راز تلویزیون سامسونگ اولد در ۳گام ساده آشکار شد.

HDD: شما باید حداقل ۲ گیگابایت برای رایانه شخصی خود داشته باشید. گرافیک: Nvidia GeForce یا AMD Radeon. مانیتور: اندازه صفحه ۱۳۶۶×۷۶۸ و بالاتر. چگونه اسمارت ویو تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم؟ در جواب چگونه تلویزیون را در حالت اسمارت ویو قرار دهیم باید گفت،برای استفاده از Smart View، باید مطمئن شوید که تلویزیون هوشمند شما به همان شبکه تلفن یا تبلت گوشی گلکسی شما متصل است. همچنین به فناوری نمایشگر بیسیم Miracast در تلویزیون هوشمند خود نیاز خواهید داشت. تلویزیونهای جدید سامسونگ مانند برخی از مارکهای دیگر که در بالا ذکر شد به این فناوری مجهز هستند. هنگامی که تأیید کردید که این تنظیمات در جای خود قرار دارند، Smart View را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و تلویزیون هوشمندی را که میخواهید به آن وصل شوید، از لیست دستگاههای موجود انتخاب کنید. سپس تلوزیون به راحتی به صفحه نمایش صفحه تلویزیون شما منعکس میشود. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از راههایی که میتوانید این کار را انجام دهید، بیاندازیم.

  • هر ۳ ذرات نانومتری دارند
  • تکنولوژی Dynamic Crystal Color برای تولید رنگ های واقعی
  • سرمایههای اولیه
  • دارای قابلیت ConnectShare
  • تکنولوژی Triple Protection برای محافظت از تلویزیون

تکنولوژی HDR یکی از مهم ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی هایی است که امروزه در تلویزیون ها استفاده می شود. این تکنولوژی در واقع رنگ ها و کنتراست تصاویر و میزان روشنایی هر قسمت را تنظیم می کند. سایه ها، رنگ ها، میزان تاریکی و درخشندگی قسمت های مختلف تصویر مشخص میشود و تلویزیونی که این تکنولوژی را داشته باشد قادر به نمایش آنها می باشد. تلویزیون HD سامسونگ T5300 سایز ۳۲ اینچ نیز از تکنولوژی High Dynamic Range پشتیبانی می کند. با استفاده از تکنولوژی HDR جزئیات قسمت های تاریک تصویر حفظ شده و در عین حال قسمت های روشن تصویر درخشان تر نمایش داده می شود و شاهد صحنه های واقعی تری خواهید بود. در تصویر مربوطه به خوبی شاهد تفاوت وضوح و کنتراست بالای تصویر با تکنولوژی HDR در تلویزیون سامسونگ و در تلویزیون های بدون تکنولوژی HDR هستید. وجود رنگ های واقعی در تلویزیون باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. با برخورداری تلویزیون ال ای دی سامسونگ T5300 از تکنولوژی PurColor محتوای مورد علاقه خود را با رنگ های واقعی تماشا کنید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید لوازم خانگی راهنمایی برای خرید هرآنچه در یک خانه به آن نیاز دارید – قسمت دوم

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره چیست؟|جنگ علیه تلویزیون سامسونگ}

می باشد تا کاربران در مواقع بی کاری و برای سرگرمی خود به آن پناه ببرند و از جدیدترین و بروزترین فیلم ها و برنامه های روز دنیا آگاه شوند. فناوری SmartThings یکی از جذاب ترین و در عین حال کاربرپسندترین ویژگی موجود در محصولات امروزی است. این قابلیت به کاربران کمک می کند تا به وسیله ی آن تمام محصولات و لوازم خانه را تحت کنترل خود در بیاورند و از راه دور بتوانند تمام نیاز خود را بر طرف کنند. شما تصویر کنید در حالی که استراحت می کنید تمام کارها را به این قابلیت هوشمند بسپارید. این فناوری به طور یک پارچه به همه ی دستگاه های هوشمند منزل شما متصل و به طور مستقیم آن ها را کنترل و نظارت می کند. تلویزیون سامسونگ BU8000 از فناوری هوشمند Smart Things پشتیبانی می کند و راحتی کار را به شما هدیه می دهد. برای ارتباط برقرار کردن کاربران با تلویزیون پورت ها و راه های ارتباطی متنوعی نیاز است تا کاربر هر موقع و با هر وسیله ای که بخواهد، بتواند با تلویزیون ارتباط برقرار کند.

اطلاعات برتر به تلویزیون سامسونگ

۲. گزینه support را بزنید. ۳. در قسمت ساپورت می توانید گزینه ی contact sumsong را انتخاب نمایید. ۴. در این صورت به راحتی می توانید مدل تلویزیون سامسونگ خود را جویا شوید. یا با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون, تلویزیون سامسونگ اصل به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید. گزینه “پشتیبانی” را انتخاب نمایید و “درباره این تلویزیون” را انتخاب کنید. سپس شماره مدل به همراه سایر اطلاعات مفید در مورد تلویزیون نمایش داده می شود. شماره مدل سامسونگ می تواند توضیح زیادی در مورد اینکه تلویزیون شما از کجا آمده است, چه نسلی است, moloudimall برای چه کشوری ساخته شده است و خیلی چیزهای دیگر توضیح می دهد. ما بیشتر روی نحوه پیدا کردن شماره مدل و نکاتی تمرکز کرده ایم که پس از به دست آوردن شماره می تواند برای شما بسیار مفید باشد. شرکت سامسونگ تلویزیون های خود را با پلتفرم هوشمند Tizen یکپارچه سازی میکند. این نرم افزار کاربردی پلتفرمی مجهز است که در تمام محصولات هوشمند سامسونگ نمادی از امکانات نوین است.

حتما بخوانید
توستر اسمگ مدل TSF01PG؛ زیبایی به سبک دهه‌ی ۵۰

سامسونگ از جمله برندهایی است که هر سال با تولید تلویزیون های مدرن ابهت خود را به تمام دنیا ثابت می کند. این برند با پشتیبانی از پردازنده ی کریستالی Crystal Processor 4K در تلویزیون سری ۸ مدل BU باعث بهبود رزولوشن تصویر و افزایش کنتراست آن می شود. این پردازنده به کمک کیفیت تصویر فورکی،فناوری ارتقا ۴K upscaling و قابلیت افزایش کنتراست Mega Contrast منجر به پخش تصاویری خارق العاده و عالی بر روی نمایشگر می شوند. البته نا گفته نماند که وظیفه ی پردازنده ی کریستالی تنها به ارتقای کیفیت ختم نمی شود بلکه با پاکسازی صدا از نویزهای مختلف و ارتقای صوت نیز صدایی دلنواز را برای کاربران به وجود می آورد. محتوا های پر سرعت را با جزئیات ببینید! کیفیت تصویر عالی و باورنکردنی در تلویزیون سامسونگ BU8000 اگر با صدای باکیفیت همراه نباشد ارزش چندانی ندارد. این موضوع بدین معناست که تمامی برندها در هنگام ساخت و تولید تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر، باید به فکر تولید صدایی واضح و بدون نویز باشند.

تلویزیون سامسونگ که برنده مشتریان است

همانطور که میدانید، در دوره تلویزیونهای ۴K و ۸K به سر میبریم به طوری که ردپای نمایشگرهای HD به ندرت در بازار دیده میشوند و حتی اگر وجود داشته باشند، متقاضی خرید محدودی خواهند داشت. بعد از بزرگترین LCD انعطاف پذیر ساخته شده توسط سامسونگ، تلویزیونهای سامسونگ وارد مرحله جدیدی از تکنولوژی شدند. طراحی و رونمایی از تلویزیونهای هوشمند (اسمارت) انقلاب جدیدی در کارایی این نمایشگرهای غول پیکر ایجاد کرد که کمپانی سامسونگ همیشه در آن پیشتاز بود. در حال حاضر با جدیدترین مدلهای تلویزیون سامسونگ روبرو هستیم که از لحاظ کیفیت تصویر، تکنولوژی ساخت، نرخ نوسازی، اتصالات و ارتباطات، عمر و دوام دستگاه و طراحی زیبا و استاندارد بدنه چیزی کم ندارد. در مقابل، نسبت به تکنولوژی ساخت این تلویزیونها با قیمت مناسب این محصولات، خرید آنها دست نیافتنی نخواهد بود. پس از سال ۲۰۱۷ که شرک
ت سامسونگ با رونمایی و عرضه فناوری عالی QLED در دوران طلایی خود قرار گرفت، بازار تقاضای تلویزیونها دستخوش تغییر شد.

  1. پشتیبانی شبکه اینترنتی HbbTV 2.0.1
  2. تولید و توزیع منابع اطلاعات
  3. ارسال توسط ساسان امین نژاد
  4. PQI یا شاخص کیفیت تصویر برابر با ۲۱۰۰
  5. قابلیت Auto Channel Search برای پیدا کردن خودکار کانال ها
  6. سیستم صوتی ۲ کاناله
  7. دارای قابلیت های TV On With Mobile و Wi-Fi TV On
  8. حذف نویز تصاویر به صورت دیجیتالی (Digital Clean View)
حتما بخوانید
محبوب ترین محصولات شیائومی در سال 2023 به پیشنهاد کاربران

تلویزیون AU8000 دارای تکنولوژی های متعددی در زمینه بهبود کیفیت تصویر و ارائه بهتر آن است. این تکنولوژی ها همگی در کنار هم مجموعه کاملی را تشکیل می دهد تا بهترین بازده را از اون نشان دهند. در میان تکنولوژی ها این تلویزیون، تکنولوژی HDR در تلویزیون ۴K سامسونگ ۷۵AU8000 به چشم می خورد. تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range باعث افزایش کنتراست، تنظیم درخشندگی، تنظیم تاریکی و رنگ تصاویر می شود تا شاهد جزئیات بهتر و بیشتری باشید. پشتیبانی می کند. این فرمت ها بصورت لحظه به لحظه سیگنال های محتوای HDR را پردازش می کنند و کیفیت تصویر را بهبود می بخشند. استاندارد HDR در مقایسه با SDR، طیف بیشتری از کنتراست را پوشش خواهد داد. به این ترتیب تلویزیونی که از فناوری HDR برخوردار باشد صحنه های دقیق تر و واقعی تری را نسبت به تلویزیون های معمولی که فاقد این تکنولوژی هستند نمایش می دهد. تلویزیون سامسونگ ۷۵AU8000 کیفیت تصویر خوب و قابل قبولی را ارائه می دهد اما اگر به دنبال تلویزیون حرفه ای هستید باید به سراغ تلویزیون های گران قیمت تر بروید.

تلویزیون سامسونگ ال جی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت تلویزیون های سامسونگ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید