ترفند Ulitmate تلویزیون سامسونگ

این خاصیت به تولید دقیق رنگ مشکی که در بخش های بعدی به آن می پردازیم کمک زیادی کرد. نور پس از تابیده شدن باید از فیلتر تولید رنگ، که در اینجا کریستال مایع است عبور می کند. در هر پیکسل کریستال سه رنگ وجود دارد. رنگ قرمز (RED)، سبز (GREEN) و آبی (BLUE) که به رنگ های RGB معروف هستند. در بخش های بعدی با دقت تولید طیف رنگ SRGB بیشتر آشنا می شویم. در صورتی که کریستال مایع در پشت هریک از این رنگ ها پیچیده شود، نور مسدود شده و آن رنگ تولید نمی شود، اما اگر کریستال مستقیم باشد نور عبور کرده و رنگ تولید می شود. ترکیب و یا عملکرد منشور گونه هر کریستال می تواند رنگ های دیگر را تولید کند. فناوری تلویزیون های LED نیز تا حد زیادی به تلویزیون های LCD شباهت دارد. اما استفاده از LED به عنوان منبع نور چند ویژگی به همراه دارد که گزینه های بهتری را برای خرید تلویزیون سامسونگ در اختیار شما قرار می دهد.

گاهی هنگام مشاهده با این صحنه مواجه می شوید که کیفیت و نور تصویر با حالت قبل، متفاوت است و تصویر کم نور تر شده است. در ابتدا این تصور در ذهن هر کاربری نقش میبندد که تنظیمات تلویزیون دستکاری شده به همین دلیل نور تصویر کمتر از قبل مشاهده می شود. با یک بررسی ساده در تنظیمات میتوان یقین پیدا نمود که ایراد در بخش تنظیمات تلویزیون نیست. باید بیان نماییم ایراد پدید آمده در بخش لامپ ها و ضعیف شدن عملکرد آنها باعث کم نور شدن تصویر شده است. این امر نیازمند بررسی توسط متخصصین را دارد، تا با مشخص نمودن تعداد لامپ های آسیب دیده نسبت به تعمیر و یا تعویض تمامی آن ها اقدامات لازم را انجام دهند. اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به بک لایت و لامپ های تلویزیون باشد . تعمیر تلویزیون سامسونگ از آن دسته تعمیراتی است که مرکز تعمیر تعمیرات آریان سرویس به صورت ویژه در آن تخصص و تبحر دارد .

  • دو HDMI (تلویزیونهای LED سامسونگ فاقد پورت HDMI eARC)
  • مدل TU7100
  • آی سی
  • فناوری Direct Full Array 20x
  • سیستم عامل تایزن نسخه ۵
  • دارای Movie Mode برای تماشای بهتر فیلم و سریال
حتما بخوانید
بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

اگر تصمیم به خرید تلویزیونی ارزان قیمت دارید که اکثر امکانات مدرن و بهروز تلویزیونهای پیشرفته را هم داشته باشد به جرأت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ TU8500 را به عنوان بهترین گزینه به شما پیشنهاد خواهیم داد. یکی از اولین ملاکها برای خرید تلویزیون سایز آن است. فضای منازل از نظر اندازه با هم متفاوت است سایز ۵۵ اینچ انتخاب هوشمندانهای است زیرا با بیشتر ابعاد همخوانی دارد. از ملاکهای مهم و بعدی دیگر طراحی ظاهری، کیفیت صدا و تصویر و امکانات هوشمند است. همهی ما تمایل داریم تلویزیونی برخوردار از بهترین سطح کیفیت را خریداری کنیم. تلویزیون ۵۵ اینچ TU8500 با صفحه نمایش Crystal UHD، کیفیت تصویر ۴K و نوع پردازندهی موتور Crystal Processor 4K بهترین سطح کیفیت تصویر را ارائه میدهد. این مدل از توان خروجی صدای قابل قبولی برخوردار است. شما صدا را با توان ۲۰ وات از بلندگوهای خرید تلویزیون ۴۳ اینچ با بهترین قیمت آن خواهید شنید. که صدایی گوش نواز و با کیفیت است.

۹ چیزهایی که یک کودک درباره تلویزیون سامسونگ می‌داند که شما نمی‌دانید

تلویزیون ۶۵ اینچ ۲۰۲۲ سامسونگ مدل بی یو ۸۵۰۰ با نام کامل ۶۵BU8500 جایگزین سری ۲۰۲۱ به نام AU8500 شده است. مهمترین تفاوتی ک با سری BU8000 دارد این است که از طراحای پایه وسط و کشیده ای برخوردار شده است. بنابراین اگر تمایل به خرید تلویزیونی دارید که طراحی پایه آن متفاوت باشد این محصول گزینه مناسبی است. با وجود اقتصادی بودن و ارزان بودن قیمت تلویزیون سامسونگ ۶۵BU8500 نسبت به سایر محصولات هم رده، پردازشگر Crystal Processor 4K برای آن انتخاب شده و این پردازشگر در بین محصولات اقتصادی عملکرد خرید تلویزیون سامسونگ خوبی دارد. از بررسی و تشخیص نویزها و بریدگیها توسط پردازشگر کریستال ۴K نیز نباید غافل شد زیرا این موتور میتواند در چند مرحله تمامی آنها و حتی ضعیفترین را مشخص کرده و سپس آنها را از بین ببرد. تنظیم کردن رنگها و بازتولید آنها به صورت طبیعی و واقعی نیز از دیگر وظایف و خدمات پردازشگر کریستالی به این محصول خرید تلویزیون سامسونگ سری Q60B ۲۰۲۲ است.

حتما بخوانید
تفاوت کولر گازی و آبی

بسیاری از افرادی که میخواهند برای خانه خود تلوزیون بخرند، به مقایسه تلویزیون سامسونگ و اسنوا میپردازند. چرا که امروزه تولید تلوزیونهای ایرانی در کشور رونق گرفته و بسیاری از فروشندگان خرید برندهای ایرانی را توصیه میکنند. علت این امر قیمت عالی و کیفیت قابل قبول آن است. اگر بین خرید تلویزیون ایرانی و خارجی مردد هستید و نیاز به کمک دارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. تلوزیون یکی از مهمترین لوازم برقی هر خانه ایرانی است که به صورت روزانه از آن استفاده میشود. این مساله باعث شده تا خریداران به دنبال مشهورترین برندهای تلوزیون با بهترین کیفیت باشند تا علاوه بر پخش تصاویر فوق العاده، عمر طولانیتری داشته باشد. برند سامسونگ برندی کرهای و نام آشنا در زمینه تولید لوازم برقی خانگی است که محصولاتش را به کل دنیا صادر میکند. این مارک در ایران نیز مشتریان خاص خودش را دارد و هر
ساله به دنبال بالا بردن کیفیت عملکرد محصولات خود است. تعمیر تلویزیون برندهای ایرانی مثل اسنوا و غیره میتواند در ایران به راحتی انجام و قطعاتش تعویض شود.

  • سیستم CLEAR MOTION RATE
  • دارای Auto Game Mode همراه فناوری ALLM و Game Motion Plus
  • مجهز به Bluetooth Audio و انتقال صدا از طریق بلوتوث
  • برخورداری از فناوری V.child
  • برخورداری از فناوری Tab View
  • یک پورت USB

همانطور که میدانید تلویزیونهای منحنی دیگر تولید نمیشوند و سامسونگ هم برای آخرین بار آنها را در قالب نسل ۷ و با ابعاد ۴۰ تا ۶۵ اینچی به بازار عرضه کرد. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ و در نمایشگاه CES توسط سامسونگ معرفی شد. همانند دیگر سریها، این محصول نیز کیفیت بسیار خوبی هم از لحاظ تصاویر و هم از نظر تولید دارد و یکی رقبای جدی برای نمایشگرهای همرده خود بهحساب میآید. نسل ۹ شامل چندین نوع تلویزیون است که همگی آنها را میتوان از پرچمداران این برند دانست. بااینوجود که بیشتر برندها، محصولات با کیفیت خود را در ابعاد بالا ۷۵ اینچ به بازار ارائه میکنند، اما سامسونگ در برخی مدلهای این سری، از ابعاد ۴۳ یا ۵۰ اینچی هم استفاده کرده که در نوع خود تحسینبرانگیز است. این سری که بهعنوان نمایشگرهای خانگی نئو کوانتومی شناخته میشوند، شامل مدلهایی با کیفیت ۴K و همچنین ۸K خواهند بود. نرخ بهروزرسانی تصاویر ۱۲۰ هرتزی در کنار بکلایت MINI LED در این محصول باعث شدهاند تا تصاویر را در واقعیترین حالت ممکن مشاهده کنید. انواع سریهای تلویزیون سامسونگ را از چه راهی تهیه کنیم؟ فروشندگان غیرمجازی وجود دارند که محصولات این برند را با قیمتهای بالاتری عرضه میکنند. برای مثال قیمت گوشی سامسونگ را با حاشیه سود بسیار بالاتری از نمایندگی رسمی عرضه میکنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران، خرید از نمایندگی رسمی سامسونگ را ترجیح بدهند. از طرفی با خرید از نمایندگی، میتوانید از خرید اقساطی سامسونگ و جشنوارههایی که وجود دارند هم استفاده کنید.

حتما بخوانید
کولر گازی چه کاری انجام می دهد؟

توصیه می کنیم پیش از خرید تلویزیون سامسونگ، برای انتخاب مدل مناسب تلویزیون این مراحل را طی کنید. ابتدا محل نصب تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید. آیا قصد دارید تلویزیون را در کنسول و بر روی دیوار نصب کنید و یا قصد دارید آن را با پایه بر روی میز قرار دهید. اگر قصد نصب تلویزیون بر روی دیوار را دارید و فضای اطراف تلویزیون محدود است، اندازه های دقیق باکس تلویزیون را بدست آورید. حالا به سراغ اینچ و اندازه های مورد نظر خود بروید. شما می توانید ابعاد تقریبی تلویزیون های مختلف را در مدل های ارائه شده در بالا به دست بیاورید. اندازه های دقیق تر در سایت سامسونگ و به زبان فارسی در دسترس شما خواهد بود. در مرحله بعد فاصله نشیمن و تلویزیون را بررسی کنید. اندازه مناسب را با توجه به اطلاعات جدول بالا بدست بیاورید. البته در سبک زندگی منازل ایرانی این فاصله اه بیشتر است، اما شما می توانید به نسبتی مناسب از عملکرد تلویزیون در فواصل مختلف دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید