راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ

samsung tvبرای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید. هنگامی که شما جهت خرید تلویزیون سامسونگ وارد فروشگاهی می شوید با طیفی از تلویزیون های سامسونگ رو به رو خواهید شد که هرکدام ویژگی و عملکرد منحصر به فرد خود را دارند. در واقع تلویزیون های سامسونگ از لحاظ کیفیت و امکانات به مرور زمان پیشرفت بسیار چشمگیری داشته اند ، به همین دلیل قبل از خرید تلویزیون باید درباره ی عملکرد و ویژگی های آن اطلاعات کافی داشته باشید. تلویزیون چند اینچ بخرم؟ هنگام خرید تلویزیون، یکی از اولین چیزهایی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید، اندازه تلویزیون است. تلویزیون تخت بهتره یا منحنی؟ در تلویزیون سامسونگ یعنی چه؟ استانداردهای HDR انواع مختلفی دارد، اما “HDR10” متداولترین آن است که تقریبا اکثر تلویزیون های امروزی از این استاندارد پشتیبانی می کنند .

  • دستگاه پخش رسانه ای
  • کیفیت تصویر
  • فروشگاه محتوای دیجیتال APPLICATION STORE
  • مجهز به Bluetooth Audio و انتقال صدا از طریق بلوتوث
  • یخچال بالا و پایین

samsung tvسامسونگ (به کره ای: 삼성 ) یک مجتمع چند ملیتی واقع در کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سامسونگ، سئول واقع شده است. سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع ساخت و ساز و کشتی سازی نیز وارد شد. که در سال ۲۰۲۰ ، این برند هشتمین مارک تجاری بزرگ و بزرگترین شرکت ساخت تلویزیون در دنیا شناخته شده است. با رقابتی شدن بازار و نیاز به پایین آوردن هزینه ها، سامسونگ همانند شرکت های الجی – سونی – اپل و… قطعات تلویزیونهای سامسونگ در کجا تولید می شود؟ لوازم جانبی ( PCB، صفحه نمایش) برای تلویزیون ها عمدتا در چین ، ویتنام و کره تولید می شوند. صفحه نمایش در سه کارخانه تولید می شود – دو کارخانه در کره جنوبی و یک کارخانه در چین. در خط مونتاژ در سایر کشورها، تلویزیون ها از اجزای تکمیل شده فقط مونتاژ می شوند. صفحه نمایش ، برد الکتریکی ، بلندگوها در داخل قاب (فریم) نصب می شوند.

حتما بخوانید
مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ: کدامیک گزینه مناسبی برای شماست؟

تلویزیون سامسونگ اصل

samsung tvاز نوار منوی افقی برای برنامههای پرکاربرد، سرویسهای استریم و ورودیها، با قرارگیری قابل تنظیم استفاده میکند، بنابراین میتوانید محل قرارگیری برنامههای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و انتخاب کنید. پلتفرم تایزن سامسونگ از نظر چیدمان تفاوت زیادی ندارد (شما می توانید بگویید که تحت تأثیر اولی قرار گرفته است). سیستمعامل شلوغی را کاهش میدهد، اگرچه گاهی اوقات این کار بر خلاف ناوبری عمل میکند – موارد زیادی وجود دارد که لازم است به دنبال یک برنامه خاص بروید. خوشبختانه این کار با یک صفحه چندرسانه ای Smart Hub که محتوا را از برنامه ها و از USB/شبکه خانگی شما تقسیم می کند، آسان تر شده است. تفاوت اصلی این است که الگوریتم جستجوی آن به اندازه نرم افزار ThinQ AI ال جی چشمگیر نیست. اما دستیارهای صوتی چطور؟ مجموعههای OLED و Super UHD الجی با دستیار داخلی گوگل و سازگاری محدود با دستگاههای کنترلشده الکسا عرضه میشوند. سامسونگ از دستیار شخص اول بیکسبی خود (تا حدودی بدتر) استفاده می کند، هرچند دوباره فقط برای مجموعه های میان رده یا پریمیوم – و با گزینه استفاده از دستیار گوگل یا الکسا از طریق دستگاه های شخص ثالث.

مایکروسافت HoloLens – یک جفت هوشمند شیشه ای با واقعیت مخلوط با صفحه نمایش با کیفیت بالا ۳D نوری صفحه نمایش و صدا فضایی توسعه یافته و ساخته شده توسط مایکروسافت، با استفاده از پلت فرم ویندوز هولوگرافی. SixthSense – دستگاه بر چشم زدنی AR. عینک آفتابی با یک دوربین پوشیدنی جاسازی شده توسط Snap Inc. Vuzix – عینک واقعیت افزوده برای بازیهای ۳D، آموزش تولید و برنامههای نظامی. عینک گوگل – نمایش صفحه نمایش نوری. SOLOS – عینکهای هوشمند برای دوچرخه سواران. Everysight Raptor – عینک برای دوچرخه سواران Everysight. در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۲، کانن اعلام کرد سیستم MR (واقعیت مختلط) که بهطور همزمان اشیای مجازی را با دنیای واقعی در مقیاس کامل و در ۳D ادغام تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ ۷۵Q70B میکند. برای تعمیر و نگهداری سالانه انتظار میرود. در MWC 2013 شرکت ژاپنی Brilliant Service، سیستم عامل وایکینگ، که یک سیستم عامل برای HMD است را معرفی نمود، که با Objective-C نوشته شدهاست و از کنترل ژست به عنوان یک فرم اولیه برای ورود استفاده میکند.

حتما بخوانید
نمایندگی پارس خزر

این پردازنده با ورود تلویزیون های هوشمند مجهز به صفحه نمایش کریستال ،از رواجش کاسته شد . از پردازنده ۴K UHD در بیشتر مدهای سری RU همانند سامسونگ RU7100 و RU7300 منحنی ، استفاده شده است . همانطور که پیشتر گفته شده در نمایشگاه CES 2017 ، سامسونگ از نسل جدید تلویزیون های کوانتومی موسوم به QLED رونمایی کرد . تلویزیون QLED تکنولوژی صفحه کاملا متفاوتی نسبت به مدلهای پیشین دارد و تبع آن نیز ، به پردازنده متفاوتی احتیاج دارد . سامسونگ در همان نمایشگاه از نسل نوین پردازنده کوانتومی موسوم به QUANTUM PROCESSOR 4K رونمایی کرد . این پردازنده فوق هوشمند به صوتی حرفه ای مبتنی بر هوش مصنوعی است . پردازنده کوانتومی برای تلویزیون های QLED 4K طراحی شده است . این پردازنده به گونه ای طراحی شده که خلوص رنگ بالایی را به رنگها ببخشد و رنگ مشکی را نیز ، عمیق نمایش دهد . پردازنده کوانتومی ، به جهت داشتن قدرت پردازش و سرعت بالا ، برای گیمر ها نیز کاربرد فراوان دارد .

پرسپولیس به دلیل کمبود امکانات برای هوادارانش و همکاری نکردن دیگر باشگاهها، تنها یک بازی در ورزشگاه آپادانا انجام داد و پس از آن، از آپادانا به عنوان زمین تمرین بهره گرفت. همچنین به دلیل نبود پشتیبانی دیگر باشگاههای فوتبال ایران از حرفهای شدن باشگاه پرسپولیس، عبده در سال ۱۳۵۲ ورزشگاه آپادانا را به ارزش ۲۰۰٬۰۰۰ تومان به باشگاه راهآهن فروخت. ورزشگاه آپادانا امروز ورزشگاه راهآهن نامیده میشود و در همسایگی ورزشگاه شهید دستگردی جای دارد. پس از انقلاب، در سال ۱۳۵۹ بنیاد مستضعفان و جانبازان داراییهای این باشگاه را به سود خود مصادره کرد. اما این ماجرا به علت مشکلات مالی و حقوقی باشگاه پایان یافت و به ثمر نرسید. بود. وقتی بولینگ عبده مص
ادره شد پرسپولیس در تپههای داوودیه تمرین میکرد. در سالهای گذشته، تمرینات تیم اصلی بیشتر در ورزشگاه کارگران انجام میشد. در شهریور ۱۳۸۷، پس از انتقال باشگاه راهآهن به شهرری، پرسپولیس ورزشگاه راهآهن را به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان برای یک سال اجاره کرد و پس از ۳۵ سال به ورزشگاه خانگی دیرین خود در شهرک اکباتان بازگشت.

حتما بخوانید
آنباکسینگ ترازوی هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale 2

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

دیگر روش های قدیمی جستجو را کنار بگذارید و هر آنچه که می خواهید را تنها به تلویزیون بگویید تا در کمترین زمان نتیجه بر روی نمایشگر ظاهر شود. قابلیت Voice Search در ریموت کنترل هوشمند تلویزیون سونی X90J فعال است و شما می توانید از طریق آن صفحات اینترنتی را باز کنید و یا از دستیارهای صوتی استفاده نمایید. در این تلویزیون ۲ دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) و الکسا (Alexa) قابل پشتیبانی هستند. با الکسا می توانید این تلویزیون را خاموش و روشن کنید، میزان صدا را کنترل نمایید و یا کانال ها را عوض کنید و برای این کار تنها کافی است دستور مورد نظر را به تلویزیون بگویید تا اجرا کند. دستیار گوگل نه تنها تلویزیون بلکه قادر است دستگاه های دیگر موجود در منزل شما را نیز مدیریت و کنترل کند به عنوان مثال: می توانید به تلویزیونتان بگویید دوربین های امنیتی را کنترل و یا مایکروفر را خاموش کند.

، دومین نیروگاه اوکراین از نظر بزرگی که نزدیک شهر سویتلودارسک واقع در استان دونتسک قرار دارد را تصرف میکند. روسیه میگوید که بیش از ۱۰۰ موشک M142 HIMARS را طی یک حمله هوایی در دنیپرو نابود کردهاست. هنگامی که یک سرباز به کابل برقی شلیک کرد، بر اثر سقوط آن بر روی معترضین چهار نفر در اوایرا واقع در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدهاند. این افراد در حال اعتراض نسبت به بیهودگی مونوسکو (MONUSCO) بودند. جهت نبرد با RED-تابارا که یک گروه مسلح معارض بروندیایی است متهم میکند. همچنین BHRI بوروندی را متهم به حمایت از گروههای مسلحی که مخالف DRC هستند میکند. یازده نفر شامل مقامات دولتی براثر یک حمله انتحاری الشباب در ورودی ساختمانی دولتی در مرکه واقع در شبل پایین سومالی کشته شدند. شرکت گاز روسی گازپروم میزان گاز طبیعی که از طریق خط لوله نورد استریم از روسیه به اروپا جریان دارد را به %۲۰ درصد ظرفیتش کاهش داد.

  • فناوری Digital Clean View برای از بین بردن نویز تصاویر
  • یک پورت USB
  • مجهز به برنامه Air Play 2 شرکت اپل
  • قابلیت Audio Pre-selection Descriptor
  • مینی کامپیوتر
  • پورت HDMI با پشتیبانی از ARC
  • منحنی-خمیده (Curved)
حتما بخوانید
راه های آسان برای تبدیل کولر گازی به موفقیت

مراسم سیایاس ۲۰۱۳ از ۸ الی ۱۱ ژانویه در مرکز کنوانسیون لاس وگاس برگذار شد که بیش از ۳۰۰۰ غرفه دار در این نمایشگاه کالاهای خود را به نمایش گذاشتند. در نمایشگاه بین الملی سیایاس که به مدت یک هفته در نوادای لاس وگاس برگذار شد تا اولین گوشی هوشمند Li-Fi دنیا را به نمایش بگذارند. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۵ رنگ بویی دیگری را در لاس وگاس به راه انداخت که بیش از ۳۶۰۰ شرکت و ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار شرکت کننده در آن حضور داشتند. از برترین دستآوردهای این نمایشگاه میتوان به فروش فوقالعاده و پیشروی در تکنولوژی چاپ سه بعدی اشاره کرد. در این سال نمایشگاه در لاس وگاس سالن کازینو و نمایشگاه ساندرز قرارگرفت که تحت تدابیر امنیتی شدید با حضور پلیس و سگهای بمب یاب به مدت یک هفته ادامه پیدا کرد. نمایشگاه سیایاس ۲۰۱۸ از تاریخ ۹ الی۱۲ ژانویه برگذار شد و شاهد حضور شرکتهای بزرگ دنیا مانند آمازون، گوگل، انویدیا بود. در این سال ۳۱ جایزه نوآوری جدید نیز به شرکتهای برتر تکنولوژی دنیا ارائه شد. از نوآوریهای این نمایشگاه میتوان به. نمایشگاه سیایاس در سال ۲۰۱۹ از تاریخ ۸ام ژانویه ۲۰۱۹ (۱۸ دیماه ۹۷) آغاز میشود. در اولین نشست خبری این نمایشگاه شرکتهایی همچون هایسنس، هیوندای، اینتل، ال جی، پاناسونیک، کوالکام، سامسونگ، سونی و تویوتا شرکت خواهند کرد. از نوآوریهایی که تا این لحظه حضورشان در این نمایشگاه قطعی شدهاست میتوان به. ↑ «زمانبندی نمایشگاه CES 2019: در بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا چه خواهیم دید؟ ↑ امیرمهدی (۱۶ بهمن ۱۳۹۵). «ماشینهای قابل تغییر آیرودینامیک». این صفحه آخرینبار در ۱۰ آوریل ۲۰۲۲ ساعت ۱۸:۲۸ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

حتما بخوانید
بهترین مارک تلویزیون خارجی موجود در بازار ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید