بهترین برند های چرخ گوشت ایرانی و خارجی

با این که تهیه‌ی گوشت چرخ کرده از بازار اصلا کاری ندارد، خیلی‌ از افراد ترجیح می‌دهند خودشان در خانه گوشت را چرخ کنند تا از کیفیت، تمیزی و سلامت آن مطمئن باشند. کیفیت و جنس خوب چرخ گوشت و قطعات آن، در سلامتی گوشت و سبزیجاتی که در آن چرخ می‌شوند تاثیر دارد. اگر قصد خرید چرخ گوشت داشته باشید، حتما برایتان مهم است که بهترین مارک چرخ گوشت موجود در بازار را بشناسید تا خریدی با خیال راحت و مطمئن داشته باشید. ما قصد داریم با بررسی بهترین برند های چرخ گوشت ایرانی و خارجی، به شما در انتخاب چرخ گوشت مورد نظرتان کمک کنیم.

 

چرخ گوشت های پارس خزر

پارس خزر یکی از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار است که به لطف کیفیت بالای محصولات و قیمت‌های مناسب در مقایسه با رقبای خارجی، موفق شده در طی سالیان به جایگاه خوبی بین مردم برسد.

برند پارس خزر کار خود را از اواخر سال ۱۳۴۷ آغاز کرد. در ابتدا، این شرکت با توشیبای ژاپن همکاری می‌کرد و نام آن پارس توشیبا بود اما بعد از گذر چندین سال، به‌عنوان برندی مستقل و واحد با نام پارس خزر کار خود را در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی ایرانی ادامه داد و توانست به یکی از بهترین و مطمئن‌ترین برندهای داخلی تبدیل شود. از محبوب‌ترین لوازم ساخت این برند، می‌توان به پلوپز پارس خزر، بخارپز، چای‌ساز و کتری برقی، چرخ‌گوشت، پنکه پارس خزر، اتو، خرد کن، ماشین لباس‌شویی، سشوار، بخارشو و … اشاره کرد.

همانطور که گفتیم، شاید عنوان بهترین برند چرخ گوشت ایرانی را بتوانیم به چرخ گوشت برند پارس خزر بدهیم.

چرخ گوشت های برند پارس خزر

پارس خزر چرخ‌گوشت‌هایی در مدل‌های مختلف و قابلیت‌های گوناگون تولید کرده که با قیمت‌های متنوعی به‌فروش می‌رسند. تیغه‌ی این چرخ‌گوشت‌ها از جنس فولاد ضدزنگ هستند تا به‌مرور زمان و در طی سالیان دچار فرسودگی نشوند و گوشت و سبزیجات را فاسد نکنند. بدنه‌ی چرخ‌گوشت‌های این برند، اکثرا از جنس پلاستیک است که در کنار بخش فولادی دستگاه، موجب بالا رفتن کارآیی آن، و همینطور سنگینی بدنه شده‌اند. اکثر چرخ‌گوشت‌های برند پارس خزر وزنی بالای ۵ کیلوگرم دارند و از آن‌جا که به‌طور استاندارد در هر سری استفاده تنها ۱۵ دقیقه باید از آن‌ها استفاده کنید که به موتور فشار نیاید، جابه‌جایی مدام آن‌ها برای هر سری، می‌تواند واقعا آزاردهنده باشد؛ بنابراین بهتر است جایی را برای آن‌ها ثابت داشته باشید.

حتما بخوانید
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم پیشنهاد می‌دهم حقیقت درباره قیمت تلویزیون سامسونگ

قابلیت سوسیس‌سازی، یکی از ویژگی‌هایی است که در اکثر چرخ‌گوشت‌های پارس خزر به‌کار رفته تا کاربران بتوانند سوسیس کاملا سالم و بهداشتی آماده کنند. قابلیت چرخش معکوس نیز، برای زمانی که استخوان گوشت گیر کرده و گوشت چرخ نمی‌شود، کمک می‌کند تا کاربر بتواند گوشت را از دستگاه خارج کند. سازندگان این برند با رعایت تمامی استانداردهای جهانی در ساخت چرخ‌گوشت‌ها، عایق‌کاری قطعات و قفل کودک، امکان آسیب دیدن در حین کار با این دستگاه را تقریبا به صفر رسانده‌اند. اگر قصد خرید بهترین مارک چرخ گوشت خانگی را دارید که تولید ملی باشد و بتواند با محصولات خارجی از نظر کیفیت رقابت کند، چرخ گوشت‌های پارس خزر به‌طور حتم چیزی برای سلیقه شما هم دارند.

 

چرخ گوشت‌های هاردستون

هولدینگ بازرگانی هاردستون، در سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را شروع کرد و بدون این‌که هیچ کارخانه یا خط تولیدی تحت عنوان نام خود داشته باشد، لوازم خانگی را از برندهای مختلف خریداری کرد و با نام هاردستون وارد بازار کرد. در واقع می‌توان گفت برند هاردستون باکیفیت‌ترین محصولات را از کارخانه‌های مختلف تولید لوازم خانگی را خریداری می‌کند و پس از بررسی و کنترل کیفی آن‌ها، محصولات را با نام و گارانتی  هاردستون به لیست محصولات خودش می‌افزاید و روانه‌ی بازار می‌کند. در حال حاضر، تقریبا هیچ‌کسی نمی‌داند برند هاردستون متعلق به کدام کشور است و مدیریت آن بر عهده‌ی چه کسانی است اما باکیفیت بودن محصولاتی که تحت نام این برند عرضه شده‌اند، باعث پرطرفدار بودن آن شده است.

بهترین برند چرخ گوشت خارجی

چرخ‌گوشت‌هایی که تحت نام برند هاردستون تولید و عرضه شده‌اند نیز  برای طیفی از کاربران بهترین مارک چرخ گوشت خارجی هستند. بدنه این چرخ‌گوشت‌ها که ترکیبی از پلاستیک و فلز است، وزن قابل توجهی دارند و با پایه‌های ضدلغزش، در جای خود محکم می‌شود. کاربر می‌تواند انواع گوشت قرمز، ماهی، مرغ و سبزیجات سفت را چرخ کند. تیغه‌های این دستگاه از جنس فولاد یا استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند و در طی مرور زمان، زنگ نمی‌زنند و هیچ مشکلی برای مواد خوراکی ایجاد نمی‌کنند. دستگاه از گلویی ایمنی بهره می‌برد که براساس استاندارد جهانی تولید شده و در حین کار، هیچ خطری متوجه دست و انگشتان کاربر نمی‌شود. همچنین، قابلیت چرخش معکوس دستگاه برای مواقعی که استخوان گوشت گیر کرده و کار چرخ کردن گوشت را مختل کرده، می‌تواند کمکتان کند که گوشت را بیرون بیاورید و از خراب شدن آن جلوگیری کنید.

حتما بخوانید
هشت معقول روش‌ها به استفاده از تلویزیون سامسونگ

چرخ گوشت های پاناسونیک

برند پاناسونیک، یک برند چندملیتی و قدیمی است که در ژاپن در سال ۱۹۳۵ تاسیس شد و کار خود در زمینه تولید لوازم خانگی را شروع کرد. از آن زمان تا به امروز، پاناسونیک همواره یکی از بهترین و مطمئن‌ترین برندها در سرتاسر دنیا به حساب می‌آید و محصولاتش در داخل ایران هم طرفداران زیادی دارند. تلویزیون، مانیتور، تلفن، کولر، چرخ‌گوشت، ساندویچ‌ساز و غذاساز، تعدادی از لوازمی هستند که برند پاناسونیک تولید کرده است. محبوبیت محصولات پاناسونیک و اطمینانی که خیلی از مردم ایران به این برند دارند، موجب شده تا خیلی اوقات افراد بدون تحقیق قبلی و صرفا به واسطه‌ی نام آشنای برند، از محصولات پاناسونیک خرید کنند.

چرخ گوشت پاناسونیک

چرخ گوشت‌های پاناسونیک که اکثر ترکیبی از پلاستیک فشرده و فولاد هستند، با استفاده از تیغه فولادی ضدزنگ، گوشت و سبزیجات سفت را به‌خوبی چرخ می‌کنند. قابلیت چرخش معکوس نیز، برای مواقعی که گوشت به اشتباه وارد دستگاه شده و یا گیر کرده است نیز استفاده می‌شود و آن را خارج می‌کند. زمان استاندارد استفاده از چرخ گوشت چیزی در حدود ۱۵ دقیقه است؛ اما این بدان معنا نیست که در این زمان نمی‌توانید گوشت زیادی را چرخ کنید! توان و سرعت چرخ گوشت‌های پاناسونیک بسیار بالا بوده و در زمانی کوتاه، حجم گوشت زیادی (حدود ۲۰ کیلوگرم) را چرخ می‌کند. همچنین، گلویی ایمن دستگاه، سیستم قطع خودکار و قفل کودک، مواردی هستند که به شما نوید یک تجربه‌ی ایمن و بدون خطر را می‌دهد. چنانچه قصد خرید چرخ گوشت داشته باشید، یکی از بهترین برند چرخ گوشت خارجی موجود در بازار ایران، برند پاناسونیک است.

حتما بخوانید
حرفه ای ها و معایب کولر گازی

 

 

چرخ گوشت‌های تکنو

برند تکنو دیگر برند ایرانی است که چندین سال است به تولید لوازم خانگی مشغول بوده و توانسته جایی برای خود در بازار رقابت جهانی باز کند. از ویژگی‌های برجسته این برند، می‌توان به استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طراحی شیک، و قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها اشاره داشت.

با نگاه کردن به چرخ گوشت‌های تکنو، اول از هر چیزی ظاهر جذاب آن‌ها نظر را جلب می‌کند. بدنه این چرخ گوشت‌ها از استیل ضدزنگ درست شده که روی پایه‌های ضدلغزش قرار گرفته‌اند. چرخ گوشت‌های تکنو با بهره‌وری از حالت چرخش معکوس، در مواقع گیر کردن استخوان در گلو‌ی دستگاه و چرخ نشدن، باعث می‌شود بتوانید آن را بدون دردسر خارج کنید. این دستگاه با داشتن دو قابلیت سوسیس‌ساز و کبه‌ساز ، به شما این امکان را می‌دهد که دیگر به‌جای خرید سوسیس و کبه‌های آماده‌ی بازاری، خودتان این محصولات را در خانه آماده و استفاده کنید. همچنین، تیغه‌ی برنده و توان بالای دستگاه‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که در هر دقیقه بتوانید حجم زیادی از گوشت و مواد غذایی را چرخ کنید. کارایی خوب این محصولات در کنار بدنه‌ی ساده و کارآمد، منجر به این شد که از نظر خیلی از کاربران، تکنو در لیست بهترین مارک چرخ گوشت جای بگیرد.

چرخ گوشت‌های برند کنوود

کنوود یکی از برندهای قدیمی انگلیسی است که محصولاتش از دیرباز در ایران نیز موجود بوده و اکثر محصولاتش، به‌خصوص لوازم برقی آشپزخانه‌ی آن، در خانه‌های ایران موجود هستند و استفاده می‌شوند. از آن‌جا که این برند در ایران هم نمایندگی دارد، می‌توانید با خیال راحت، لوازم اصل کنوود را از نمایندگی‌های آن خریداری و استفاده کنید. از محبوب‌ترین لوازم کنوود در ایران، می‌توانیم به چای‌ساز کنوود، کتری برقی، چرخ گوشت و فریزر آن اشاره کنیم.

حتما بخوانید
بررسی ماشین لباس‌شویی کنوود؛ کیفیت بالا و طراحی شیک

چرخ گوشت‌های کنوود در قیمت‌ها و توان موتورهای مختلفی در بازار موجود هستند. این دستگاه‌ها در زمانی کوتاه، حجم زیادی از گوشت و انواع مواد غذایی نرم و سخت را چرخ می‌کنند و اگر طبق اصول نگهداری شود، تیغه‌ها به هیچ مشکلی برنخواهند خورد و تا سال‌های سال اصولی کار می‌کنند. چرخ گوشت‌های کنوود، در حال حاضر در لیست بهترین مارک چرخ گوشت در ایران قرار دارند.

جمع‌بندی

با بررسی مارک‌های مختلف، به این نتیجه می‌توان رسید که چرخ گوشت تمامی برندها، چه داخلی و چه خارجی، کیفیت قابل قبولی دارند و با بهره گرفتن از استانداردهای تعریف‌شده‌ی جهانی، محصولاتی باکیفیت ساخته‌اند. دو برند پاناسونیک و کنوود، جز معتبرترین و بهترین برند چرخ گوشت خارجی موجود در بازار ایران هستند که طرفداران زیادی دارند؛ اما برندهای داخلی نظیر پارس خزر و تکنو هم از قافله عقب نمانده‌اند و با رعایت کردن اصولی، موفق شده‌اند محصولی مناسب سلیقه و نیاز کاربر ایرانی تولید کنند. در مجموع، انتخاب یک برند واحد به‌عنوان بهترین مارک چرخ گوشت موجود در بازار، کار دشواری است و به سلیقه‌ی کاربران برمی‌گردد.

سوالات متداول

چرخ گوشت چه مارکی خوبه؟ 

پاناسونیک یکی از بهترین برندهای خارجی موجود در بازار ایران است و در میان برندهای داخلی، چرخ گوشت‌های پارس خزر که استانداردهای جهانی در ساختشان رعایت شده، میزان رضایت بالایی میان کاربران داشته‌اند.

چرخ گوشت ایرانی بهتره یا خارجی؟

ایرانی یا خارجی بودن یک دستگاه نباید به تنهایی معیاری برای خرید آن قلمداد شود. چرخ‌گوشت‌های برندهای معتبر خارجی، و داخلی، هر دو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند اما در صورتی که دستگاه خود را از یک برند ایرانی خریداری کرده باشید، در صورت خرابی آن مشکلی برای پیدا کردن قطعات و خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

حتما بخوانید
نمایشگر تاشوی جدید LG به محکمی شیشه است و چین‌خوردگی را کمتر می‌کند

ads

برای عید ۱۴۰۲ برنامه ویژه‌ای ندارید؟ اینجا بهترین و جدیدترین سریال های ایرانی را برای تماشا به شما معرفی کردیم.

بهترین سریال های ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید