بررسی قهوه‌ساز خانگی فلر؛ باکیفیت و کاربردی

قهوه‌ساز می‌تواند یکی از ضروری‌ترین لوازم خانه برای افرادی باشد که علاقه‌ی زیادی به قهوه دارند و در طول روز قهوه مصرف می‌کنند. در این سری از ویدیوهای تلنت تصمیم داریم قهوه‌ساز خانگی فلر را بررسی کنیم که می‌تواند خرید بسیار مناسبی برای شما باشد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ظرفیت مخزن آب این دستگاه ۱.۵ لیتر بوده و ۱۲ فنجان قهوه را برای شما آماده می‌کند. این دستگاه حاوی یک فیلتر قابل شست‌وشو و همچنین قابل تعویض دارد؛ بنابراین برای داشتن قهوه‌ای شفاف‌تر و بهتر می‌تواند از فیلترهای کاغذی هم استفاده کنید. نشانگر میزان آب، چکه‌گیر و توان ۹۰۰ واتی از مزایای قهوه‌ساز خانگی فلر هستند.

نحوه‌ی آماده کردن بلک کافی با قهوه‌ساز خانگی فلر:

ابتدا باید آب را داخل مخزن بریزید (۵۵۰ میلی‌لیتر آب تقریبا ۲ فنجان پر قهوه برای شما آماده خواهد کرد)؛ سپس دستگاه را روشن کنید. اکنون به قهوه نیاز داریم؛ بهتر است که از قهوه‌ی درشت آسیاب شده استفاده کنید. درب دستگاه را ببندید و می‌توانید قطرات قهوه را که داخل قوری ریخته می‌شود را ببینید. در این فرآیند پنل گرمایشی دستگاه نیز فعال بوده که باعث گرم نگه داشتن قهوه می‌شود.

برای بررسی دقیق‌تر قهوه‌ساز خانگی فلر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های آن، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

حتما بخوانید
سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن و تفاوت با IOS و اندروید

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید