تفاوت تلویزیون سامسونگ QLED و OLED چیست؟

samsung tvبهترین و فراگیرترین تجربه در تماشای تلویزیون زمانی اتفاق میافتد که ۴۰ درجه از میدان دید شما توسط صفحه نمایش اشغال شود. برای بهدست آوردن ابعاد تقریبی میتوانید فاصلهی خود تا میز تلویزیون را ضربدر عدد ۲۳ کنید. مثلا اگر در فاصلهی ۲ متری تلویزیون مینشینید، تلویزیون ۵۰ اینچ نسبتا مناسب شما خواهد بود.تلویزیونها در اشکال و اندازههای مختلفی عرضه میشوند. متداولترین ابعاد برای صفحه نمایش تلویزیون ۳۲، ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچ است. مدلهای بزرگتر مثل ۷۵ و ۸۵ اینچ نیز روند رو به رشدی را طی کردهاند. اگر ترجیح میدهید تلویزیون کوچکی تهیه کنید یا قصد دارید از آن در فضای محدودی مانند اتاق خواب استفاده کنید، تلویزیونهای ۳۰ تا ۳۹ اینچی سامسونگ برای شما ایدهآل هستند. این بازه از تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل یا HD و ۱۹۲۰×۱۰۸۰ یا Full HD هستند. هرچند که امروزه استفاده از وضوح HD در تلویزیونها بسیار محدود شده است، اما میتوانید مطمئن باشید که کوچک بودن به معنای کاهش کیفیت تصویر نیست.

تلویزیون سامسونگ اقساطی

samsung tvآیا شما می خواهید برای داشتن یک کنترل هوشمند برای تلویزیون های خود را به صورت رایگان؟ آیا شما از دکمه شکسته و یا باتری اجرا از کنترل تلویزیون خسته است؟ بدون نگرانی، کنترل از راه دور نهایی برای تلویزیون خواهد تلفن آندروید خود را به یک کنترل تلویزیون فوق العاده هوشمند تبدیل شود. با کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند ما، شما فقط نیاز به یک دستگاه اندیشه (هر دو گوشی آندروید و قرص اندیشه) را به کنترل همه تلویزیون های خود را. کنترل از راه دور تلویزیون کنترل از راه دور جهانی IR بر اساس به تمام دستگاه های تلویزیون، است که سازگار با تلویزیون هوشمند محبوب تر مانند سامسونگ تلویزیون، تلویزیون LG، سونی تلویزیون، پاناسونیک تلویزیون و غیره می باشد. این یک نسخه حرفه ای است که آسان تر به استفاده و ارائه توابع قدرتمند تر است. ★ کنترل دستگاه سینمای خانگی شما از Android تلفن همراه شما در حال حاضر خود. ★ کنترل توسط IR است که تقریبا همه تلویزیون های جدید و قدیمی پشتیبانی می کند. ★ سازگار با بیش از ۲۲۰۰۰۰ دستگاه های سینمای خانگی. ★ رابط کاربری تمیز و آسان برای استفاده.

حتما بخوانید
این مقاله بحث برانگیز را بخوانید و درباره تلویزیون سامسونگ ال جی بیشتر

تلویزیون وضوح بسیار بالا (به انگلیسی: Ultra High Definition Television) (یا یواچدیتیوی، ۴۳۲۰پی، و ۸کی) (به انگلیسی: UHDTV, 4320p, and 8K)، قالبی پیشنهادی برای ویدیوی دیجیتال است که از سوی آزمایشگاههای تحقیقاتی دانش و تکنولوژی اناچکی مطرح شد. تفکیکپذیری آن حدود ۱۶برابر پیکسلهای تلویزیون وضوح بالا است که آن را تقریباً با سطح جزئیات آیمکس یکی میکند. درحال حاضر سونی ، ال جی و سامسونگ این تلویزیون با این تکنولوژی را به بازار عرضه کردهاند. این تلویزیونها با داشتن بالاترین جزئیات تصویر، بهترین تجربه تماشای تصویر را ایجاد میکند. اناچکی از این قالب ویدئویی با عنوان سوپر هایویژن حمایت میکند. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Ultra High Definition Television». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵. این صفحه آخرینبار در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۷:۵۰ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ ۴k تخت

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ TU7000 با پشتیبانی از برنامه ی Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه ی هوشمندی برای خود بسازید. همچنین این نمایشگر امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی بر روی نمایشگر خود را به شما می دهد که این قابلیت توسط اتصال به اینترنت از طریق شبکه ی وای فای یا پورت LAN امکان پذیر می باشد. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و دستیار صوتی Amazon Alexa طراحی شده در این دستگاه به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانالها، کنترل حجم صدا و … را به شما میدهد، بدون اینکه به ریموت کنترل نیاز باشد. اشتراک گذاری فایل های موجود با دیگر وسایل ارتباطی به صورت کاملا هوشمند صورت می گیرد و حتی اجرای بازی های مورد علاقه یتان با کیفیت و سرعت بالا در این دستگاه به طور معجزه آسایی امکان پذیر می باشد.

  • دکمه ۱۲۳ را با نقاط رنگی فشار دهید
  • Control Center را در آیفون خود باز کنید
  • پشتیبانی از فناوری HDR و فرمت های HDR10+ و HLG
  • قابلیت کنترل از راه دور انواع تلویزیون
  • جارو شارژی
  • General و سپس External Device Manager را انتخاب کنید
حتما بخوانید
۹ نکته که پیش از خرید پلوپز باید به آن‌ها توجه کنید

برای استفاده از عملکرد Smart View، باید دستگاه های سامسونگ و تلویزیون هوشمند شما به یک شبکه متصل باشند. برای این کار میتوانید از کابل Wi-Fi یا LAN استفاده کنید. مرحله ۲: برنامه Samsung Smart View را دانلود کنید. میتوانید با رفتن به هر پلتفرم دانلودی، برنامه Smart View را از گوشی هوشمند سامسونگ خود دانلود کنید. مرحله ۳: برنامه را در تلویزیون هوشمند خود باز
کنید. پس از دانلود برنامه در گوشی، برنامه را در تلویزیون هوشمند خود اجرا کنید. میتوانید برنامه را با راهاندازی یک گزینه منوی جدید «اسمارت ویو» باز کنید. پس از باز کردن برنامه، در یک تب در تلویزیون هوشمند شما نمایش داده میشود. بسته به نوع تلویزیون هوشمند این رویه متفاوت خواهد بود. مرحله ۴: محتوای خود را انتخاب کنید. پس از باز کردن برنامه، صفحه نمایش گوشی خود را در یک پنجره کوچک در تلویزیون هوشمند خواهید دید. برای مشاهده محتوای مورد نظر در صفحه تلویزیون هوشمند، دکمه منبع را روی کنترل از راه دور سامسونگ فشار دهید.

samsung tvسامسونگ Q۷۰A برای استفاده ترکیبی مناسب است. به لطف نسبت کنتراست بالا، برای تماشای فیلم مناسب است و برای بازی در تاریکی بسیار خوب است. همچنین برای تماشای نمایشها و ورزشها در اتاقهایی با نور مناسب مناسب است، زیرا به اندازه کافی روشن میشود تا بر تابش خیره کننده غلبه کند. زمان پاسخدهی سریع آن، حرکت نرمی را در محتواهایی مانند ورزشها و بازیهای ویدیویی ارائه میکند، و تاخیر ورودی کم آن باعث میشود هنگام بازی یا اتصال به رایانه کامپیوتر، سرعت بالایی را تجربه کنید. HDR مناسب به نظر میرسد، اما به اندازه کافی روشن نیست که روشنترین هایلایتها را نشان دهد، و فاقد ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود کنتراست است. Samsung AU8000 یک تلویزیون ۴k سطح مبتدی است که جایگزین TU8000 سامسونگ از سال ۲۰۲۰ شده است. این یک مدل ساده است که فاقد ویژگیهایی مانند نرخ نوسازی متغیر (VRR) و پشتیبانی از HDMI ۲.۱ است. دارای یک پنل شبیه VA است که در اتاقهای تاریک بهترین عملکرد را دارد، زیرا نسبت کنتراست بومی بالایی دارد، اما هیچ ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود سطح سیاهی وجود ندارد.

  • استفاده تجاری (هتل ها)
  • توان خروجی صدا: ۴۰ وات
  • نمایش همه محصولات گوشی موبایل
  • دارای Network File Browser
حتما بخوانید
معروف ترین تلویزیون های سال 1402 به انتخاب کاربران

مطمئناً نام بازی پرطرفدار تتریس به گوش شما خوردهاست. در این سال بازی تتریس توسط هنکراجرز برای کنسول گیمبوی نینتندو عرضه شد. در نمایشگاه این سال تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه زمستانی که در وگاس برگزار میشد از نمایشگاه تابستانی شیکاگو پیشی گرفت. نکتهٔ حائز اهمیت در این نمایشگاه حضور ۱۶۰۰ خبرنگار بود. سال ۱۹۹۲ آخرین سالی بود که اپل در نمایشگاه سیایاس حضور داشت. در این سال جان اسکالی رایانهٔ ناموفق نیوتون اپل را در سخنرانی خود معرفی کرد. در نمایشگاه سال ۱۹۹۳ سونی مینیدیسک خود را معرفی کرد که قادر به ذخیرهٔ ۷۴ دقیقه فایل صوتی در خود بود. این میزان در سال ۱۹۹۳ یک موفقیت بزرگ بهشمار میرفت. در این سال، چهار دفعه نمایشگاه سیایاس برگزار شد. اولین نمایشگاه در وگاس، دومین و سومین در شیکاگو و چهارمین در مکزیکو سیتی به نمایش درآمد. در سال ۱۹۹۷ نمایشگاه سیایاس برای اولین بار در مساحتی برابر با ۹۲۰۰۰ مترمربع برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید