راهنمای خرید جهیزیه از دیجی‌کالا؛ خانه‌ی بختت را آنلاین بچین

با شیوع ویروس کرونا در حدود دو سال گذشته و خطرات و محدودیت‌هایی که به دنبال خودش داشت، همه‌ی ما خواه‌ناخواه به خرید آنلاین اجناس مختلف عادت کرده‌ایم؛ از خرید لباس گرفته یا تره‌بار و میوه و سایر وسایل ضروری که نیاز داریم. ولی وقتی صحبت از خرید جهیزیه می‌شود، مقاومت در برابر وسوسه‌ی گشت‌وگذار در بازار و دیدن مغازه‌های مختلف و تجربه‌ی شیرین چنین خریدی ممکن است سخت باشد. با این حال پیشنهاد ما این است که برای سلامتی عروس و داماد و خانواده‌هایشان و حفظ آن‌ها از خطر ابتلا به بیماری کرونا، تمام مایحتاج شروع یک زندگی مشترک را به صورت آنلاین بخرید. این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند لیست لوازم ضروری جهیزیه عروس را برای خرید آنلاین پیدا کنید.

پیش از هر چیز فراموش نکنید اجناس مختلف را می‌توانید با قیمت‌های بسیار متنوعی بخرید. پس بهتر است ابتدا فهرست اقلام ضروری جهیزیه را داشته باشید و با توجه به بودجه‌ای که دارید خریدهایتان را الویت‌بندی کنید.

وسایل برقی آشپزخانه

وسایل برقی آشپزخانه برای جهیزیه عروس

احتمالا از خیلی‌ها شنیده‌اید یا قبلا تجربه کرده‌اید که هزینه‌برترین بخش خرید جهیزیه، وسایل برقی آشپزخانه هستند. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و چندین و چند وسیله‌ی برقی ریز و درشت دیگر در آشپزخانه وجود دارند که باید خریداری شوند.

یخچال و فریزر

یخچال ساید بای ساید

اول از همه سراغ وسیله‌های بزرگ آشپزخانه می‌رویم. فصل گرماست و طبعا قبل از هر چیزی یاد یخچال می‌افتیم. اگر آشپزخانه بزرگ است و خانواده‌ی پرجمعیتی دارید و اول زندگی مهمان برایتان زیاد می‌آید خوب است از سرویس‌های دوقلوی یخچال و فریزر استفاده کنید. اما اگر اول زندگی می‌خواهید جمع و جورتر شروع کنید یکی از یخچال‌هایی که پایینش فریزر دارد مناسب است. خوشبختانه یخچال‌های ایرانی باکیفیت در سال‌های اخیر به بازار آمده که می‌توانید با صرف هزینه‌ی کمتر یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

انواع یخچال و فریزر در دیجی‌کالا

ماشین لباسشویی

اول زندگی شاید بتوانید از ماشین ظرفشویی بگذرید اما داشتن ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای الزامی است. ماشین لباسشویی با ظرفیت ۷-۸ کیلوگرم پرطرفدارترین است. ماشین‌های لباسشویی دستورهای شست‌وشوی متنوع دارند و می‌توانید با توجه به آن‌ها و برندی که می‌خواهد خریدتان را انجام بدهید.

انواع ماشین لباسشویی در دیجی‌کالا

مایکرویوو

مایکروویو

این روزها دیگر آشپزخانه‌ی کمتر خانه‌ای بدون مایکروویو کامل می‌شود. موقع خرید مایکروویو حواستان باشد که حجم داخلی مایکروویوها گاهی خیلی کوچکتر از ظاهر بیرونی‌اشان است. حتما به ظرفیت داخل مایکروویو دقت کنید. چیزهایی مثل جوجه گردان، گریل یا داشتن برنامه‌ی پخت سلیقه‌ای است و با توجه به هزینه‌ای که می‌کنید و البته کارکردتان می‌توانید از بعضی از گزینه‌ها صرف‌نظر کنید.

انواع مایکروویو و مایکروفر در دیجی‌کالا

آون‌توستر

بعضی‌ها به جز ماکروویو توستر هم به کارشان می‌آید. یک نوع از توسترها فقط به کار توست کردن نان می‌آیند. اگر می‌خواهید استفاده‌ی بیشتری از توستر داشته باشید خوب است که یک آون توستر بخرید که علاوه بر توست کردن نان بتوانید در آن چیزهایی مثل سوسیس هم سرخ کنید.

انواع آون توستر در دیجی‌کالا

انواع غذاساز و خردکن

از دیگر وسایل برقی آشپزخانه باید به انواع غذاساز‌، خردکن، مخلوط‌کن، چرخ گوشت، همزن و… اشاره کنیم که به اندازه‌ی وسیله‌ای مثل ماشین لباسشویی ضروری هستند و برای تهیه‌ی خوراک‌های مختلف به آن‌ها نیاز خواهید داشت. شاید فکر کنید مثلا وسیله‌ای مثل آسیاب را نیاز نخواهید داشت و خرید آن غیرضروری است اما این حقیقت را از من بپذیرید که روزی می‌رسد که از داشتن یک آسیاب کوچک و کار راه انداز خیلی خوشحال خواهید شد. این نکته درباره‌ی بسیار از این دست وسایل آشپزخانه صدق می‌کند.

حتما بخوانید
کولر گازی چه کاری انجام می دهد؟

انواع خردکن و غذاساز در دیجی‌کالا

وسایل غیربرقی آشپزخانه

وسایل غیربرقی آشپزخانه

اگر فکر کردید خرید وسایل آشپزخانه به همین زودی تمام می‌شود، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. حتما شنیده‌اید که می‌گویند آشپزخانه قلب خانه است. پس قلب خانه نیاز به وسایل زیادی برای مجهز شدن دارد.

چیدن آشپزخانه یکی از سخت‌ترین کارهاست چون جزئیات زیادی دارد. کابینت‌های متعددی که باید پر شوند و همه‌ی وسایلی که برای پخت و پز و پذیرایی باید در خانه داشته باشیم.

اجاق گاز

اولین و مهم‌ترین وسیله‌ی غیربرقی آشپزخانه، اجاق گاز است. این وسیله از پر مصرف‌ترین وسایل خانه است که هر روز و برای ساعت‌های زیادی از آن استفاده می‌شود.

شاید این تصور را داشته باشید که اجاق گاز وسیله‌ای نیست که خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد پس لازم نیست هزینه‌ی زیادی برای آن بپردازید؛ اما از طرف دیگر چون از آن زیاد استفاده می‌کنید و همیشه در معرض کثیف و آلود شدن با مواد غذایی است و باید آن را تمیز کنید، پس حتما باید قطعات آن کیفیت قابل قبولی داشته باشند که در این فرآیند بعد از مدتی زنگ نزنند یا لکه و کدر نشوند. بنابراین سعی کنید یک اجاق گاز خوب با کیفیت قابل قبول قطعاتی مثل سرشعله، پنجره‌ها و صفحه‌ی گاز بخرید.

انواع اجاق گاز در دیجی‌کالا

سرویس پخت و پز

سرویس پخت و پز برای جهیزیه عروس

سرویس پخت و پز اولین چیزی است که باید خریداری شود. برحسب این که چقدر رفت و آمد دارید و آشپزی می‌کنید می‌توانید از سه پارچه تا ۱۴ پارچه سرویس قابلمه و ماهیتابه‌هایتان را انتخاب کنید. برای اول زندگی دو نفر معمولا سرویس هفت پارچه برای قابلمه به همراه دو مدل ماهیتابه کفایت می‌کند. به جنس قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها توجه کنید چون متنوع هستند و باید بهترین کیفیت را داشته باشند.

انواع ظروف پخت‌وپز در دیجی‌کالا

کتری و قوری

بدون چای خانه‌ی ایرانی خانه نمی‌شود. پس خرید کتری و قوری را از یاد نبرید. در کنار کتری و قوری خوب است ست فنجان و استکان و نعلبکی هم بخرید تا چای‌اتان را کاملا اصیل سرو کنید.

انواع لوازم تهیه و سرو چای و قهوه در دیجی‌کالا

سرویس قاشق و چنگال

سرویس قاشق و چنگال می‌توانید خیلی ساده باشد یا خیلی لاکچری. بسته به سلیقه‌ی خودتان است. قاشق و چنگال و کارد در قیمت‌های مختلف موجودند و خوشبختانه تفاوت قیمت تأثیری در کارکردشان ندارد. البته باید مراقب باشید جنسی انتخاب کنید که بعد از مدتی در اثر شست‌وشو رنگش تغییر نکند و شفاف باقی بماند.

انواع سرویس قاشق و چنگال در دیجی‌کالا

ظروف سرو و پذیرایی

ظروف سرو و پذیرایی

بشقاب و کاسه و ظروف سرو و پذیرایی از آن چیزهایی است که هم دل خودتان را موقع غذا خوردن شاد می‌کند و هم نشانگر سلیقه‌ی شماست. ساده باشد یا طرحدار. سفید یا رنگی هر کدام جذابیت خودش را دارد. نیمی از لذت غذا خوردن به شیوه‌ی سرو کردن آن برمی‌گردد و ظروفی که در آن غذا می‌خورید. اگر باب سلیقه‌تان باشد لذت غذا خوردن دو چندان می‌شود.

حتما بخوانید
CES 2021؛ از بزرگترین نمایشگاه دیجیتالی امسال چه انتظاری داریم؟

ظروف سرور و پذیرایی در دیجی‌کالا

لیوان و ماگ

لیوان و ماگ هم از آن خریدهای جزئی ولی ضروری است. می‌توانید یک دست لیوان بلور بخرید و با سلیقه‌ی خودتان هر کسی در خانه یک ماگ هم داشته باشد که حس صمیمیت و زیبایی بیشتری دارد.

انواع سرویس غذاخوری در دیجی‌کالا

ست جهیزیه‌ی عروس

انواع لگن و سبد‌های پلاستیکی، ظرف‌های ذخیره‌سازی، پا سماوری، ظرف مرتب‌کننده‌ی قاشق و چنگال، آبچکان و… که جزء وسایل بسیار ضروری آشپزخانه هستند و در سرویس‌های چند تکه‌ای به فروش می‌رسند، در بازار به ست جهیزیه‌ی عروس معروفند. این وسایل معمولا جنس پلاستیکی و رنگ‌بندی متنوعی دارند. در تعداد هم تنوع بالایی دارند و می‌توانید ستی را انتخاب کنید که تمام اجزای آن را نیاز دارید و از خرید تکه‌های اضافه احتناب کنید چون به هر حال این وسایل، فضای زیادی از کابینت‌ها را اشغال می‌کنند و باید به این موضوع دقت کنید.

انواع ست جهیزیه‌ی عروس در دیجی‌کالا

مواد غذایی و شوینده

بله، باید قبول کنیم که مواد غذایی اولیه هم جزء خرید جهیزیه به حساب می‌آیند. آن بخشی از جیهزیه که باید در روزهای آخر خریداری شوند و در یخچال و کابینت مخصوص‌شان چیده شوند. در کنار مواد غذایی، مواد شوینده و سایر محصولات سوپر مارکتی مثل پودر ماشین لباسشویی، کیسه‌ی زباله، مسواک، خمیر دندان و… هم هستند که باید خریداری شوند تا خانه از هر لحاظ برای شروع زندگی مشترک آماده باشد.

این کالاها جزء دسته‌ای نیستند که بتوانیم لیست دقیق از آن به شما ارائه بدهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که یک لیست مجزا و با جزئیات کامل برای این بخش خرید جهیزیه تهیه کنید و همه را آنلاین و به‌راحتی خریداری کنید.

خرید کالاهای سوپر مارکتی در دیجی‌کالا

اتاق پذیرایی و نشیمن

اتاق نشیمن

از آشپزخانه به اتاق پذیرایی و نشیمن میرویم، جایی که بیشترین زمانی که در خانه هستید در آن می‌گذرانید. در این بخش خانه هم به وسایل صوتی و تصویری احتیاج دارید و هم به انواع مبلمان.

لوازم صوتی و تصویری

این یکی بخش خرید جهیزیه محل مجادله است. کمتر رسم است که لوازم صوتی و تصویری را عروس بخرد و در بیشتر مناطق ایران خرید لوازم صوتی و تصویری برعهده‌ی داماد است. از آنجایی که به هر حال زوج جوان با هم خرید می‌کنند این بخش را هم در راهنمای خرید جهیزیه می‌آوریم و می‌توانید از داماد بخواهید که این قسمت را بخواند.

انواع سیستم صوتی خانگی در دیجی‌کالا

اگر داماد دوست دارد از بین لوازم برقی پلی استیشن برای خانه‌ بخرد طبعا همه استقبال می‌کنند اما الویت با تلویزیون و سیستم صوتی است. یک راه این است که تلویزیون را جدا بخرید و در کنارش پخش‌کننده‌ی فیلم و ساندبار برای پخش صدا و راه دیگر این است که یک‌دفعه سراغ خرید یک سینمای خانگی بروید. البته برای خانه‌های کوچک که قرار نیست تلویزیون خیلی بزرگ باشد خرید سینمای خانگی را نمی‌شود توصیه کرد.

انواع سینمای خانگی و ساندبار در دیجی‌کالا

انواع و اقسام تلویزیون‌ها در اندازه‌های مختلف در بازار است. بعضی از آن‌ها هوشمند هستند که به اینترنت هم وصل می‌شوند و نمونه‌های ارزان‌تر دیگری هم داریم که قابلیت خاصی ندارند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید محصولات LG؛ هرآنچه باید درباره‌ی LG بدانید

انواع تلویزیون در دیجی‌کالا

مبلمان

مبلمان

مبلمان از آن چیزهایی است که می‌تواند حال و هوای یک خانه را عوض کند. سلیقه‌ی صاحبخانه بیشتر از هر چیزی در مبلمان خانه‌اش نمود پیدا می‌کند. این که اسپورت است یا کلاسیک. این که از مدل‌های مدرن خوشش می‌آید یا از آن مبل‌های پذیرایی سلطنتی قدیمی. دستتان در انتخاب مبل با هر سلیقه‌ای باز است.

آن‌هایی که خانه‌شان جای کافی دارد این روزها به مبلمان طرح ال علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند. خوبی‌ مبل‌های ال این است که راحت هستند و می‌شود موقع تماشای تلویزیون یا بعد از یک روز خسته‌کننده رویشان دراز کشید و استراحت کرد. اما یک چیزی را در نظر داشته باشید. به‌خصوص اگر مستاجر هستید مبل ال در هر خانه‌ای جا نمی‌شود و با فرم معماری هر خانه‌ای هم نمی‌خواند. در نتیجه مبل ال را با وسواس انتخاب کنید.

مبل‌هایی که ترکیب کاناپه‌های دو نفره و سه نفره و تک نفره هستند از قدیم جزء مبل‌های پرطرفدار دوست‌داشتنی بودند. به‌خصوص که در سال‌های اخیر می‌توانید در یک ست یا حتی نیم ست از رنگ‌های مختلف استفاده کنید و به خانه‌تان رنگ بدهید. به علاوه این مبل‌ها برای مساحت‌های کوچک هم مناسب هستند و از تک‌نفره‌هایشان می‌توانید در قسمت‌های مختلف سالن استفاده کنید.

انواع مبل در دیجی‌کالا

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری هم یکی دیگر از آن چیزهایی است که در بخش لوازم چوبی باید سراغش بروید. از میزهای چهار نفره تا دوازده نفره با توجه به جایی که برای آن در نظر دارید جزء انتخاب‌هایتان می‌تواند باشد. اگر خانه‌تان کوچک است احتمالا میز شش نفره‌ی گرد گزینه‌ی خوبی است که کمتر جا می‌گیرد و مهمان‌هایتان هم راحت پشت آن خواهند نشست.

انواع میز و صندلی ناهارخوری در دیجی‌کالا

فرش

یکی دیگر از آیتم‌های خیلی مهم در خانه‌های ایرانی و در اتاق پذیرایی، فرش است. البته در فضاهای دیگر خانه مثل اتاق خواب یا آشپزخانه هم شاید نیاز به فرش داشته باشید. از وقتی کف خانه‌ها پارکت و سرامیک شد شاید حواس همه مثل قدیم به فرش نباشد با این حال میان خانه‌ی ایرانیان و فرش همیشه پیوندی برقرار است. اگر خانه‌تان را مدرن چیده‌اید می‌توانید سراغ گلیم‌ها و گبه‌هایی بروید که هم طرح‌های هنرمندانه دارند و هم خیلی شلوغ نیستند و با هر دکور خانه‌ای جور در می‌آیند.

بعضی‌ها هم نمی‌توانند از وسوسه‌ی نقش ماهی تبریز یا رنگارنگی طرح‌های کاشان یا نقش بختیاری بگذرند. خوشبختانه اهل هر کدام باشید فرش‌های ماشینی به کمکتان می‌آیند تا با قیمت مناسب‌تر بتوانید طرح دلخواهتان را کف خانه بیاندازد. اگر هم بودجه‌ی پر و پیمانی برای خرید فرش دارید که فرش‌های دستبافت منتظرتان هستند.

انواع فرش در دیجی‌کالا

پرده

خیلی‌ها به این جمله معتقدند که تا پرده‌ی پنجره‌ها زده نشود خانه شکل خودش را پیدا نمی‌کند و انگار یک چیزی کم دارد. پس در اولین قدم سایز پنجره‌هایتان را بگیرید.

پرده هم مانند فرش فقط مربوط به فضای پذیرایی نمی‌شود. هر جا که پنجره‌ای باشد نیاز به پرده هم دارید. برای اتاق خواب خوب است پرده‌های کتان کلفت بخرید که نور سحرگاه داخل اتاق نیاید و بعد هم راحت قابل شست‌وشو باشد یا می‌توانید برای زیرش پرده‌ی تور بخرید که در طول روز که پرده‌ی ضخیم‌تر را کنار می‌زنید نور آفتاب داخل اتاق بتابد.

حتما بخوانید
راهنمای کامل خرید انواع قفل درب هوشمند و غیرهوشمند

اگر سالن پذیرایی‌اتان پرده می‌خورد و مشرف هم نیست خوب است پرده‌های تور بگیرید تا بتوانید از نور خورشید در خانه‌تان استفاده کنید. اگر هم به پرده‌های ضخیم نیاز دارد حتما رنگ آن را با وسایلتان بسنجید و خیلی تیره هم انتخابش نکنید چون رنگ‌های تیره باعث می‌شود خانه کوچک‌تر و شلوغ‌تر به نظر برسد.

انواع پرده‌ی اتاق خواب و پذیرایی در دیجی‌کالا

کنسول

کنسول

حتما شما هم آن وسیله‌ی بزرگ به اسم بوفه را به خاطر میاورید که سال‌های گذشته در کنار پذیرایی خانه‌های ایرانی جا خوش کرده بود و از آن برای نمایش ظرف و ظروف گران‌قیمت استفاده می‌شود و بعضی از مدل‌ها هم چند کشو و کمد برای نگهداری از ظروف داشتند.

خبر خوب این است که در خانه‌های امروز خبری از بوفه نیست. به جای آن وسیله‌ی کاربردی دیگری به فضای پذیرایی اضافه شده است به اسم کنسول. از کنسول برای نگهداری از وسایل مختلف مانند سرویس غذاخوری یا ظروف پذیرایی استفاده می‌شود. روی آن هم وسایل دکوراتیو برای تزیین فضا می‌چینند و گاهی چند آینه هم بالای آن نصب می‌شود.

انواع کنسول در دیجی‌کالا

لوستر و روشنایی

این وسایل هم مانند وسایل صوتی و تصویری، بخشی از وسایل خانه‌ی بخت هستند که درباره‌ی آن‌ها در نقاط مختلف ایران، رسم متفاوتی وجود دارد. بعضی خانواده‌ها خرید لوستر و روشنایی را به عهده‌ی داماد می‌گذارند و بعضی هم به عهده‌ی خانواده‌ی عروس. در نهایت موضوعی که مهم است این است که خانه بدون روشنایی نمی‌شود و اتاق پذیرایی هم بدون لوستر.

با توجه به سبک مبلمان و چیدمانی که برای اتاق پذیرایی در نظر دارید، می‌توانید به سراغ لوسترهایی با طراحی مدرن بروید یا کلاسیک.

انواع لوستر و چراغ تزیینی در دیجی‌کالا

جاکفشی

میز ناهارخوری و مبل جزء ضروری‌های بخش لوازم چوبی بودند اما از کنار بقیه‌ی لوازم این بخش هم به سادگی نگذرید. قفسه‌هایی برای دکور یا گذاشتن کتاب، جا کفشی و میز آرایش و غیره هم در این قسمت هستند که با بودجه‌های مختلف می‌شود سراغشان رفت.

انواع جاکفشی در دیجی‌کالا

اتاق خواب

اتاق خواب

به اتاق خواب می‌رسیم. وسایل اصلی در این بخش خانه سرویس خواب است. فرش و پرده و چراغی برای روشنایی هم از دیگر وسایل لازم برای اتاق خواب هستند که بالاتر درباره‌ی آن‌ها حرف زدیم.

سرویس خواب

تخت‌ هم که جزء چیزهایی است که احتمالا در بالای فهرست خریدتان حضور دارد. تخت‌های جعبه‌ای که زیرشان کشو می‌خورد می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند که با کمترین فضای اشغال شده بیشترین استفاده را از آن‌ها بکنید.

انواع تخت خواب در دیجی‌کالا

سرویس اتاق خوابتان را پاف‌های رنگی برای جلوی میز آرایش و کمد لباس و جعبه‌های ارگانایزر می‌توانند تکمیل کنند.

انواع پاف در دیجی‌کالا

وسایل خواب

منظورمان از وسایل خواب، ملحفه، بالش و پتو است که برای تکمیل تخت‌خواب به آن‌ها نیاز دارید. این موارد جنس و طرح‌های و تعداد مختلفی دارند که تنوع زیادشان دستتان را برای بهترین انتخاب باز می‌گذارد. فراموش نکنید که بهترین جنس برای وسایل خواب نخ است.

انواع وسایل خواب در دیجی‌کالا

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی

وسایلی که مربوط به این بخش خانه می‌شوند تنوع و هزینه‌ی زیادی ندارند. این بخش از خرید جهیزیه شامل وسایل بهداشتی و ضروری می‌شود که در سرویس بهداشتی لازم هستند.

حتما بخوانید
تفاوت تلویزیون سامسونگ QLED و OLED چیست؟

ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی معمولا شامل جای دستمال، سطل، برس شست‌وشو، جای صابون و… است و در جنس، طرح و رنگ‌های مختلفی در فروشگاه‌ها وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به رنگ کاشی‌های سرویس بهداشتی، رنگ این ست را انتخاب کنید.

انواع ست سرویس بهداشتی در دیجی‌کالا

حوله، دمپایی و زیرپایی

این چند وسیله هم باید در کنار ست سرویس بهداشتی خریداری شوند و آن‌قدر مدل و رنگ‌های متنوع دارند که شاید بهترین کار این باشد که این‌ها را هم با توجه به رنگ کاشی کف و دیوار سرویس بهداشتی انتخاب کنید. درباره‌ی حوله بهتر است سراغ ست‌های حوله بروید که داخل آن‌ها هم حوله‌ی کوچک برای خشک کردن دست و صورت وجود دارد هم حوله‌ی حمام.

انواع حوله و وسایل سرویس بهداشتی در دیجی‌کالا

چند وسیله‌ی برقی دیگر

راهنمای خرید وسایل برقی برای جهیزیه عروس

وسایلی که در ادامه به لیست خرید جیهزیه اضافه می‌کنیم، وسایلی هستند که در خانه‌ها جای ثابتی ندارند اما از بعضی از آن‌ها از مهمترین وسایل جهیزیه هستند.

جاروبرقی

جاروبرقی از پارس خزر تا بوش با قدرت‌های مختلف یکی از چیزهایی است که باید حتما برای نظافت خانه خریداری کنید. با توجه به قدرت و کارایی‌اشان و این که قابلیت جذب مایعات و فشرده‌سازی زباله و سری‌های متفاوت دارند یا نه قیمت‌هایشان با هم تفاوت می‌کند اما حداقل هزینه‌ای که برای خرید جارو برقی می‌کنید یک و نیم میلیون تومان می‌شود. اگر هر بار حوصله‌ی جارو برقی کشیدن ندارید این جارو شارژی‌های دم دستی هم گزینه‌ی خوبی هستند که یکی از آن‌ها در خانه داشته باشید.

انواع جارو برقی در دیجی‌کالا

اتو

اتو وسیله‌ی کوچکی است و ممکن است فراموشش کنید اما نیمی از لباس‌هایی که از ماشین لباسشویی بیرون می‌آورید نیاز به اتو کشیدن دارند و هر بار دادن آن‌ها به خشکشویی برای اتو کردن هزینه‌ی زیادی خواهد داشت. بهتر است همین اول کار یک اتو با قیمت مناسب بخرید.

انواع اتو در دیجی‌کالا

وسایل ویژه‌ی برقی

به جز این‌ها اگر گرمایی هستید خرید پنکه یا کولرهای برقی داخل منزل و اگر سرمایی هستید بخاری برقی جزء واجبات می‌شود. بیشترین هزینه‌تان برای خرید جهیزیه در همین قسمت لوازم برقی است و البته متنوع‌ترین قسمت است. چون می‌توانید سراغ قهوه‌ساز، چایی‌ساز، ساندویچ‌ساز، چرخ خیاطی برقی و چیزهای کوچک‌تر دیگر هم بروید. بیشتر این وسایل باز هم مربوط به آشپزخانه هستند و هر خانواده با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود سراغ خرید آن‌ها می‌رود.

انواع لوازم خانگی برقی در دیجی‌کالا

در پایان

در این مطلب وسایل ضروری برای خرید جهیزیه را به شما معرفی کردیم و با کمک آن می‌توانید یک جهیزیه‌ی کامل را به صورت آنلاین و راحت بخرید. خرید جهیزیه‌ی خرید بسیار شیرین و لذت‌بخشی است اما توصیه می‌کنیم با توجه به شرایطی که این روزها داریم، تا جای ممکن کمتر از خانه خارج شوید و خرید‌ها را به صورت آنلاین انجام دهید. برای راحتی کارتان ما یک چک‌لیست خرید جهیزیه هم آماده کرده‌ایم که می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی زیر دانلود و از آن استفاده کنید.

دانلود PDF چک‌لیست خرید جهیزیه

برایتان آرزوی خوشبختی و سلامتی می‌کنیم:)

دیدگاهتان را بنویسید