راز تلویزیون سامسونگ در ششگام ساده آشکار شد.

samsung tvسامسونگ یک طراح و تولید کنندهی پر قدرت در تلویزیون است و طیف وسیعی از LCD و QLED را با فناوریهای روز دنیا و طراحیهای جذاب به بازار ارائه میدهد که نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. اما خرید تلویزیون سامسونگ با این حجم از تنوع میتواند برای هر کاربر یا مصرفکنندهای سخت باشد. در ادامه نگاهی به آخرین محدودههای تولیدی این برند انداختهایم تا در تصمیمگیری برای خرید به شما کمک کرده و با ویژگیهایی که محصولات جدید و فوقالعاده این برند دارند، بیشتر آشنا شویم. این برند به دلیل طیف گستردهای از تلویزیونهای ۴K و ۸K با صفحه نمایشهای LCD و QLED که دارد، بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان است. تلویزیونهای سامسونگ معمولا با جدیدترین فناوریها و همچنین ویژگیهای پیشرفته پیشرو بوده و مدلهای بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار میدهد. ویژگیهای بسیاری وجود دارد که بر اساس آنها تلویزیونهای QLED و LCD سامسونگ را برجسته میشود.

  1. دارای حالت بازی به همراه ALLM و Dynamic Black EQ
  2. پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby سامسونگ
  3. ابعاد بستهبندی: ۱۹.۳ × ۸۱.۹ × ۱۳۹.۲ سانتیمتر
  4. همکاری با رمز و راز
  5. دارای طراحی باریک و بدون حاشیه
  6. نمایش همه محصولات اسکنر

این قابلیت تنها زمانی که موبایل شما روشن است کار می کند. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. این قابلیت ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ ۶۵TU8000 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است. رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد.

  • ارتقاء محتوا با وضوح پایین
  • آداپتور را به یک کابل HDMI (یا VGA) وصل کنید
  • دارای وایفای نسخه ۴
  • نمایش همه محصولات ویدئو پروژکتور
  • پردازشگر تصویر ۴ هسته ای
  • تجهیزات الکترونیکی اتومبیل
  • مدل TU8500
حتما بخوانید
فروشگاه اینترنتی آرایشی باران

آیا تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون سامسونگ و تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون ال جی یا تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون سونی یا مثلا کنترل تلویزیون tcl با گوشی، روش خاصی دارد؟ خیر. روش توضیح داده شده در بالا برای برندهای مختلف یکسان است و برند تلویزیون شما در این روند تغییری ایجاد نمیکند. پس اگر نیاز به کنترل تلویزیون اسنوا با گوشی سامسونگ دارید یا به دنبال تبدیل گوشی سامسونگ به کنترل تلویزیون هستید باید برنامه گفته شده را دانلود کرده و اتصال را برقرار کنید. یکی از بهترین برنامههای موجود برای ساخت کنترل تلویزیون با گوشی در سیستم عامل IOS برنامهی Universal Remote TV Smart است. این برنامه به شما کمک میکند تا ایفون یا ایپد خود را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید. این برنامه با برندهای مشهوری مانند الجی، سامسونگ، سونی و … کاملا مطابقت دارید و میتوانید به راحتی تلویزیون خود را از طریق گوشی کنترل کنید. این برنامه از طریق اتصال به یک وای فای مشترک کار میکند و باید در گام اول گوشی و تلویزیون را به یک مودم یکسان متصل کنید.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

در ساخت این محصول از قدرتمندترین بلندگوها با توان خروجی ۲۰ وات استفاده شده است که صدای فراگیر و باکیفیت را پخش میکند. محل قرار گرفتن بلندگوها در گوشههای تلویزیون میباشد که به خوبی صدا را در فضا پخش میکند. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این تلویزیون جزو برترین نمونههای تلویزیون از نظر کیفیت تصویر در سطح بازار معرفی شده است، زیرا در صفحه مانیتور از LED استفاده شده که کمترین میزان انرژی را مصرف میکند. همچنین نور بهتری را در صفحه مانیتور ایجاد میکند و کیفیت رنگ را افزایش میدهد تا تصویر جلوه واقعی داشته باشد. با استفاده از فناوری HDR ساخته شده است که جزو مدرنترین تکنولوژیها میباشد و کنتراست تصویر را بالا میبرد، این فناوری تصویری شفاف و بدون نقش را به شما هدیه میدهد. نوار دور این تلویزیون اغلب سیاه است، زیرا به وضوح بیشتر تصاویر کمک بسزایی میکند. •این تلویزیون دارای تکنولوژی بلوتوث میباشد که میتوانید به سیستم و تلفن همراه خود بدون نیاز به کابل، وصل نمایید. •دارای دو محل برای اتصال USB میباشد که میتوانید فایلهای داخل فلش را همچون فیلم و تصویر مشاهده نمایید. •از قابلیت اتصال به سیستم همچون لپ تاپ برخوردار میباشد. •دارای دو پایه مستحکم میباشد که از مانیتور تلویزیون محافظت مینماید. •از قابلیت اتصال به مودم اینترنت بدون استف
اده از هرگونه کابل برخوردار است که توانسته به محبوبیت آن در بین علاقه مندان کمک کند. برای اطلاع از قیمت خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با چک بدون خروج از منزل، هم اکنون میتوانید با شمارههای قرار داده شده در ادامه صفحه تماس بگیرید و از قیمت مطلع گردید. شایان ذکر است مجموعه حاضر متعلق به قسطی کلاب میباشد که انواع لوازم خانگی را از جمله تلویزیون به صورت قسطی به فروش میرساند.

حتما بخوانید
نحوه پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ

همه تلویزیون های سامسونگ به حالت های تصویر مجهز هستند تا نمایش بی بدیل تصاویر در تلویزیون بالاتر از حد تصور باشد. سیستم عامل همه تلویزیون های سامسونگ تایزن است. این پلتفرم در نسخه های متفاوتی عرضه می شود. اما به صورت کلی سیستم عامل سریع و روان است و دسترسی شما را به محتوای روز در اسرع وقت میسر می سازد. وجود این قابلیت تلویزیون را به لب تاپی بزرگ تبدیل می کند. صدا نیز قابل تحسین است زیرا در هماهنگی کامل با تصویر قرار دارد. وجود قابلیت Q-Symphony امکان اتصال موارد غیر را به تلویزیون فراهم می سازد. تمام این موارد دلیل خوبی برای خرید تلویزیون سامسونگ هستند. ما نیز به عنوان کارشناس لوازم خانگی تلویزیون های سامسونگ را می پسندیم. تهران به علت مرکزیتی که دارد بازار مناسبی برای خرید و فروش تلویزیون است. یکی از اشکال هایی که پیش روی کاربر قرار می گیرد عدم تنوع لازم و قیمت های متفاوت در تهران است.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ ۴k تخت

samsung tvبه صورت کلی وضوح تصویر در تلویزیون های اصل و اورجینال سامسونگ فورکی و با رزولوشن حدود ۸ میلیون پیکسل به بالا می باشند, قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره این میزان رزولوشن وضوحی باورنکردنی ارائه می دهد و همه را متعجب می نماید. در حالی که ممکن است در تلویزیون های تقلبی آنچنان کیفیت را نداشته باشد و برای کاربران نیز تا این حد طبیعی و قابل درک نباشند. تلویزیون های اصل و اورجینال سامسونگ را میتوانید در سایت کالاچی دنبال کنید و از رنگ های غنی و فوق العاده گسترده تصاویر نهایت لذت و هیجان را کسب نمایید. از کجا تلویزیون سامسونگ اصلی بخریم؟ خرید آنلاین و ناتوانی در بازرسی فیزیکی یک کالا از نظر نشانه های ظریف مواد و بسته بندی بی کیفیت می تواند تشخیص تقلبی بودن یک محصول را دشوارتر کند. علاوه بر بررسی امنیت روشهای پرداخت, مصرفکننده مرجوعی توانند به دنبال نامهای دامنه مشکوک باشند که دارای کلمات کلیدی مانند اصل, کپی, اصلی, تخفیف یا پیشنهاد هستند.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳

برای روی کلیک کنید یا نه روی: قیمت تلویزیون سامسونگ و بلاگینگ

همچنین سری جدید تری از تلویزوین نانوسل که از mini LED استفاده می کنند از کار های جدید ال جی خواهد بود. در این صورت تصاویر آن از مدل های قبلی نیز بهتر خواهند شد. همچنین LG پیشرفت خیره کننده ای در استفاده از هوش مصنوعی خواهد داشت به طوری که تلویزیون شما حتی ربات شخصی شما نیز خواهد بود. در این صورت می تواند تمامی تصاویر را پردازش کرده و امکانات ویژه ای پدید آورد. از طرف دیگر، سامسونگ نیز سری قدرتمند Neo QLED را ارائه خواهد داد که مشابه LG از فناوری mini LED استفاده خواهد کرد. گفته می شود این گونه LED ها تا ۴۰ برابر کوچک تر از LED های معمولی هستند. از همه مهم تر، تلویزیون های سامسونگ حتی از حالت های قبلی بزرگ تر خواهخند شد. مدل های ۸۸ اینچ، ۹۹ اینچ، ۱۱۰ اینچ در برنامه اجرا خواهند بود. قیمت تلویزیون سامسونگ نیز به دارا بودن این ویژگی ها بستگی دارد. LG یا Samsung ؟

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون سامسونگ.

دیدگاهتان را بنویسید