راهنمای خرید توستر

راهنمای خرید توستر

در این بخش از بلاگ انتخاب سنتر میخواهیم به بررسی و راهنمای خرید توستر بپردازیم .

توستر و آون توستر ممکن است از نظر خیلی‌ها جزو وسایل ضروری نباشد اما طراحی مدرن و کارایی بیشتر توسترها و آون توسترها امروزه آنها را به یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه تبدیل کرده است . در ادامه به بررسی انواع این کارایی و ویژیگی‌های توستر و آون توسترها میپردازیم .

 

توستر ساده

توسترهای ساده فقط برای گرم و تست کردن نان مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل نوع طراحی آن ها و اندازه‌شان برای مصارف دیگر مانند گرم کردن غذا و درست کردن بخشی از پخت غذا مورد استفاده نیستند .

توسترهای ساده معمولا ۲ یا ۴ اسلات یا درگاه هستند که بسته به جمعیت خانواده خود می‌توانید تعداد آن را انتخاب کنید . همچنین کشویی در پایین توستر جهت جمع آوری خرده نان‌ها تعبیه شده که بهتر است در هر بار استفاده، این سینی تخلیه شود تا در استفاده‌های بعدی از توستر، بوی سوختگی ایجاد نگردد . داشتن درجه حرارت یکی از مزایای این توسترهاست که شما می‌توانید میزان برشته شدن نان خود را انتخاب کنید.

انواع توست

آون توستر

همان‌طور که از نام آن پیداست ، آون توستر هم توستر است که برای تست کردن و برشته کردن نان ، گرم کردن پیتزا و غذاهای دیگر ، پخت کیک ، کباب کردن جوجه ، بریان کردن ، آب کردن مواد منجمد مورد استفاده قرار می‌گیرد .

همانطور که گفته شد آون توستر کارایی بیشتری نسبت به توستر ساده دارد و می‌تواند در پخت خیلی از غذاها به شما کمک کند .اندازه این دستگاه‌ها معمولا سایز ماکروویوها هستند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید محصولات LG؛ هرآنچه باید درباره‌ی LG بدانید

این دستگاه‌ها معمولا با استفاده از المنت‌های حرارتی کار می‌کند و برخی از آن‌ها به فن نیز مجهز هستند که گرما را در محفظه به جریان درمی‌آورد. آون توسترها با درب شیشه‌ای بهترین گزینه هستند، چرا که می‌توانید بر تمام مراحل پخت غذا نظارت داشته باشید . آون توسترها معمولاً دارای انتخاب‌گرهای چرخشی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان دمای فر، نوع پخت و همچنین زمان پخت را تنظیم کرد.

 

آون توستر

نکات مهم استفاده از توسترها و آون توسترها

  • میزان برق مصرفی این دستگاه‌ها متفاوت است ، پس حتما این نکته را مد نظر داشته باشید .
  • آون توستر در هنگام روشن بودن حرارت را به بدنه و درب شیشه‌ایی انتقال می‌دهد ، از لمس آن خودداری کنید .
  • وجود المنت در آون توسترها باعث وشن شدن فضای داخلی دستگاه می‌شود و شما می‌توانید روند پخت غذای خود را مشاهده کنید .
  • هنگام استفاده از توستر و آون توستر آن را از دیوار فاصله دهید .
  • تهیه آون توسترهایی که دارای برنامه پیش فرض پخت هستند به شما برای پخت غذاهای مختلف کمک می‌کند.
  • سینی کشوی زیر توسترها را حتما پس از هربار استفاده تمیز کنید زیرا در هنگام استفاده مجدد ممکن است بوس سوختگی شما آزار دهد .
  • سهولت در تمییز کردن یکی از مزایای توسترها و آون توسترهاست . سعی کنید دستگاهی خریداری کنید که تمام قطعات آن در دسترس و قابل تمیز شدن باشند .
  • گارانتی و ضمانت محصول نیز از نکات مهم خرید لوازم خانگی است . سعی کنید محصولی را تهیه کنید دارای این موارد باشند .

امیدواریم در پایان از محتوای راهنمای خرید توستر استفاده لازم را برده باشید.

حتما بخوانید
راهنمای کامل خرید انواع قفل درب هوشمند و غیرهوشمند

در پایان مطلب راهنمای خرید توستر شایان ذکر است شما می‌توانید با ورود به بخش پخت و پز دسته توستر در فروشگاه انتخاب سنتر به عنوان اولین مرکز تخصصی فروش آنلاین لوازم خانگی به بررسی انواع توسترها و آون توسترها پرداخته و با کمترین هزینه بهترین توستر را خریداری نمایید و درب منزل خود تحویل بگیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید