تلویزیون سامسونگ یا LG؛ کدام برند موفقتر بود ؟

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچبا این حساب LG حرف اول و آخر را در تکنولوژی OLED می زند. با توجه به این که این تکنولوژی برای LG در داخل شرکت خودشان تولید می شود، برای کمپانی مقرون به صرفه خواهد بود و بنابراین دست شرکت برای تصمیم گیری در مورد قیمت های بازار باز تر است. QLED از طرف دیگر، از همان LED های زمینه روشن سابق استفاده می کند. با این تفاوت که از نقاط کوانتومی یا quantum dots استفاده می کند که اثر خوبی روی کیفیت نهایی خواهند داشت. این اثر به اندازه OLED نیست پس این LG است که کیفیت تصویر بهتری را در میان این دو برند ارائه می دهد. جایی که مساله کمی دشوار می شود اینجاست. LG یک تکنولوژی دیگر نیز تولید کرده است با نام نانوسل (NanoCell) که به طور جدی در رقابت با QLED سامسونگ قرار می گیرد. نانوسل یک حالت بینابینی در میان ۴K و OLED است.

  • دارای برنامه گالری
  • جام تخت جمشید
  • پپشتیبانی از حافظه جانبی با معماری MBR
  • تصاویر رسمی
  • منوی تنظیمات را در تلویزیون خود باز کنید
  • آی سی
  • پشتیبانی از قابلیت Screen Share

samsung tvسامسونگ در این تلویزیون از قابلیت Remote Access نیز استفاده نموده است و شما می توانید از طریق تلویزیون به دستگاه هایی که از این پروتکل پشتیبانی می کنند متصل شده و کار های خود را از دور انجام دهید. این تلویزیون دارای ریموت کنترل همه کاره نیز می باشد و شما می توانید از طریق آن تمام دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل نمایید. ریموت کنترل این تلویزیون ممکن است با توجه به مناطق جغرافیای مختلف متفاوت باشد. برخی از برنامه ها و سرویس های این تلویزیون هوشمند ممکن است در زمان فروش تلویزیون در دسترس نباشد و در آینده توسط یک آپدیت اضافه شود. همچنین ممکن است برای برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۳۲T5300 دارای قابلیت Remote Access می باشد. این قابلیت در تلویزیون های گران قیمت سامسونگ وجود داشت اما سامسونگ تصمیم گرفته تا تلویزیون های ۲۰۲۰ خود را به این قابلیت مجهز نماید. به کمک این قابلیت شما می توانید از طریق تلویزیون به دستگاه هایی که از پروتکل پشتیبانی می کند متصل شده و کارهای خود را از طریق تلویزیون انجام دهید و آنها را کنترل کنید.

حتما بخوانید
جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ آغاز شد

تلویزیون سامسونگ اصل

مکمل مناسب پلتفرم webOS در این تلویزیون هوش مصنوعی است. این هوش با توجه به الگوریتم از پیش تعیین شده در ایجاد بستر مناسب پخش کمک رسان شما خواهد بود. نکته جالب در این تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی وجود خروجی صدا ۴۰ وات است. این در حالی است که اکثر تلویزیون های موجود در بازار ۲۰ وات هستند. ۲ بلندگو ۱۰ واتی با ۲ ووفر ایجاد کننده این صدا هستند. فناوری Clear Voice به خوبی نویز گیری را انجام می دهد. پردازنده نسل ۷ آلفا نیز در ویرایش صدا و تصویر به تلویزیون یاری می رساند. تلویزیون ال جی UQ8000 یکی از محصولات ۲۰۲۲ شرکت کره ال جی است. این محصول میان رده با چاشنی تکنولوژی روز است. تلویزیون UQ8000 از سایز ۴۳ تا سایز ۷۵ قابلیت خرید را دارد. پردازنده آلفا نسخه ۵ این تلویزیون برگ برنده تلویزیون مذکور است. کیفیت تصویر در تمام سایز ها فورکی می باشد و با این پردازنده به خوبی پشتیبانی می شود. تصاویری که به بالا بردن کیفیت نیاز دارند به صورت استاندارد ارتقاء پیدا می کنند و در خور و شأن کاربر به نمایش در خواهند آمد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچشرکتهایی که پایبند اصول اخلاقی نیستند، قادر به تولید محصولات با کیفیت نخواهند بود، زیرا از مشتریان و خواستههای آنان درک روشنی ندارند. در سامسونگ هر تغییر به عنوان یک فرصت دیده میشود و به افراد امکان و اجازه اشتباه کردن داده میشود، به شرط آنکه آن اشتباه مستند و مکتوب شده و دیگر تکرار نشود. اصول جدید مدیریت سامسونگ مبتنی است بر اخلاق و قانون، احترام به ذینفعان و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی. شمار کارکنان شرکت سامسونگ بیش از ۴۲۷۰۰۰ نفر است، که در سراسر جهان گسترده هستند. منابع انسانی از همان آغاز تأسیس، در اولویت شرکت بودهاند. در سال ۲۰۱۳ گروه سامسونگ درآمدی معادل ۳۲۷ میلیارد دلار، در صدر شرکتهای برتر کره جنوبی قرار گرفت. این گروه در سال مالی ۲۰۱۳ معادل ۳۰٫۱ میلیارد دلار سود خالص کسب نمود. مجموع داراییهای گروه سامسونگ در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی ۱۰۰٫۴ میلیارد دلار اعلام شد. تا ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰ مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره گروه سامسونگ لی کان-هی سومین فرزند مؤسس گروه سامسونگ یعنی «لی بیونگ-چول» بود.

حتما بخوانید
وقتی تلویزیون سامسونگ رقبا خوب است

سامسونگ چندین ویژگی سفارشیسازی، از جمله اکولایزر عمیق و پشتیبانی از Dolby Atmos را در این گوشی به کاربران خود ارائه میدهد، اما مورد دوم فقط محدود به هدفون و بلندگوهای بلوتوثی است. ارائه باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری هم انتخاب هوشمندانهای بوده که به ارزش خرید آ۲۳ افزوده است. طبق آزمایشات انجام شده روی این گوشی باتری آن عمر بسیار بالایی دارد و از نظر شارژدهی فوقالعاده محسوب میشود که با توجه به مشخصات A23 انتظاری جز این هم نداشتیم. در واقع پیش از این اشاره کردیم که این مدل با وجود میانرده بودن تراشهای به روز دارد که با تکنولوژی ساخت بسیار ظریفی پرداخته شده و عملاً بسیار کم مصرف است. همچنین گوشی A23 از نظر نرمافزاری نیز آپدیت بوده و در نتیجه مصرف انرژی بهینهای دارد. به طور کلی میتوان گفت A23 عملکرد خوبی در بخش باتری از خود نشان میدهد و از نظر شارژدهی میتواند رضایتبخش عمل کند.

امکانات این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشند. ریموت کنترل تلویزیون TU8500 ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی، متفاوت باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۰TU8500 دارای قابلیت Ambient Mode و Gallery است و شما می توانید هنگامی که از تلویزیون استفاده ای ندارید و یا خاموش است، از آن به عنوان اثر هنری یا قاب عکس استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا عکس های مورد علاقه خود را در یک کولاژ زیبا نمایش دهید یا آنها را به صورت اسلاید شو به نمایش بگذارید. در این حالت تلویزیون کاملا با محیط خانه شما هماهنگ شده و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. دقت ویژگی تصویر پس زمینه در حالت Ambient Mode به عواملی مانند موقعیت تلویزیون، طرح، الگو و رنگ دیوار دارد. تلویزیون
جدید سامسونگ TU8500 دارای قابلیت Tap View می باشد. به این ترتیب شما می توانید عکس ها، فیلم ها و حتی آهنگ های داخل موبایل خود را تنها با انتخاب این گزینه روی تلویزیون پخش کنید.

  1. لوازم غیربرقی – کتری و قوری
  2. تکنولوژی LG Local Contrast جهت بهبود کنتراست تصویر
  3. قابلیت Dialog Enhancement برای تقویت صدای دیالوگها
  4. Samsung Galaxy S3 (GT-I9300)
حتما بخوانید
راهنمای خرید جاروبرقی

در سال ۱۹۵۵ این شرکت مدل تی. ار-۵۵ نخستین دستگاه ترانزیستوری را که به راحتی در جیب هم قابل نگهداری بود تولید کرد. ایبوکا که اوایل این دهه ۱۹۵۰ به ایالات متحده آمریکا سفر کرده بود، مشتاق بود که از آزمایشگاههای بل دیدن کند. پس از آن، متوجه شد که باید مجوزی به منظور راهاندازی شعبهای از آزمایشگاه بل که در حوزه ترانزیستور فعالیت میکرد را گرفته و آن را به شرکتش در ژاپن منتقل نماید. در آن زمان بیشتر شرکتهای آمریکایی تحقیقاتشان را روی ترانزیستور برای مصارف نظامی انجام میدادند اما ایبوکا خواهان استفاده از آن در سامانه ارتباطی بود. در نتیجه نخستین محصول تجاری ژاپن که رادیوی ترانزیستوری سونی تی آر-۵۵ به بازار عرضه شد. چند ماه بعد سونی محصول جدیدش «تی. آر-۷۲» که توجه خیلیها را در ژاپن و بازارهای خارجی جلب کرد، به بازار فرستاد. این رادیو با مجهز بودن به سامانه شش ترانزیستوره، برونداد کشویی و کیفیت فوقالعاده صدا، فروش قابل ملاحظهای داشت. سال بعد سونی «تی.

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید تلویزیون ۶۵ اینچ با بهترین قیمت لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید