راز تلویزیون سامسونگ اقساطی در هشتگام ساده آشکار شد.

می دانید که طراحی تلویزیون از مولفه های مهم در خرید تلویزیون است و بسیاری از کاربران بیشتر از هر موضوع دیگری طراحی و ظاهر تلویزیون برایشان در اولویت قرار دارد . از این رو لازم دیدیم که از نظر طراحی هم تلویزیون ال جی و هم تلویزیون سامسونگ را مقایسه کنیم . از تلویزیون های پهن و جعبه ای سالهای زیادی می گذرد ، تلویزیون هایی که بیش از ۲۰ سانت ضخامت داشتند . رفته رفته با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و بهره گیری از تکنولوژی LCD نمایشگر باریک تر شدند . برای اولین بار که تلویزیون های باریک تحت نام LCD پا به بازار گذاشتند و بسیاری از مردم با خرید تلویزیون های موسوم به LCD دنیای شگفت انگیزی از تصاویر را به چشمان خود هدیه بخشیدند . سامسونگ مانند یک قاب هنری خودنمایی می کنند . با نگاهی به طراحی تلویزیون سامسونگ و تلویزیون ال جی متوجه این واقعیت خواهیم شد که همه ی تلویزیون ها دارای طرایح باریک و قاب خوش تراشی هستند و شاید بیشترین تفاوتی که این تلویزیون ها دارند در طراحی و شکل پایه ها باشد . تلویزیون های LG55B7 و LG 55X7 و LG 55UJ752 و …

  1. شرایط استفاده
  2. پشتیبانی از ویژگی Auto Motion Plus
  3. Afraland – 9 ماه پیش
  4. قابلیت Connect Share
  5. عدم برخورداری مدل TU7072 از فناوری Connect share
  6. مدل Q60R

هر برندی نهایت تلاش و کوشش خود را به کار می بندد تا از رقبای خود پیشی گرفته و محصولات و لوازم خانگی خود را در ردیف کالاهای باکیفیت و مرغوب در معرض نمایش افراد قرار دهد. فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ، از آنجایی که امکان تهیه این محصول را برای افراد با هر بودجه و توان مالی را فراهم می سازد، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برندهای معتبر تلویزیون همانند سامسونگ به دلیل وارداتی بودن، نوسانات نرخ ارز و مسائل اقتصادی موجود، تاثیر مستقیمی در قیمت این محصولات از خود برجای می گذارد. به همین جهت، با افزایش نرخ ارز، این محصولات نیز با افزایش قیمت چشمگیری مواجه می شوند. در این شرایط خرید نقدی این محصولات راهکار مناسب و مفیدی از نقطه نظر اقتصادی به شمار نمی رود. به همین منظور، خرید قسطی این لوازم خانگی می تواند، گزینه مقرون به صرفه و کاربردی به شمار رود. فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ، یکی از طرح های مؤثر و تاثیر گذار مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی در این زمینه به شمار می رود. با مراجعه به سایت این فروشگاه ضمن مشاهده تنوع بالای محصولات، از شرایط فروش اقساطی در فروشگاه اقبالی می توان اطلاعات لازم را کسب نمود. تلویزیون قسطی مشهد : شرایط فروش اقساطی تلویزیون کاملا به نفع خریدار و مصرف کننده طراحی شده است. فرقی نمیکند چه بودجه و توان مالیای دارید، تنها با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و اولین قسط ماهیانه صاحب تلویزیون خود خواهید شد.

حتما بخوانید
بهترین فرصت خرید لوازم IT و فناوری اطلاعات را از دست ندهید

چیزهای جدید در مورد تلویزیون سامسونگ

یک مرورگر را انتخاب و نصب نمایید. تلویزیونهای سامسونگ میتوانند به انواع دستگاههای بلوتوث از جمله بلندگو، نوار صوتی، هدفون، صفحهکلید و ماوس و گیمپد متصل شوند. می تواند صدای تلویزیون شما را افزایش دهد یا حرکت در منو را آسان تر کند. برای اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت، بسته به مدل دستگاه شما کلمه متفاوتی نمایش داده میشود. کاربران گرامی سایت آی پی امداد توجه نمایید که تمامی مدل های سامسونگ از اتصال بلوتوث پشتیبانی نمیکند. وارد بخش تنظیمات یا setting در تلویزیون سامسونگ خود شوید. به بخش sound بروید. خروجی صدا “sound output” را انتخاب نمایید. لیست بلندگوهای بلوتوث را انتخاب کنید. دستگاه بلوتوث خود را تنظیم کنید تا جفت شدن فعال آغاز شود. دستگاهی را که می خواهید با تلویزیون جفت کنید انتخاب کنید. را انتخاب کنید و متصل شوید. اگر دستگاه صوتی شما ظاهر نمی شود، مطمئن شوید که روشن است و جفت می شود. اگر دستگاه شما همچنان ظاهر نشد، سعی کنید هر دو دستگاه را خاموش و سپس دوباره روشن کنید و مجدد این مراحل را انجام دهید.

در این مدل بر روی صفحه بُرد در هر نقطه دو عدد لامپ قرار گرفته که وظیفه انتشار نور را دارند. به این ترتیب دو لامپ در هر نقطه از برد با منتشر کردن دو نوع نور به رنگهای سفید برفی و زرد طلایی کنتراست تصویر را بالا میبرند. در این تلویزیونها دامنهی وسیعی از رنگهای زنده و واقعی پخش خواهد شد. اینگونه است که ویژگی Dual LED به یک ویژگی کلیدی مؤثر در انتخاب و خرید تلویزیون سامسونگ تبدیل شده است. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU8500 قابلیت پخش محتوای HDR را دارد. به کمک این فناوری فرقی ندارد که شما در کدام قسمت از منزل به تلویزیون نگاه میکنید. در هر حال همهی جزئیات را میتوانید خرید تلویزیون سامسونگ ببیند. قبلاً که محتوای تلویزیونها بهصورت SDR بود این امتیاز وجود نداشت. و تماشای تلویزیون از زاویههای کناری وضوح تصویر و جزئیات را از دید پنهان میکرد. دارد که کنتراست تصویر را بالا میبرند و در نمایش بیشتر جزئیات تصویر مؤثر هستند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید ماهیتابه؛ انواع، مزایا و معایب هرکدام و پرفروش‌ها

فناوریهای Dolby digital plus و clear Voice در این نمایشگر جاسازی شده اند، که قادرند صدایی همه جانبه و بی الایش را در محیط منتشر سازند. ۱️⃣ تلویزیون سامسونگ AU7000 چه تفاوتی با TU7000 دارد؟ ✔️ تلویزیون سامسونگ AU7000 طراحی کمی باریک تر دارد و ریموت کنترل آن از نظر
طراحی تغییر کرده است. یک عدد پورت HDMI بیشتر هم سامسونگ به مدل ۲۰۲۱ اختصاص داده است که در سال قبل وجود نداشت. ۲️⃣ تلویزیون AU7000 چه تفاوتی با AU8000 دارد؟ ✔️ AU7000 رفرش ریت ۵۰ هرتز دارد ولی AU8000 رفرش ریت ۶۰ هرتز؛ طراحی AU8000 باریک تر است و پایه های جانبی خشابی دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع در ۲ حالت مختلف را دارند. ۳️⃣ سامسونگ AU7000 چه تفاوتی با سری ۷ های رقیب دارد؟ ✔️ رقیب مقابل سامسونگ سری ۷ تلویزیون ال جی UP7750 است؛ که از فناوری ها و قابلیت های شبیه به au7000 برخوردار است. تفاوت اصلی در طراحی ظاهری و ریموت کنترل جادویی ۲۰۲۱، همچنین یک پورت USB بیشتر در مدل ال جی است.

سیستم عامل تایزن مهمترین پلتفرم تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 سال ۲۰۲۱ است. این سیستم عامل در همه تلویزیون سامسونگ حضور دارد و نقش مهمی را جهت تعامل بیشتر و راحت تر بر عهده گرفته است. سیستم عامل تایزن از برنامه های متعددی پشتیبانی میکند. اتصال به اینترنت از طریق وایفا از این برنامهها میباشد؛ که با وجود آن میتوانید به صفحهی گوگل بروید و وبگردی در سایتهای مختلف بپردازید و برای خود سرگرمی به وجود بیاورید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون سامسونگ وب سایت خود باشید. همچنین با پشتیبانی از برنامههای Netflix و You tube جدید ترین فیلم و سریال را به صورت آنلاین مشاهده کنید. حالت گالری ambient mode هم از برنامههای پشتیبانی شده توسط این سیستم عامل است. دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon و Bixby از دیگر برنامههای این قابلیت محسوب میشود. از کارایی این دستیارصوتیها به حساب میآید. تلویزیون AU7000 سامسونگ از درگاههای ارتباطی متنوعی بهرهمند است، ۳ پورت HDMI و ۱ پورت USB در این محصول جاسازی شده که امکان اتصال با لوازم جانبی و کنسول بازی را برایتان فراهم میکند.

  • دارای سیستم صوتی ۲ کاناله
  • اچ دی ام آی
  • بلوتوث نسخه ۴٫۲
  • تماس با ما
  • تکنولوژی One Billion Color جهت تولید ۱ میلیارد رنگ
  • دارای وایفای نسخه ۵
  • فناوری UHD Dimming برای افزایش کنتراست تصاویر
حتما بخوانید
قوانینی که نباید در مورد تلویزیون سامسونگ ال سی دی رعایت شوند

این کار برای اتصال به تلویزیون شما ضروری است. برنامه Smart View ممکن است به طور خودکار به تلویزیون سامسونگ شما متصل شود. اگر بیش از یک تلویزیون در شبکه خود دارید ،روی نام تلویزیون سامسونگ که می خواهید به آن وصل شوید ضربه بزنید. اگر می خواهید تلفن خود را به تلویزیون متصل کنید از شما خواسته می شود Allow را در تلویزیون خود انتخاب کنید. از ریموت تلویزیون خود برای انتخاب ” Allow ” در بالای صفحه تلویزیون خود استفاده کنید. این کار عملکرد Smart View را در تلویزیون فعال کرده و آن را به تلفن شما متصل می کند. روی یک برنامه تلویزیون روی تلفن خود ضربه بزنید. پس از اتصال ، لیستی از تمام برنامه های تلویزیونی که در حال حاضر در تلویزیون هوشمند شما نصب شده اند ، مشاهده خواهید کرد. برای راه اندازی آن در تلویزیون می توانید روی هر برنامه ضربه بزنید. روی نماد Remote ضربه بزنید . این نمادی است که به عنوان یک ریموت تلویزیون در گوشه پایین و سمت راست برنامه به نظر می رسد.

بهترین تلویزیون سامسونگ کجاست؟

بنابراین دو سری از جدیدترین تلویزیونهایش را در سال ۲۰۲۱ با استفاده از این تکنولوژی تولید کرده است. تلویزیونهای پیشرفتهای با مدلهای QN900A ،QN800A ،QN95A ،QN90A و QN85A از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۵۵AU8000 سامسونگ میباشند. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۱ در قسطی کلاب فراهم شده است. لامپهای جدیدی که از فناوری Neo QLED استفاده میکنند در حدود یک چهلم لامپهای قدیمی حجم دارند. در تلویزیونهای قدیمی با مفهومی مثل مناطق نوری مواجه هستید. با داشتن تعدادی بیشتری لامپ LED در نمایشگر رنگهایی دقیقتر و عملکردی بهتر خواهیم داشت. در این تلویزیونها مشکل بلومینگ نداریم. بلومینگ در شکل هالهای در اطراف شیء پور نور در پس زمینه دیده میشود. علت وجود حرف Q در این فناوری به همین مفهوم است. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۱ مدرن باشید! اگر یک گیمر حرفهای باشید که به تازگی کنسول نسل نه سامسونگ را خریداری کردهاید، میتوایند از گیم بار استفاده کنید و از نرخ تازه سازی صفحه بالاتر و تنظیماتی مثل نسبت تصویر استفاده نمایید.

حتما بخوانید
چگونه با استفاده از کولر گازی 1,000,000 دلار به دست آوریم

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون سامسونگ جدیدترین مدل قیمت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید