حضور سامسونگ در ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی

شرکت سامسونگ الکترونیکس با مجموعه‌ای از جدیدترین لوازم خانگی و صوتی‌وتصویری خود در ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی (Iran Homex) حضور پیدا کرد. این نمایشگاه به میزبانی اتحادیه لوازم خانگی و با حضور برندهای فعال در ایران به مدت چهار روز از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در محل ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از نزدیک با بروزترین محصولات لوازم خانگی سامسونگ آشنا شدند.

در غرفه بزرگ سامسونگ، مجموعه‌ای از برترین محصولات این شرکت شامل ماشین‌ لباسشویی ادواش (AddWash)، یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سری فودشوکیس (FSR)، مایکروفرهای سری SAMI و تلویزیون‌های QLED به نمایش گذاشته شدند.

 

ویترینی برای آشپزخانه

سامسونگ در نمایشگاه امسال مجموعه‌ای‌ کامل و متنوع از جدیدترین محصولات خود در حوزه لوازم خانگی را به نمایش گذاشت. از جمله در بخش یخچال‌ که ساید‌بای‌ساید‌های سری فودشوکیس و یخچال‌های بالا فریزر و پایین فریزر این برند، گزینه‌هایی متنوع و متفاوت را پیش‌روی بازدیدکنندگان قرار می‌داد.

این سری از ساید‌بای‌سایدهای سامسونگ دارای دو در مجزا هستند. در جلویی آن به اسم شوکیس شناخته می‌شود. شما می‌توانید خوراکی‌های پرمصرف و مورد علاقه اعضای خانواده را در قفسه‌های روی این در بچینید. به این ترتیب باز و بسته شدن متعدد درب بخچال در طول روز برای دسترسی به این خوراکی‌ها دیگر باعث خارج شدن هوای سرد از کل فضای بخچال نمی‌شود. در نتیجه نه تنها از هدر رفتن انژری جلوگیری می‌کند بلکه باعث می‌شود خوراکی‌های داخل یخچال نیز تازه‌تر و با طراوت‌تر بمانند.

در دوم این یخچال‌ها نیز شیشه‌ای است. به این ترتیب شما می‌توانید بدون آنکه آن را باز کنید ابتدا مواد غذایی موجود در یخچال‌ را دیده و سپس درباره باز کردن یا نکردن در تصمیم بگیرید.

حتما بخوانید
گام‌های مستقیم برای قیمت تلویزیون سامسونگ 43 از آرزوها

ساید‌بای‌سایدهای فودشوکیس سامسونگ از سیستم سرمایشی Twin Cooling Plus استفاده می‌کند. این سیستم پیشرفته با خنک‌سازی جداگانه یخچال و فریزر تازگی و طراوت بیشتری به مواد غذایی می‌بخشد.

دیگر لباسی جا نخواهد ماند

یکی دیگر از محصولات غرفه سامسونگ ماشین‌ لباسشویی‌های ادواش بود. در این ماشین‌های لباسشویی یک در کوچک اما بسیاری کاربردی روی در اصلی ایجاد شده است. با استفاده از این در دوم‌ می‌توانید لباس‌های جامانده را در هر زمانی که مایل هستید به ماشین اضافه کنید. اضافه کردن مواد شوینده و نرم‌کننده‌ در حین برنامه شستشو و همینطور افزودن لباس‌هایی که با دست شسته شده و تنها نیاز به آبکشی دارند، از دیگر مزیت‌ها و کاربردهای ادواش است.

مدل ۱۲ کیلویی H147 این ماشین‌های لباسشویی‌ به کمک قابلیت Smart Connection سطح جدیدی از هوشمندی را به خانه‌ها آورده است. در این قابلیت کاربران می‌توانند زمان شروع و پایان شستشو، انتخاب برنامه اختصاصی شستشو و بسیاری از کارهای دیگر را از راه دور و به کمک اپلیکیشن موبایل انجام دهند.

تلویزیون‌های جدید

سامسونگ تلویزیون‌های QLED، تلویزیون‌‌های  Premium UHD و مدل‌های ۲۰۱۷ UHD را هم به  ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی آورده بود. تلویزیون‌های جدید QLED سامسونگ که به تازگی در ایران رونمایی و روانه بازار شد با تجهیز به ویژگی‌هایی مانند فناوری کوانتوم دات، HDR 1500 و نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، اولین تلویزیونی در بازار است که حجم رنگ ۱۰۰ درصدی دارد. همچنین ویژگی‌هایی مانند اتصال نامرئی از طریق کابل اپتیکال ۱.۸ میلی‌متری به همراه قابلیت نصب دیواری بدون فاصله در این سری از تلویزیون ها باعث شده تا علاوه بر جلوه بصری فوق‌العاده و کیفیت تصویر خیره‌کننده، تلویزیون‌های QLED محیط منزل شما را زیباتر کند. ریموت کنترل هوشمند تلویزیون‌های QLED امکان کنترل تمامی دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را از طریق ریموت کنترل تلویزیون فراهم می‌کند و تعریف جدیدی از طراحی و هوشمندی جعبه‌های جادویی ارائه داده‌ است.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اصل کره مناسب روش هستید؟ این 5 نکته به شما امکان می‌دهد پاسخ

همچنین سامسونگ از ساندبارهای جدید خود به نام ساندپلاس (Sound+) نیز در این نمایشگاه رونمایی کرد. این ساندبار‌ها که دارای ساب ووفرهای قدرتمند درونی هستند، تنها در یک تکه ظریف و البته با کیفیت خلاصه می‌شوند که می‌توانند در فضاهای کوچک، کیفیت صدایی کم نظیر را در اختیار شنونده قرار دهند. از جمله فناوری‌های جدیدی که در این دستگاه‌ها به کار رفته است می‌توان به سیستم کنترل اعوجاج صدا (Distortion Canceling)، ارتقاء به صدای ۳۲ بیتی (۳۲Bit Upscaling)، کنترل هوشمند حالت صدا (Smart Sound mode) و توئیتر با طیف وسیع (Wide Range Tweeter) اشاره کرد. این دستگاه ها در دو سری Flat و Curved عرضه شده‌اند.

گلچین بهترین‌ها

بخش دیگری از غرفه سامسونگ به مایکروفرهای سری SAMI اختصاص داشت. این مایکرفروها به فناوری Hot Blast  مجهز‌ند که شیوه‌ای نوین در پخت غذا محسوب می‌شود.

در فناوری Hot Blast از روزنه‌های متعددی در محفظه‌ مایکروفر استفاده شده تا گرما به تمامی سطوح غذا برسد. این موضوع باعث شده تا علاوه بر کاهش قابل توجه زمان پخت غذا، در این مایکروفرها، غذاهایی آبدار پخته شود.

در کنار این محصولات جاروبرقی‌های سامسونگ با مدل‌های متنوع خود شامل Queen، King، Prince و Emprature در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفتند. صدای بسیار کم در عین قدرت مکش بالا از جمله ویژگی‌های این جارو بروقی‌هاست.

همچنین دستگاه تهویه مطبوع مدل S-Inverter با ویژگی‌ منحصربه‌فرد زیست محیطی خود بخش دیگری از غرفه سامسونگ را تشکیل می‌داد. دستگاه تهویه مطبوع مدل S-Inverter از گاز R410A  بهره می‌برد که آسیبی به لایه اوزون وارد نمی‌کند و به عنوان محصول دوستدار لایه اوزون شناخته می‌شود. علاوه بر این دستگاه تهویه مطبوع مدل S-Inverter مجهز به فیلتر سه‌گانه برای از بین بردن گردوغبار، ذرات معلق در هوا و ذرات حساسیت‌زا می‌باشد.

حتما بخوانید
کولر گازی و اسپلیت

 ‌‌‌‌
telegram_ad2_1

دیدگاهتان را بنویسید