تلویزیون سامسونگ: یک به‌طور باورنکردنی روشن روش که برای همه کار می‌کند

  • نصب برنامه LG Tv Plus روی گوشی
  • موتور پردازشگر
  • جزو سری ۸ تلویزیون های سامسونگ
  • مجهز به PQI برابر با ۱۵۰۰

tv سامسونگچرا عکس تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهمترین و گرانترین قطعات تلویزیون به حساب میآید. اگر خطوط عمودی که بر روی صفحهنمایش تلویزیون به نمایش درمیآیند از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایینترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیبدیده است یا فلتهای ارتباطدهنده. منتهی اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیبدیده است. وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون از مهمترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون میشوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری نمایید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. با استفاده از کنترل از راه دور وارد Service Mode بشوید. POWER ON, MUTE, MENU, moloudimall INFO. وارد گزینه ی ۸ بشوید ، تنظیمات تیونر را تنظیم نمایید.

خرید تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچیکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون ms9995 سامسونگ، استفاده از پنل QD-LED در ساخت صفحه نمایش است. تلویزیون SUHD سامسونگ MS9995 با بدنه فلزی طراحی شده که باعث شده ظاهری بسیار خیره کننده پیدا کند. در واقع تلویزیون خمیده سری m سامسونگ، ترکیبی از بدنه مقاوم و ظرافت و زیبایی را به همراه دارد. سامسونگ حتی در طراحی ریموت این تلویزیون نیز از ویژگی های هوشمند استفاده کرده است ولی در عین حال، کارایی ساده ای دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. اسمارت هاب در تلویزیون سامسونگ، چه نقشی دارد؟ تلویزیون MS9995 سامسونگ دارای فضای اسمارت هاب است که این امکان را به شما می دهد تا تمامی اپلیکیشین های برتر دنیا را در اختیار داشته باشید و همچنین به تماشای شبکه های مختلف بنشینید. برای داشتن تمام این امکانات، کافی است از ریموت کنترل هوشمند تلویزیون سامسونگ خود استفاده کنید. تلویزیون های هوشمند سامسونگ، علاوه بر اینکه از قابلیت اتصال به اینترنت برخوردارند می توانند نرم افزارهای مختلف را به راحتی دانلود و نصب کنند.

حتما بخوانید
از نگهداری گیاهان خانگی تا اپلیکیشن‌های تناسب اندام؛ بهترین‌های سبک زندگی

خرید تلویزیون در زمان های قدیم بیشتر به صورت حضوری در فروشگاهها اتفاق می افتاد ولی امروزه به لطف فروشگاه اینترنتی خیلی راحتتر میتوان این کار را انجام داد. قیمت تلویزیون یکی از اولین موارد برای خرید تلویزیون است که افراد به آن اهمیت زیادی میدهند. برند تلویزیون مورد بعدی است که کیفیت محصول و سوابق رضایت مشتری از آن را بیان میکند. اینچ تلویزیون نیز بر اساس فضایی که از آن استفاده میکنید باید انتخاب شود. قیمت تلویزیون ها بسته به سال ساخت و امکانات و برندی که دارند متفاوت است. پرفروشترین و بهترین تلویزیون های موجود در بازار تلویزیون های ال جی، سامسونگ و سونی هستند که هر ساله تلویزیون های جدیدی را وارد بازار میکنند و رضایت کاربران زیادی را به خود جلب میکنند. قیمت تلویزیون سامسونگ نسبت به قیمت تلویزیون ال جی مناسبتر است. قیمت تلویزیون سونی هم نسبت به تلویزیون ال جی و سامسونگ بیشتر است چون تلویزیون های سونی دارای سیستم عامل آندروید هستند و علاوه بر این از دقت و ظرافت خیلی بیشتری در ساخت آنها استفاده میشود.

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل QN95A توانایی ارائه تصاویر فوقالعاده SDR و HDR را دارد که سیاهی عمیق و هایلایتهای روشن را به شکلی واقعی، زیبا و بدون از دست دادن جزئیات به چشم بیننده میرساند. همچنین فناوری نقطه کوانتومی سامسونگ رنگهای اشباعشده و ظریفی را ارائه میدهد و به لطف حالت فیلمساز، این تصاویر فریم به فریم با هوش مصنوعی نمایش بینهایت دقیقی را به معرض دید میگذارند. این مدل از جدیدترین تلویزیون سامسونگ هم به همراه باکس One Connect عرضه میشود که از طریق کابل فیبرنوری به دستگاه متصل میشود. این باکس امکان اتصال به چهار ورودی HDMI 2.1 را در تلویزیون هموار میکند که قطعا برای افرادی که کنسولهای بازی پلیاستیشن ۵ یا ایکسباکس سریز ایکس دارند بسیار مناسب است. یکی از بهترین تلویزیونهای جدید سامسونگ از خانواده پرچمدار Neo QLED که مجهز به فناوری خیرهکننده Mini LED است، QN95B نام دارد. استفاده از فناوری مینی LED سبب شده تا کنتراست و رنگ ارائه شده به طرز شگفتانگیزی واقعی و چشمنواز به نظر برسد.

حتما بخوانید
هرآنچه که باید درباره‌ی پارچه‌‌ی لینن بدانید

در تلویزیون نیز منبع نور وجود دارد.

تلویزیون های LED که فناوری تقریباً مشابهی با تلویزیون های LCD دارند با این تفاوت که بر تولید روشنایی در این آنها، از لامپ های LED استفاده شده است. البته این تلویزیون ها در طول سال های بعد تولید، به فناوری های دیگری نیز مجهز شدند که کیفیت تصویر و تولید رنگ مشکی را در آنها تا حد زیادی افزایش داد. و در
نهایت تلویزیون های QLED، که در سال ۲۰۱۷ و در رقابت با تلویزیون های OLED ال جی تولید شدند و محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کردند. اما نکته اصلی تفاوت میان این فناوری ها و مزیت های ناشی از این تفاوت هاست که پیش از خرید تلویزیون سامسونگ باید به آنها توجه کرد. تلویزیون LCD بر مبنای صفحه نمایش کریستال مایع (Liquid Crystal Display) شکل گرفته است. همانطور که می دانیم، برای دیدن رنگ به نور نیاز داریم. در تلویزیون نیز منبع نور وجود دارد. این منبع نور در تلویزیون های قدیمی و یا پروجکشن از یک منبع واحد تولید می شد، اما در تلویزیون های ال سی دی و بعدها در تلویزیون های ال ای دی با تحول زیادی روبرو شد.

تلویزیون سامسونگ اصل

موس را بروی نوار بالای مرورگر ببرید و آدرس سایتی که میخواهید مشاهده کنید را وارد نمایید یا آن را جستجو نمایید. به مانند مثال در نوار بالا فیلیمو یا filimo را تایپ و کلیک نمایید. ۴٫ با کلید موس بر روی نوار بالا یک کیبورد برای شما ظاهر میشود که میتوانید در آنجا کلمه موررد نظر را تایپ نمایید. کاربران گرامی آی پی امداد توجه نمایید که امکان دارد به جای مرورگر samsung web browser مرورگر chrome یا google موجود باشد. فرقی نمیکند و تمامی این برنامه ها مرورگر میباشند. مرورگر تلویزیون سامسونگ از تمامی برنامه ها پشتیبانی نمیکند. با برنامه های جاوا سازگار نیستند. از فایل های ویدیویی فلش پشتیبانی نمیکند. فایل های HTML5 را پخش نمیکند. تمامی فونت ها را پشتیبانی نمیکند. با پخش همزمان محتوای HD مرورگر کند میشود. شما نمی توانید متون را کپی و جایگذاری کنید. شما نمی توانید بسیاری از تب ها و پنجره ها را باز کنید. اگر تلویزیون سامسونگ مرورگر نداشت چه کاری انجام دهیم؟

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ نکات و راهنما

فاصله ایده آل نشیمن از تلویزیون چیست و چگونه محاسبه می شود؟ فاصله ایده آل نشیمن از تلویزیون معیار دیگر خرید تلویزیون سامسونگ است. وسعت بینایی انسان محدود است و به همین دلیل زاویه دید شما نسبت به تلویزیون بر تجربه شما از تماشای تلویزیون تاثیرگذار است. در بهترین حالت، نشیمن ایده آل برای فرد بیننده مکانی است که تلویزیون ۴۰ درصد از پهنه بینایی فرد را اشغال کند. این فرمول می تواند فاصله ایده آل محل نشیمن بیننده و تلویزیون را مشخص کند. برای محاسبه دقیق کافی است از این روش استفاده کنید. ابتدا اندازه صفحه نمایش به اینچ را در ۱٫۲ ضرب کنید. با این کار فاصله ایده آل در واحد اینچ بدست می آید. سپس عدد حاصل را در ۰٫۰۲۵۴ ضرب کنید تا فاصله ایده ال در واحد متر به دست بیاید. برای مثال فرض کنید که قصد دارید تلویزیونی ۷۵ اینچی را خریداری کنید، پس باید ابتدا ۷۵ را در ۱٫۲ ضرب کنید که برابر ۹۰ می شود.

  • دارای ورودی CI 1.4
  • پشتیبانی از قابلیت HDMI-CEC
  • تکنولوژی Brightness Detection برای تشخیص میزان روشنایی محیط
  • بلندگوهای ۴۰ واتی
  • وزن تلویزیون با پایه: ۴۵ کیلوگرم

این مدل از تلویزیون سامسونگ نیز قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. شما در چیدمان منزلتان حق انتخاب دارید و میتوانید فضا را مدیریت کنید. کافی است پایهها را جدا کنید و با تهیهی یک براکت تلویزیون خود را بر روی دیوار نصب کنید. در این صورت نیازی به خرید میز تلویزیون نمیباشد و شما را در صرفهجویی در هزینه کمک میکند. همانطور که میدانید ۵۵AU8500 یک تلویزیون میانردهی شرکت سامسونگ است. و یک تلویزیون حرفهای مخصوص بازی نیست. نکتهی جالب این است سامسونگ برای این مورد هم تبحر به خرج داده است. شما در هنگام بازیهای کامپیوتری یا پخش تصاویری که حرکتهای زیاد دارد مشوش نخواهید شد. زیرا نرخ تازهسازی تصاویر در تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ AU8500 ، ۱۰۰ هرتز است. همچنین تکنولوژی Auto Motion Plus دارد. این دو فناوری در کنار هم لرزش محتوای متحرک و اکشن را میگیرند. در این صورت به شما تجربهی یک بازی هیجان انگیز بدون تاری و لرزش را خواهند داد.

حتما بخوانید
توانایی تلویزیون سامسونگ اسمارت

کنترل تلویزیون سامسونگ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه مولودی مال لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید