تاریخچه مخفی تلویزیون سامسونگ

samsung tvتلویزیون های ۸K جدیدترین و خارق العاده ترین تلویزیون های حال حاضر هستند که کیفیت تصویر آنها ۴ tv سامسونگ برابر فورکا است. قیمت تلویزیون بسته به کیفیت تصویر تلویزیون متفاوت است. شرکت های زیادی در حال حاضر خط تولید تلویزیون های ۸K خود را توسعه داده اند که از آنها میتوان به تلویزیون ۸K سونی، تلویزیون ۸K سامسونگ، تلویزیون ۸K ال جی اشاره کرد. قیمت تلویزیون ال جی ۸K نسبت به تلویزیون های ۴K بیشتر است چون کیفیت تصویر خیلی بالاتری را به مخاطب نشان میدهد. تلویزیون های ایت کا معمولا در سایز های بزرگ تولید می شوند چون رزولوشن و تراکم پیکسل آنها بالاست و در سایزهای کوچک نمیتوان این مقدار پیکسل را کنار همدیگر قرار داد. در تلویزیون های ۸k شما بالاترین کیفیت تصویر و بیشترین روشنایی را تجربه میکنید. اخیرا بهترین تلویزیون های ۸k سامسونگ ۲۰۲۲ در نمایشگاه CES به نمایش در آمدند. شرکت ال جی و سونی هم تلویزیون های ۸K خود را وارد بازار کرده اند. از بهترین تلویزیون ۸K ال جی میشه به NANO96 و NANO95 و از بهترین تلویزیون های ۸K سونی میشه به تلویزیون سونی Z9J که محصول سال ۲۰۲۱ هست اشاره کرد.

تلویزیون سامسونگ اقساطی

کیفیت تصویر تلویزیون تا حد بسیار زیادی به رنگهای نمایش داده شده و میزان طبیعی بودن آنها بستگی دارد. تلویزیون هایی که از طیف رنگ گسترده تری پشتیبانی می کنند قادر به تولید تصاویر با کیفیت تر هستند. تلویزیون ال ای دی سامسونگ TU7000 نیز از طیف رنگ گسترده ای جهت نمایش تصاویر استفاده می کند تا کیفیت تصویر بهتری را ارائه دهد. این تلویزیون با استفاده از فناوری PurColor قادر است رنگ هایی غنی و با کیفیت را تولید کند. به این ترتیب شاهد تصاویری واقعی در تلویزیون ۴K UHD سامسونگ TU7000 خواهیم بود. فناوری PurColor باعث نمایش جزئیات بیشتر تصاویر و واقعی تر شدن آنها می شود. تفاوت کیفیت تصویر و رنگ تصاویر را در تصویر زیر بین یک تلویزیون معمولی و تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU7000 با تکنولوژی PurColor مشاهده میکنید. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU7000 یک تلویزیون مناسب برای بازی است. این تلویزیون از حالت بازی یا Game Mode برای تجربه بهتر بازی با کنسول در تلویزیون پشتیبانی میکند.

حتما بخوانید
۱۰ هواپز (سرخ‌کن بدون روغن) محبوب در دیجی‌کالا (پاییز ۱۴۰۱)

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

تلویزیون ۴K سامسونگ TU7000 یکی از تلویزیون های ارزان قیمت برای بازی است. این تلویزیون با برخورداری از قابلیت Game Enhancer و Input Lag پایین صحنه ها را با سرعت بالا و بدون تاری پخش میکند. تلویزیون TU7000 سامسونگ هوشمند است و به سیستم عامل Tizen نسخه ۵.۵ مجهز شده است. این سیستم عامل امکانات هوشمند مختلفی از قبیل فرمان صوتی، وب گردی، تماشای آنلاین فیلم و سریال و غیره را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ ۵۵TU7000 از ویژگی Tap View پشتیبانی میکند. به این ترتیب میتوانید محتوای گوشی تلفن خود را روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهید و آنها را در سایز بزرگتر مشاهده کنید. همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ TU7000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. طراحی تلویزیون TU7000 سامسونگ شیک و زیباست. قاب بسیار باریک این تلویزیون باعث میشود توجه شما تنها جلب تصاویر در حال پخش شود. قاب بسیار باریک و نازک که در سه طرف تلویزیون وجود دارد باعث زیبایی بیشتر تلویزیون شده است.

  • افزایش کنتراست تصاویر با استفاده از تکنولوژی Mega Contrast
  • تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ
  • برخورداری از فناوری Far-Field Voice Interaction
  • پشتیبانی از قابلیت Sound Share یا اشتراک گذاری صدا
  • General را انتخاب کنید
  • پشتیبانی از ۳۶۰ Camera

یکی از مهمترین جنبه های کیفیت تصویر میزان کنتراست تلویزیون است. هنگامی که نسبت کنتراست تلویزیون خوب باشد شما میتوانید رنگ های سیاه با کیفیت تر و با عمق بیشتری را مشاهده کنید و تلویزیون میتواند در تولید رنگ های تیره عملکرد بهتری داشته باشد. مخصوصا هنگامی که در فضاهای تاریک فیلم و سریال را تماشا کنید و یا حتی در محیط های پر نور تصاویر را مشاهده کنید. از آنجای که این تلویزیون در این زمینه از پنل MVA استفاده کرده است نسبت کنتراست بسیار خوبی داشتته و حدود ۱:۳۸۰۰ اندازه گیری میشود. سامسونگ تقریبا برای نمایش هر نوع تصویر، حالت های مختلفی را در تنظیمات تلویزیون قرار داده است. حالت های مانند Standard، Natural، Movie، Filmmaker،Dynami و … شما با استفاده از این حالت های تصویر هنگام تماشای محتوای دلخواه خود میتوانید بالاترین کیفیتی که این تلویزیون نمایش میدهد را تماشا کنید. HDR، HDR10،HLG و بسیاری از تکنولوژی های دیگر کمک میکند تا شما تصاویر با کیفیت، زنده و نزدیک به واقعیتی را مشاهده کنید.

حتما بخوانید
سامسونگ از نسل جدید تلویزیون های Quantum Dot OLED رونمایی کرد

تلویزیون سامسونگ ال جی

همچنین استفاده آنها در محیطهای روشن نتیجه بهتری دارد. دلایل ایجاد خط و خش روی صفحه تلویزیون صفحه نمایش تلویزیون ظریف و حساس است. تفاوت تلویزیون ال جی و سامسونگ در این زمینه، بهره گیری از تکنیکهای گوناگون High Dynamic Range است. این قابلیت برای پخش ویدیوهای HDR در تلویزیونهای رده بالا به کار میرود. را برای تلویزیونهای خود ترجیح میدهد. دالبی ویژن با طیف رنگی ۱۲ بیتی، پیشرفتهتر به حساب میآید. همچنین رایجتر بوده و در گوگل تیوی، اپل تیوی و… مقایسه تلویزیونهای سامسونگ و ال جی میتواند دیدگاه بهتری برای انتخاب محصول مناسب ایجاد کند. در جدول زیر تلویزیون ال جی G2 و سامسونگ QN95B را با یکدیگر مقایسه کرده ایم. در این مقاله به مقایسه تلویزیون ال جی و سامسنوگ پرداختهایم. از لحاظ تکنولوژی، تلویزیونهای ال جی بیشترین محبوبیت را در میان تلویزیونهای اسمارت (هوشمند) دارند. تلویزیونهای سامسونگ نیز از پردازنده قدرتمندی برخوردارند. تلویزیونهای سامسونگ نسبت به ال جی قیمت مناسبتر و طول عمر بیشتری دارند. کیفیت تصویر نهایی در تلویزیون ال جی بهتر است ولی تلویزیونهای سامسونگ از لحاظ نمایش رنگهای مشکی، کیفیت بالاتری نسبت به برند ال جی دارند. در نهایت اینکه کدام دستگاه را انتخاب میکنید به بودجه و کاربردهایی که این دستگاه برای اعضای خانواده دارد، بستگی دارد.

پنج نکات نجات بخش درباره تلویزیون سامسونگ

او رقصندهٔ گروه چینی-کرهای اکسو و زیرگروه اکسو-ام میباشد. او اولین بار پس از شرکت در نمایش استعدادهای درخشان تلویزیون چینی، به عنوان ستاره آکادمی در سال ۲۰۰۵ شناخته شد. او با نام جانگ جیاشوآی متولد شد و بعداً نام حقوقی خود را به جانگ ییشینگ تغییر داد. اولین نقش بازیگری او در شش سالگی بود و در نقش هوان هوان در درام تلویزیونی چینی ما مردم در سال ۱۹۹۸ بازی تلویزیون سامسونگ کرد. در سال ۲۰۰۰، در نه سالگی، جانگ به عنوان یکی از طرفداران باشگاه خواننده و بازیگر تایوانی جیمی لین در یک برنامه تلویزیونی چینی شرکت کرد و اولین ارتباط او با صنعت سرگرمی رقم خورد. در سال ۲۰۰۸، جانگ در آزمون جهانی شرکت اسام انترتینمنت در شعبه چانگشا شرکت کرد. در زمان آزمون، او ۱۶ ساله بود و در دبیرستان متصل به دانشگاه عادی هونان تحصیل میکرد، و در آنجا به عنوان یک دانش آموز ممتاز به خاطر موفقیتهای خود شناخته شده بود.

حتما بخوانید
راهنمای خرید بخاری

در کل میتوان گفت که این تلویزیون میانرده برای افرادی که به دنبال محصولی قیمت مناسب هستند میتواند بسیار کاربردی باشد. BU8000 از دیگر تلویزیونهای میانردهای بوده که سامسونگ در سال ۲۰۲۲ معرفی کرده و دارای امکانات وقابلیتهای مقبول و قیمت بسیار مقرون به صرفهای است. نمونه این محصول نیز در سال ۲۰۲۱ با نام AU8000 نیز به بازار معرفی شد که امکانات نسبتا خوبی داشته و از نمونههای پرفروش این کمپانی به حساب میآمد. در سال ۲۰۲۲ نیز این مدل جدید فروش فوقالعادهای را از آن خود کرده چون به گونهای طراحی شده که میتواند مناسب هر محیطی باشد. AU7000 یکی از تلویزیونهای کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بوده که دارای پنل VA با کیفیت تصویر ۴K و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ است، که محتواها را با سرعت رفرش ۶۰ هرتز برای شما به تصویر خواهد کشید. تلویزیون AU7000 از درگاههای ارتباطی کمتری نسبت به AU8000 برخوردار بوده و کاربر قادر است تنها از سه درگاه HDMI و یک درگاه USB بهرهمند شود، که این مقدار کم USB شاید گاهی اوقات کاربر را با مشکل مواجه کند.

این دو محصول با سهمی حدود ۹۰٪ در سال ۲۰۰۳ برای مایکروسافت آفیس و در سال ۲۰۰۶ برای ویندوز جایگاه مهمی در بازار فروش محصولات رایانههای شخصی و رایانههای رومیزی پیدا کردند. مایکروسافت که نخست کار خود را توسط دو دوست دوران کودکی به نامهای بیل گیتس و پُل آلن با ساخت و فروش مفسر زبان برنامهنویسی بیسیک برای آلتایر شروع کرد. در اواسط دههٔ ۱۹۸۰ با طراحی سیستمعامل داس بر بازار سیستمهای عامل رایانههای شخصی مسلط شد. این شرکت سپس سهام خود را وارد بورس کرد، که با افزایش ارزش سهام، چهار نفر میلیاردر و حدود ۱۲٬۰۰۰ نفر از کارکنان مایکروسافت، میلیونر شدند. مایکروسافت همواره هدف نقدهای مختلفی از جمله انحصارطلبی بوده، که موجب تشکیل دادگاههای قضایی بسیاری علیه آن، به علت تجاوز از قوانین انحصار، در وزا
رت دادگستری ایالات متحده آمریکا و کمیسیون اروپا شدهاست. در آوریل ۲۰۱۴ میلادی مایکروسافت شرکت فنلاندی تولید تلفن همراه نوکیا را به قیمت هفت و نیم میلیارد دلار آمریکا برای ده سال خرید.

  • مجهز به راهنمای جهانی
  • پشتیبانی از نرم افزار TV Plus سامسونگ روی موبایل
  • برخورداری از فناوری DLNA
  • دارای وایفای نسخه ۴
  • ساعت سامسونگ
حتما بخوانید
بخاری گازی چی بخریم؟ پرفروش ترین بخاری های گازی بازار کدامند؟+قیمت

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچJavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU8500 یکی از جدید ترین تلویزیون های سامسونگ است که به تازگی معرفی شده است و جزو تلویزیون های ارزان قیمت محسوب می شود. این تلویزیون از تکنولوژی کریستال در صفحه نمایش خود برخوردار است و طبق گفته سامسونگ طیف رنگ های بیشتر و روشنایی صفحه نمایش بیشتری را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی ارائه می دهد. به این ترتیب نسبت به تلویزیون های ال ای دی ۲۰۱۹ سامسونگ کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. این تلویزیون در سایز های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید می شود. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K HDR است و محتوای HDR را نیز به خوبی نمایش می دهد. تلویزیون کریستالی سامسونگ ۵۵TU8500 دارای تکنولوژی Dual LED است و کنتراست تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید