تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ

samsung tvتلویزیون سامسونگ اصل تصاویری شفاف و کاملا واضح را به نمایش می گذارد و به دلیل داشتن پردازنده های قوی در مدل های مختلف می توانید تصاویری با کمترین نرخ پرش و تأخیر در ورودی را مشاهده کنید. سیستم عامل قرار گرفته بر روی تلویزیون سامسونگ سیستم تایزن بوده که امکانات هوشمند متعددی در اختیار کاربران قرار می دهد. در صورت مشاهده یک مدل از تلویزیون های سامسونگ با سیستم عامل های دیگر مطمئن باشید که محصول اصل نیست. یکی از راه های مهمی که می توان تلویزیون سامسونگ اصلی را از نوع تقلبی تشخیص داد بررسی رابطه کاربری آن و محیط تلویزیون سامسونگ است. محیط تلویزیون سامسونگ، بسیار خاص بوده و به راحتی می توانید نمونه های فیک را تشخیص دهید. برای آشنایی با نحوه چیدمان بخش های مختلف تلویزیون می توانید با جستجو در اینترنت و رفتن به سایت اصلی سامسونگ از گرفتار شدن به دست کلاهبرداران جلوگیری کنید. بررسی ریموت کنترل تلویزیون یک راه حل کاربردی دیگر برای تشخیص اصل بودن این دستگاه است.

  1. پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل
  2. سر دیگر کابل را به ورودی HDMI روی آداپتور وصل کنید
  3. کابل برق- ریموتکنترل
  4. تکنولوژی LG Local Contrast جهت بهبود کنتراست تصویر
  5. اوج روشنایی خوب در SDR
  6. Smart View در گوشی های سامسونگ
  7. صفحه اصلی دارای داشبورد

و HLG پشتیبانی می کند. جزئیات تصویر در محتوای HDR حتی در صحنه های تاریک بسیار بیشتر از محتوای SDR است و تماشای هر چیزی در این حالت لذت بخش تر است. تلویزیون ۵۵TU8500 به کمک صفحه نمایش کریستالی و پردازشگر تصویر خوبی که دارد، محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد. البته این تلویزیون به علت نداشتن تکنولوژی Full Array LED توانایی رقابت با تلویزیون های گران قیمت را ندارد اما در حد خود، محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد. برای تجربه چنین کیفیت تصویری، محتوای شما باید به صورت HDR باشد. تلویزیون سامسونگ TU8500 دارای حالت بازی یا Game Mode می باشد. این حالت ویژگی های مخصوص بازی ارائه می دهد تا از تجربه بازی کردن روی این تلویزیون لذت بیشتری ببرید. با انتخاب این حالت تلویزیون دو تکنولوژی ALLM (Auto Game Mode) و Game Motion Plus را فعال می شوند. تکنولوژی ALLM باعث می شود هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی PlayStation و Xbox میزان Input Lag به حداقل برسد و شما بازی ها را با دقت بیشتری بازی کنید.

حتما بخوانید
بالا ۳ روش خرید قیمت تلویزیون سامسونگ استفاده شده

راز تلویزیون سامسونگ

حتی فناوری AMD FreeSync به کاهش تاخیر و پرش تصویر کمک می کند تا بتوانید در هر بار بازی برنده شوید. با وجود رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و افزایش سرعت نرخ آپدیت شدن فریم ها تلویزیون سامسونگ Q70A بازی هایی که نیاز به سرعت و واکنش سریع دارند، را لذت بخش تر و چالشی تر می کند. با وجود نرخ بروز رسانی بالای تلویزیون در کنار تاخیر ورودی کم آن بدون شک یکی از نمایشگرهای عالی برای بازی های ایکس باکس و پلی استیشن کیولد سری ۷ سامسونگ ۲۰۲۱ خواهد بود. سیستم عامل پایه ثابت سامسونگ یعنی تایزن در این مدل نیز همچون تمامی محصولات سامسونگ به چشم می آید. ریموت کنترل One Remote Control سامسونگ کار شما را سادهتر از هر زمانی می کند. تلویزیون کیولد سامسونگ Q70A با SmartThings کار می کند تا خانه هوشمند شما را کنترل کند. این تلویزیون QLED با دستگاه ها و سنسورهای اینترنت اشیاء کار می کند تا شما بتوانید لامپ ها را روشن کنید، داخل یخچال خود را بررسی کنید و به طور کلی یک دنیای کاملا جدید را تجربه کنید.

  • برنامه SmartThings را در تلفن همراه خود باز کنید
  • تم های تاریک و روشن
  • سرویس ابری xCloud بر روی تلویزیونهای هوشمند سامسونگ
  • روش چهارم
  • طول عمر تلویزیون led از lcd سامسونگ بیشتر است
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است
  • دارای ویژگی پیدا کردن خودکار شبکهها
  • فناوری DLNA

حاشیهها به قدری ظریف هستند که شما سایز تلویزیون را بیشتر از اندازهی واقعی تصور میکنید. همهی کابلهای متصل به تلویزیون را در پشت پایه پنهان کنید تا فضا منظم و مرتب باشد. پایهی بزرگ و محکم Y شکل تلویزیون سامسونگ tu8500 قابلیت جداسازی دارد. شما در چیدمان منزل خود حق انتخاب دارید. خرید میز تلویزیون از ضروریات همراه تلویزیون است. با قابلیت نصب بر روی دیوار دیگر نیازی به خرید اضافه نیست و صرفهجویی در هزینه خواهد بود. پس میتوانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید و فضای بیشتری از نشیمن را برای خود مهیا کنید. در عین حال از زیبایی پنل ظریف آن بر روی دیوار همچنان لذت ببرید. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ یک تلویزیون ارزان قیمت است با اینحال کیفیت تصاویر در حد تلویزیونهای بالارده ارائه میدهد. صفحه نمایش کریستالی با کیفیت تصویر ۴K تصاویر را با وضوح و شفافیت بالا نشان میدهند. موتور پردازشگر کریستالی آن Crystal Processor 4K هر محتوای دیگری را نیز پردازش کرده و در حد ۴K نمایش میدهد.

حتما بخوانید
فعال شدن گزینه SHOP MODE در تلویزیون سامسونگ

در این محصول طیف گستردهای از رنگها قابل نمایش است.

tv سامسونگتلویزیون سامسونگ ۴K اسمارت AU7000، یکی از محصولات پر فروش برند سامسونگ است در این مقاله در مورد این محصول با شما صحبت میکنیم و در رابطه با خرید به صرفه آن شما عزیزان را راهنمایی خواهیم کرد. PurColor باعث میشود با تماشای فیلمها احساس کنید که در آنجا هستید. این تکنولوژی، تلویزیون را قادر میسازد تا طیف وسیعی از رنگها را برای عملکرد بهینه تصویر در اختیار داشته باشد. مقدار بالای پیکسل در این محصول، باعث به وجود آمدن تصاویر بسیار واضح میشود. تصاویری که شایسته چشمان شماست. در این محصول طیف گستردهای از رنگها قابل نمایش است. این دامنه گسترده از رنگها باعث شده است، تمامی جزئیات بصری حتی در تاریکترین صحنهها قابل دیدن باشد. صدا و تصویر این تلوزیون محبوب کاملاً با یکدیگر هماهنگ است. همچنین، صدای بلندگوهای آن دارای هماهنگی و هم زمانی ویژهای است. این امر باعث میگردد، صدای لذت بخشی را در اطراف خود تجربه نمایید. طراحی بدون قاب و شیک و زیبای این محصول شما را میهمان ناب ترین تصویر می کند. این سبک از طراحی قاب، سبک مینیمالیستی و عاری از هر زاویه است. طراحی این تلوزیون به گونهای است که کابلهای آن در دید نبوده و منظره زیبایی را خلق مینماید. شما عزیزان قادر خواهید بود از طریق وای فای و با زدن یک ضربه کوچک توسط موبایل به تلوزیون، موسیقی و فیلم مورد علاقهی خود را از موبایل خود به تلوزیون منتقل نمایید. اگر تصمیم دارید فضای منزل یا محل کار خود را به وسیلهی این تلوزیون جدید، مدرن و زیبا سازید، باید در انتخاب فروشگاه دقت خاصی داشته باشید تا قیمت مناسب و کیفیت عالی را همراه با هم دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما مشتریان گرامی، فروشگاه معتبر دمیری است. دمیری شاپ به عنوان وارد کننده دسته اول تلوزیونهای اصل سامسونگ، آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران است.

حتما بخوانید
بررسی میزان فروش برندهای ایرانی و خارجی در دیجی‌کالا

تلویزیون سامسونگ ۴۳TU8000 دارای سیستم صوتی ۲ کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار هستند. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای خروجی این تلویزیون را بهبود می بخشد و صدای با کیفیت تری را تلویزیون سامسونگ ال ای دی تولید می کند. تلویزیون ۴۳TU8000 از قابلیت Multiroom Link نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای قابلیت Blutooth Audio و Sound Mirroring نیز می باشد و شما می توانید به صورت مستقیم آهنگ دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. یکی دیگر از قابلیت های خوبی که این تلویزیون دارد قابلیت TV Sound to Mobile است. این قابلیت برای کسانی که بیشتر شب به تماشای تلویزیون می پردازند و نمی خواهند که صدای تلویزیون مزاحم کسی شود، کاربردی است. به کمک این قابلیت صدای تلویزیون را می توان به موبایل منتقل کرد و از طریق هندزفری یا هدفون به صدای تلویزیون گوش داد. سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی Adaptive Sound نیز مجهز نموده است و صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم می کند تا شما همیشه بهترین تجربه صوتی را در اختیار داشته باشید.

تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵RU7170 یکی از تلویزیون های سری ۷ و ۲۰۱۹ سامسونگ است که با طراحی باریک با هر فضایی قابل هماهنگی است. همچنین علاوه بر قرار گرفتن روی پایه قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ RU7170 مجهز به ریموت کنترل است و شما از راه دور میتوانید از طریق کنترل و یا دستیار صوتی برنامه های تلویزیون خود را مدیریت کنید. تلویزیون هوشمند Samsung RU7170 از سیستم عامل Smart Hub پشتیبانی کرده و از امکانات هوشمند بسیاری مانند اتصال به اینترنت، وب گردی، دستیار صوتی برخوردار است. پخش صدای تلویزیون سامسونگ ۵۵RU7170 با توان ۲۰ وات و همچنین تکنولوژی Dolby Digital بسیار عالی بوده و صدایی واضح را بدون نویز از بلندگوی صوتی دو کاناله خود پخش میکند. RU7170 سامسونگ با کیفیت تصویر فورکی و تکنولوژی های تصویر، تصاویر را واقعی تر و با کیفیت فوق العاده ای نمایش میدهد و حس غوطه ور شدن در فیلم و بازی را احساس خواهید کرد.

حتما بخوانید
چگونه اسمارت ویو تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم؟

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU8000 جزو تلویزیون های سری ۸ و ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون از تکنولوژی کریستال در صفحه نمایش خود بهرمند است و به گفته سامسونگ نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری مولودیمال ارائه می دهد. این تلویزیون در سایز های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ و ۸۲ اینچ تولید می شود و تنوع بالایی دارد. تلویزیون سامسونگ AU8000 مدل جدید تر تلویزیون TU8000 است. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K HDR است و با توجه به برخورداری از تکنولوژی کریستال محتوای HDR را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی واقعی تر نمایش می دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون چیزی بین تلویزیون TU7000 و TU8500 می باشد. اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت تری هستید بهتر است به سراغ تلویزیون TU8500 بروید. تلویزیون کریستالی سامسونگ TU8000 دارای تکنولوژی Micro Dimming از نوع UHD Dimming است و به کمک این تکنولوژی نور پس زمینه صفحه نمایش را کنترل می کند.

AU8000 مدل جدید تر تلویزیون TU8000 است.

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU8000 جزو تلویزیون های سری ۸ و ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون از تکنولوژی کریستال در صفحه نمایش خود بهرمند است و به گفته سامسونگ نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. این تلویزیون در سایز های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ و ۸۲ اینچ تولید می شود و تنوع بالایی دارد. تلویزیون سامسونگ AU8000 مدل جدید تر تلویزیون TU8000 است. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K HDR است و با توجه به برخورداری از تکنولوژی کریستال محتوای HDR را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی واقعی تر نمایش می دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون چیزی بین تلویزیون TU7000 و TU8500 می باشد. اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت تری هستید بهتر است به سراغ تلویزیون TU8500 بروید.

حتما بخوانید
سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Odyssey 2021 را با پنل تخت رونمایی کرد

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون led سامسونگ لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید