بررسی متر لیزری بوش GLM 120 C؛ گران‌قیمت و مناسب حرفه‌ای‌ها

بوش برنی نام‌آشنا در حوزه‌هایی مانند لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی محسوب می‌شود. محصولات این برند به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارند، در بین افراد از شهرت زیادی بهره می‌برند و به همین خاطر بوش همواره در تلاش است که این شهرت را حفظ کند. مترهای لیزری در برخی حوزه‌ها اهمیت زیادی دارند و در این زمینه هم می‌توانید از بین محصولات متنوع دست به انتخاب بزنید. در این ویدیو متر لیزری بوش GLM 120 C را بررسی می‌کنیم که برد آن به ۱۲۰ متر می‌رسد و با وجود قیمت بسیار بالایی که دارد، برای حرفه‌ای‌ها یک ابزار ایده‌آل به حساب می‌آید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

درون جعبه‌ی این محصول یک کیف باکیفیت قرار دارد که پشت آن یک مگنت دیده می‌شود. همانطور که گفتیم این متر لیزری ۱۲۰ متر برد دارد و این یعنی در شرایط مختلف برای کارهای این‌چنینی کم نمی‌آورد. حداقل برد آن هم فقط ۸ میلی‌متر است و همین موضوع دقت بالای آن را نشان می‌دهد.

بر روی این ابزار یک نمایشگر ۲.۸ اینچی IPS تعبیه شده که در تمام زوایا جزییات را به خوبی نمایش می‌دهد. وزن بدنه ۲۱۰ گرم است و در ضمن باید به بهره‌گیری از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کنیم. درون بدنه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده که به‌عنوان منظره‌یاب و مشکلات بصری مربوط به روشنایی در محیط‌های زیر نور خورشید مثمر ثمر واقع می‌شود. این دوربین با بزرگنمایی سه مرحله‌ای کار می کند ، حداکثر ۷۰۰ تصویر را ذخیره می‌کند و ۵۰ تصویر آخر را به همراه مقادیر اندازه‌گیری شده در صفحه نشان می‌دهد.

حتما بخوانید
چگونه یک تلویزیون سامسونگ بدست آوریم؟

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید آن امکان اتصال به گوشی و کامپیوتر است. برای اتصال به گوشی اندرویدی یا آیفون از بلوتوث استفاده می‌کند که در کنار آن باید اپلیکیشن مخصوص را هم نصب کنید. به طور کلی متخصصانی که می‌خواهند تا سال‌های سال از یک متر لیزری حرفه‌ای استفاده کنند، باید این محصول را خریداری کنند. در حال حاضر با پرداخت حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید متر لیزری بوش GLM 120 C را از فروشگاه دیجی‌کالا بخرید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

در یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید