تلویزیون سامسونگ نکات و راهنما

samsung tvخرید تلویزیون سامسونگ با امکانات و ویژگی های متنوع و در اندازه های مختلف در این دسته از محصولات فروشگاه اینترنتی اوینتو دات کام امکان پذیر است. سیستم عامل تلویزیون سامسونگ اکثرا تایزن است .سیستم عامل تایزن سامسونگ امکان دسترسی به بسیاری از برنامه و قابلیت های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد . این برند خوش نام پا به پای برندهای سونی و ال جی پیش می رود. این کمپانی تلویزیون های سامسونگ را با طرح های شیک و منحصر به فرد و تکنولوژی های نوآورنه و جدید، تولید و روانه بازار کرده. سامسونگ تلویزیون هایش را در مدل های متنوع و با رنج قیمت مختلف ارائه داده است تا هر کاربری با توجه به نیاز خود و البته میزان بودجه ای که در اختیار دارد، تلویزیون مورد نظرش را انتخاب کند. لیست قیمت ال ای دی سامسونگ led را در سایت می توانید مشاهده کنید . از شگفتی های کمپانی سامسونگ، تولید تلویزیون منحنی « TV Curved » با طراحی خیره کننده و جذاب است که خرید تلویزیون سامسونگ با طراحی منحنی شکل جلوه ای زیبا را برای اتاق نشیمن تان فراهم می کند. بی شک قیمت تلویزیون با توجه به امکانات و ویژگی هایش، می تواند متفاوت باشد. را مشاهده کنید. فروش تلویزیون سامسونگ در انواع اینچ های مختلف در دسترس است .

  • اندازه صفحه نمایش
  • Smart View در گوشی های سامسونگ
  • پشتیبانی از جدول پخش برنامهها یا EPG
  • روی Start now ضربه بزنید
  • پهنای باند HDMI ۲.۱ در هر چهار پورت
  • پشتیبانی از فناوری Mirroring موبایل به تلویزیون و DLNA
حتما بخوانید
آب مرکبات‌گیری بوش مدل MCP3500؛ دیگر نگران پالپ نباشید!

samsung tvالبته قلب تپنده این تلویزیون Crystal Processor 4K بوده که قادر است به کمک صفحه نمایش کریستالی آن تصاویر خوبی را به نمایش بگذارد. در کل میتوان گفت تلویزیون سامسونگ AU7000 یکی از مدلهای مناسب جهت تماشای فیلم و استفادههای روزمره بوده ولی اگر توانایی پرداخت هزینه بیشتری را دارید به شما توصیه میکنم نیم نگاهی به مدل AU8000 داشته باشید. تلویزیون TU7000 محصولی با کیفیت از کمپانی سامسونگ است که دارای کیفیت تصویر مطلوب و بسیار عالی است. همچنین سامسونگ در این تلویزیون از پردازنده Crystal 4K پشتیبانی کرده که تأخیر در ورودی آن بسیار عالی بوده؛ این پردازنده در حالت بازی میتواند عملکرد فوقالعادهای را از خودش نشان دهد. و صحنههای سریع را با تأخیر ورودی ۱۰.۲ میلیثانیه بر روی نمایشگر به تصویر بکشد که در نوع خودش بینظیر است. از این گذشته سامسونگ با استفاده از پنل VA و پشتیبانی از قابلیت Mega Contrast بر روی آن نسبت کنتراست تصویر را در حد بسیار عالی ارتقا داده که میتواند در محیطهای تاریک عملکرد فوقالعادهای را از خودش ارائه دهد.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

تلویزیون های پرچمدار سامسونگ تلویزیون های QLED هستند. در این تلویزیون ها سرعت پردازشگر و جنس پنل خیلی بالاتر رفته و این موضوع باعث تولید تصاویر خیره کننده ای شده که هر کسی را مجذوب خود میکند. برای خرید تلویزیون سامسونگ کیو ال ای دی و مقایسه آن با برندهای دیگر میتوانید میتوانید در سایت دبی کوچولو تمام ویژگی ها آنها را بررسی کنید یا با مشاورین ما در مورد راهنمای خرید تلویزیون تماس بگیرید. اگر قصد خرید سایر محصولات برند سامسونگ هم داشتید میتونید تمام محصولات برند سامسونگ را در این سایت با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده کنید. برای مشاهده ی قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ و قیمت کولر گازی سامسونگ هم میتونید وارد منو های بالای سایت بشید و بر اساس دسته بندی های مورد نظر محصولی که نیاز دارید رو پیدا کنید. تمامی محصولات داراگی ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد.

حتما بخوانید
بررسی جاروبرقی میگل مدل GVC 200؛ قیمت کم اما مکش بالا

در تلویزیون نیز منبع نور وجود دارد.

البته این تلویزیون ها در طول سال های بعد تولید، به فناوری های دیگری نیز مجهز شدند که کیفیت تصویر و تولید رنگ مشکی را در آنها تا حد زیادی افزایش داد. و در نهایت تلویزیون های QLED، که در سال ۲۰۱۷ و در رقابت با تلویزیون های OLED ال جی تولید شدند و محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کردند. اما نکته اصلی تفاوت میان این فناوری ها و مزیت های ناشی از این تفاوت هاست که پیش از خرید تلویزیون سامسونگ باید به آنها توجه کرد. تلویزیون LCD بر مبنای صفحه نمایش کریستال مایع (Liquid Crystal Display) شکل گرفته است. همانطور که می دانیم، برای دیدن رنگ به نور نیاز داریم. در تلویزیون نیز منبع نور وجود دارد. این منبع نور در تلویزیون های قدیمی و یا پروجکشن از یک منبع واحد تولید می شد، اما در تلویزیون های ال سی دی و بعدها در تلویزیون های ال ای دی با تحول زیادی روبرو شد. در نسل های بعدی از ماتریس ها یا ستون های عمودی و افقی استفاده شد.

برای مثال در جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ شاهد دسترسی به فناوری های جدیدی همچون اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیاء «Smart things» هستیم . که امکان کنترل سایر لوازم هوشمند خانه را فراهم می کند . بنابراین اصلا جای تعجب نیست اگر قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ بیشتر از مدل های معمولی باشد . همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد . قیمت بروز تلویزیون سامسونگ با توجه به سایز ، سری و امکاناتی که برای هر مدل در نظر گرفته شده متفاوت است . اما اگر طرفدار بالاترین کیفیت تصویر برای مشاهده فیلم های هیجان انگیز و بازی های ورزشی هستید . پیشنهاد ما تلویزیون های ۴k و ۸k سامسونگ است. که در مقابل کیفیت تصویر خوبی که دارند با فناوری های مختلف صدا و تصویر همراه شده اند . برای نمونه در این تلویزیون های جدید و تازه به دوران رسیده می توان از کیفیت صدای کیو سمفونی بهره ببرید و لذت شنیدن صدایی فراگیر و همه جانبه را از دست ندهید .

حتما بخوانید
راهنمای کولر گازی

۳. Input Signal Plus را انتخاب کنید. ۴. پورت HDMI را انتخاب کنید که Xbox شما به آن متصل است. برای مدلهای قبل از ۲۰۱۸، HDMI UHD Color به معنای تنظیم سیگنال ورودی به علاوه است. ساعت را در تلویزیون سامسونگ میتوانید به صورت دستی و خودکار تنظیم نمایید. با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ، SETTING را انتخاب کنید و “All Settings” را انتخاب نمایید. به بخش عمومی (GENERAL) بروید و سپس وارد (عمومی و حریم خصوصی) “Public and Privacy” شوید و سپس مدیریت سیستم “System Administration” را انتخاب کنید. زمان و سپس ساعت خرید تلویزیون سامسونگ سری TU8300 را انتخاب کنید. سپس حالت ساعت را انتخاب کرده و Manual را انتخاب کنید. اکنون می توانید زمان فعلی را وارد کنید. توجه: این عملکرد فقط زمانی کار می کند که تلویزیون به اینترنت یا با آنتن
متصل باشد. با استفاده از کنترل از راه دور، تنظیمات (همه تنظیمات)، سپس عمومی (عمومی و حریم خصوصی) و سپس مدیریت سیستم را انتخاب کنید.

قیمت و خرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ: پیشرفت تکنولوژی در حوزه محتوای تصویری بسیار سریع بوده است. در حال حاضر با نمایشگرهایی کم ضخامت، بزرگ، با کیفیت، کم مصرف و حتی منحنی مواجه هستیم که فرآیند انتخاب و خرید را کمی پیچیده کردهاند. پیشرفت تکنولوژیهای تعبیه شده بر پنلهای تصویری و تنوع شرکتها و برندهای تولیدکننده این محصول، دست خریدار را برای انتخاب باز گذاشتهاند. همانطور که میدانید شرکت سامسونگ در تولید پنلهای نمایشگر ید طولانی و سابقه درخشانی دارد که خود به تنهایی، تلویزیون سامسونگ را نسبت به رقبای احتمالی ارجهیت بخشیده است. چرا تلویزیون ال ای دی LED سامسونگ بخریم؟ واقعیت این است که رقابت تنگاتنگ برندهای فعال در حوزه تولید تلویزیون، پاسخ به سوال بالا را کمی دشوار کرده است اما با تکیه بر مواردی خاص، میتوان تردید را کنار گذاشت و به برند خوش سابقه سامسونگ اعتماد کرد. بد نیست قبل نهایی کردن فرآیند خرید تلویزیون سامسونگ، مزایای تلویزیونهای تحت این برند را بشناسید.

  1. پشتیبانی از ویژگی ConnectShare
  2. عدم کیفیت و وضوح تصویر یا از این قبیل
  3. Screen cast در اندروید
  4. برای انتخاب Timeshift از دکمه های ناوبری استفاده کنید
  5. فناوری FreeSync Premium مخصوص دستگاه هایی با پردازشگر AMD
  6. رزولوشن: ۴K
  7. قابلیت Mirroring از تلویزیون به موبایل
حتما بخوانید
ارزش بزرگ‌ترین کمپانی‌های صنعت بازی چقدر است؟

اما شاید بهتر باشد تا نگاهی دقیقتر به پنلهای تلویزیون سامسونگ داشته باشیم. در چند سال گذشته چه تلویزیون جدیدی خریداری کرده باشید چه نه، حتما میدانید که سامسونگ یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلویزیون در جهان است. میخواهید بدانید بهترین اندازه تلویزیون برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن شما چیست؟ اندازه تلویزیون به طول مورب پنل آن اشاره دارد که از گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش تلویزیون تا گوشه سمت راست پایین اندازهگیری میشود. ابعاد تلویزیون بر حسب اینچ بیان میشود. کمپانی سامسونگ توصیه میکند بزرگترین تلویزیونی را که میتوانید در اتاق قرار دهید انتخاب کنید تا تجربهی دلپذیری از تماشای برنامههای مورد علاقه خود داشته باشید. یکی از دلایل اصلی خرید تلویزیون جدید، تقاضا برای نمایشگرهای بزرگتر است.فاصله شما تا تلویزیون موردی است که باید هنگام تصمیمگیری برای انتخاب و خرید تلویزیون سامسونگ در نظر داشته باشید. بهترین و فراگیرترین تجربه در تماشای تلویزیون زمانی اتفاق میافتد که ۴۰ درجه از میدان دید شما توسط صفحه نمایش اشغال شود.

دیدگاهتان را بنویسید