بررسی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۸۲NU8900 و ۵۵NU8900

samsung tvالبته سایز ۵۵ اینچی این تلویزیون هم برای سالن های متوسط کاملا مناسب است. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K است و با نمایش تصویری بسیار باکیفیت میتواند کوچکترین جزئیات تصویر را برایتان نمایان کند؛ البته برای بهرهمندی از کیفیت تصویر تلویزیونهای ۴K باید فیلم های پرحجم و و با کیفیت خیلی بالا تهیه کنید. هر دو تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۵۵NU8900 و مدل ۸۲NU8900 از کیفیت ۴K، رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و تراکم پیکسلی ۸ میلیون پیکسل برخوردار است که منجر به ایجاد تصاویری با کیفیت بالا و همچنین روشنایی مناسبی میگردد. این تلویزیون همچنین از قابلیت HDR پشتیبانی میکند که محدوده کنتراست و همچنین دقت رنگها را زیاد کرده و در نتیجه باعث افزایش روشنایی و جزئیات تصاویر خواهد شد. قابلیت HDR در واقع به تلویزیون کمک میکند تا قسمتهای روشن را روشنتر و قسمتهای تاریک را تاریکتر نشان دهد و بدین شکل، عمق تصاویر را بیشتر خواهد کرد. این تلویزیون از قابلیت اختصاصی و منحصر به فرد Pure Colour شرکت سامسونگ برخوردار است که از آن جهت افزایش کیفیت تصاویر استفاده میشود.

  • براساس توان – ۱۴۰۰۰
  • پشتیبانی از جدول پخش برنامه ها یا EPG
  • عیب یابی مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
  • خدمات اینترنتی
  • استفاده کلی از تلویزیون
  • پردازشگر ۴ هسته ای
  • متن *

samsung tvاگر گزینۀ روشنایی را افزایش دهید عمق رنگ سیاه کاهش یافته و به رنگ خاکستری متمایل میشود. بنابراین بهتر است تنظیمات روشنایی را در محدودۀ نرمال و طبیعی قرار دهید. اصلیترین عامل نمایش تصاویر در تلویزیون بکلایت است که با نام نور پسزمینه نیز شناخته میشود. برخی از تلویزیونها دارای تنظیمات بکلایت هستند. اگر تصویر تلویزیون بهگونهای باشد که رنگها تشخیص داده نشوند، یکی از راهکارهای موجود بررسی تنظیمات بکلایت تلویزیون است. ذکر این نکته ضروری است که روشنایی محیط با نور بکلایت رابطهای مستقیم دارد. بدین ترتیب در محیطهای روشن اگر خواهان تصویری واضح هستید باید مقدار نور بکلایت را بیشتر و در مکانهای تاریک میبایست نور بکلایت را کم کنید. ناگفته نماند تنظیم نور بکلایت سلیقهای بوده و هر شخصی با توجه به محیط و نیازش آنرا کم یا زیاد میکند. در صورت خرابی و نیاز به خدمات تعمیر بک لایت تلویزیون میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

حتما بخوانید
نقد و بررسی جاروبرقی برند بلانتون جاروبرقی بلانتون بخریم؟

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

↑ Molen, Brad (10 August 2011). “Samsung Galaxy R officially announced for Europe and Asia, nobody surprised”. ↑ Molen, Brad (11 August 2011). “Samsung Galaxy S Plus gets placed in loving hands, photographed for all to see”. ↑ Cesa, Dante (1 July 2011). “Samsung Galaxy Z: Galaxy S II’s ‘affordable little brother’ now ready for pre-order”. ↑ Melanson, Donald (15 June 2011). “Samsung Exhibit 4G and Gravity Smart coming to T-Mobile on June 22nd, جدیدترین سری تلویزیون سامسونگ Dart available today”. ↑ Ziegler, Chris (13 February 2011). “Samsung Galaxy S II official: dual-core 1GHz CPU, 4.3-inch Super AMOLED Plus, coming this month (hands-on with video)”. ↑ Molen, Brad (11 November 2011). “Samsung Galaxy S II Skyrocket review”. ↑ DiPane, moloudimall Jared (18 November 2011). “Hands-on with the Samsung Captivate Glide”. Android Central. Mobile Nations. ↑ “Samsung Galaxy Neo announced, headed to Korea”. ↑ Schulman, Jacob (28 May 2011). “Samsung Galaxy Pro review”. ↑ Wollman, Dana (25 April 2011). “Samsung Prevail review”. ↑ ۳۸٫۰ ۳۸٫۱ ۳۸٫۲ Savov, Vlad (26 January 2011). “Samsung Galaxy Ace, Galaxy Fit, Galaxy Gio and Galaxy mini fill out our Android universe”.

محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید. پایه تلویزیون جدید سامسونگ ۵۰TU8500 هلالی شکل است و در وسط تلویزیون قرار دارد. پشت این پایه محلی برای قرار گرفتن کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد و شما می تواناید کابل های مختلفی که با تلویزیون متصل می کنید را از این شکاف عبور دهید. به این ترتیب کابل ها مرتب و منظم پشت پایه تلویزیون مخفی می شوند و از هرج و مرج جلوگیری می شود. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد، برای دیدن تصاویر اصلی محصول به گالری تصویر بالای صفحه مراجعه کنید. این ویژگی در سایز ۴۳ اینچ تلویزیون TU8500 وجود ندارد. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ TU8500 طراحی شیک و زیبایی دارد و به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون را هم می توان روی پایه و میز نصب نمود و هم می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

حتما بخوانید
راهکار درمان سردرد از تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ

طراحی این تلویزیون کاملا مینیمال، براق و شیک است و به راحتی با محیط خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون از نوع تلویزیون صفحه تخت است و برای نصب روی دیوار نیز مناسب می باشد. شما می توانید با تهیه یک پایه دیواری تلویزیون به راحتی این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید. پایه تلویزیون جدید سامسونگ ۵۵TU8500 هلالی شکل است و در وسط تلویزی
ون قرار دارد. پشت این پایه محلی برای قرار گرفتن کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد و شما می تواناید کابل های مختلفی که با تلویزیون متصل می کنید را از این شکاف عبور دهید. به این ترتیب کابل ها مرتب و منظم پشت پایه تلویزیون مخفی می شوند و از هرج و مرج جلوگیری می شود. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد، برای دیدن تصاویر اصلی محصول به گالری تصویر بالای صفحه مراجعه کنید.

↑ «معرفی اسپانسر جدید لباس استقلال».

↑ کیتز، تیم. «تیم کیتز | طرحها و اخبار لباس و پیراهن تیمها – لباس جدید استقلال ماند تا دربی». بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۴ اوت ۲۰۱۸. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸. عکس». پایگاه خبری جماران – امام خمینی – انقلاب اسلامی. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸. بایگانیشده از اصلی در ۳ اوت ۲۰۱۸. ↑ «بازگشت استقلال به لباسهای مجید پس از ۶ سال – تیم کیتز | طرحها و اخبار لباس و پیراهن تیم ها». ↑ «کارگزار جدید باشگاه استقلال مشخص شد». FcEsteghlal. دریافتشده در ۲۰۲۰-۱۱-۱۹. ↑ «معرفی اسپانسر جدید لباس استقلال». ایلنا. دریافتشده در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲. ↑ Duerden, John (March 29, 2017). “Asia’s Biggest Rivalries: Carlos Queiroz explains El Clasico vs the Tehran Derby”. ↑ “Asia’s top 5 football rivalries”. ↑ ۱۴۳٫۰ ۱۴۳٫۱ «تماشاگردارهای غیرسرخابی فوتبال تهران». ورزش ۳. ۹ نوامبر ۲۰۱۷. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸. دریافتشده در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰.

حتما بخوانید
بررسی قهوه‌ساز خانگی فلر؛ باکیفیت و کاربردی

این نمایشگاه نیز به تسخیر محصولات و تجهیزات موسیقی درآمده بود. آتاری در این نمایشگاه رایانهٔ شخصی ۸ بیتی خود را با نامهای آتاری ۴۰۰ و آتاری ۸۰۰ به معرض تماشای عموم گذاشت. در نمایشگاه این سال غرفهداران قادر به استفاده از غرفههای تبلیغات شدند که میتوانست منجر به یافتن راههای بهتری برای تبلیغات در رادیو و تلویزیون گردد. سال ۱۹۸۱ دیسک فشرده و دوربینهای کوچک یا به اصطلاح کمرکوردر پا به عرصهٔ وجود نهادند؛ اما نمایشگاه سال ۱۹۸۲ را میتوان به جولانگاه کمودور ۶۴ و وکترکس از وسترن تکنولوژی عنوان کرد. نمایشگاه سال ۱۹۸۴ رکورد بازدیدکنندگان تا آن سال را شکست، بهطوریکه در این سال در حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند. این نمایشگاه در حوزهٔ نرمافزار و بازیهای کامپیوتری میزبان محصولات فراوانی بود. شاید مهمترین اتفاق در این نمایشگاه ظهور کامپیوتر خانگی آمیگا بود. نمایشگاه این سال تحت تأثیر کنسول بازی پرطرفدار نینتندو قرار گرفت.

این تکنولوژی در تلویزیون های رده بالایی مانند تلویزیون Q60T نیز بکار رفته است. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer کنتراست تصویر بسیار خوبی ارائه می دهد که باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. از طرفی پنل VA این تلویزیون باعث می شود رنگ های تیره عمیق تر نمایش داده شود و صحنه های طبیعی تری را شاهد باشید. و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون به لطف صفحه نمایش Crystal و تکنولوژی Dynamic Crystal Color طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش می دهد و محتوای HDR را با عمق خوبی به نمایش می گذارد. و Auto Motion Plus صحنه های سریع و اکشن را صاف و روان پخش می کند. همچنین دارای حالت تصویر Film و Natural نیز می باشد. سامسونگ از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در این تلویزیون استفاده نموده است و وظیفه پردازش تصاویر و تکنولوژی های مربوط به آن بر عهده این پردازشگر قدرتمند می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Digital Clean View نیز است و نویز تصاویر را از بین می برد و تصاویر شفافی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • وضوح فورکی ۴K
  • پرینتر و پلاتر – پرینتر تک کاره
  • فناوری DLNA
  • کابل آداپتور را به پورت شارژ تلفن همراه خود متصل کنید
  • تبلت اپل
  • نمایش همه محصولات تبلت
حتما بخوانید
مزایای خرید از انتخاب سنتر

روزنامه ایران. بایگانیشده از اصلی در ۱۴ اوت ۲۰۱۸. ↑ «آذری جهرمی: با هرکس که مدعی است از او بازجویی کردم، جلسه میگذارم». ۲۰۱۷-۰۸-۱۴. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۱۴ اوت ۲۰۱۷. ↑ معصومه بخشی پور (۱۷ مرداد ۱۳۹۶). «محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات معرفی شد». خبرگزاری مهر. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۱۲ اوت ۲۰۱۷. دریافتشده در ۲۱ فوریه ۲۰۱۸. ↑ «قطعی اینترنت؛ آمریکا آذری جهرمی را تحریم کرد» (به انگلیسی). ۲۰۱۹-۱۱-۲۲. دریافتشده در ۲۰۱۹-۱۱-۲۲. ↑ خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام :۶ وارد نشدهاست. «حقوق ۶۹ میلیونی خواهرزن آذری جهرمی | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز». انصاف نیوز. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۵. ↑ «ناگفتههای صدا و سیما از دعوای فرکانسی». خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency. ۲۰۲۰-۰۵-۱۰. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۵. ↑ ۱۰۸۶ (۲۰۲۰-۰۴-۱۴). «رویارویی فرکانسی وزارت ارتباطات و صداوسیما». ایرنا. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۵. ↑ قرآن، iqna ir | خبرگزاری بینالمللی (۱۳۹۹/۱۱/۰۳-۰۱:۴۷). «حواشی ماجرای احضار آذریجهرمی به دادگاه».

قیمت تلویزیون سامسونگ

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید تلویزیون ۵۵ اینچ با بهترین قیمت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید