موتوره قابلیت استفاده در سطوح وسیعی را دارند و حتی برای جمع‌آوری زباله‌های کوچک، پسماندهای روغنی و هر نوع مایعاتی، جاروهای خشک یا مرطوب می‌توانند بسیار کارا باشند.

فرش‌شوی (Carpet Extractors)

مهم‌ترین نکات برای خرید انواع سرامیک‌شوی و فرش‌شوی برای محیط‌های خانگی و تجاری

سطوح نرم مانند موکت و فرش هموراه با چالش‌های اضافی‌ای برای تمیز کردن همراه بوده و است. به همین دلیل هم فرش‌شوی‌ها با قابلیت‌های قدرتمندی در تمیز کردن سطوح نرم و تمیز و خشک نگه‌داشتن فرش به بازار عرضه شده‌اند که می‌تواند به منظور تمیز کردن موقتی، منظم و سریع در مناطق پرتردد کاربردی باشد.

دستگاه‌های تمیزکننده‌ی تخصصی (Specialty Cleaning Machines)

هیچ دو چالشِ نظافتی‌ای دقیقاً شبیه هم نیستند و خوشبختانه، انواع مختلفی از تجهیزات نظافتی به منظور رفع نیازهای خاص و منحصربه‌فرد تمیز کردن سطوح وجود دارد. با توجه به همین مساله هم دستگاه‌های تمیزکننده‌ی تخصصی می‌توانند تمام سطوح را با آبی تمیز بشویند و در حالی که سطوح را با دمنده خشک می‌کنند، محیطی عاری از هرگونه آلودگی و لکه را به شما ارائه کنند. همچنین به منظور تمیز کردن کفپوش‌هایی از جنس کاشی با خطوط دوغاب، ماشین‌های تمیزکننده‌ی چند سطحی با فشار قابل تنظیم (برای تمیز کردن بدون آسیب به کاشی‌ها) به بازار ارائه شده‌اند. وجود فن‌های دمنده‌ی صنعتی و از نوع مستقل در این نوع تمیزکننده‌ها می‌توانند به سرعت و به طور موثری انواع سطوح سخت، فرش و سایر سطوح مرطوب را خشک کند.

نوع دستگاه قابل استفاده در مدل کاربرد
جارو سوییپر داخل و خارج از خانه ایستاده یا مخزنی گردگیری و پاک کردن خاک و زباله
زمین‌شوی داخل خانه ایستاده یا مخزنی امکان استفاده از آب برای پاک کردن لکه و آلودگی‌ها از سطوح سخت
خاک‌روب – زمین‌شوی داخل و خارج از خانه ایستاده قابلیت گردگیری و پاک کردن لکه‌ها و آلودگی‌ها
برنیشر داخل خانه ایستاده یا مخزنی جلادهی و ایجاد براقیت در سطوح سخت
انواع جاروبرقی داخل خانه ایستاده، عصایی یا مخزنی جمع‌آوری انواع آلودگی‌ها از سطح فرش
فرش‌شوی داخل خانه ایستاده یا مخزنی تمیز کردن، لکه‌زدایی و خشک کردن کف‌پوش‌های فرش شده
دستگاه‌های تمیزکننده‌ی تخصصی داخل و خارج از خانه مخزنی تمیز کردن حرفه‌ای سطوح و خشک‌کننده‌ی سطوح

۷ نکته‌ی کلیدی قبل از خرید انواع فرش‌شوی و سرامیک‌شوی

راهنمای خرید سرامیک شوی

حال که با انواع رایج سرامیک‌شوی برای انواع سطوح سخت و فرش‌شوی برای سطوح نرم آشنا شدید، وفت آن است که شما را با ۷ نکته‌ی مهم در زمینه‌ی خرید این ابزار کاربردی آشنا کنیم تا با دقت نظر بیشتری دست به خرید بزنید.

۱. ابعاد و شکل فضای اتاق‌ها را در نظر بگیرید

اگر قصد دارید که منطقه‌ی وسیعی را پوشش و تحت تمیزکاری قرار دهید، بهتر است سرامیک‌شویی با ظرفیت بالا انتخاب کنید. از سوی دیگر، برای سازمان‌ها یا اتاق‌هایی که کوچک‌تر هستند، نیازی به سرمایه‌گذاری روی دستگاه‌هایی با قدرت بالا ندارید. با توجه به همین مساله هم قبل از خرید سرامیک‌شوی یا فرش‌شوی سطحی که قصد پاک‌سازی آن را دارید، اندازه‌گیری کنید و با توجه به آن ظرفیت مخرن مناسب را جست‌وجو کنید. اگر فضایی تنگ و پر از گوشه کنار دارید، انتخاب مدل‌های جمع‌وجورتر سرامیک‌شوی می‌تواند عاقلانه باشد. فاکتور مانورپذیری هم ممکن است نقش کلیدی در انتخاب نهایی شما داشته باشد. در کنار این موارد عرض مسیر نظافت و فضای چرخش دستگاه را به همراه توانایی آن در برخورد با سطوح گوشه‌دار، حرکت در زیر میز یا روی پله‌ها را هم در نظر بگیرید.

فاکتور مانورپذیری نقش کلیدی‌ای در انتخاب نهایی شما دارد، در کنار این مورد عرض مسیر نظافت و فضای چرخش دستگاه را به همراه توانایی آن در برخورد با سطوح گوشه‌دار، حرکت در زیر میز یا روی پله‌ها را هم در زمان انتخاب و خرید در نظر بگیرید.

۲. سرامیک‌شوی شارژی یا برقی؟

مزایا و معایب مدل‌های برقی و شارژی سرامیک‌شوی را در نظر بگیرید و بسته به اینکه چقدر نیاز به تحرک دستگاه دارید، می‌توانید گزینه‌های شارژی را در اولویت خود قرار دهید. با این حال، سرامیک‌شوی یا فرش‌شوهای شارژی ممکن است به مرور زمان دچار مشکلات باتری شوند بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که باتری کار شده بر روی سرامیک‌شوی از نوع لیتیوم یونی است و قابلیت ذخیره‌سازی انرژی کافی‌ای برای تمیز کردن محیط شما دارد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید لباسشویی

گزینه‌هایی که برای کارکرد به پریزها متکی هستند برای فضاهای کوچک انتخابی بهتر هستند. به عنوان مثال، هتل‌هایی که قصد دارند از دستگاه‌های سرامیک‌شوی صرفاً برای تمیز کردن حمام استفاده کنند، می‌توانند روی گزینه‌های برقی سرمایه‌گذاری کنند. با این حال، اگر قصد دارید قسمت‌های زیادی از هتل، خانه یا اداره را تمیز کنید، یک محصول شارژی گزینه‌ای بهینه‌تر و با امکان مانور بیشتر است.

۳. تطبیق‌پذیری بالای دستگاه

همواره به یاد داشته باشید ماشینی که فقط می‌تواند یک چیز را اداره کند، به اندازه تجهیزات دو منظوره (به‌ویژه در محیط‌های اداری) ارزشمند نیست، چراکه برخی از سرامیک‌شوی‌ها می‌توانند با جدا کردن یک ضمیمه، هم جلادهنده شوند و هم محیط را به‌خوبی تمیز کنند. ماشین‌آلات کف‌شویی که به راحتی روی هر سطحی قابل استفاده‌اند، هم سرمایه‌گذاری خوبی از لحاظ ارزش خرید هستند و هم برخی مدل‌های آن‌ها می‌توانند به گزینه‌های کوچک‌تر تجزیه شوند تا کار کاربران را به‌ویژه برای تمیز کردن نواحی کوچک و تنگ، بسیار راحت‌تر کنند.

ماشینی که فقط می‌تواند یک چیز را اداره کند، به اندازه تجهیزات دو منظوره (به‌ویژه در محیط‌های اداری) ارزشمند نیست، چراکه برخی از سرامیک‌شوی‌ها می‌توانند با جدا کردن یک ضمیمه، هم جلادهنده شوند و هم محیط را به‌خوبی تمیز کنند.

۴. اهمیت هزینه‌های جاری دستگاه

فراموش نکنید که دستگاه‌های سرامیک‌شوی یا به طور کلی کف‌شوی به مواد مصرفی‌ای مانند فیلتر، انواع برس و البته مواد شیمیایی پاک کننده، نیاز دارند. با توجه به همین مساله هم در زمان خرید توجه داشته باشید که آیا موارد مصرفی دستگاه به راحتی قابل دسترسی هست یا خیر؟ همچنین فاکتور سرویس و نگهداری دستگاه را هم در نظر بگیرید، چراکه این عوامل بر هزینه‌های جاری شما بسیار تاثیرگذار است.

۵. سرامیک‌شوی بی‌صدا گزینه‌ای ارزشمند است

7 نکته‌ی کلیدی قبل از خرید انواع سرامیک‌شوی

بی صدا بودن این نوع دستگاه‌ها مسئله‌ی دیگری است که اغلب کمتر به آن توجه می‌شود. این موضوع می‌تواند از نقطه نظر کار در اداره و در طول روز که سر و صدا می‌تواند باعث مزاحمت پرسنل یا خراب کردن خواب بعد از ظهر همسایه شود، اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. پارامتر صدای سرامیک‌شوی در بسیاری از محیط‌ها، مانند بیمارستان‌ها آن هم زمانی که بیماران نیاز به استراحت و بهبودی دارند، یا آموزشگاه‌ها که تمرکز در آن بسیار مهم است، یک مساله‌ی نیازمند توجه است.

۶. زیست‌محیطی عمل کنید!

به منظور محافظت بیشتر از محیط زیست، به دنبال تجهیزات و دستگاه‌های سرامیک‌شویی با ویژگی‌های داخلی بهینه باشید که به طور هدفمند برای محافظت بهتر از محیط زیست طراحی شده‌اند. در این میان برخی از ماشین‌ها به گونه ای مهندسی شده‌اند که از آب کمتر و در نتیجه مواد شیمیایی کمتری به منظور تمیزکاری کف‌پوش‌ها استفاده می‌کنند. برخی دیگر از مدل‌های این ابزارآلات مصرف انرژی کارآمدتری دارند و از این منظر برای محیط‌زیست گزینه‌ای ارزشمند هستند.

۷. وزن کم، انعطاف‌پذیری بالا همراه با کارتریج بزرگ

قابلیت مانور آسان و منعطف، عدم فشار به دست در زمان کار با سرامیک‌شو و وجود کارتریج تمیزکننده‌ی قابل شارژ مجدد همه و همه ازجمله ویژگی‌های یک محصول باکیفیت است. وجود سری بزرگ همراه با پد یا پدهای میکروفایبر از دیگر ویژگی‌های یک سرامیک‌شوی یا فرش‌شوی مناسب برای محیط‌هایی با ابعاد متوسط است.

حتما بخوانید
سامسونگ و یکه‌تازی در بازار لوازم‌خانگی الکترونیکی

لازم به ذکر است که اگر دستگاه شما به اندازه‌ی کافی سبک باشد می‌توانید از بابت جابه‌جایی آن در خانه خیالتان راحت باشد. همچنین از آنجایی که فرش‌شوی‌های خانگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وزن سبکی داشته باشند، اغلب ظرفیت مخزن گرد و غباری محدودی دارند. به دلیل همین ظرفیت محدود مخزن هم، فرش‌شوی‌ها گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی انواع جاروبرقی خانگی نیستند.

سایر ویژگی‌های مهم در انواع سرامیک‌شوی و فرش‌شوی

سایر ویژگی‌های مهم در انواع سرامیک‌شوی و فرش‌شوی

اغلب این دسته از ماشین‌های تجاری یا خانگی از فناوری میله و برس چرخان برای تمیزکاری عمیق انواع سطوح و فرش استفاده می‌کنند. اما قبل از خرید این کالاها بهتر است به منظور تکمیل اطلاعات خود برخی ملاحظات کلیدی دیگر را در نظر بگیرید.

دستگاهی دستی یا اتوماتیک؟

سرامیک‌شوی‌های دستی هیچ باتری یا سیمی برای تغذیه ندارند و همانطور که احتمالا از آن‌ها استفاده کرده‌اید، عملا تنها برس‌هایی چرخان هستند که گرد و غبار و زباله‌ها را از محیط شما جمع می‌کنند. در این میان سوییپرهای دستی کالاهایی بی‌صدا هستند و برای خانه هایی که سعی در صرفه جویی در مصرف انرژی دارند و چندان پر رفت‌و آمد نیستند، انتخابی مقرون‌به‌صرفه هستند. با این حال، مشکل آشکار انواع سرامیک‌شوی دستی این است که هرگز مکشی مشابه با ماشینی اتوماتیک را ایجاد نمی‌کنند.

گزینه‌های سیمی یا بی‌سیم؟

باتری‌های لیتیوم یونی در فرش‌شوی‌ها و سرامیک‌شوی‌های مدرن کمک ویژه‌ای برای مدل‌های بی‌سیم بازار هستند. این دسته از محصولات اگرچه قدرت مکش چندان بالایی ندارند اما می‌توانند بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه به شکل مداوم کار کنند. با توجه به اینکه این ماشین‌ها معمولاً برای تمیز کردن سریع استفاده می‌شود می‌تواند به راحتی هر اتفاق غیر قابل پیشبینی‌ای را پوشش دهند و احتمالا دیس برنجی که توسط کودک بازیگوش شما روی زمین پخش شده‌ است را به خوبی از کف زمین تمیز کنند. با این حال، زمان کار محدود این نوع جاروها، ممکن است کار شما با تاخیر برای شارژ کردن مجدد دستگاه رو به رو کند. سرامیک‌شوها و فرش‌شوی‌های سیمی ممکن است نسبت به مدل‌های قبلی کمتر راحت باشند، اما حداقل مجبور به مشاهده‌ی دائمی شارژ و باتری آن نیستید.

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های سرامیک‌شوی و فرش‌شوی

پس از بررسی و ارائه‌ی جزئیات لازم برای خرید انواع سرامیک‌شوی وقت آن است که با گزینه‌های منتخب خریداران با استناد به سایت دیجی‌کالا هم آشنا شویم تا سفر ما به سمت خرید محصولی باکیفیت و کاربردی کامل شود.

فرش‌شوی کرشر مدل Puzzi 8/1

فرش‌شوی کرشر مدل Puzzi 8/1 سرامیک‌شوی و فرش‌شویی قدرتمند از شرکت کارچر است که وزنی در حدود ۹.۸ کیلوگرم دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به شلنگ خرطومی‌ای به طول ۲.۵ متر، قدرت مانور بالا در زوایای مختلف، ظرفیت مخزنی به اندازه‌ی ۸ لیتر، توان پمپ تا ۴۰ وات و طول سیمی به اندازه‌ی ۷۵۰ سانتی‌متر اشاره کرد. این مدل کالای شست‌وشو قابلیت ارائه‌ی فشار توربینی به مقدار ۱۲۰۰ وات دارد و میزان مکش آن ۲۳۰ میلی‌ بار است، همچنین صدای تولیدی توسط این کالا در حدود ۵۰ الی ۶۰ هرتز است، که از صدای یک یخچال معمولی بیشتر نیست.

فرش شوی کرشر مدل Puzzi 8/1

موکت‌شوی و کف‌شوی کرشر مدل SE 5.100

یکی دیگر از مدل‌های کف‌‌شوی موفق در بازار این دسته از محصولات، موکت‌شوی و کف‌شوی کرشر مدل SE 5.100 است که توان موتور آن به ۱۴۰۰ وات می‌رسد. میزان جریان هوا در این مدل کف‌شوی ۷۰ لیتر در ثانیه است و گنجایش آن به ۴.۴ لیتر می‌رسد. این کالا یکی از گزینه‌های ارزشمند بازار به‌ویژه برای افراد دارای آلرژی است و می‌تواند انواع کف‌پوش‌ها، پارکت‌ها یا فرش‌ها را پشتیبانی کند. فشار اسپری این مدل کف‌شو ۲۱۰ بار است و قابلیت تغییر دستگاه با خارج کردن مخزن آب از حالت شوینده به مکنده در دو حالت خشک و تر از دیگر مشخصه‌های جذاب آن است که با قیمت مناسبی هم به بازار ارائه شده است.

حتما بخوانید
راهنمای خرید انواع توستر نان؛ نکات، انواع و پرفروش‌ترین مدل‌ها
موکت شوی و کف شوی کرشر مدل SE 5.100

فرش شوی و کف شوی سنکور مدل SVC 5001YL

این محصول به نوعی یک جاروبرقی مرطوب و خشک از نوع چندمنظوره به شمار می‌رود که با قدرت ۱۶۰۰ وات یکی از مدل‌های محبوب بازار است. فرش شوی و کف شوی سنکور مدل SVC 5001YL دارای لوله‌ی تلسکوپی فوق‌العاده سبک است و از این رو برای پاک کردم سقف و دیواره‌ها هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند. همچنین وجود فیلتر هپا در ساختار این کالا، طول سیم ۶۰۰ سانتی‌متری، وزن حدودا ۸ کیلوگرمی و برخورداری از سری‌های بسیار متنوع برای انجام طیف وسیعی از عملکردها از دیگر مشخصات آن است.

فرش شوی و کف شوی سنکور مدل SVC 5001YL

زمین‌شوی کرشر کد FC3

زمین‌شوی کرشر کد FC3 یکی دیگر محصولات برند معتبر کرشر است که مشخصه‌های آن شامل وزن ۴.۲ کیلوگرمی، سیستم دو مخزنه، جفت غلطک استاندارد، قابلیت اعمال مواد شوینده در دستگاه، ایستگاه پارکینگ و همراه با شارژر باطری است. این محصولات از جمله سری محصولات ایستاده است که به دلیل ساختاری که دارد می‌تواند به راحتی در محیط‌های کوچک ذخیره‌سازی شود.

زمین شوی کرشر کد FC3

زمین‌شوی کرشر مدل BD 50/50 C Classic Bp

یکی از گزینه‌های مناسب برای محیط‌های تجاری همچون کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر‌های بزرگ، سالن‌های آرایشی و پاساژها زمین‌شوی کرشر مدل BD 50/50 C Classic Bp است که ویژگی‌های آن شامل وزن ۵۷ کیلوگرمی، حجم ۵۰ لیتری مخزن، بدنه‌ای از آلیاژهای جدید و بسیار مقاوم، امکان استفاده از آن در محیط‌های متنوع و مخزن ضخیم است و از جمله مدل‌های خوش‌ساخت کف‌شوی برای استفاده‌های تجاری به حساب می‌آید.

زمین شوی کرشر مدل BD 50/50 C Classic Bp

سرامیک‌شوی و فرش‌شوی کرشر مدل SC3 UPRIGHT EASYFIX

سرامیک‌شوی و فرش‌شوی کرشر مدل SC3 UPRIGHT EASYFIX یکی از گزینه‌های ایستاده و خوش‌ساخت بازار است که وزن آن تنها ۲.۸ کیلوگرم است و به همین علت هم جابه‌جایی آن بسیار راحت است. حداکثر توان این مدل سرامیک‌شوی ۱۲۰۵ وات است و طول سیم آن به ۵ متر و فشار اسپری آن به ۵ بار می‌رسد. این محصول دارای کفی مخصوص پاک‌سازی سرامیک و پارکت است و ظرفیت مخزن آن به ۰.۵ لیتر می‌رسد. در حالت کلی SC3 UPRIGHT EASYFIX یکی از مدل‌های ایستاده و از نوع تی برقی است که رضایت بالایی را در بین خریداران به دست آورده است.

سرامیک شوی و فرش شوی کرشر مدل SC3 UPRIGHT EASYFIX

فرش شوی و مبل شوی وکس مدل CDSW-MPXP

فرش شوی و مبل شوی وکس مدل CDSW-MPXP یکی از گزینه‌های میان‌رده و باکیفیت بازار است که از مشخصه‌های آن می‌توان به وزن مناسب دستگاه (۴.۵ کیلوگرمی)، حداکثر توان ۴۰۰ واتی، مخزن ۱.۱ لیتری، طول سیم ۵۵۰ سانتی‌متری، ظرفیت مخزن آب کثیف تا ۷۲۰ میلی‌لیتر و قابل استفاده برای انواع کف‌پوش‌ها اشاره کرد. وکس مدل CDSW-MPXP محصولی ساخته شده توسط کشور انگلستان است و برای خانواده‌هایی که حیوان خانگی دارند، به شدت توصیه می‌شود.

فرش شوی و مبل شوی وکس مدل CDSW-MPXP

سرامیک‌شوی و فرش‌شوی بیسل مدل hydrowave

سرامیک‌شوی و فرش‌شوی بیسل مدل hydrowave در یک کلام کالایی ارزشمند است که ویژگی‌های اصلی آن شامل وزن حدودا ۵ کیلوگرمی، توان مصرفی ۳۸۵ ولتی، ظرفیت مخزن ۱.۷ لیتری، طول سیم ۶۰۰ سانتی‌متری، ظرفیت آب آلوده‌ها تا ۶۰۰ میلی‌لیتر و همراه با دسته‌ی جمع‌شونده است. این محصول همه‌کاره دارای رول بُرُسی ده ردیفه‌ است که همین ویژگی‌ هم جمع‌آوری نخاله‌ها توسط این ماشین را بسیار بهینه کرده است. همچنین برخورداری از فناوری Clean Shot در ترکیب با فرمولاسیون Wash and Protect می‌تواند انواع لکه‌های سخت را از سطوح مختلف پاک کند و به عنوان مزیتی قابل توجه در این دسته از محصولات برشمرده شود.

حتما بخوانید
راهکار درمان سردرد از تلویزیون سامسونگ
فرش شوی و موکت شوی سنکور مدل SVC 5000

فرش‌شوی و مبل‌شوی نیمه صنعتی آنا مدل SC52 pro

این دستگاه محصولی پرقدرت و سه موتوره است که مخزن آب آلوده‌ی آن به ۵۰ لیتر می‌رسد. فرش‌شوی و مبل‌شوی نیمه صنعتی آنا مدل SC52 pro وزنی در حدود ۲۱ کیلوگرم دارد و قدرت موتور آن به ۷۵۰ وات هم می‌رسد. به طور کلی این دستگاه دارای پارویی مخصوص برای شست‌وشوی انواع مبلمان و صندلی است، اما در صورت تهیه لوازم جانبی دیگر برای آن می‌توانید سری دریلی آن را گردان و پارویی آن را بلند کنید.

سیستم مکش و جمع آوری آب این محصول با موتور AEG ساخت شرکت اسلوونی همراه شده است که حداکثر قدرت آن به ۲۶۰۰ وات می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین نیمه صنعتی می‌توان به مواردی همچون وجود پمپ اسپرسو ULKA جهت مکش و پاشش آب با فشار بالا، وجود مخزن ۲۰ لیتری آب و مواد شوینده، فشار اسپری تا ۲ بار، توان پمپ تا ۳۷۵ وات و طول سیم ۱۰ متری اشاره کرد.

فرش شوی و مبل شوی نیمه صنعتی آنا مدل SC52 pro

پولیشر کرشر مدل BDS 51/180 C

پولیشر کرشر مدل BDS 51/180 C دستگاهی با وزن ۴۵ کیلوگرمی است که ظرفیت مخزن آن حدودا ۱۰ لیتر است. این مدل پولیشر برس‌هایی با سرعت چرخش بالا ( ۱۸۰ rpm) دارد و در کنار آن فشار برس‌های آن بر سطوح به ۲۵ گرم بر سانتی‌متر مربع می‌رسد. همچنین موتور این کالا توانی ۱۰۰۰ واتی دارد و جزو مدل‌های کم‌صدای بازار به شمار می‌رود. در همین راستا جالب است بدانید که پولیشرهای سری BDS ساخت شرکت کارچر هستند و آخرین نسل از پولیشرهای این شرکت که مدل پیش‌ رو هم عضوی از آن‌هاست، دارای قدرت و سرعت بالاتری نسبت به نسخه‌های دیگر هستند.

پولیشر کرشر مدل BDS 51/180 C

فرش‌شوی و موکت‌شوی سنکور مدل SVC 5000

فرش‌شوی و موکت‌شوی سنکور مدل SVC 5000 آخرین گزینه در بین انواع محصولات ویژه‌ی نظافت کف است که مشخصات آن شامل وزن حدودا ۸ کیلوگرمی، طول سیم ۶۰۰ سانتی‌متری، توان مصرفی ۱۶۰۰ واتی، فیلتراسیون قوی برای افراد مبتلا به آلرژی، امکان حذف مایعات و شست‌وشوی فرش با آن، لوله تلسکوپی ALU از نوع فوق العاده سبک، سطح نویز تا ۹۰ دسی‌بل و چرخ‌های نرم برای محافظت از کف‌پوش‌ها است. این محصول جزو موارد چند منظوره از نوع تر و خشک است و به نوعی گزینه‌‌ای کارا در این دسته از لوازم خانگی‌ها به حساب می‌آید.

فرش شوی و موکت شوی سنکور مدل SVC 5000

سخن آخر

مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ دو کاربری برای خرید این نوع کالاها با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. بنابراین، معیارهای مؤثر بر خرید تجهیزات نظافتی از جمله انواع سرامیک‌شوی احتمالاً برای هر خانواده و شرکتی متفاوت است. لازم به تاکید است که توصیه‌های تخصصی در مورد این محصولات را باید از همتایان صنعت، مجلات تجاری و ارائه‌دهندگان این تجهیزات جستجو کرد، اما نکته کلیدی این است که روی محصولی سرمایه‌گذاری کنید که به بهترین وجه با نیازهای خاص شما مطابقت دارد.

منبع: alphaclean

کندوکاو بیشتر

بهترین برندهای سرامیک‌شوی در ایران چه مارک‌هایی است؟

به طور کلی برندهای کرشر، آریته، دراما، کنوود، دلنوگی و پارس خزر بهترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی این دسته از محصولات خانگی هستند.

آیا دستگاه قالیشویی خانگی همان فرش‌شوی است؟

بله، دستگاه قالیشویی خانگی همان فرش‌شوی است و می‌تواند سطوح نرمی مانند موکت و فرش را شسته و خشک کند.

رنج قیمت انواع ماشین‌های مبل‌شوی، فرش‌شوی و کف‌شوی در چه حدودی است؟

رنج قیمت این دسته از ماشین‌های نظافت و شست‌وشو در زمستان سال ۱۴۰۱ برای مدل‌های میان‌رده‌ی بازار بین ۱۰ الی ۲۵ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید