در اینجا یک راه سریع برای حل مشکل Tv سامسونگ وجود دارد

samsung tvهمانطور که میدانید تعمیر تلویزیون سامسونگ Samsung به دلیل پیشرفته بودن و حساس بودن زیاد سخت و زمانگیر میباشد به خصوص برخی از تلویزیون های امروزه که لمسی و حساس تر می باشند. در واقع شما با رعایت تمامی این نکته ها اطمینان خاطر می یابید که دیگر تا مدتی نیازی به تعمیر تلویزیون سامسونگ بوسیله متخصصان تعمیرگاه مجاز تلویزیون تعمیریها ندارید . جهت جلوگیری از پرداخت قیمت های کلان تعمیر تلویزیون Samsung بصورت تخصصی بهتر میباشد این نکته ها را رعایت نمایید. حتما سیم برق را از پریز برق جدا نمایید. از دست زدن به صفحه LCD خودداری نمایید، این می تواند بیشتر از قسمت پایین یا خارجی صفحه نمایش باشد و امکان دارد باعث خراب شدن تلویزیون شود. این موارد امکان دارد به صفحه تلویزیون یا مدار الکتریکی آسیب برساند و می تواند انتهای آن را روی تلویزیون ببندد. اجازه ندهید که برای مدت طولانی تلویزیون با مواد لاستیکی یا وینیل تماس برقرار بکند. تلویزیون امکان دارد رو به زوال باشد یا رنگ آن امکان دارد از بین برود.

  • گوشی نوکیا
  • کلمه Channel را در فهرست انتخاب کنید
  • کیفیت تصاویر ۴k
  • دارای پنل ADS
  • اپیلاتور ( اپیلیدی)

tv سامسونگبه مراتب کم هزینه تر است. برای برآورد دقیق تر هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ، بهتر است تا عیب یابی کامل دستگاه توسط تعمیرکار صبر کنید. تعمیرات تلویزیون ال سی دی سامسونگ، به دلیل تفاوتی که از نظر ساختاری دارد، با مدل های قدیمی تر متفاوت است. شما می توانید برای تعمیر ال سی دی سامسونگ از تکنسین های مجرب در واحد تعمیر تلویزیون زودکمک، کمک بگیرید. عملیات عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات تلویزیون های سامسونگ در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و تجهیزات مدرن انجام می شود. به نحو احسن برطرف می شوند. در بخش ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ، مدل دستگاه را به صورت LCD وارد کنید تا خدمات مربوط به این مدل به شما ارائه شود. سامانه جامع زودکمک برای تعمیرات ال ای دی سامسونگ هم خدمات ویژه ای را به کاربران ارائه می دهد. البته روند کلی تعمیر ال ای دی، تفاوت چندانی با تعمیرات ال سی دی ندارد. در بخش بک لایت تمایزهایی وجود دارد که مربوط به نوع ساختار این قطعه است.

حتما بخوانید
راهنمای خرید چرخ گوشت؛ انواع، نکات مهم پیش از خرید و بهترین‌ها

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

تلویزیون سامسونگ Q60B جزو تولیدات نسل جدید سری QLED سامسونگ در سال ۲۰۲۲ است که با مجموعهای از ویژگیهای جدیدتر و پیشرفتهتر نسبت به مدل سال گذشتهی خود یعنی تلویزیون سامسونگ Q60A وارد بازار جهانی شده است. این تلویزیون با بهره گیری از قابلیتها و ساختار هوشمند در بخش تصویر و همچنین برخورداری از کیفیت تصویر ۴K و صفحه نمایشگر QLED و تکنولوژی ذرات کوانتوم میتواند شما را با دنیای واقعی و طبیعی تصاویر روبه رو کند. وجود این نمایشگر زمینه ساز این خواهد شد تا تصاویر و محتواها به طور طبیعی و با طیف گستردهای از رنگها و روشنایی بالا ارائه داده شوند. این تلویزیون کیولد سامسونگ نیز اشاره کرد که از سبک طراحی بسیار زیبا و جذاب AirSlim برخوردار است و توانسته جلوهای شیک و مینیمالیستی را برای آن به وجود آورد. حاشیههای سه طرف اطراف نمایشگر تلویزیون نیز به گونهای طراحی شدهاند که اصلا جلب توجه نمیکنند و این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند با تمرکز کامل محتوای مورد علاقهی خود را تماشا کند.

  1. پشتیبانی از ویژگی ConnectShare جهت اتصال هارد و USB نسخه ۲.۰
  2. سال ساخت پردازنده نسل ۵، ۲۰۲۲
  3. بزخورداری از فناوری Triple Protection
  4. سه بعدی
  5. دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) سامسونگ
  6. مجهز به Easy Setup
  7. قابلیت پشتیبانی از SmartThings

tv سامسونگاین تلویزیون سامسونگ در سایزهای ۴۳ تا ۷۵ روانه بازار شده که از قیمت مناسبی هم نسبت به سایر برندهای مطرح برخوردار هستند. البته این تلویزیون به لطف پردازنده کریستالی و سرعت رفرش ۱۲۰ هرتزی خود نیز عملکرد مناسبی در ارتقای تصاویر خواهد داشت که در این بخش باید به آن اشاره میشد. AU8000 یکی از میانردههای عرضه شده به بازار در سال ۲۰۲۱ بوده که به نوعی جایگزین پرفروشترین تلویزیون ۲۰۲۰ یعنی TU8000 شده است. سری ۸ سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و امکانات عالی همیشه در بازار ایران با استقبال خوبی از طرف خریداران همراه بوده است. طراحی زیبا به خصوص ضخامت ۳.۱ سانتی متری از جمله نکات قابل توجه در مورد AU8000 بوده که در سریهای پیشین سامسونگ این مورد به چشم نمیخورد. اگر به دنبال یک تلویزیون اقتصادی هستید تا در محیطهای تاریک به تماشای فیلم یا سایر محتواهای ویدیویی بنشینید تلویزیون سامسونگ AU8000 به واسطه پنل VA به کار رفته در آن میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما به حساب بیاید.

حتما بخوانید
معرفی کامل برند دوو

تلویزیون سامسونگ اصل

تایزن چیست و چگونه کار می کند ؟ در حالیکه تلویزیون سامسونگ هوشمند شما میتواند منابع متصل شده به تلویزیون را شناسایی کند، از راه دور نیز قابل مدیریت خواهد بود! این یک فناوری بسیار پیشرفته بوده که به دلیل وجود سیستم عامل تایزن به صورت خودکار قابل انجام است. تلویزیون های سامسونگ به یک کنترل از راه دور جهانی تبدیل شده اند که شما را از دردسرهای تعویض کردن ریموت کنترل نجات می دهند. بنابراین یکی از فناوری های عالی موجود در تی وی های سامسونگ است که در وقت شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد. حتی به کمک سیستم عامل تایزن میتوانید به راحتی توسط برنامه smart view مخصوصی که درون تلویزیون سامسونگ وجود دارد. سیستم تایزن که در تلویزیون های هوشمند سامسونگ به کار میرود امکان اجرای بازی های با کیفیت را نیز برای مخاطبان ایجاد می نماید. حتی بدون آنکه کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید. وارد برنامه های جدید مرورگر وب تلویزیون شوید و آن را بر روی دستگاه موردنظرتان پخش کنید.

تلویزیون سامسونگ BU8500 محصولی جدید با ظاهری کاملا متفاوت با سایر تلویزیون های سامسونگ می باشد. در اینچ ها محدود ۵۰, ۵۵ و ۶۵ اینچ ساخته شده است که هر سه سایز جز خوش فروش ترین اینچ های موجود در بازار می باشد. مناسب بیشتر خانه های ایرانی است که در اینجا به توضیح سایز ۵۵ اینچ می پردازیم. این محصول با شروع سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شده است که آپدیت شده ی تلویزیون AU8500 مدل ۲۰۲۱ می باشد. کیفیت تصویر پروفشنال روی نمایشگر باریک و فریم ظریف هر فرد را به دیدن برنامه های مختلف وسوسه می کند. تلویزیون سامسونگ BU8500 به لطف وابستگی سنگین خود به سیستم عامل قوی تایزن توانسته نیاز دیرینه ی کابران را که مدت ها در انتظار آن هستند، برآورده کند و پلی بین نمایشگر با دنیای بیرون از تلویزیون را درست کند. به گونه ای که با استفاده از این فناوری، صحنه های از دست رفته ی تصویر را بازسازی می کند. دارای طراحی AirSlim و مینیمالی است.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ نکات و راهنما

اشتباه شماره ۱ تلویزیون سامسونگ شما مرتکب هستید (و چهار روش‌ها برای تعمیر آن)|۱۰ ساده نکات برای استفاده تلویزیون سامسونگ برای پیشبرد رقبا شما|چهار عقل راه‌ها آموزش بینندگان شما درباره تلویزیون سامسونگ}

همچنین شما می توانید با استعلام شماره سریال تلویزیون سامسونگ از اصلی بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید. همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، میتوانید از تنظیمات تلویزیون وارد بخش پشتیبانی شوید و آخرین مورد یعنی دربارهی این تلویزیون را انتخاب کنید که اطلاعات مربوط به تلویزیون را مشاهده خواهید کرد. از روشهای دیگر اطمینان پیدا کردن از اصل بودن تلویزیون سامسونگ، جستجو کردن مدل دقیق تلویزیون و مراجعه به سایت اصلی سامسونگ است. سپس شما میتوانید ویژگیهای ظاهری و مشخصات تلویزیون خود را از روی سایت اصلی باهم مقایسه کنید و از اورجینال بودن تلویزیون خود مطمئن شوید. همانطور که در تصویر پایین مشاهده میکنید به طور مثال مدل TU8000 را جستجو می کنیم و سپس وارد سایت اصلی سامسونگ می شویم. روش دیگر برای فهمیدن تلویزیون اصلی سامسونگ، توجه به ریموت کنترل آن است. ریموت کنترل تلویزیونهای اصلی با مارک SAMSUNG که روی آن قرار دارد دارای جنس باکیفیت، بافتی محکم تر و همچنین بسیار خوش دست تر نسبت به ریموت کنترل تقلبی است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید تلویزیون سامسونگ سری AU9000.

دیدگاهتان را بنویسید